eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaAudyt wdrożenia Systemu informatycznego dla Krajowego programu oczyszczania ścieków komunalnych (SIKPOŚK).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Warszawa: Audyt wdrożenia Systemu informatycznego dla Krajowego programu oczyszczania ścieków komunalnych (SIKPOŚK).
Numer ogłoszenia: 382714 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej , ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (22) 37 20 210, faks (22) 37 20 290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Audyt wdrożenia Systemu informatycznego dla Krajowego programu oczyszczania ścieków komunalnych (SIKPOŚK)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu wdrożenia Systemu informatycznego dla Krajowego programu oczyszczania ścieków komunalnych (SIKPOŚK). Podstawowym celem audytu jest weryfikacja zgodności prowadzonych prac z zapisami umowy na dostawę, instalację i wdrożenie Systemu Informatycznego dla Krajowego programu oczyszczania ścieków komunalnych (SIKPOŚK)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 72.24.00.00 - Usługi analizy systemu i programowania 79.21.20.00 - Usługi audytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania się doświadczeniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającym na: 1.realizacji jako firma doradcza przynajmniej 8 usług w zakresie nadzoru nad wdrożeniem systemu informatycznego, z których każda świadczona była przez okres co najmniej 10 miesięcy, przy czym: a)przynajmniej 5 usług zrealizowanych zostało dla jednostek finansów publicznych lub przedsiębiorstw publicznych b)przynajmniej 5 usług doradczych miało wartość co najmniej 150 000 zł netto c)przynajmniej 3 usługi dotyczyły nadzoru nad wdrożeniem systemu zaprojektowanego dedykowanego dla zamawiającego (system pod klucz), w tym co najmniej jeden był systemem internetowym d)przynajmniej 3 usługi dotyczyły nadzoru nad projektem dotyczącym wdrożenia systemu informatycznego o wartości powyżej 3 mln złotych netto w wielooddziałowej (minimum 7 oddziałów) jednostce finansów publicznych 2.wykonaniu co najmniej jednej usługi doradczej obejmującej nadzór projektu realizowanego z wykorzystaniem metodyki SCRUM lub równoważnej. 3.przeprowadzeniu audytu rozwiązań IT w co najmniej dwóch jednostkach sektora finansów publicznych lub przedsiębiorstw publicznych o strukturze wielooddziałowej, w tym przynajmniej jednego opartego o standard COBIT. 4.wykonaniu co najmniej trzech usług doradczych, w których wykorzystywano metodykę punktów funkcyjnych. 5.wykonaniu co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu metodyki zarządzania projektami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowania osobami spełniającymi następujące wymagania: 1.kierownik projektu (1 osoba) z wykształceniem wyższym magisterskim z zakresu informatyki lub zarządzania, posiadający kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami ze znajomością metodyki PRINCE2 Practitioner lub równoważnej udokumentowane certyfikatem wydanym przez uznaną zewnętrzną jednostkę certyfikującą, z co najmniej 10-letnim doświadczeniem w zakresie analizy i modelowania procesów, przeprowadzenia analiz funkcjonalnych systemów informatycznych oraz nadzorowania wdrożenia systemów (wymagane jest, by wykazał się udokumentowanym doświadczeniem w realizacji co najmniej pięciu usług obejmujących jednocześnie wykonanie analizy procesów, analizy funkcjonalnej systemu informatycznego oraz nadzorowanie, jako niezależny konsultant, jego wdrożenia w oparciu o metodykę Prince2 w organizacjach zatrudniających nie mniej niż 100 osób, przy czym w przynajmniej w dwóch pełnił rolę kierownika projektu); 2.ekspert (co najmniej 1 osoba) z wykształceniem wyższym magisterskim z zakresu informatyki lub zarządzania, posiadający wiedzę w zakresie audytu architektury organizacji i systemów informatycznych udokumentowaną certyfikatami CISA i TOGAF lub równoważnymi oraz posiadający 5 letnie doświadczenie w realizacji projektów IT w zakresie analizy i modelowania procesów, analizy funkcjonalnej systemu informatycznego oraz nadzorowania wdrożenia systemów (wymagane jest, by wykazał się udokumentowanym doświadczeniem w realizacji co najmniej pięciu usług polegających na wykonaniu analizy procesów, analizy funkcjonalnej systemu informatycznego oraz nadzorowanie, jako niezależny konsultant, jego wdrożenia w organizacjach zatrudniających nie mniej niż 100 osób); 3.analityk biznesowy ITIL (1 osoba) z wykształceniem wyższym magisterskim z zakresu zarządzania lub informatyki, posiadający kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami ze znajomością metodyki PRINCE2 lub równoważnej udokumentowane certyfikatem wydanym przez uznaną zewnętrzną jednostkę certyfikującą oraz posiadający kwalifikacje w zakresie zarządzaniem usługami IT zgodnie ze standardem ITIL lub równoważnym, udokumentowane certyfikatem wydanym przez uznaną zewnętrzną jednostkę certyfikującą, posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie w realizacji projektów IT (wymagane jest, by wykazał się udokumentowanym doświadczeniem w realizacji co najmniej pięciu usług obejmujących wykonanie analizy procesów i analizy funkcjonalnej systemu informatycznego oraz nadzór jako niezależny konsultant jego wdrożenia w oparciu o metodykę Prince2) 4.analityk (co najmniej 1 osoba) z wykształceniem wyższym magisterskim posiadający kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami ze znajomością metodyki PRINCE2 lub równoważnej, udokumentowane certyfikatem wydanym przez uznaną zewnętrzną jednostkę certyfikującą, posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie nadzoru wdrażania systemów informatycznych w jednostkach administracji publicznej (wymagane jest, by wykazał się udokumentowanym doświadczeniem w realizacji co najmniej pięciu usług polegających na nadzorowaniu wdrożenia systemów informatycznych w jednostkach administracji publicznej);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 tys. zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Sposób realizacji zamówienia - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej, piętro VI, pok. 651 ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej, piętro VI, pok. 651 ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.