eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówdostawa pomocy dydaktycznych do pracowni logopedycznej, sprzętu sportowego, wyposażenia gabinetu psychologicznego, książek, multimedia, sprzętu komputerowego , RTV multimedialnego ,pomocy dydaktycznych-ścian prezentacyjnych,, pomocy dydaktycznych, pomocy



Ogłoszenie z dnia 2006-07-24

POZYCJA 38106

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni logopedycznej, sprzętu sportowego, wyposażenia gabinetu psychologicznego, książek, multimedia, sprzętu komputerowego , RTV multimedialnego ,pomocy dydaktycznych-ścian prezentacyjnych,, pomocy dydaktycznych, pomocy dydaktycznych funkcjonowanie i rewalidacja ,pomocy dydaktycznych do pracowni krawieckiej i kaletniczej , pomocy dydaktycznych do pracowni kucharskiej, wyposażenia sypialni, świetlic, stołówki- meble , wyposażenia sypiali, świetlic- pościel, kołdry , wykładziny, narzędzi ślusarsko- stolarskich, urządzeń do obróbki metalu i drewna Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 w Krakowie, do kontaktów: Jarosław Statek, ul. Barska 45, 30-324 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0601240901, fax 012 2662967, e-mail: dyrekcja@soswnr1krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 w Krakowie, p. Jarosław Statek tel. 0601-240-901 ( pakiet nr 5,11,12) p. Mariusz Fornal tel. 0609-038-847 ( pakiet nr 5) p. Alfreda Staśto tel.012-266-60-88 ; 0696247417 ( pakiet nr 1) p. Wiesława Wojtaszek tel. 0502-353-230 ( pakiet nr 3) p. Renata Pąchalska tel.012-412-27-45; 0693-317-819 (pakiet nr 4) p. Aneta Pyrlik tel. 0888-819-668 ( pakiet nr 7) p. Monika Pyrlik tel. 0668-510-540 ( pakiet nr 2,6,8) p. Lidia Czerwińska tel.0608-581-047 ( pakiet nr 4) p. Marta Korzeniak tel. 0507-558-216 ( pakiet nr13) p. Urszula Sutowska-Nowak tel.0600-992-617 (pakiet nr 9,10), ul. Barska 45, 30-324 Kraków, woj. małopolskie, fax 012 2662967, e-mail: dyrekcja@soswnr1krakow.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni logopedycznej, sprzętu sportowego, wyposażenia gabinetu psychologicznego, książek, multimedia, sprzętu komputerowego , RTV multimedialnego ,pomocy dydaktycznych-ścian prezentacyjnych,, pomocy dydaktycznych, pomocy dydaktycznych funkcjonowanie i rewalidacja ,pomocy dydaktycznych do pracowni krawieckiej i kaletniczej , pomocy dydaktycznych do pracowni kucharskiej, wyposażenia sypialni, świetlic, stołówki- meble , wyposażenia sypiali, świetlic- pościel, kołdry , wykładziny, narzędzi ślusarsko- stolarskich, urządzeń do obróbki metalu i drewna. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Główne miejsce realizacji dostawy: budynki Specjalnego Ośrodek Szkolno- Wychowawczego Nr 1 w Krakowie wg. załącznika nr 17. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawę pomocy dydaktycznych do pracowni logopedycznej, sprzętu sportowego, wyposażenia gabinetu psychologicznego, książek, multimedia, sprzętu komputerowego , RTV multimedialnego ,pomocy dydaktycznych-ścian prezentacyjnych,, pomocy dydaktycznych, pomocy dydaktycznych funkcjonowanie i rewalidacja ,pomocy dydaktycznych do pracowni krawieckiej i kaletniczej , pomocy dydaktycznych do pracowni kucharskiej, wyposażenia sypialni, świetlic, stołówki- meble , wyposażenia sypiali, świetlic- pościel, kołdry , wykładziny, narzędzi ślusarsko- stolarskich, urządzeń do obróbki metalu i drewna 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Na ofertę składają się: a.wypełniony ,podpisany i opieczętowany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 16 do niniejszej SIWZ wraz z: wypełnionymi ,podpisanymi i opieczętowanymi formularzami /załącznikami/ cenowymi (właściwymi dla każdego z poszczególnych pakietów) stanowiącymi załączniki nr 1 - 13 do SIWZ, kompletem katalogów opisujących oferowany sprzęt i jego cechy techniczno-jakościowe ( jeśli jest on w posiadaniu oferenta) , b.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 15 do niniejszej SIWZ; c.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /lub potwierdzona urzędowo aktualność odpisu z ostatnich 6 miesięcy / - kserokopię , w przypadku spółek cywilnych dodatkowo umowę spółki -kserokopię , w wypadku Wykonawców występujących wspólnie umowę wspólników , d.pełnomocnictwo - imienne upoważnienie do reprezentowania oferenta w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej , e.zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami podatkowymi w Urzędzie Skarbowym lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego , f.zaświadczenie o nie zaleganiu z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , g.dowód wpłaty wadium , 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.33.11.00 - 30.33.11.00 Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 36.15.31.10 - Sprzęt dydaktyczny Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny Oryginalny kod CPV: 36.15.31.00 - Pomoce dydaktyczne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie Oryginalny kod CPV: 17.21.20.00 - Bielizna pościelowa Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa Oryginalny kod CPV: 22.11.45.00 - Encyklopedie Kod CPV wg słownika 2008: 22.11.45.00 - Encyklopedie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni logopedycznej, sprzętu sportowego, wyposażenia gabinetu psychologicznego, książek, multimedia, sprzętu komputerowego , RTV multimedialnego ,pomocy dydaktycznych-ścian prezentacyjnych,pomocy dydaktycznych, pomocy dydaktycznych funkcjonowanie i rewalidacja ,pomocy dydaktycznych do pracowni krawieckiej i kaletniczej , pomocy dydaktycznych do pracowni kucharskiej, wyposażenia sypialni, świetlic, stołówki- meble , wyposażenia sypiali, świetlic- pościel, kołdry , wykładziny, narzędzi ślusarsko- stolarskich, urządzeń do obróbki metalu i drewna , (w zamówieniach częściowych - pakiety 1 13) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 08.09.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wysokości wadium dla poszczególnych pakietów; Pakiet Nr 1 - 23,24 zł. ( dwadzieścia trzy zł. 24/100) Pakiet Nr 2 - 294,30 zł.( dwieście dziewięćdziesiąt cztery zł. 30/100) Pakiet Nr 3 - 7,95 zł. ( siedem zł.95/100) Pakiet Nr 4 - 41,25 zł. ( czterdzieści jeden zł. 25/100) Pakiet Nr 5 881,71 zł.( osiemset osiemdziesiąt jeden zł. 71/100) Pakiet Nr 6 - 17,50 zł. ( siedemnaście zł.50/100) Pakiet Nr 7 182,57 zł. ( sto osiemdziesiąt dwa zł. 57/100) Pakiet Nr 8 30,46 zł. (trzydzieści zł. 46/100 ) Pakiet Nr 9 - 544,93 zł. ( pięćset czterdzieści cztery zł. 93/100) Pakiet Nr 10- 137,80 zł. ( sto trzydzieści siedem zł. 80/100) Pakiet Nr 11 500,07 zł. ( pięćset zł. 07/100) Pakiet Nr 12 120,75 zł ( sto dwadzieścia zł. 75/100) Pakiet Nr 13- 592,56 zł. ( pięćset dziewięćdziesiąt dwa zł. 56/100 ) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 cytowanej Ustawy i wymogi dodatkowe określone w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: h.wypełniony ,podpisany i opieczętowany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 16 do niniejszej SIWZ wraz z: wypełnionymi ,podpisanymi i opieczętowanymi formularzami /załącznikami/ cenowymi (właściwymi dla każdego z poszczególnych pakietów) stanowiącymi załączniki nr 1 - 13 do SIWZ, kompletem katalogów opisujących oferowany sprzęt i jego cechy techniczno-jakościowe ( jeśli jest on w posiadaniu oferenta) , i.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 15 do niniejszej SIWZ; j.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /lub potwierdzona urzędowo aktualność odpisu z ostatnich 6 miesięcy / - kserokopię , w przypadku spółek cywilnych dodatkowo umowę spółki kserokopię , w wypadku Wykonawców występujących wspólnie umowę wspólników , k.pełnomocnictwo imienne upoważnienie do reprezentowania oferenta w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej , l.zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami podatkowymi w Urzędzie Skarbowym lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego , m.zaświadczenie o nie zaleganiu z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , n.dowód wpłaty wadium ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.soswnr1krawko.pl. Opłata: 32 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy dokonać przelewem na rachunek bankowy: BPH 3910600076 0000 3310 0006 9857 z dopiskiem wadium przetarg Pakiet Nr . . 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.07.2006, godzina 12:00, Specjalny Ośrodek Szkoleniowo- Wychowawczy Nr 1 w Krawkowie ul. Barska 45, I piętro sala nr 18.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: pakiet nr 1 dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni logopedycznej /zał. Nr 1/. 1) Krótki opis: dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni logopedycznej: książki, programy, karty, gry. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Został wyszczególniony w pakiecie nr 1 / zał. nr 1 SIWZ /. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 08.09.2006 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: pakiet nr 2 - dostawa sprzętu sportowego /zał. Nr 2/. 1) Krótki opis: dostawa sprzętu sportowego: piłki, ścieżka gimnastyczna, stroje sportowe, mini bilard, stół do tenisa itd. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.10, 18.41.20.00, 36.41.50.00, 36.50.00.00, 36.53.30.00, 36.50.00.00, 36.53.30.00, 36.50.00.00. 3) Wielkość lub zakres: został wyszczególniony w pakiecie nr 2 / zał. nr 2 SIWZ /. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 08.09.2006 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: pakiet nr 3 - dostawa wyposażenia gabinetu psychologicznego /zał. Nr 3/. 1) Krótki opis: dostawa wyposażenia gabinetu psychologicznego: testy, rysunki, podręczniki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.00. 3) Wielkość lub zakres: został wyszczególniony w pakiecie nr 3 / zał. nr 3 SIWZ /. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 08.09.2006 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: pakiet nr 4 - dostawa pomocy dydaktycznych(książki, multimedia) /zał. Nr 4/. 1) Krótki opis: dostawa pomocy dydaktycznych: książki, programy, encyklopedie, słowniki, zestawy płyt CD, atlasy, gry planszowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.00, 88.11.45.00, 22.11.00.00, 36.15.31.00, 22.11.41.00, 22.12.00.00. 3) Wielkość lub zakres: został wyszczególniony w pakiecie nr 4 / zał. nr 4 SIWZ /. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 08.09.2006 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: pakiet nr 5 - dostawa sprzętu komputerowego, RTV- multimedialnego /zał. Nr 5/. 1) Krótki opis: dostawa telewizorów, zestawów komputerowych, radiomagnetofonów, drukarek, rzutników medialnych, serweru i oprogramowania, kalkulatorów, rzutników, ekranów, kserokopiarki, odtwarzaczy DVD, sprzętu dyskotekowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00, 30.23.13.00, 31.52.42.10, 32.34.20.00, 30.19.12.00, 32.33.14.00, 30.26.20.00, 30.23.32.31, 32.23.60.00, 30.21.21.00, 32.34.30.00, 32.35.12.00, 32.32.00.00, 32.32.41.00, 30.24.00.00, 30.32.13.00, 30.21.61.10. 3) Wielkość lub zakres: został wyszczególniony w pakiecie nr 5 / zał. nr 5 SIWZ /. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 08.09.2006 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: pakiet nr 6 - dostawa pomocy dydaktycznych-ściany prezentacyjne /zał. Nr 6/. 1) Krótki opis: dostawa pomocy dydaktycznych: ścoany prezentacyjne złożone z 6 tablic IWZ o konstrukcji aluminiowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.00. 3) Wielkość lub zakres: został wyszczególniony w pakiecie nr 6 / zał. nr 6 SIWZ /. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 08.09.2006 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: pakiet nr 7 - dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni matematyczno fizycznej /zał. Nr 7/. 1) Krótki opis: dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni matematyczno- fizycznej: tablica korkowe, magnetyczne, stojaki na mapy, stoliki pod komputery, krzesła do komputerów, szafki pod telewizor i na mapy, stoliki świetlicowe, zestawy do ćwiczeń, zestawy brył geometrycznych, filmy tematyczne do fizyki i astronomii, program komputerowy, mapy, globusy, teleskop, przyrządy do ćwiczeń, foliogramy, kompasy, edukacyjne gry komputerowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.00, 36.10.00.00, 36.12.12.20, 36.13.33.13, 30.14.11.00, 36.14.71.10, 36.15.31.10. 3) Wielkość lub zakres: został wyszczególniony w pakiecie nr 7/ zał. nr 7 SIWZ /. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 08.09.2006 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: pakiet nr 8 - dostawa pomocy dydaktycznych- funkcjonowanie i rewalidacja /zał. Nr 8/. 1) Krótki opis: dostawa pomocy dydaktycznych- funkcjonowanie i rewalidacja: wydawnictwa książkowe, artykuły papiernicze, akcesoria do mikroskopu, gry edukacyjne, waga szalkowa i matematyczna, mikroskopy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.00. 3) Wielkość lub zakres: został wyszczególniony w pakiecie nr 8/ zał. nr 8 SIWZ /. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 08.09.2006 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: pakiet nr 9 dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni krawieckiej o kaletniczej /zał. Nr 9/. 1) Krótki opis: dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni krawieckiej i kaletniczej: maszyny do szycia, hafciarskie, stębnówki, overlock, guzikarki, ścinarka kaletnicza, stanowiska parowe, żelazka, manekiny krawieckie, kloce modelarskie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.54.15.00, 29.71.35.00, 29.54.15.00. 3) Wielkość lub zakres: został wyszczególniony w pakiecie nr 9/ zał. nr 9 SIWZ /. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 08.09.2006 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: pakiet nr 10 dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kucharskiej /zał. Nr 10/. 1) Krótki opis: dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kucharskiej: stoły technologiczne, kuchenki gazowe, elektryczne, okapy kuchenne, komplety garnków i patelni, zestawy stołowe, sztućce, roboty z przystawkami, obrusy, serwety. pralki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.00, 29.54.16.12, 36.13.32.10, 29.72.14.10, 29.71.14.20, 29.71.40.00, 26.21.10.00, 28.61.11.10, 28.61.42.00, 17.21.30.00, 29.71.12.00, 28.51.22.00, 26.13.20.00. 3) Wielkość lub zakres: został wyszczególniony w pakiecie nr 10 / zał. nr 10 SIWZ /. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 08.09.2006 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: pakiet Nr 11 dostawa wyposażenia sypialni, świetlic , stołówki- meble /zał. Nr 11/. 1) Krótki opis: dostawa wyposażenia sypialni, świetlic, stołówki - w meble: szafy ubraniowe, tapczany, stoliki, stoły, krzesła, kredensy, lustra, wieszaki, półki, karnisze, lampki nocne, oprawy oświetleniowe, komplety wypoczynkowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.00, 36.52.10.00, 36.11.14.10, 36.13.11.00, 36.13.33.12, 36.13.31.23, 26.12.13.00, 36.14.00.00, 31.52.41.00, 31.52.11.00, 36.52.41.00, 36.13.32.10. 3) Wielkość lub zakres: został wyszczególniony w pakiecie nr 11 / zał. nr 11 SIWZ /. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 08.09.2006 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: pakiet Nr 12 dostawa wyposażenia sypialni, świetlic- pościel, kołdry, wykładziny /zał. Nr 12/. 1) Krótki opis: dostwa wykłądzin dywanowych, kołder, poduszek, kocy, narzut, bielizny pościelowej, firanek, zasłon. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.20.00, 17.23.10.00, 17.21.61.20, 17.21.11.00, 17.21.22.00, 17.21.51.00. 3) Wielkość lub zakres: został wyszczególniony w pakiecie nr 12 / zał. nr 12 SIWZ /. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 08.09.2006 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: pakiet Nr 13 dostawa narzędzi ślusarsko- stolarskich, urządzeń do obróbki metalu i drewna /zał. Nr 13/. 1) Krótki opis: dostawa narzędzi ślusarsko - stolarskich, urządzeń do obrubki metalu i drewna: pilniki, imadła, wiertarki, kombinerki, maski, spawalnicze, śrubokręty, lutownice, wkrętaki, klucze, młotki, przymiar liniowy, kątomierz ślusarski, frezarki, tokarki, strugarki, piły, szlifierki, pochłaniacz, opalarki, wyrzynarki itd. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.20.00, 17.23.10.00, 17.21.61.20, 17.21.11.00, 17.21.22.00. 3) Wielkość lub zakres: został wyszczególniony w pakiecie nr 13 / zał. nr 13 SIWZ /. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 08.09.2006 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.