Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-29
Zabrze: Remont dachu budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Park Hutniczy 8 w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 380835 - 2008; data zamieszczenia: 29.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta , ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, faks (032) 3733427, 2710818.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.um.zabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Park Hutniczy 8 w Zabrzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: 1. Roboty Rozbiórkowe Zakres robót obejmuje czynności mające na celu wykonanie rozbiórek i wyburzeń występujących w obiekcie : a) rozbiórka kominów nad dachem, b) rozbiórka obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, c) rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki, d) rozbiórka pokrycia z papy, e) demontaż elementów instalacji odgromowej, f) wywóz materiałów pochodzących z rozbiórki. 2. Roboty Murowo - Tynkowe 3. Roboty Murarskie Zakres robót obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie murów zewnętrznych i wewnętrznych obiektów : a) wymurowanie kominów nad dachem. 4. Roboty Tynkarskie Zakres robót obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie tynków zewnętrznych : a) wykonanie tynków zwykłych, b) przetarcie istniejących tynków zwykłych. 5. Zbrojenie Betonu Zakres robót obejmuje wszystkie czynności mające na celu wykonanie robót związanych z : - przygotowaniem zbrojenia, - montaż zbrojenia, - kontrola jakością robót i materiałów : a) zbrojenie czap kominowych. 6. Betonowanie Zakres robót obejmuje wszystkie czynności mające na celu wykonanie robót związanych z : - przygotowanie mieszanki betonowej, - wykonanie deskowań wraz z rusztowaniem, - układanie i zagęszczanie mieszanki betonowej, - pielęgnacje betonu : a) betonowanie czap na kominach. 7. Roboty Pokrywcze 8. Pokrycie Dachu Dachówką Zakres robót obejmuje wszystkie czynności mające na celu wykonanie z dachówek ceramicznych i cementowych : a) pokrycie wiążmy dachówką karpiówką, b) montaż płotków śniegowych. 9. Pokrycie Dachu Papą Zakres robót obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie pokryć dachowych papą wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi oraz elementami wystającymi ponad dach budynku : a) krycie dachu papą termozgrzewalną, b) wykonanie obróbek blacharskich, c) montaż rynien i rur spustowych PVC. 10. Roboty Ciesielskie Zakres robót obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie wymiany elementów konstrukcji drewnianej dachu : a) wymiana elementów więźby dachowej, b) montaż folii paroprzepuszczalnej, c) montaż wyłazu dachowego, d) uzupełnienie ław kominiarskich. 11. Instalacja Odgromowa : a) wykonanie instalacji odgromowej. 12. Impregnacja Drewna Zakres robót obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie oczyszczenia powierzchni elementów i konstrukcji z drewna i materiałów drewnopochodnych i zabezpieczenie drewna przed korozją biologiczną : a) impregnacja drewna preparatami grzybobójczymi, b) impregnacja drewna preparatami ogniochronnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty w oparciu, o które Zamawiający dokona oceny spełnia warunków: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A) wykaz nie mniej niż 2 wykonanych robót budowlanych w tym co najmniej po jednej dot. rozbiórki dachu wraz z jego pokryciem dachówką oraz rozbiórki dachu wraz z jego pokryciem papą przy czym każda o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 tys. zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; B) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: 1. Kierownik budowy - kierowanie i nadzór nad realizacją całości robót budowlanych. C) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień takie jak: 1. kierownik budowy: - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania i nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - zaświadczenie o aktualnej przynależności do OIIB; D) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie o którym mowa w pkt B) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.zabrze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zabrzu
Wydział Organizacyjny
ul. Powstańców Śląskich 5-7
41-800 Zabrze;
pokój 303;
osoba przekazująca : Marcin Mateja lub Dariusz Bolacki
tel. 032 37 33 364
fax 032 37 33 381..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Zabrzu Biuro Zamówień Publicznych ul. Wolności 286 41 - 800 Zabrze III piętro, pokój 305..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie do 3 miesięcy od daty przekazania terenu budowy..
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- "ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃ W ZABRZU w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. "
- "Sukcesywne dostawy paliw do pojazdów i urządzeń na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w latach 2025-2026 nr 3".
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.