To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-02-26
Zgierz: Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Zgierza
Numer ogłoszenia: 38322 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 22577 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Usługi Komunikacyjne w Zgierzu, pl. Kilińskiego, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7162149, fax 042 7162149.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Zgierza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Informacje ogólne: 1. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania porządku i czystości na przystankach autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej na terenie miasta Zgierza, zwanych dalej przystankami. 2. Wykaz przystanków stanowią załączniki nr 1 oraz nr 2. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przystanków objętych umową o maksymalnie 7szt. (bez zmiany wynagrodzenia). 4. Przystanek, jest to fragment pasa drogowego i składa się ze słupka przystankowego z umieszczonym na nim znakiem przystankowym zgodnie z kodeksem ruchu drogowego oraz tablicy z oznaczeniem tras przewoźników i przynależnymi im rozkładami jazdy, a także teren chodnika o długości 10 metrów przed i 10 metrów za słupkiem. 5. Przystanek jest wyposażony w kosz na śmieci. 6. Przystanek może być wyposażony w wiatę. II. Obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonawca zobowiązany jest od poniedziałku do soboty (włącznie) w czasie całego roku kalendarzowego, do wykonywania na przystankach następujących czynności: a/ utrzymania porządku na chodnikach przynależnych do przystanków oraz wokół wiat na powierzchni określonej w pkt I.4, a także na pętlach autobusowych i tramwajowych na których znajdują się przystanki, b/ opróżniania koszy na śmieci i wywóz odpadów zgodnie z postanowieniami zawartymi w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r. (Dz. U. 2005 Nr 236 poz. 2008, zm. Dz. U. z 2006r. Nr 144 poz. 1042), c/ uzupełniania brakujących koszy na śmieci, d/ zrywania ogłoszeń i plakatów wieszanych na przystankach bez zgody Zamawiającego. 2. Czynności wykonywane okresowo lub w uzgodnionych terminach: a/ mycie wiat przystankowych oraz wskazanych słupków przystankowych cztery razy w ciągu roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym za pomocą myjki wysokociśnieniowej, b/ zgromadzenie zapasów piasku niezbędnego do posypywania przystanków w okresie zimowym. 3. Do zadań Wykonawcy będzie należał odbiór koszy od Zamawiającego bądź wskazanego przez Zamawiającego dostawcy oraz uzupełnianie ich braków na przystankach. 4. Wykonawca zobowiązuje się usunąć śmieci, śnieg oraz posypać piaskiem w trybie awaryjnym wskazane przez Policję, Straż Miejską lub Dyżurną Służbę Prezydenta przystanki. III. Częstotliwość wykonywania czynności: 1. W okresie kiedy nie ma opadów śniegu czynności określone w pkt II.1 powinny być wykonywane od poniedziałku do soboty (włącznie): a/ jeden raz dziennie do godz. 12:00 w stosunku do przystanków wyszczególnionych w załączniku nr 1, b/ jeden raz dziennie co drugi dzień do godz. 12:00 w stosunku do przystanków wyszczególnionych w załączniku nr 2. 2. W czasie opadów śniegu wszystkie przystanki powinny być odśnieżane i posypywane piaskiem codziennie w każdy dzień tygodnia powyższe dotyczy również pętli tramwajowych i autobusowych na których znajduje się słupek przystankowy. Usunięty śnieg nie powinien hamować ruchu pieszego oraz samochodowego (w przeciwnym wypadku powinien być wywieziony na uzgodnione miejsce składowania). 3. Działania opisane w pkt II.4 powinny zostać zakończone w ciągu 3 godzin od momentu zgłoszenia. IV. Kontrola wykonywanych prac: 1. Jakość wykonywanych prac będzie kontrolowana przez pracowników Zamawiającego. 2. Kontrola wykonania prac objętych umową może odbywać się w godz. 12:00 - 13:00 po wcześniejszym telefonicznym powiadomieniu Wykonawcy którego przedstawiciel będzie mógł w niej uczestniczyć. 3. Za akty wandalizmu o charakterze chuligańskim zaistniałe po godz. 13:00 Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 252000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Łęczycka 24, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 252000.00
- Oferta z najniższą ceną: 252000.00 / oferta z najwyższą ceną: 351972.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- "Odnowa nawierzchni na drodze powiatowej nr 5131E w miejscowości Glinnik gm. Zgierz"
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie" III CZĘŚĆ Klub Rodzica
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury
- "Odnowa nawierzchni na drodze powiatowej nr 5166E relacji Aleksandrów Łódzki -gr. powiatu (Lutomiersk)"
- "Budowa ciągu ulic w dzielnicy przemysłowej po byłych zakładach ZPB Boruta - ul. Łukasińskiego, Boruty, Miroszewskiej, Struga w Zgierzu".
- usługa cateringu realizowanej w trakcie konferencji Od solisty do dyrygenta. Przemiana przywództwa edukacyjnego jako warunek rozwoju edukacji całożyciowej
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem czystości w Gminie Ogrodzieniec
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych w latach 2025-2027.
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH I SANITARIATACH SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE ORAZ W RAMACH DZIAŁKI NR 603/6 WRAZ Z PRZYLEGŁYMI CHODNIKAMI
- Usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w roku 2025.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości na terenach będących w zarządzaniu Hevelianum
- Sprzątanie jezdni i chodników w ciągu dróg gminnych na terenie Gminy Siechnice w roku 2025
więcej: Usługi zamiatania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.