To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-02-26
Zgierz: Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Zgierza
Numer ogłoszenia: 38322 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 22577 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Usługi Komunikacyjne w Zgierzu, pl. Kilińskiego, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7162149, fax 042 7162149.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Zgierza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Informacje ogólne: 1. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania porządku i czystości na przystankach autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej na terenie miasta Zgierza, zwanych dalej przystankami. 2. Wykaz przystanków stanowią załączniki nr 1 oraz nr 2. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przystanków objętych umową o maksymalnie 7szt. (bez zmiany wynagrodzenia). 4. Przystanek, jest to fragment pasa drogowego i składa się ze słupka przystankowego z umieszczonym na nim znakiem przystankowym zgodnie z kodeksem ruchu drogowego oraz tablicy z oznaczeniem tras przewoźników i przynależnymi im rozkładami jazdy, a także teren chodnika o długości 10 metrów przed i 10 metrów za słupkiem. 5. Przystanek jest wyposażony w kosz na śmieci. 6. Przystanek może być wyposażony w wiatę. II. Obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonawca zobowiązany jest od poniedziałku do soboty (włącznie) w czasie całego roku kalendarzowego, do wykonywania na przystankach następujących czynności: a/ utrzymania porządku na chodnikach przynależnych do przystanków oraz wokół wiat na powierzchni określonej w pkt I.4, a także na pętlach autobusowych i tramwajowych na których znajdują się przystanki, b/ opróżniania koszy na śmieci i wywóz odpadów zgodnie z postanowieniami zawartymi w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r. (Dz. U. 2005 Nr 236 poz. 2008, zm. Dz. U. z 2006r. Nr 144 poz. 1042), c/ uzupełniania brakujących koszy na śmieci, d/ zrywania ogłoszeń i plakatów wieszanych na przystankach bez zgody Zamawiającego. 2. Czynności wykonywane okresowo lub w uzgodnionych terminach: a/ mycie wiat przystankowych oraz wskazanych słupków przystankowych cztery razy w ciągu roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym za pomocą myjki wysokociśnieniowej, b/ zgromadzenie zapasów piasku niezbędnego do posypywania przystanków w okresie zimowym. 3. Do zadań Wykonawcy będzie należał odbiór koszy od Zamawiającego bądź wskazanego przez Zamawiającego dostawcy oraz uzupełnianie ich braków na przystankach. 4. Wykonawca zobowiązuje się usunąć śmieci, śnieg oraz posypać piaskiem w trybie awaryjnym wskazane przez Policję, Straż Miejską lub Dyżurną Służbę Prezydenta przystanki. III. Częstotliwość wykonywania czynności: 1. W okresie kiedy nie ma opadów śniegu czynności określone w pkt II.1 powinny być wykonywane od poniedziałku do soboty (włącznie): a/ jeden raz dziennie do godz. 12:00 w stosunku do przystanków wyszczególnionych w załączniku nr 1, b/ jeden raz dziennie co drugi dzień do godz. 12:00 w stosunku do przystanków wyszczególnionych w załączniku nr 2. 2. W czasie opadów śniegu wszystkie przystanki powinny być odśnieżane i posypywane piaskiem codziennie w każdy dzień tygodnia powyższe dotyczy również pętli tramwajowych i autobusowych na których znajduje się słupek przystankowy. Usunięty śnieg nie powinien hamować ruchu pieszego oraz samochodowego (w przeciwnym wypadku powinien być wywieziony na uzgodnione miejsce składowania). 3. Działania opisane w pkt II.4 powinny zostać zakończone w ciągu 3 godzin od momentu zgłoszenia. IV. Kontrola wykonywanych prac: 1. Jakość wykonywanych prac będzie kontrolowana przez pracowników Zamawiającego. 2. Kontrola wykonania prac objętych umową może odbywać się w godz. 12:00 - 13:00 po wcześniejszym telefonicznym powiadomieniu Wykonawcy którego przedstawiciel będzie mógł w niej uczestniczyć. 3. Za akty wandalizmu o charakterze chuligańskim zaistniałe po godz. 13:00 Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 252000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Łęczycka 24, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 252000.00
- Oferta z najniższą ceną: 252000.00 / oferta z najwyższą ceną: 351972.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Wynajem trzech sal użytkowych dla 5 osób, 15 osób, 58 osób wraz z pełnym wyposażeniem dla potrzeb projektu " Rodzina w komplecie"
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- Dostawa i realizacja talonów wartościowych lub kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów MOPS w Zgierzu, ul. Długa 56
- USŁUGĘ SERWISOWANIA I WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego w 2025 r."
- Odławianie i dostarczanie do schroniska bezdomnych zwierząt z terenu gminy Zgierz oraz ich utrzymywanie od 01.01. 2025 r. do 31.12. 2025 r. wraz z psami i kotami odłowionymi w latach 2014-2024.
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odśnieżanie i usuwanie błota po opadach z dróg na terenie Gminy Biała Podlaska , usuwanie śliskości dróg oraz usuwanie śniegu w okresie listopad 2024 roku - kwiecień 2025 roku.
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
- "Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o."
- Usługa w zakresie całodobowej ochrony i dozoru mienia przez koncesjonowaną firmę ochroniarską w siedzibie WUP Kielce na lata 2025-2026
- Zimowe utrzymanie ulic, dróg oraz parkingów gminnych na terenie miasta Krotoszyn w sezonie zimowym 2024/2025
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26
więcej: Usługi zamiatania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.