Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-02
Lubliniec: Utrzymanie zieleni miejskiej w Lublińcu
Numer ogłoszenia: 382054 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta , ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034/3530100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni miejskiej w Lublińcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z utrzymaniem zieleni miejskiej w Lublińcu obejmujące: Zadanie nr 1 - Prace z zakresu zakładania i pielęgnacji kwietników i dekoracji kwiatowych; Zadanie nr 2 - Prace z zakresu bieżącego utrzymania zieleni na terenie miasta; Zadanie nr 3 - Cięcia pielęgnacyjne i wycinkę drzew na terenie miasta..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1- 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Zadanie nr 2 - 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Zadanie nr 3 - 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej jedną usługę w zakresie utrzymania zieleni, o wartości nie mniejszej niż: -dla Zadania nr 1: 80.000 zł (łącznie z podatkiem VAT), -dla Zadania nr 2: 150.000 zł (łącznie z podatkiem VAT), -dla Zadania nr 3: 90.000 zł (łącznie z podatkiem VAT) W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na wykonanie więcej niż jednego zadania, wartość wykonanych usług powinna stanowić sumę wyżej wymienionych kwot dla poszczególnych zadań, np. jeśli wykonawca składa ofertę na zadanie 1 i 2, to wartość wykonanej usługi nie może być mniejsza niż 230.000 zł łącznie z podatkiem VAT; dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie min. średnie techniczne ogrodnicze lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób posiadających min. średnie techniczne ogrodnicze..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty: oświadczenie wynikające z treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zagranicą, powinien on przedstawić dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wykaz wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie utrzymania zieleni, o wartości nie mniejszej niż: -dla Zadania nr 1: 80.000 zł (łącznie z podatkiem VAT), -dla Zadania nr 2: 150.000 zł (łącznie z podatkiem VAT), -dla Zadania nr 3: 90.000 zł (łącznie z podatkiem VAT) z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty. W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na wykonanie więcej niż jednego zadania, wartość wykonanych usług powinna stanowić sumę wyżej wymienionych kwot dla poszczególnych zadań, np. jeśli wykonawca składa ofertę na zadanie 1 i 2, to wartość wykonanej usługi nie może być mniejsza niż 230.000 zł łącznie z podatkiem VAT; wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 7; pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób posiadających min. średnie techniczne ogrodnicze, w przypadku gdy wskazane w wykazie osoby są osobami, którymi będzie dysponował wykonawca. Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.pl/siwz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42-700 Lubliniec
ul.Paderewskiego 7a, I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski, pok nr 14 ul. Paderewskiego 5 42-700 Lubliniec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- " Dostawa drobnego sprzętu łączności i informatyki dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu ( 2 ).
- Usługa cateringowa dla pacjentów SPZOZ w Lublińcu
- Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu
- Opracowanie dokumentacji dla projektu wieloletniego w ramach Funduszu Medycznego na terenie Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i innych do apteki szpitalnej SPZOZ w Lublińcu
- Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku przy ul. Paderewskiego 7 poprzez wymianę źródła ciepła.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Zagospodarowanie stawu we Wtelnie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i prac związanych z zagospodarowaniem terenu wraz z rozbudową oświetlenia pomiędzy ul. Stefana Banacha i ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej w Krakowie
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
- Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej, koszenie rowów i poboczy dróg gm. oraz koszenie placów zabaw, terenów rekr. oraz innych terenów niezagospodarowanych na obszarze miasta i gminy Szczuczyn.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.