Ogłoszenie z dnia 2014-11-20
Sandomierz: Zamówienie dodatkowe na roboty budowlane polegające na wymianie okien drewnianych i uszczelnieniu i naprawie izolacji wokół okien połaciowych w budynku Urzędu Skarbowego w Sandomierzu.
Numer ogłoszenia: 382192 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sandomierzu, ul. Żydowska 1, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8331800, 8331801, faks 15 8331802.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe na roboty budowlane polegające na wymianie okien drewnianych i uszczelnieniu i naprawie izolacji wokół okien połaciowych w budynku Urzędu Skarbowego w Sandomierzu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dodatkowe roboty budowlane w budynku Urzędu Skarbowego w Sandomierzu polegające na wymianie okien oraz uszczelnieniu i naprawie izolacji wokół okien połaciowych poprzez wymianę łat i kontr łat, kołnierzy i membrany zgodnie z zaleceniami rzeczoznawcy budowlanego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "WALBUD" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "WALBUD" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwo Usługowe WALBUD Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 69B 39-400 Tarnobrzeg, ul. Mickiewicza 69B, Tarnobrzeg, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21951,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27000,00
Oferta z najniższą ceną: 27000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie dodatkowe na roboty budowlane udzielane Wykonawcy zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. a) i b). Zamówienie dodatkowe nie było objęte zamówieniem podstawowym, a jego wartość stanowi niespełna 13,5 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie dodatkowe jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Zakres zamówienia dodatkowego wynika z konieczności zapewnienia prawidłowej izolacji pokrycia dachowego, która zapobiegnie przeciekom a przewidziana wymiana okien pozwoli na zmniejszenie strat ciepła i na obniżenie kosztów utrzymania budynku. Z przyczyn technicznych i gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego jest nieuzasadnione z powodu poniesienia dodatkowych kosztów, a także konieczności zachowania ciągłości prowadzonych robót przez jednego Wykonawcę, zachowania warunków gwarancji.
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Dostawa foteli biurowych
- Dostawa materiałów jednorazowych
- Budowa budynku dla podopiecznych Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie - Etap II.
- Dostawa owoców, warzyw i kiszonek
- Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Usługa społeczna: specjalistyczna usługa opiekuńcza - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń dydaktycznych w budynku przy ul. Czerniakowskiej 22 w Elblągu.
- Modernizacja basenu przy Szkole Podstawowej w Rudnej
- Dostawa i montaż okien PCV z szybą selektywną w budynku Wydziału Mechanicznego Politechniki Lubelskiej.
- Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach niemieszkalnych pawilonów zakwaterowania w Areszcie Śledczym w Radomiu
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
więcej: Izolowanie dachu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.