To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-05
Kołobrzeg: Przebudowa drogi powiatowej nr 0275Z (nowy numer 3324Z) Dygowo - Pobłocie Wielkie - budowa chodnika wraz z odwodnieniem przy ulicy Barcińskiej w miejscowości Dygowo, etap II.
Numer ogłoszenia: 382996 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314156 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu, ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3528810, faks 94 3528810.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka administracyjna powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 0275Z (nowy numer 3324Z) Dygowo - Pobłocie Wielkie - budowa chodnika wraz z odwodnieniem przy ulicy Barcińskiej w miejscowości Dygowo, etap II..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje przebudowę drogi powiatowej nr 0275Z (nowy numer 3324Z) na odcinku od km 3+32 (skrzyżowanie z ul. Diamentową) do km 9+03,9 (na wysokości posesji nr 51). W dokumentacji projektowej niniejszy odcinek oznaczony jest jako etap II. Szczegółowe określenie zakresu prac zawarte jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, SIWZ, informacjach dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Zamawiający załącza do udostępnionej dokumentacji przedmiar robót zastrzegając, że w związku z zastosowaniem wynagrodzenia ryczałtowego ma on jedynie charakter informacyjny i pomocniczy. 4.1 Zakres prac: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (opis wykonania przedmiotu zamówienia), z którym powinien zapoznać się Wykonawca, dla rzetelnej wyceny zadania przedstawiony został w dokumentacji projektowej na którą składają się: - projekt budowlany; - przedmiar robót (mający jedynie charakter informacyjny i pomocniczy); - projekt wykonawczy; - organizacja ruchu; - Szczegółowa Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Wszystkie dokumenty w załączeniu do SIWZ. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej treści niniejszej Instrukcji dla Wykonawców przedmiotem zamówienia lub projektem. Zakres robót obejmuje m. in.: - budowę chodnika oraz zatoki autobusowej w tym: - rozbiórkę elementów dróg; - roboty ziemne; - roboty krawężnikowe, obrzeża; - nawierzchnię chodników, zjazdów, zatoki autobusowej; - uzupełnienie nawierzchni; - roboty wykończeniowe (zieleń); - oznakowanie pionowe i poziome; - regulację armatury uzbrojenia ulicy - wykonanie kanalizacji deszczowej z przykanalikami: - roboty ziemne; - roboty montażowe; - przykanaliki; 4.2 Podstawa prawno - techniczna wykonywanego zadania: - załącznik nr 5.1 - Decyzja nr 392/10 zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę, znak AB-351/376/10 z dnia 24.09.2010 r. 4.3 Projekty i opracowania objęte przedmiotem zamówienia: W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać m. in. następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień: - projekt tymczasowej organizacji ruchu; - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; - harmonogram robót określający planowaną kolejność wykonywania robót, terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót w rozbiciu tygodniowym, Wykonawca zobowiązany jest do comiesięcznej aktualizacji harmonogramu polegającej na przedstawieniu faktycznego zaawansowania oraz terminów wykonywania poszczególnych prac i przekazywania Zmawiającemu do 5-go dnia każdego miesiąca. - dokumentację powykonawczą sporządzoną w 4 egzemplarzach, zawierającą w szczególności: - dokumentację budowy z naniesionymi nieistotnymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót zatwierdzonymi przez Inspektora Nadzoru wraz z geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi; - dokumentację budowy z naniesionymi istotnymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót zatwierdzonymi przez Projektanta oraz Inspektora Nadzoru wraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi; - protokoły z prób, sprawozdań, pomiarów, badań; - atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, receptury, świadectwa jakości lub inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zastosowanych materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie; - geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno - kartograficzną (mapa zasadnicza obejmująca cały zakres robót oraz zmiany, skala mapy 1:500 w kolorze, w 4 egzemplarzach). Geodezja powykonawcza winna być wykonana w formie tradycyjnej na papierze zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz w formie elektronicznej. Dokumentację należy przedłożyć w formie map - 4 egzemplarzy. 4.4 Obowiązki Wykonawcy m in.: 1. Wykonawca zapewni przejezdność wszystkich dróg przebiegających w sąsiedztwie przekazanego placu budowy, a jeśli nie będzie to możliwe zabezpieczy dojazd do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia robót budowlanych. 2. Przed przystąpieniem do robót wykonawca winien zawiadomić użytkowników infrastruktury o terminie rozpoczęcia robót. 3. Tymczasowe zajęcie terenów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych Wykonawca uzgodni we własnym zakresie i na swój koszt powiadamiając Inspektora Nadzoru. 4. Przygotowania i zatwierdzenia na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót oraz wykonania oznakowania w trakcie prowadzenia robót. 5. Zorganizowania biura budowy, w którym przechowywany będzie dziennik budowy, dokumentacja budowy oraz organizowane rady budowy. 6. Zamontowania tablicy informacyjnej budowy zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy - Prawo budowlane. 7. W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie dbać o prawidłowość oznakowania oraz zapewniać warunki bezpieczeństwa, a także utrzymywać porządek. 8. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy oraz ewentualnej naprawy nawierzchni sąsiadujących jezdni - uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac. 9. Wykonawca wykona wymianę i montaż oznakowania pionowego i poziomego zgodnie ze stałym projektem organizacji ruchu. Stare zdemontowane oznakowanie należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego. 10. Wykonawca uwzględni w przedstawionej cenie koszt karczowania pni. 4.5 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 1. Zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, ponoszenie kosztów zużycia niezbędnych mediów oraz likwidacja zaplecza i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. 2. Zapewnienie ochrony mienia na terenie budowy i ochrony p. poż. 3. Zapewnienie bezpieczeństwa właścicielom posesji i budynków sąsiadujących z terenem budowy. 4. Zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej. 6. Przeprowadzenie badań laboratoryjnych w pełnym zakresie. 7. Przeprowadzenie wymaganych prób, pomiarów i sprawdzeń. 8. Dokonanie niezbędnego zajęcia ulic i chodników. 9. Zgłaszanie inspektorom nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających. 10. Wykonie na swój koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem. 11. Ścisła współpraca z Zamawiającym oraz Nadzorem Inwestorskim. 4.6 Uwaga: 1. Całość prac należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 2. Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdyby dokumentacja projektowa wskazywała znaki towarowe lub pochodzenie materiałów i urządzeń należy traktować takie znaki lub pochodzenie jako informację o standardzie jakościowym lub technologicznym wymaganym przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia innych producentów pod warunkiem zapewnienia paramentów nie gorszych niż określone w dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania (dopuszcza się wyroby równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji). 3. Zmiana stawki podatku VAT nie będzie stanowić podstawy do zmiany wysokości wynagrodzenia brutto. 4. Przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie cenowej wszystkie okoliczności i warunki wynikające z Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 5. Materiały drogowe pozyskane z rozbiórki, nadające się do ponownego wbudowania stanowią własność Zmawiającego. Pozyskane materiały powinny być wykorzystane w ramach prowadzonej inwestycji lub odtransportowane na plac składowy Zamawiającego na adres: ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg. 6. Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót wymagające wywozu np. gruz, urobek ziemny itp. będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca jest Wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. z późniejszymi zmianami. Jako wytwarzający odpady Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: - Ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2008.25.150 z późn. zm.) - Ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U.10.185.1243 z późn. zm.). 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej Placu Budowy i jego otoczenia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GEO-BUD Ryszard Brzęcki, ul. Malinowa 4, 78-123 Siemyśl, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 806794,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 441167,49
Oferta z najniższą ceną: 441167,49 / Oferta z najwyższą ceną: 745316,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Świadczenie usługi pralniczej na rzecz SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu
- Budowa placu zabaw przy ul. Westerplatte
- Sukcesywne dostawy świeżego pieczywa na okres 12 miesięcy
- Sukcesywne dostawy profesjonalnych środków chemicznych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 2 zadania
- UTRZYMANIE KRZEWÓW, KRZEWINEK I BYLIN PRZY ALEI ŚW. JANA PAWŁA II W KOŁOBRZEGU
- Dostawy mleka i produktów nabiałowych
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulicy Piaskowej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z budową odwodnienia, budową kanału technologicznego i przebudową kolizji z infrastrukturą oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.
- "Budowa łącznika ul. Żeromskiego z drogą powiatową nr DP3407" (II)
- "Przebudowa drogi gminnej nr 601918 (ul. Górna) w 1,327 km od 0+025,85 km do 1+352,82 km w miejscowości Rybna, powiat krakowski, Gmina Czernichów"
- "Odbudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 4425S, ul. Zabrzeska w km 4+962 w miejscowości Ligota nad potokiem Iłownica" Pełna nazwa znajduje się w informacjach dodatkowych - SEKCJA IX.
- Przebudowa ul. Szpitalnej w Łasku
- Złotkowo - Strefa AG bajpas do ul. Lipowej - etap II
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.