eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolbórzREMONT I MODERNIZACJA BUDYNKU PAŁACOWEGO STADA OGIERÓW W BOGUSŁAWICACH - I ETAP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-18

Wolbórz: REMONT I MODERNIZACJA BUDYNKU PAŁACOWEGO STADA OGIERÓW W BOGUSŁAWICACH - I ETAP
Numer ogłoszenia: 12853 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stado Ogierów w Bogusławicach sp. z o.o., Bogusławice 58, 97-320 Wolbórz, woj. łódzkie, tel. 044 6164605, fax 044 6164654.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I MODERNIZACJA BUDYNKU PAŁACOWEGO STADA OGIERÓW W BOGUSŁAWICACH - I ETAP.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są prace remontowo-modernizacyjne w Budynku nr 1 - Pałac zlokalizowanym w zespole budynków pałacowych Stada Ogierów w Bogusławicach. Przedmiotowe prace będą stanowić I etap realizacji zadania inwestycyjno - remontowego kompleksu obiektów. 2. Opis stanu istniejącego: Budynek nr 1 - Pałac. Budynek połączony z budynkiem nr 2 - Dworek. Rok budowy 1910, wraz z późniejszymi remontami. Jest to budynek parterowy z poddaszem użytkowym, częściowo podpiwniczony, murowany, strop nad piwnicami ceglany - KLEINA, nad parterem drewniany, konstrukcja dachu drewniana, pokrycie blachodachówką. Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną, odgromową, wodno-kanalizacyjną, co. Obecnie budynek jest użytkowany jako pensjonat - hotel. Budynek nr 2 - Dworek. Budynek jest połączony z budynkiem pałacu. Rok budowy określa się na przełomie XIX-XX wieku z późniejszymi remontami. Jest to budynek parterowy, częściowo podpiwniczony, drewniany, strop nad piwnicami ceglany (łukowy), nad parterem drewniany, konstrukcja dachu drewniana, pokrycie blachodachówką. Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną, odgromową, wodno-kanalizacyjną, co. Budynek dotychczas użytkowany jest jako mieszkalny. 3. Kody CPV: 45.26.21.20-8 - prace dotyczące wznoszenia rusztowań, 45.26.21.10-5 - prace dotyczące demontażu rusztowań, 45.26.25.22-6 - prace murarskie, 45.32.10.00-3 - prace dotyczące wykonywania izolacji termicznej, 45.41.00.00-4 - prace tynkarskie, 45.42.11.20-1 - instalacja drzwi i ram okiennych z tworzyw sztucznych, 45.43.10.00-7 - prace dotyczące kładzenia płytek, 45.42.11.41-4 - instalacja ścianek działowych, 45.43.21.20-1 - prace dotyczące instalacji podłóg z tworzyw sztucznych, 45.44.21.00-8 - prace malarskie, 45.42.11.34-2 - instalacja drzwi drewnianych, 45.31.10.00-0 - roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw, 45.33.00.00-9 - prace hydrauliczne i sanitarne. 4. Zamówienie obejmuje m.in.: demontaż istniejących elementów budowlano - instalacyjnych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, wykonanie izolacji fundamentów, wymianę istniejącej stolarki budowlanej okiennej i drzwiowej, wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych metod lekką mokrą (styropian grubości 12 cm), wykonanie ścianek działowych z płyt kartonowo - gipsowych wypełnionych wełną mineralną, kładzenie płytek ceramicznych, prace tynkarskie i malarskie, renowacja istniejącego parkietu, wykonanie wewnętrznych instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z montażem urządzeń sanitarnych (natrysk, miska ustępowa, umywalki, podgrzewacz przepływowy, baterie łazienkowe), wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych w zakresie demontażu istniejących elementów oraz montażu nowych wraz z oprawami oświetleniowymi, dostawę i montaż wyposażenie pomieszczeń w zakresie i według załączonego wykazu, wywóz gruzu, dostawę wyposażenia pomieszczeń i kuchni. 5. Prace będą prowadzone w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną (projekty budowlane, projekty budowlane wykonawcze) oraz decyzję pozwolenia na budowę. 6. Szczegółowy zakres prac oraz wykaz ilościowy zawierają: Projekt budowlano-wykonawczy remontu i modernizacji istniejącego budynku PAŁAC - POKOJE HOTELOWE autorstwa zespołu w składzie: mgr inż. Krzysztof Kopacz, arch. Mirosław Rybak, inż. arch. Monika Augustyniak; Projekt budowlano-wykonawczy Remont i modernizacja budynku pałacowego SO Bogusławice - wewnętrzne instalacje elektryczne autorstwa mgr inż. Jacka Frydrysiaka; Projekt budowlano-wykonawczy Remont i modernizacja budynku pałacowego SO Bogusławice - wewnętrzne instalacje wod-kan autorstwa mgr inż. Zbigniewa Pawelskiego; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; Kosztorysy nakładcze; Przedmiary. W/w dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji. Uwaga: 1. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie pozytywnych opinii (protokołów odbiorowych) z czynności odbiorowych dokonywanych przez: kominiarzy - w odniesieniu do drożności przewodów kominowych i wentylacyjnych pomieszczenia kotłowni, Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.21.20-8, 45.26.21.10-5, 45.26.24.25-6, 45.32.10.00-3, 45.41.00.00-4, 45.42.11.20-1, 45.43.10.00-7, 45.42.11.41-4, 45.43.21.20-1, 45.44.21.00-8, 45.42.11.34-2, 45.31.10.00-0, 45.33.00.00-9.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 19.000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 w/w ustawy. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca załączy do oferty. B. wykonać zamówienie w terminie: 120 dni od momentu podpisania umowy. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym. C. zaakceptować termin, sposób i etapowanie płatności - w ciągu 30 dni od daty otrzymania oryginału każdej faktury, możliwość fakturowania etapowego. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym. D. udzielić gwarancji na zrealizowane prace: minimum 36 miesięcy od daty dokonania bezusterkowego końcowego odbioru prac i przekazania zrealizowanego zadania do eksploatacji. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie. E. wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu minimum 2 robót o podobnym co przedmiot zamówienia charakterze i wartości (tj. budowy lub modernizacji obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 złotych brutto każda; zakres robót winien obejmować prace ogólnobudowlane i instalacyjne) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie). Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca załączy do oferty; brak którejkolwiek z żądanych przez Zamawiającego informacji o robotach zawartych w tym wykazie lub brak dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie tej roboty skutkować będzie nieuwzględnieniem jej przez Zamawiającego. F. sporządzić, z uwzględnieniem tych samych co przedstawione przez Zamawiającego w przedmiarze robót pozycji, kosztorys ofertowy, z wyszczególnieniem wskaźników cenotwórczych w oparciu o które został sporządzony kosztorys ofertowy oraz wycenić we wszystkich pozycjach zestawienie oferowanego wyposażenia pomieszczeń. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca załączy do oferty. G. dysponować osobami posiadającymi wymagane przepisami prawa uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnymi z przedmiotem zamówienia, tzn. uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: konstrukcje budowlane, instalacje sanitarne oraz instalacje elektryczne - w ograniczonym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca załączy do oferty. H. posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 450.000,00 zł łącznie dla obu rodzajów w/w ubezpieczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokument, który Wykonawca załączy do oferty. I. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 450.000,00 zł. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokument, który Wykonawca załączy do oferty.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpowiednio do formy prawnej wykonawcy: - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - lub odpis z właściwego rejestru wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 29.01.2004 roku z późniejszymi zmianami (wzór w załączniku SIWZ). 3. Formularz oferty (wzór w załączniku SIWZ). 4. Formularz cenowy (wzór w załączniku SIWZ). 5. Pozostałe dokumenty, jakie winien złożyć Wykonawca: a). wykaz potwierdzający wykonanie minimum 2 robót o podobnym co przedmiot zamówienia charakterze i wartości (tj. budowy lub modernizacji obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 złotych brutto każda; zakres robót winien obejmować prace ogólnobudowlane i instalacyjne) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie). Wykaz robót musi zawierać: opis techniczny każdej roboty, jej wartość, termin wykonania oraz miejsce wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót objętych wykazem. Brak jakiejkolwiek informacji żądanej przez Zamawiającego w wykazie robót lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie nie uwzględnieniem tej roboty przez Zamawiającego. b). zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c). informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. Wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d). informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy. Wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e). polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 450 000 złotych. f). kosztorys ofertowy sporządzony z uwzględnieniem tych samych co przedstawione przez Zamawiającego w przedmiarze robót pozycji, z wyszczególnieniem wskaźników cenotwórczych w oparciu o które został sporządzony oraz wycenione we wszystkich pozycjach zestawienie oferowanego wyposażenia pomieszczeń. g). dokumenty uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności: konstrukcje budowlane, instalacje sanitarne oraz instalacje elektryczne w ograniczonym zakresie wystawione na osoby przewidziane przez Wykonawcę na kierowników budowy (robót) wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności tych osób do okręgowej izby inżynierów budownictwa. h). oświadczenie Oferenta o sposobie realizacji zamówienia w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy, z podaniem zakresu powierzonych robót (wzór w załączeniu). i). informacja z banku lub ze spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie niższej niż 450 000 złotych. Wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stadoboguslawice.com.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stado Ogierów w Bogusławicach Sp. z o.o. 97-320 Wolbórz pow. piotrkowski tel.: (0-44) 61-64-605 (0-44) 61-64-654.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Stado Ogierów w Bogusławicach Spółka z o. o. , Bogusławice k/Wolborza.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.