To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-24
Tarnogród: Obsługa bankowa budżetu Gminy Tarnogród oraz jednostek organizacyjnych w latach 2011 - 2013
Numer ogłoszenia: 380792 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 341736 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarnogród, ul. T. Kościuszki 5, 23-420 Tarnogród, woj. lubelskie, tel. 084 6897161, faks 084 6897731.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Tarnogród oraz jednostek organizacyjnych w latach 2011 - 2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obsługa bankowa budżetu Gminy Tarnogród oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2011 - 2013 1. Zamówieniem niniejszym objęte winny być następujące jednostki organizacyjne Gminy Tarnogród : 1) Urząd Miejski w Tarnogrodzie 2) Miejski Ośrodek Obsługi Oświaty 3) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie 4) Środowiskowy Dom Samopomocy w Tarnogrodzie 5) Publiczne Gimnazjum w Tarnogrodzie 6) Przedszkole Miejskie w Tarnogrodzie 7) Tarnogrodzki Ośrodek Kultury w Tarnogrodzie 8) Miejska Biblioteka Publiczna w Tarnogrodzie 9) Szkoła Podstawowa w Tarnogrodzie z punktem filialnym w Luchowie Górnym 10) Szkoła Podstawowa w Luchowie Dolnym 11) Szkoła Podstawowa w Woli Różanieckiej 12) Szkoła Podstawowa w Różańcu Pierwszym 13) Szkoła Podstawowa w Różańcu Drugi 14) Zespół Szkół Ekonomicznych w Tarnogrodzie 2. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy obejmuje: otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych (14), rachunków pomocniczych (2), rachunków specjalnych -ZFŚS (14), rachunki związane z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej (2) Gminy Tarnogród oraz jej jednostek organizacyjnych, wydawanie czeków potwierdzenie stanu salda na każdy dzień roboczy (sporządzanie i dostarczanie wyciągów bankowych). otwarcie rachunku lokat terminowych likwidacja rachunków, otwieranie nowych rachunków w zależności od potrzeb Zamawiającego, udzielanie kredytów odnawialnych w rachunku bieżącym budżetu Gminy Tarnogród w wysokości 1.500.000,00 zł z terminem spłaty do końca roku budżetowego na następujących zasadach: oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym zmienne w oparciu o stawkę WIBOR 1M skorygowaną (powiększoną) o marżę banku - stałą w okresie kredytowania, przyjmowanie wpłat gotówkowych, dokonywanie wypłat gotówkowych, realizacje poleceń przelewów w formie elektronicznej i papierowej, na zewnątrz i wewnątrz banku udzielanie telefonicznej informacji o stanie rachunku bankowego, oprocentowanie środków na rachunku bieżącym -codzienne automatyczne lokowanie wolnych środków finansowych na lokatach typu overnight , oprocentowanie środków na rachunku lokat terminowych wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń. Gmina informuje dodatkowo że za okres 6 miesięcy wystawiła ogółem: - przelewów wewnętrznych- 2.022, - przelewów zewnętrznych - 1.874, - czeków- 130 , ponadto było: - wpłat gotówkowych- 6.411, - wypłat gotówkowych -1.295, W celu wstępnego zbadania kondycji finansowej Zamawiającego podaje się wykonanie budżetu: - za 2008 r. - (dochody) - 18.299.955,82 - za 2009 r. -(dochody)- 18.482.026,98 - za I półrocze 2010r.- (dochody)- 9.820.875,08 Planowany budżet na dzień 15 września 2010 r. wynosi 20.829.253,16 zł przewiduje się wpływ środków zewnętrznych pochodzących z programów UE w wysokości 2.000.000,00 zł W latach 2011-2013 przewiduje się wzrost dochodów o 5%.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W TARNOGRODZIE
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W TARNOGRODZIE
- Bank Spółdzielczy w Tarnogrodzie, Tarnogród, ul. Partyzantów 9, 23-420 Tarnogród, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 217000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100200,00
Oferta z najniższą ceną: 74280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100200,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2025-2029
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r."
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Pyskowice i jej jednostek
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Wadowickiego w skład którego wchodzą jednostki organizacyjne, służby, inspekcje i straż na okres trzech lat od 01.07.2025r. do 30.06.2028r.
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.