eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaświadczenie usług doradczych na rzecz Ministra Skarbu Państwa w procesie restrukturyzacji Grupy PHN S.A. z siedzibą w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Warszawa: świadczenie usług doradczych na rzecz Ministra Skarbu Państwa w procesie restrukturyzacji Grupy PHN S.A. z siedzibą w Warszawie
Numer ogłoszenia: 383362 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Skarbu Państwa , ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6958719, faks 022 6958935.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług doradczych na rzecz Ministra Skarbu Państwa w procesie restrukturyzacji Grupy PHN S.A. z siedzibą w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych na rzecz Ministra Skarbu Państwa w procesie restrukturyzacji Grupy PHN S.A. z siedzibą w Warszawie (GPHN, Spółka), którego celem jest doprowadzenie do maksymalizacji wartości Spółki w związku z zamiarem sprzedaży akcji GPHN na rynku krajowym i rynkach międzynarodowych w drodze pierwszej oferty publicznej. 2. Na pisemne żądanie Zamawiającego i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca zrealizuje wszystkie lub niektóre spośród wymienionych poniżej Zleconych Prac, wykonując je z punktu widzenia interesu Zamawiającego jako akcjonariusza GPHN zamierzającego zaoferować akcje GPHN na rynku krajowym i rynkach międzynarodowych w drodze pierwszej oferty publicznej (IPO): 1) ocena modelu restrukturyzacji GPHN przygotowanego przez zarząd Spółki z punktu widzenia korzyści, ryzyk, aspektów prawnych, czasu wdrożenia oraz efektywności w kontekście międzynarodowego rynku nieruchomości komercyjnych, a także z perspektywy przyszłego przeprowadzenia IPO oraz przedstawienie rekomendacji na podstawie dokonanej oceny; 2) przedstawienie analizy porównawczej modelu restrukturyzacji GPHN przygotowanego przez zarząd Spółki z rozwiązaniami stosowanymi przez podmioty działające w branży nieruchomości komercyjnych, w szczególności podmioty, których akcje notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. oraz na innych giełdach papierów wartościowych międzynarodowych rynków kapitałowych; 3) bieżące monitorowanie procesu integracji spółek wchodzących w skład GPHN; 4) opiniowanie kluczowych projektów GPHN z punktu widzenia wartości Spółki; 5) stałe doradztwo i wystawianie opinii w procesie restrukturyzacji i IPO GPHN; 6) współpraca z innymi doradcami uczestniczącymi w procesie restrukturyzacji i IPO Spółki. ZAMAWIAJĄCY ustalił, że użyte powyżej określenie na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO i w terminie wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO należy rozumieć w ten sposób, że ZAMAWIAJĄCY w formie pisemnej wyznaczy dzień rozpoczęcia wykonania Zleconych Prac, określonych w ust. 2. Szczegółowy zakres oraz warunki jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia i jego wykonanie określone są w ogólnych warunkach umowy, określonych w Rozdziale 22. W przypadku załączenia do Zleconych Prac dokumentów sporządzonych w języku obcym, WYKONAWCA zobowiązany jest załączyć dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez WYKONAWCĘ. WYKONAWCA jest ponadto zobowiązany do informowania ZAMAWIAJĄCEGO o zmianach prawa lub wystąpieniu innych istotnych zdarzeń mających wpływ na sytuację Spółek. 4. Kody opisujące przedmiot zamówienia. Słownik CPV Słownictwo główne Główny przedmiot: Usługi w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 5. WYKONAWCA może powierzyć wykonania zamówienia Podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości: 12 000, 00 (słownie: dwanaście tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać WYKONAWCY, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) WYKONAWCA wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - co najmniej dwa zamówienia polegające na opracowaniu modelu restrukturyzacji podmiotu, którego wartość kapitału własnego nie była niższa niż 200.000.000 zł (słownie: dwieście milionów zł); 2) WYKONAWCA wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - co najmniej dwa zamówienia, polegające na opracowaniu ekspertyz, opinii, analiz (raportów) na temat międzynarodowego rynku nieruchomości komercyjnych, gdzie wartość zamówienia nie była mniejsza niż 150 000,00 złotych brutto każde; 3) WYKONAWCA wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - co najmniej dwa zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnia-nia warunku wiedzy i doświadczenia, tj. doradzał przy kupnie/sprzedaży nieruchomości podmiotom, których podstawowym przedmiotem działalności jest zarządzanie własnymi nieruchomościami, obrót nieruchomościami, przy czym wartość transakcji nie była mniejsza niż 100.000.000 (słownie: sto milionów) złotych; 4) WYKONAWCA wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - co najmniej dwa zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. był bezpośrednio zaangażowany w transakcję kupna,sprzedaży akcji,udziałów,certyfikatów inwestycyjnych lub papierów wartościowych o podobnym charakterze, realizowaną na rynkach międzynarodowych, podmiotu z branży nieruchomościowej, przy czym wartość transakcji nie była mniejsza niż 200.000.000 (słownie: dwieście milionów) złotych; 5) WYKONAWCA wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - co najmniej jedno zamówienie w zakresie niezbędnym do wykazania spełnia-nia warunku wiedzy i doświadczenia, tj. opracował model optymalizacji portfela nieruchomości, przy czym wartość portfela nieruchomości nie była mniejsza niż 2 000.000.000 (słownie: dwa miliardy) złotych. Jeśli rozliczenie zamówień,transakcji, o których mowa w pkt od 1) do 5) następowało w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeśli publikacja niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych nastąpi w dniu, kiedy NBP nie publikuje tabeli kursów średnich, należy przyjąć kurs z tabeli kursów średnich opublikowany w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Użyte w pkt 2) i 4) sformułowanie rynki międzynarodowe, na potrzeby niniejszego postępowania, należy rozumieć, jako rynki państw Unii Europejskiej (z wyłączeniem Polski) lub Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) WYKONAWCA dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, przy czym: a) co najmniej dwie osoby mają doświadczenie w zakresie obsługi podmiotów zajmujących się wynajmem nieruchomości komercyjnych; b) co najmniej trzy osoby posiadają co najmniej pięcioletnie doświadczenie w przeprowadzaniu fuzji i przejęć spółek, w tym co najmniej dwie na rynku międzynarodowym; c) co najmniej dwie osoby posiadają co najmniej pięcioletnie doświadczenie w doradztwie strategicznym, w tym w doradztwie związanym z restrukturyzacją podmiotów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msp.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Skarbu Państwa ul. Krucza 36/ Wspólna 6 00-522 Warszawa pok. 251.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Skarbu Państwa ul. Krucza 36/ Wspólna 6 00-522 Warszawa pok. 251.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.