Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-30
Toruń: usługa zbierania, wywozu i utylizacji odpadów
Numer ogłoszenia: 382327 - 2008; data zamieszczenia: 30.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia , ul. Sobieskiego 36, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 616-25-14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.csaiu.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa zbierania, wywozu i utylizacji odpadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa zbierania, wywozu i utylizacji odpadów Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych wskazanej ustawy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnieseniaa wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW 1. W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą spełnienie wymogów, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, a w tym: 1/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawię pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3/ znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Wymagania odnośnie oferowanej usługi, zawarto w formularzu-ofercie zał. nr1 do SIWZ w formie oświadczenia. Wykonawca oświadcza, że: 1/ posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawię pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3/ znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych; 5/ zobowiązuję się dotrzymać warunków określonych w SIWZ jako obowiązujących w przypadku wyboru jego oferty oraz podpisać umowę o treści jak w projekcie umowy - zał. nr 2 do SIWZ 6/ zapoznałam/em się oraz uzyskałam/em na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje o warunkach, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia i uwzględniłem je w kalkulacji ceny oferty, 7/ wykonam zamówienia własnym transportem i na własny koszt; 8/ w celu spełnienia warunków złożyłem wszystkie stosowne decyzje, dokumenty określone w SIWZ; 9/ przez cały okres związania z umową będę posiadał aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności lub inny dokument ubezpieczenia na wykonanie usługi, przez cały okres związania z ofertą; 10/ zobowiązuje się do nieodpłatnego zaopatrzenia Zamawiającego na czas umowy w odpowiednie pojemniki (zbiorniki), kontenery chłodnicze do czasowego zbierania odpadów, w/w określonych; 11/ posiadam aktualną decyzję na działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z art. 26 Ustawy z dnia 27.04.2001r o odpadach (Dz.U.z 2001r. Nr 62 poz. 628 z póź zm.) lub aktualną umowę z zakładem odzyskującym lub unieszkodliwiającym do którego wykonawca będzie przekazywał odpady zgodnie art 25. Ustawy z dnia 27.04.2001r o odpadach (Dz.U. 2001r. Nr 62 poz. 628 z póź. zm.); 12/ posiadam aktualną decyzję na zbieranie i transportowanie odpadów zgodnie z art.28 Ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz.U. 2001r. Nr 62 poz. 628 z póź. zm.); 13/ złożę, zaświadczenie stwierdzające, że pojemniki (zbiorniki), kontenery chłodnicze na odpady oraz środki transportu poddawane są myciu i dezynfekcji po każdorazowym dostarczeniu odpadu do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002r. ustanawiające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonego do spożycia przez ludzi (Dz. Urz.WE L 273 z 10.10.2003r., str.1 i L19 z 19.01.2005r. , str. 27 oraz str.34); 14/ posiadam aktualną decyzję powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym , zgodnie z art. 4, ust.3 oraz art.6 Ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych (Dz.U. z 2004r. Nr 69 poz.625 z późn. zm.) oraz zgodnie z art.7 załącznika do Rozporządzenia WE Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3października 2002r. o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nie przeznaczonymi do spożycia przez ludzi ( Dz.Urz.WE L 273 z 10.10.2003r.); 15/ posiadam decyzję na odbiór odpadów o kodzie 20 01 08 zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminie (Dz.U. Nr 132 poz.622 z 1996r. z późn. zm.), wydaną przez odpowiednie władze administracyjne ze względu na miejsce świadczenia usług. 1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dostarczy: 1/ napisany wg wzoru formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 3/aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniem na raty płatności lub wstrzymania w całości wykonania właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4/aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności lub inny dokument ubezpieczenia na wykonanie usługi przez cały okres związania z ofertą; 5/ zaświadczenie stwierdzające, że pojemniki (zbiorniki), kontenery chłodnicze na odpady oraz środki transportu poddawane są myciu i dezynfekcji po każdorazowym dostarczeniu odpadu do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002r. ustanawiające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonego do spożycia przez ludzi (Dz. Urz.WE L 273 z 10.10.2003r., str.1 i L19 z 19.01.2005r. , str. 27 oraz str.34); 6/ aktualną decyzję na działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z art 26. Ustawy z dnia 27.04.2001r o odpadach (Dz.U. z 2001r., Nr 62 poz. 628 z póź.zm.) lub aktualną umowę z zakładem odzyskującym lub unieszkodliwiającym do którego wykonawca będzie przekazywał odpady zgodnie art 25. Ustawy z dnia 27.04.2001r o odpadach (Dz.Uz 2001r..Nr 62 poz. 628 z póź.zm.); 7/ aktualną decyzję powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym agodnie z art.4 ust.3 oraz art.6 ustawy z dnia 11.03.2004 o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych( Dz.U. z 2004r Nr 69 poz.625 z późn. zm.), zgodnie z art. 7 załącznika II Rozporządzenia WE Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 03.10.2002r o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nie przeznaczonymi do spożycia przez ludzi (Dz.Urz. WE L 273 z 10.10.2003r.); 8/ decyzję na odbiór odpadu o kodzie 20 01 08 zgodnie z art.7 ustawy z dnia 13.09.1996r o utrzymaniu porządku i czystości w gminach ( Dz.U. Nr 132 poz.622 z 1996r, z póź.zm.) wydaną prze odpowiednie władze administracyjne ze względu na miejsce świadczenia usług; 9/ / posiadam aktualną decyzję na zbieranie i transportowanie odpadów zgodnie z art.28 Ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz.U. 2001r. Nr 62 poz. 628 z póź. zm.); 10/podpisany wzór umowy, załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Kryteria i sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków. 1/ Warunki wymagane od wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy i treści dokumentów z wymaganiami SIWZ oraz właściwe potwierdzenie zgodności dokumentów z oryginałem. 2/ Brak, nieważność, niewłaściwa forma i treść dokumentu lub oświadczenia, niewłaściwe potwierdzenie zgodności dokumentu z oryginałem lub nie przedstawienie, na żądanie Zamawiającego, oryginałów dokumentów będzie przyczyną wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. 3/ Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4/ Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą - spełnienia lub nie spełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako nie spełniony. Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie przyczyną wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. 5/ Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dostarczy: 1/ napisany wg wzoru formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 3/aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniem na raty płatności lub wstrzymania w całości wykonania właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4/aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności lub inny dokument ubezpieczenia na wykonanie usługi przez cały okres związania z ofertą; 5/ zaświadczenie stwierdzające, że pojemniki (zbiorniki), kontenery chłodnicze na odpady oraz środki transportu poddawane są myciu i dezynfekcji po każdorazowym dostarczeniu odpadu do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002r. ustanawiające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonego do spożycia przez ludzi (Dz. Urz.WE L 273 z 10.10.2003r., str.1 i L19 z 19.01.2005r. , str. 27 oraz str.34); 6/ aktualną decyzję na działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z art 26. Ustawy z dnia 27.04.2001r o odpadach (Dz.U. z 2001r., Nr 62 poz. 628 z póź.zm.) lub aktualną umowę z zakładem odzyskującym lub unieszkodliwiającym do którego wykonawca będzie przekazywał odpady zgodnie art 25. Ustawy z dnia 27.04.2001r o odpadach (Dz.Uz 2001r..Nr 62 poz. 628 z póź.zm.); 7/ aktualną decyzję powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym agodnie z art.4 ust.3 oraz art.6 ustawy z dnia 11.03.2004 o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych( Dz.U. z 2004r Nr 69 poz.625 z późn. zm.), zgodnie z art. 7 załącznika II Rozporządzenia WE Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 03.10.2002r o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nie przeznaczonymi do spożycia przez ludzi (Dz.Urz. WE L 273 z 10.10.2003r.); 8/ decyzję na odbiór odpadu o kodzie 20 01 08 zgodnie z art.7 ustawy z dnia 13.09.1996r o utrzymaniu porządku i czystości w gminach ( Dz.U. Nr 132 poz.622 z 1996r, z póź.zm.) wydaną prze odpowiednie władze administracyjne ze względu na miejsce świadczenia usług; 9/ / posiadam aktualną decyzję na zbieranie i transportowanie odpadów zgodnie z art.28 Ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz.U. 2001r. Nr 62 poz. 628 z póź. zm.); 10/podpisany wzór umowy, załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca oświadcza, że: 1/ posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawię pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3/ znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych; 5/ zobowiązuję się dotrzymać warunków określonych w SIWZ jako obowiązujących w przypadku wyboru jego oferty oraz podpisać umowę o treści jak w projekcie umowy - zał. nr 2 do SIWZ 6/ zapoznałam/em się oraz uzyskałam/em na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje o warunkach, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia i uwzględniłem je w kalkulacji ceny oferty, 7/ wykonam zamówienia własnym transportem i na własny koszt; 8/ w celu spełnienia warunków złożyłem wszystkie stosowne decyzje, dokumenty określone w SIWZ; 9/ przez cały okres związania z umową będę posiadał aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności lub inny dokument ubezpieczenia na wykonanie usługi, przez cały okres związania z ofertą; 10/ zobowiązuje się do nieodpłatnego zaopatrzenia Zamawiającego na czas umowy w odpowiednie pojemniki (zbiorniki), kontenery chłodnicze do czasowego zbierania odpadów, w/w określonych; 11/ posiadam aktualną decyzję na działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z art. 26 Ustawy z dnia 27.04.2001r o odpadach (Dz.U.z 2001r. Nr 62 poz. 628 z póź zm.) lub aktualną umowę z zakładem odzyskującym lub unieszkodliwiającym do którego wykonawca będzie przekazywał odpady zgodnie art 25. Ustawy z dnia 27.04.2001r o odpadach (Dz.U. 2001r. Nr 62 poz. 628 z póź. zm.); 12/ posiadam aktualną decyzję na zbieranie i transportowanie odpadów zgodnie z art.28 Ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz.U. 2001r. Nr 62 poz. 628 z póź. zm.); 13/ złożę, zaświadczenie stwierdzające, że pojemniki (zbiorniki), kontenery chłodnicze na odpady oraz środki transportu poddawane są myciu i dezynfekcji po każdorazowym dostarczeniu odpadu do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002r. ustanawiające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonego do spożycia przez ludzi (Dz. Urz.WE L 273 z 10.10.2003r., str.1 i L19 z 19.01.2005r. , str. 27 oraz str.34); 14/ posiadam aktualną decyzję powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym , zgodnie z art. 4, ust.3 oraz art.6 Ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych (Dz.U. z 2004r. Nr 69 poz.625 z późn. zm.) oraz zgodnie z art.7 załącznika do Rozporządzenia WE Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3października 2002r. o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nie przeznaczonymi do spożycia przez ludzi ( Dz.Urz.WE L 273 z 10.10.2003r.); 15/ posiadam decyzję na odbiór odpadów o kodzie 20 01 08 zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminie (Dz.U. Nr 132 poz.622 z 1996r. z późn. zm.), wydaną przez odpowiednie władze administracyjne ze względu na miejsce świadczenia usług..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csaiu.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.csaiu.torun.pl
e-mail - zamowienia@csaiu.torun.pl
pocztą - adres Zamawiającego
fax. 056 653 23 36.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2009 godzina 10:00, miejsce: pocztą lub osobiscie w siedzibie Zamawiającego, tj. Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia ul. Sobieskiego 36 87-100 Torun kancelaria jawna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamowienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Sukcesywny zakup benzyny i oleju napędowego
- Usługa serwisowa aparatu BD BRUKER MALDI BIOTYPER SIRIUS (II)
- Dostawa zestawów do usuwania kalcyfikacji w naczyniach wieńcowych z dzierżawą generatora.
- Dostawa sprzętu IT
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości obiektów Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu w 2025 r.
- Przygotowanie, dowóz i wydawanie ciepłych posiłków dla podopiecznych Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Mężczyzn w Toruniu z podziałem na części
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Słaboszów oraz zorganizowanie, utrzymanie i obsługa stacjonarnego PSZOK w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Kozłów oraz zorganizowanie, utrzymanie i obsługa stacjonarnego PSZOK w 2025 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Krzywda
- "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Świerczów"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11...
- Usługa odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych na terenie Gminy Wicko w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.