eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolbórzremont i modernizacja budynku pałacowego Stada Ogierów w Bogusławicach - I etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-02-25

Wolbórz: remont i modernizacja budynku pałacowego Stada Ogierów w Bogusławicach - I etap
Numer ogłoszenia: 38116 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 12853 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stado Ogierów w Bogusławicach sp. z o.o., Bogusławice, 97-320 Wolbórz, woj. łódzkie, tel. 044 6164605, fax 044 6164654.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i modernizacja budynku pałacowego Stada Ogierów w Bogusławicach - I etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są prace remontowo-modernizacyjne w Budynku nr 1 - Pałac zlokalizowanym w zespole budynków pałacowych Stada Ogierów w Bogusławicach. Przedmiotowe prace będą stanowić I etap realizacji zadania inwestycyjno - remontowego kompleksu obiektów. 2. Opis stanu istniejącego: Budynek nr 1 - Pałac. Budynek połączony z budynkiem nr 2 - Dworek. Rok budowy 1910, wraz z późniejszymi remontami. Jest to budynek parterowy z poddaszem użytkowym, częściowo podpiwniczony, murowany, strop nad piwnicami ceglany - KLEINA, nad parterem drewniany, konstrukcja dachu drewniana, pokrycie blachodachówką. Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną, odgromową, wodno - kanalizacyjną, co. Obecnie budynek jest użytkowany jako pensjonat - hotel. Budynek nr 2 - Dworek. Budynek jest połączony z budynkiem pałacu. Rok budowy określa się na przełomie XIX-XX wieku z późniejszymi remontami. Jest to budynek parterowy, częściowo podpiwniczony, drewniany, strop nad piwnicami ceglany (łukowy), nad parterem drewniany, konstrukcja dachu drewniana, pokrycie blachodachówką. Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną, odgromową, wodno - kanalizacyjną, co. Budynek dotychczasowo użytkowany jest jako mieszkalny. 3. Kody CPV: 45.26.21.20-8 - prace dotyczące wznoszenia rusztowań, 45.26.21.10-5 - prace dotyczące demontażu rusztowań, 45.26.25.22-6 - prace murarskie, 45.32.10.00-3 - prace dotyczące wykonywania izolacji termicznej, 45.41.00.00-4 - prace tynkarskie, 45.42.11.20-1 - instalacja drzwi i ram okiennych z tworzyw sztucznych, 45.43.10.00-7 - prace dotyczące kładzenia płytek, 45.42.11.41-4 - instalacja ścianek działowych, 45.43.21.20-1 - prace dotyczące instalacji podłóg z tworzyw sztucznych, 45.44.21.00-8 - prace malarskie, 45.42.11.34-2 - instalacja drzwi drewnianych, 45.31.10.00-0 - roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw, 45.33.00.00-9 - prace hydrauliczne i sanitarne. 4. Zamówienie obejmuje m.in.: demontaż istniejących elementów budowlano - instalacyjnych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, wykonanie izolacji fundamentów, wymianę istniejącej stolarki budowlanej okiennej i drzwiowej, wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych metod lekką mokrą (styropian grubości 12 cm), wykonanie ścianek działowych z płyt kartonowo - gipsowych wypełnionych wełną mineralną, kładzenie płytek ceramicznych, prace tynkarskie i malarskie, renowacja istniejącego parkietu, wykonanie wewnętrznych instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z montażem urządzeń sanitarnych (natrysk, miska ustępowa, umywalki, podgrzewacz przepływowy, baterie łazienkowe), wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych w zakresie demontażu istniejących elementów oraz montażu nowych wraz z oprawami oświetleniowymi, dostawę i montaż wyposażenie pomieszczeń w zakresie i według załączonego wykazu, wywóz gruzu, dostawę wyposażenia pomieszczeń i kuchni. 5. Prace będą prowadzone w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną (projekty budowlane, projekty budowlane wykonawcze) oraz decyzję pozwolenia na budowę. 6. Szczegółowy zakres prac oraz wykaz ilościowy zawierają: Projekt budowlano - wykonawczy remontu i modernizacji istniejącego budynku PAŁAC - POKOJE HOTELOWE autorstwa zespołu w składzie: mgr inż. Krzysztof Kopacz, arch. Mirosław Rybak, inż. arch. Monika Augustyniak; Projekt budowlano - wykonawczy Remont i modernizacja budynku pałacowego SO Bogusławice - wewnętrzne instalacje elektryczne autorstwa mgr inż. Jacka Frydrysiaka; Projekt budowlano - wykonawczy Remont i modernizacja budynku pałacowego SO Bogusławice - wewnętrzne instalacje wod-kan autorstwa mgr inż. Zbigniewa Pawelskiego; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; Kosztorysy nakładcze; Przedmiary. W/w dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji. Uwaga: 1. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie pozytywnych opinii (protokołów odbiorowych) z czynności odbiorowych dokonywanych przez: kominiarzy - w odniesieniu do drożności przewodów kominowych i wentylacyjnych pomieszczenia kotłowni, Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.21.20-8, 45.26.21.10-5, 45.26.25.22-6, 45.32.10.00-3, 45.41.00.00-4, 45.42.11.20-1, 45.43.10.00-7, 45.42.11.41-4, 45.43.21.20-1, 45.44.21.00-8, 45.42.11.34-2, 45.31.10.00-0, 45.33.00.00-9.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 553168,04 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo - Usługowa PROJEKT-BUD Edyta Psut, ul. Podwale 17, 00-252 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 553168.04
  • Oferta z najniższą ceną: 553168.04 / oferta z najwyższą ceną: 797834.05
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.