Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-16
Grajewo: Usługi edukacyjne, dotyczące prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu
nr WND-POKL.09.01.02-20-567/11 pn. Już myślę o przyszłości w Zespole Szkół Miejskich nr 1 Grajewie.
Numer ogłoszenia: 380956 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Miejskich Nr 1 w Grajewie , ul. Szkolna 12, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 0-86 272 48 28, faks 0-86 272 29 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm1grajewo.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne, dotyczące prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.02-20-567/11 pn. Już myślę o przyszłości w Zespole Szkół Miejskich nr 1 Grajewie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć dydaktycznych w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.02-20-567/11 pn. Już myślę o przyszłości. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2. Usługi będą realizowane w niżej wymienionych specjalnościach w Szkole Podstawowej Nr 1 w ZSM nr1 w Grajewie. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (na każdą część osobno) t.j. 16 części, z podziałem na następujące części: 1) Część nr 1. Koło przyrodnicze dla uczniów klas VI 90 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania przyrody; 2) Część nr 2. Koło przyrodniczo - ekologiczne dla uczniów klas IV - V: 140 godzin w 2 grupach po 70 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania przyrody; 3) Część nr 3. Koło matematyczne dla uczniów klas VI :30 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki; 4) Część nr 4. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów klasy VI b: 140 godzin w 2 grupach, po 70 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego; 5) Część nr 5. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów klasy VI c: 70 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego; 6) Część nr 6. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki dla uczniów klasy VI b: 70 godzin w 1 grupie,; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki ; 7) Część nr 7. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki dla uczniów klasy VI c: 70 godzin w 1 grupie,; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki ; 8) Część nr 8. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 70 godzin w 2 grupach po 35 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z wychowania fizycznego lub gimnastyki korekcyjno - kompensacyjnej; 9) Część nr 9. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 70 godzin w 2 grupach po 35 godzin na grupę wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z wychowania fizycznego lub z gimnastyki korekcyjno - kompensacyjnej; 10) Część nr 10. Zajęcia socjoterapeutyczne: 24 godziny w 2 grupach, po 12 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie socjoterapii; 11) Część nr 11. Zajęcia rewalidacyjne : 70 godzin w 2 grupach, po 35 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki; 12) Część nr 12. . Zajęcia rewalidacyjne : 70 godzin w 2 grupach, po 35 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki; 13) Część nr 13. Zajęcia logopedyczne : 70 godzin w 2 grupach, po 35 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie logopedii; 14) Część nr 14. Indywidualne zajęcia logopedyczne : 70 godzin dla 2 uczestników projektu, po 35 godzin na jednego UP; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie logopedii; 15) Część nr 15. Zajęcia językowe - Masters of English: 280 godzin w 4 grupach po 70 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący posiadał wykształcenie i kwalifikacje uprawniające do nauczania języka angielskiego tj. ukończone studia wyższe kierunkowe (filologia angielska, lingwistyka stosowana w zakresie języka angielskiego lub inne równoważne), -ukończone nauczycielskie kolegium języków obcych w zakresie języka angielskiego lub ukończone studia wyższe i świadectwo znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym lub biegłym o którym mowa w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz.U. z 2009 r., nr 50, poz. 400), posiadał odpowiednie wykształcenie kierunkowe, dające kwalifikacje do nauczania języka angielskiego jako języka obcego - magister lub licencjat filologii. 16) Część nr 16. Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego: 210 godzin w 3 grupach po 70 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący posiadał wykształcenie i kwalifikacje uprawniające do nauczania języka angielskiego tj. ukończone studia wyższe kierunkowe (filologia angielska, lingwistyka stosowana w zakresie języka angielskiego lub inne równoważne), -ukończone nauczycielskie kolegium języków obcych w zakresie języka angielskiego lub ukończone studia wyższe i świadectwo znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym lub biegłym o którym mowa w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz.U. z 2009 r., nr 50, poz. 400), posiadał odpowiednie wykształcenie kierunkowe, dające kwalifikacje do nauczania języka angielskiego jako języka obcego - magister lub licencjat filologii..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie uprawnień pedagogicznych oraz kwalifikacji wymaganych do prowadzenia danego rodzaju zajęć, które zostały określone w rozdz. III ust.1 SIWZ w punktach od 1 do 16.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do oferty - wg wzoru oferty załączonej do SIWZ załącznik nr 1 oraz załącznik nr2. Wykonawca wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia w częściach od 1 do 14, potwierdzone wykonaniem, jako nauczyciel posiadający kwalifikacje do danego rodzaju prowadzonych zajęć, co najmniej rocznej usługi edukacyjnej w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert. W przypadku części zamówienia nr 15 oraz części zamówienia nr 16 Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (lub wykonuje w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) przynajmniej 4 usługi finansowane z EFS polegające na przeprowadzeniu zajęć z języka obcego skierowane dla dzieci lub młodzieży. Wykonawca musi podać rodzaj, zakres (wyszczególnić gdzie wykonywano usługi np. szkoły, ośrodki kształcenia, itp.) data i miejsce wykonania usług. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do oferty - wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje: - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do danego rodzaju prowadzonych zajęć w szkole podstawowej w Grajewie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz.400) oraz korzystającą z pełni praw publicznych. Wymagania stawiane przez Zamawiającego osobom by mogły być uznane za zdolne do wykonania zamówienia. Osoby muszą posiadać: 1. Przygotowanie pedagogiczne; 2. Kwalifikacje do nauczania danego rodzaju zajęć w szkole podstawowej, określone w rozdz. III ust.1 punkty od 1 do 16; 3. Co najmniej trzyletni staż pracy nauczyciela; 4. Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/ osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do oferty - wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. 2. Wykonawca wykaże, że nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust 1 Ustawy, składając oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia /nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty, których forma opisana jest w rozdz. V SIWZ. 4. Z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia /spółki cywilne, konsorcja/. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa, w art. 24 ust. 1 ustawy, natomiast warunki określone w cz. IV ust 1 pkt 1.1, 1.2, 1.3 muszą spełniać łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm1grajewo.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Miejskich nr 1
ul Szkolna 12
19 - 200 Grajewo
woj. podlaskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Miejskich nr 1 ul Szkolna 12 19 - 200 Grajewo woj. podlaskie sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych jezdni dróg miejskich na terenie miasta Grajewo w 2025 r.
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych jezdni dróg miejskich na terenie miasta Grajewo w 2024 r.
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA ROK 2025
- Usługa wykonania analizy pt. "Diagnoza dotycząca istotnych dla województwa śląskiego zawodów, procesów edukacyjnych i kwalifikacji przyszłości, a także zawodów schyłkowych i zanikających z (...)
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie"
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.