eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekDostawa i instalacja sprzętu komputerowego i multimedialnego dla 2 włocławskich zespołów szkół w ramach projektu pn.Włocławek uczy praktycznie! (nr projektuWND-POKL.09.02.00-04-007/13; umowa UM_SP.433.1.048.2014), w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IXRozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-21

Włocławek: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i multimedialnego dla 2 włocławskich zespołów szkół w ramach projektu pn.: Włocławek uczy praktycznie! (nr projektu: WND-POKL.09.02.00-04-007/13; umowa UM_SP.433.1.048.2014), w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Numer ogłoszenia: 382700 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 4144000, faks 54 4144257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i multimedialnego dla 2 włocławskich zespołów szkół w ramach projektu pn.: Włocławek uczy praktycznie! (nr projektu: WND-POKL.09.02.00-04-007/13; umowa UM_SP.433.1.048.2014), w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i multimedialnego dla 2 włocławskich zespołów szkół zawodowych, w ramach projektu pn.: Włocławek uczy praktycznie; nr projektu: WND-POKL.09.02.00-04-007/13; umowa UM_SP.433.1.048.2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego; z możliwością składania ofert na 2 zadania (części): 1) Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni sieci komputerowych i systemów sieciowych w Zespole Szkół Technicznych, 2) Zadanie nr 2: Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni ekonomicznej w Zespole Szkół Ekonomicznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.20.00-4, 30.21.33.00-8, 38.65.21.00-1, 48.52.00.00-9, 32.32.20.00-6, 30.23.72.30-0, 30.12.51.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty. 2. Opis techniczny zamówienia. 3. Arkusz cenowy. 4. Pełnomocnictwo, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1) zmiany modelu zaoferowanego sprzętu w przypadku wycofania zaoferowanego sprzętu z produkcji po dniu składania ofert - potwierdzone pisemnie przez producenta lub dystrybutora danego sprzętu - na sprzęt o parametrach równoważnych lub wyższych, 2) zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obie strony. 3. Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, pok. 25A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2014 godzina 08:30, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców na stanowisku d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizowany przez Gminę Miasto Włocławek projekt pn.: Włocławek uczy praktycznie jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Program Operacyjny Kapitał Ludzki; Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni sieci komputerowych i systemów sieciowych w Zespole Szkół Technicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni sieci komputerowych i systemów sieciowych w Zespole Szkół Technicznych: 1) Komputer stacjonarny typ A1 z akcesoriami - w liczbie 16 sztuk, 2) Monitor LCD - w liczbie 16 sztuk, 3) Urządzenie laserowe wielofunkcyjne kolorowe A4 - w liczbie 1 sztuki, 4) Dostawa zintegrowanych pakietów biurowych wersja EDU - w liczbie 16 sztuk, 5) Dostawa oprogramowania komputerowego wspomagania projektowania z biblioteką elementów sieci lokalnej - w liczbie 16 sztuk, 6) Switch zarządzalny - w liczbie 8 sztuk, 7) Zestaw narzędzi sieciowo - diagnostyczno - monterskich - w liczbie 8 sztuk, 8) Dostawa oprogramowania do zarządzania klasą - licencja 40-stanowiskowa do zaoferowanych komputerów typu A1, 9) Wizualizer stacjonarny - w liczbie 2 sztuk, 10) Lampy do projektorów NEC M260XS z wymianą - w liczbie 2 sztuk, 11) Tablica obrotowa na podstawie jezdnej biała magnetyczna suchościeralna - w liczbie 2 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.20.00-4, 30.21.33.00-8, 38.65.21.00-1, 48.52.00.00-9, 32.32.20.00-6, 30.23.72.30-0, 30.12.51.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni ekonomicznej w Zespole Szkół Ekonomicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni ekonomicznej w Zespole Szkół Ekonomicznych: 1) Komputer stacjonarny typ A2 z akcesoriami - w liczbie 18 sztuk, 2) Monitor LCD - w liczbie 19 sztuk, 3) Dostawa zintegrowanych pakietów biurowych wersja EDU - w liczbie 18 sztuk, 4) Router bezprzewodowy + przełącznik 4-portowy (zintegrowany) - w liczbie 1 sztuka, 5) Karta sieciowa WiFi USB - w liczbie 18 sztuk, 6) Drukarka laserowa mono A4 - w liczbie 1 sztuki, 7) Czytnik kodów kreskowych - w liczbie 5 sztuk, 8) Kasa fiskalna - w liczbie 5 sztuk, 9) Waga elektroniczna - w liczbie 5 sztuk, 10) Komputer typ C (Serwer) - w liczbie 1 sztuka, 11) Dostawa oprogramowania do zarządzania klasą - licencja do zaoferowanych komputerów w punkcie 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.20.00-4, 30.21.33.00-8, 38.65.21.00-1, 48.52.00.00-9, 32.32.20.00-6, 30.23.72.30-0, 30.12.51.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.