eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławkoszenie trawy, chwastów, odrostów drzew i krzewów z terenów pasa drogowego oraz jego uporządkowanie z resztek pozrębowych w obrębie działek po lasach państwowych na odcinku projektowanej autostrady A4 Zgorzelec - Krzyżowa



Ogłoszenie z dnia 2006-07-24

POZYCJA 38089

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: koszenie trawy, chwastów, odrostów drzew i krzewów z terenów pasa drogowego oraz jego uporządkowanie z resztek pozrębowych w obrębie działek po lasach państwowych na odcinku projektowanej autostrady A4 Zgorzelec - Krzyżowa Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, do kontaktów: Agnieszka Pelc tel. 071/ 33 47 378 - cz. przetargowa Adam Leńczyk tel. 071/ 33 47 369 - cz. techn., ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69, e-mail: zamowienia@wroclaw.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: koszenie trawy, chwastów, odrostów drzew i krzewów z terenów pasa drogowego oraz jego uporządkowanie z resztek pozrębowych w obrębie działek po lasach państwowych na odcinku projektowanej autostrady A4 Zgorzelec - Krzyżowa. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: autostrada A4 Zgorzelec Krzyżowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Koszenie trawy, chwastów, odrostów drzew i krzewów z terenów pasa drogowego oraz jego uporządkowanie z resztek pozrębowych w obrębie działek po lasach państwowych na odcinku projektowanej autostrady A4 Zgorzelec - Krzyżowa Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie: - do 30.10.2006r. uprzątnięcie pasa i pierwsze koszenie, - do 15.05.2007r. drugie koszenie z zastrzeżeniem wydania decyzji o wykonaniu robót przez Zamawiającego w terminie do 15.04.2007r. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -Aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 oraz pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -Podpisany projekt Umowy oraz projekt istotnych postanowień umowy, -Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium,- Rachunek zysków i strat a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w pkt. 7.2.1. ppkt. 1) i 2) Wykonawca składa zgodnie treścią Formularza, -Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 7.2.1.2) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,-Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (\Potencjał kadrowy\) informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób oraz ich życiorysy zawodowe o treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.3., potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień kwalifikujące do wykonywania robót objętych przedmiotowym zamówieniem powyższe dotyczy wyłącznie Kierownika robót natomiast pracownicy obsługujący sprzęt winni być wykazani w Formularzu bez życiorysów,-Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu (\Potencjał techniczny\) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. -Informację o doświadczeniu Wykonawcy (\Doświadczenie zawodowe\), na formularzu zgodnym z treścią Formularza. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.-Informację na temat Podwykonawców (\Podwykonawcy\), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zbieranie gałęzi luźnych i korzeni wraz z rozdrobnieniem rębarką o pow. 3140000m2 , koszenie traw o pow. 3140000m2, wykonanie bruzdy wzdłuż pasa drogowego w terenie przyległym do obszaru leśnego o pow. 122000m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Potencjał ekonomiczno-finansowy - Wykonawca musi wykazać: -średni przychód z ostatnich trzech lat obrotowych lub w okresie krótszym odpowiednio do działalności przedsiębiorstwa (na podstawie \Rachunku zysków i strat\ pozycja \Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów\ w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł, -dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie, -konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł, -posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Kierownik robót: (uprawnienia budowlane, przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa, dośw. w realiz. podobnych robót 2 lata, dośw. kierow. lub z-cy kierow. podobnych robót 2 lata). 36 Pracowników posiadający uprawnienia do wykonywania robót objętych przedmiotowym zamówieniem (obsługa sprzętu, transportu) dośw, w realiz. podobnych robót 2 lata. Potencjał techniczny - Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu: -Kosiarki doczepne do ciągników 2sz, - Kosiarki wysięgnikowe 2szt. - Kosiarki żyłkowe, spalinowe 10szt. - Piły łańcuchowe 10 szt. - Rębarka 2szt. - Spycharka, pług lub równiarka 2szt. - Samochód dostawczy 2szt. - ciągniki 4szt. - samochody ciężarowe 2szt. Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał robotę na powierzchni 3 000 000 m2 łącznie w okresie 5 lat z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót: - rozdrobnienie rębarką oraz transport. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -Aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 oraz pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -Podpisany projekt Umowy oraz projekt istotnych postanowień umowy, -Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium,- Rachunek zysków i strat a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w pkt. 7.2.1. ppkt. 1) i 2) Wykonawca składa zgodnie treścią Formularza, -Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 7.2.1.2) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,-Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (\Potencjał kadrowy\) informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób oraz ich życiorysy zawodowe o treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.3., potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień kwalifikujące do wykonywania robót objętych przedmiotowym zamówieniem powyższe dotyczy wyłącznie Kierownika robót natomiast pracownicy obsługujący sprzęt winni być wykazani w Formularzu bez życiorysów,-Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu (\Potencjał techniczny\) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. -Informację o doświadczeniu Wykonawcy (\Doświadczenie zawodowe\), na formularzu zgodnym z treścią Formularza. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.-Informację na temat Podwykonawców,przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie.Do oferty należy dołączyć wypełniony kosztorys ofertowy, wykaz stawek i narzutów, harmonogram robót. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego ul. Powstańców Śląskich 186 w pok. 203w godz. od 08:00 do 14:00 do dnia 15.08.2006r. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.08.2006, godzina 10:00, w siedzibie Zamawiającego przy ul. Powstańców Śląskich 186 we Wrocławiu, w pok. nr 3.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.