Ogłoszenie z dnia 2006-01-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Starachowice: świadczenie usług Inżyniera dla Projektu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., do kontaktów: Sławomir Wnuk, ul. Iglasta 5, 27-200 Starachowice, tel. 48 41 2750364, fax 48 41 2750366, e-mail: jrp@pwik.starachowice.pl, www.pwik.starachowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług Inżyniera dla Projektu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: II.1.6.1) Cele ogólne: Przedmiotem zamawianych usług jest pomoc Zamawiającemu w takim zarządzaniu Projektem Funduszu Spójności Nr CCI: 2004/PL/16/C/PE/020, by cele i efekty objęte decyzją KE Nr C(2004) 5309 z dnia 16-12-2004 o współfinansowaniu Projektu zostały w pełni osiągnięte w założonych terminach i po założonych kosztach. W tym celu Zamawiający obowiązany jest do wprowadzenia zarządzania przedsięwzięciem inwestycyjnym, jakim jest Projekt, z zastosowaniem standardowych (w WE) metod "Project Management'u" i zasad FIDIC. Realizując powyższy obowiązek Zamawiający w wyniku niniejszej procedury przetargowej pragnie dokonać wyboru i zatrudnić profesjonalną firmę, która pomoże Zamawiającemu w osiągnięciu ww. celów poprzez przyjęcie na siebie roli Inżyniera (w rozumieniu FIDIC), a w tym: 1) Pomoże Zamawiającemu w ocenie technologicznego zakresu ofert przetargowych wg warunków "Żółtej Książki" FIDIC, tj. Warunków Kontraktu na Urządzenia i Budowę z Projektowaniem, pierwsze wydanie angielsko-polskie COSMOPOLI 2000 (tłumaczenie 1 wydania FIDIC 1999), SIDIR 2000 z modyfikacją KE (w uzgodnieniu z FIDIC) z 2003 roku wprowadzającą kryterium kosztu eksploatacyjnego (OPEX) dla kontraktu nr 02: "Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Starachowicach" 2) Pomoże Zamawiającemu w ocenie technologicznego zakresu ofert przetargowych wg warunków "Żółtej Książki" FIDIC, tj. Warunków Kontraktu na Urządzenia i Budowę z Projektowaniem, pierwsze wydanie angielsko-polskie COSMOPOLI 2000 (tłumaczenie 1 wydania FIDIC 1999), SIDIR 2000 dla kontraktu nr 04: "Modernizacja ujęcia wody Trębowiec ze stacją uzdatniania wody i modernizacja pompowni Majówka" 3) Będzie administrować Kontraktami i Projektem wg warunków "Biała Książka" FIDIC i zgodnie z wymogami Funduszu Spójności, w tym zapewni nadzór inwestorski (zgodnie z polskim prawem budowlanym) oraz pomoże Zamawiającemu w zarządzaniu Projektem (w rozumieniu FIDIC) zgodnie ze standardami FIDIC i WE oraz wymogami i wytycznymi KE, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów i wytycznych dot. przygotowania, realizacji i rozliczania Projektów Funduszu Spójności - opis kontraktów zawarto w pkt. II.1.6.3 II.1.6.2) Cele szczególne: Inżynier będzie odpowiedzialny za: 1) Zastępstwo inwestorskie (w tym nadzór inwestorski) przy realizacji pozostałych kontraktów Projektu w rozumieniu prawa polskiego, jako elementu zarządzania Projektem (w rozumieniu FIDIC) z wyłączeniem swobody w decyzjach implikujących zmianę kosztów Projektu - ostateczne decyzje w tego rodzaju sprawach Zamawiający rezerwuje dla siebie. 2) Administrowanie Projektem (w rozumieniu FIDIC) ze szczególnym uwzględnieniem: a. Planowania i koordynacji realizacji Projektu b. Monitorowania i oceny postępów realizacyjnych Projektu c. Identyfikacji, oceny i zarządzania ryzykiem d. Kontroli kosztów, czasu, jakości i zmian Projektu 3) Dokumentowanie swoich działań z uwzględnieniem wymogów partnerów instytucjonalnych przedsięwzięcia II.1.6.3) Opis kontraktów: a) Kontrakt nr 02 - Modernizacja i rozbudowa OŚ - Starachowice Kontrakt wg Warunków Kontraktu na Urządzenia i Budowę z Projektowaniem, pierwsze wydanie angielsko-polskie COSMOPOLI 2000 (tłumaczenie 1 wydania FIDIC 1999), SIDIR 2000 z modyfikacją KE (w uzgodnieniu z FIDIC) z 2003 roku wprowadzającą kryterium kosztu eksploatacyjnego (OPEX). Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków Modernizacja procesu technologicznego przewiduje utrzymanie dwustopniowego oczyszczania ścieków na obiektach oczyszczania mechanicznego oraz biologicznego z przeróbką osadu w zamkniętych wydzielonych komorach fermentacyjnych. Oprócz modernizacji samego procesu technologicznego, pod kątem osiągnięcia w procesie oczyszczania odpowiedniej redukcji zanieczyszczeń, zachodzi konieczność modernizacji oczyszczalni w następującym zakresie: - modernizacji pompowni ścieków surowych polegającej na wymianie wyeksploatowanych pomp i systemu sterowania, - przebudowie węzła oczyszczania mechanicznego polegającej na dobudowie drugiej kraty gęstej i budowie nowych płaskowników, - usprawnieniu gospodarki cieplnej i energetycznej przez wybudowanie kotłowni na biogaz w miejsce istniejących kotłów węglowych oraz wprowadzenie agregatu prądotwórczego z wykorzystaniem jego ciepła odlotowego do podgrzewania osadów i prowadzeniem skojarzonej gospodarki energetycznej, - rozbudowy i modernizacji węzła przeróbki osadu począwszy od wyposażenia go w zagęszczacz mechaniczny osadu nadmiernego i urządzenia do odwadniania osadu; a kończąc na budowie drugie; WKFz, - modernizacji gospodarki gazowej w zakresie zapewnienia odwodnienia i odsiarczania gazu oraz jego magazynowania celem późniejszego wykorzystania, - rozbudowy systemu automatyki i sterowania. Modernizowana oczyszczalnia ścieków posiadać będzie przepustowość hydrauliczną do około 20 000 m sześc./d oraz możliwość przyjęcia ładunku zanieczyszczeń od około 90 000 - 99 000 RLM, z jednoczesnym podniesieniem obecnego efektu oczyszczania. b) Kontrakt nr 03 - Budowa k-s w m. Starachowice Gm Mirzec i Gm Wąchock. Kontrakt wg Warunków Kontraktu na Budowę, pierwsze wydanie angielsko-polskie COSMOPOLI 2000 (tłumaczenie 1 wydania FIDIC 1999), SIDIR 2000 Zakres robót obejmie budowę ok. 124,7 km sieci k-s, w tym : a) na terenie m.Starachowice (dzielnice:Michałów Miejski, Michałów Wiejski, oraz ulice: Przeskok, Polna, Zaułek, Działki, Radoszewskiego, Zaułek ) ok. 16,2 km sieci k-s, w tym: - przewody grawitacyjne (kamionka/PCV) ok. 13,1 km, - przewody tłoczne śr. 80-110 mm (stal/PCV/PEHD) ok. 1,0 km, - przewody tłoczne śr. 225 mm (PEHD) ok. 2,1 km, - sieciowe pompownie ścieków - 4 szt. b) na terenie gm. Wąchock ( sołectwa: Rataje, Parszów, Wąchock ) ok.12,9 km sieci k-s, w tym: - przewody grawitacyjne (PCV) ok. 11,5 km, - przewody tłoczne śr. 90-110 mm (PE) ok. 1,4 km, - sieciowe pompownie ścieków - 5 szt. c) na terenie gm.Mirzec (miejscowości: Malcówki, Mirzec Stary, Tychów Nowy, Trębowiec, Osiny, Poddąbrowa, Gadka, Jagodne, Mirzec Majorat, Tychów Stary, Ostrożanka, Małyszyn) ok. 95,6 km sieci k-s, w tym: - przewody grawitacyjne (kamionka/PCV) ok. 74,8 km, - przewody tłoczne śr. 63-250 mm (PE) ok. 20,8 km, - sieciowe pompownie ścieków - 21 szt. c) Kontrakt nr 04 - Modernizacja ujęcia wody Trębowiec ze stacją uzdatniania wody oraz modernizacja pompowni "Majówka". Kontrakt wg Warunków Kontraktu na Urządzenia i Budowę z Projektowaniem, pierwsze wydanie angielsko-polskie COSMOPOLI 2000 (tłumaczenie 1 wydania FIDIC 1999), SIDIR 2000. Zmiana technologii stacji wodociągowej Trębowiec będzie polegać na skierowaniu wody surowej ze wszystkich studni do stacji uzdatniania. Wydajność stacji ma wynosić - 1000 m sześc./h. Parametry istniejących obiektów stacji (rozdeszczalnia, komora reakcji, powierzchnia filtrów) są wystarczające do przyjęcia zwiększonej ilości wody. Konieczna jest jednak wymiana większości urządzeń technologicznych: drenażu filtracyjnego, złóż filtracyjnych, rurociągów i armatury, pomp do płukania filtrów, pomp wody popłucznej, pomp ll stopnia ,zamontowanie dmuchaw do płukania filtrów, zmiana systemu chlorowania wody. Na pompowni "Majówka" modernizowana będzie pompownia III stopnia, gdzie wymienione zostaną jednostki pompowe oraz wszystkie rurociągi wraz z armaturą. Nowym obiektem będzie chlorownia o parametrach identycznych jak w Stacji Uzdatniania Wody w Trebowcu. Rozbudowany i przebudowany będzie również budynek administracyjny. d) Kontrakt nr 05 - Budowa magistrali wodociągowej SUW - Trębowiec - SW "Majówka" Kontrakt wg Warunków Kontraktu na Budowę, pierwsze wydanie angielsko-polskie COSMOPOLI 2000 (tłumaczenie 1 wydania FIDIC 1999), SIDIR 2000. Przebudowie ulega cała trasa wodociągu przesyłowego o 600 z SUW Trębowiec do pompowni "Majówka" w Starachowicach. Południowa część wodociągu przesyłowego (ok 2,77 km) jest już wykonana. Obecny etap projektu przewiduje kontynuację pierwszego fragmentu dublera rurociągu od tzw. drogi na Elaborację do Trębowca. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: m.Starachowice, gm.Mirzec i m.i g.Wąchock , powiat starachowicki, woj. świętokrzyskie, POLSKA. Kod NUTS: PL330. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.19.00 - Usługi biegłych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.90.00 - Usługi biegłych Oryginalny kod CPV: 74.26.21.00 - Usługi nadzorowania placu budowy Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy Oryginalny kod CPV: 74.26.41.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Oryginalny kod CPV: 74.31.30.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 867 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: II.2.1.1) Całkowita wartość zamówienia: Planowana wartość zamówienia wynosi 1 136 tys. euro. Szacowany koszt realizacyjny administrowanych kontraktów na roboty wynosi: ok. 18 mln euro. II.2.1.2) Zakres zamówienia : Wykonawca będzie odpowiedzialny za: 1) Zastępstwo inwestorskie (w tym nadzór inwestorski) przy realizacji pozostałych kontraktów Projektu w rozumieniu prawa polskiego, jako elementu zarządzania Projektem (w rozumieniu FIDIC) z wyłączeniem swobody w decyzjach implikujących zmianę kosztów Projektu (ostateczne decyzje w tego rodzaju sprawach Zamawiający rezerwuje dla siebie) wraz z zapewnieniem odpowiedniej obsady samodzielnych funkcji technicznych - Inspektorów Nadzoru inwestorskiego zgodnie z poniższymi wymogami: a) Inspektor Nadzoru ds. budowlanych, pełniący funkcję Inspektora Nadzoru branży wiodącej/koordynatora robót dla Kontraktu Nr 02 oraz Inspektor Nadzoru robót budowlanych w ramach Kontraktu Nr 04, posiadający: wykształcenie: wyższe lub średnie techniczne w specjalności j.w. doświadczenie: min.5 lat w zgodzie z ww. specjalnością, umiejętności: kosztorysowanie rbm branży j.w., uprawnienia: kandydat musi spełniać wymogi Prawa Budowlanego (i przepisów związanych) do pełnienia samodzielnej funkcji inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej UWAGA: Niniejsza funkcja może być pełniona przez Inżyniera-Koordynatora o specjalności budowlanej z pkt III.2.4.5, jeżeli spełnia on powyższe wymogi. b) Inspektor Nadzoru ds. inst.sanitarnych, pełniący funkcję Inspektora Nadzoru dla k-s na terenie m.Starachowice i m. i g.Wąchock w ramach Kontraktu Nr 03, posiadający: wykształcenie: wyższe lub średnie techniczne w specjalności j.w. doświadczenie: min.5 lat w zgodzie z ww. specjalnością, umiejętności: kosztorysowanie rbm branży j.w., uprawnienia: kandydat musi spełniać wymogi Prawa Budowlanego (i przepisów związanych) do pełnienia samodzielnej funkcji inspektora nadzoru w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. UWAGA: Niniejsza funkcja może być pełniona przez Inżyniera-Koordynatora o specjalności sanitarnej z pkt III.2.4.4, jeżeli spełnia on powyższe wymogi. c) Inspektor Nadzoru ds. inst.sanitarnych, pełniący funkcję Inspektora Nadzoru branży wiodącej/koordynatora robót dla k-s na terenie Gm.Mirzec w ramach Kontraktu Nr 03 i Inspektor Nadzoru robót branży sanitarnej w ramach Kontraktów Nr 04 i 05, posiadający: wykształcenie: wyższe lub średnie techniczne doświadczenie: min.5 lat w zgodzie z ww. specjalnością, umiejętności: kosztorysowanie rbm branży j.w., uprawnienia: kandydat musi spełniać wymogi Prawa Budowlanego (i przepisów związanych) do pełnienia samodzielnej funkcji inspektora nadzoru w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. d) Inspektor Nadzoru ds. drogowych wykształcenie: wyższe lub średnie techniczne doświadczenie: min.5 lat w zgodzie z ww. specjalnością, uprawnienia: kandydat musi spełniać wymogi Prawa Budowlanego (i przepisów związanych) do pełnienia samodzielnej funkcji inspektora nadzoru w zakresie drogownictwa UWAGA: Niniejsza funkcja może być pełniona równolegle przez jednego ze specjalistów wymienionych w punktach III.2.4.4, III.2.4.5, II.2.2a,b,c, jeżeli spełnia on powyższe wymogi. e) Inspektor Nadzoru ds. elektryczno-automatycznych wykształcenie: wyższe lub średnie techniczne doświadczenie: min.5 lat w zgodzie z ww. specjalnością, umiejętności: kosztorysowanie rbm branży j.w., uprawnienia: kandydat musi spełniać wymogi Prawa Budowlanego (i przepisów związanych) do pełnienia samodzielnej funkcji inspektora nadzoru w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektro-energetycznych i automatyki. Wymagani Inspektorzy Nadzoru nie będą kluczowymi ekspertami a jedynie dodatkowym personelem weryfikowanym i akceptowanym przez Zamawiającego przed rozpoczęciem wykonywania swoich obowiązków tj. przed wystąpieniem Zamawiającego o wydanie każdego z Dzienników Budowy dla robót w ramach kontraktów, Wykonawca będzie musiał dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie przez proponowanych Inspektorów Nadzoru wymogów zawartych w odpowiednich podpunktach pkt II.2.2a÷e oraz dokumenty potwierdzające przyjęcie obowiązków przez odpowiednich Inspektorów Nadzoru wraz z kopiami uprawnień zawodowych oraz dokumentami potwierdzającymi wpisanie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadanie polis OC. 2) Administrowanie Projektem (w rozumieniu FIDIC) ze szczególnym uwzględnieniem: a. Planowania i koordynacji realizacji Projektu b. Monitorowania i oceny postępów realizacyjnych Projektu c. Identyfikacji, oceny i zarządzania ryzykiem d. Kontroli kosztów, czasu, jakości i zmian Projektu poprzez zapewnienie odpowiedniej obsady Kluczowych Specjalistów 3) Dokumentowanie swoich działań z uwzględnieniem wymogów Komisji Wspólnot Europejskich w Brukseli, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, Banku Ochrony Środowiska Odział w Częstochowie oraz Zamawiającego. 4) Planowane zamówienia uzupełniające: Zamawiający przewiduje: - zamówienie uzupełniające na świadczenie usług Inżyniera dla oceny technologicznego zakresu ofert przetargowych, projektowania oraz realizacji bloku termicznej przeróbki/utylizacji osadów pościekowych na oczyszczalni ścieków w Starachowicach wg Warunków Kontraktu na Urządzenia i Budowę z Projektowaniem ("Żółta Książka" FIDIC) z modyfikacją KE (w uzgodnieniu z FIDIC) z 2003 roku wprowadzającą kryterium kosztu eksploatacyjnego (OPEX) - jak dla Kontraktu nr 02 w ramach niniejszego Projektu. - zamówienie uzupełniające na świadczenie usług Inżyniera dla oceny technologicznego zakresu ofert przetargowych, projektowania oraz realizacji Centralnego Laboratorium Ścieków na oczyszczalni ścieków w Starachowicach wg Warunków Kontraktu na Urządzenia i Budowę z Projektowaniem ("Żółta Książka" FIDIC) z modyfikacją KE (w uzgodnieniu z FIDIC) z 2003 roku wprowadzającą kryterium kosztu eksploatacyjnego (OPEX) - jak dla kontraktu nr 02 w ramach niniejszego Projektu. - zamówienie uzupełniające na świadczenie usług Inżyniera dla realizacji sieci rozdzielczych k-s uzupełniających zakres rzeczowy sieci objętych niniejszym projektem wg Warunków Kontraktu na Budowę ("Czerwona Książka" FIDIC) - jak dla Kontraktu nr 03 w ramach niniejszego Projektu - zamówienie uzupełniające w postaci nadzoru inwestorskiego nad realizacją przyłączy k-s towarzyszących realizacji sieci rozdzielczych k-s objętych Kontraktem nr 03. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2010;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 10 000 EUR lub równowartość ww. kwoty w PLN przeliczonej kursem 1 euro = 4,00 PLN. Wadium zostanie wniesione wyłącznie przez Wykonawców zaproszonych przez Zamawiającego do składania ofert. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 9,0 % ceny całkowitej (ryczałtowej) podanej w ofercie. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed dniem podpisania umowy (dla form zabezpieczenia wymienionych w Art.148 ust.1 Pzp) lub w dniu podpisania Umowy w pieniądzu w wysokości 4% ceny całkowitej (ryczałtowej) podanej w ofercie, a dalsze zabezpieczenie należytego wykonania Umowy tworzone będzie jako potrącenia z faktur Wykonawcy w wysokości 5% wartości faktury netto (bez podatku VAT), aż do uzyskania kwoty odpowiadającej 9,0 % ceny całkowitej (ryczałtowej) podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: a) Źródła finansowania: Fundusz Spójności - 68% lecz nie więcej niż 13.072.726,00 euro, Zamawiający - 32% wartości zamówienia. b) Waluta: Walutą wszystkich kontraktów w ramach Projektu, w tym będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, będzie EURO. Płatności dokonywane będą w EURO lub jeżeli sytuacja formalno-prawna w świetle polskiego prawa dewizowego nie pozwoli na dokonanie lub otrzymanie płatności w EURO, to płatności Wykonawcy będą dokonywane w PLN w wysokości wynikającej z przeliczenia kwot EURO kursem banku Zamawiającego w dniu dokonywania płatności. Bankiem Zamawiającego jest Bank Ochrony Środowiska Oddział Częstochowa c) Warunki płatności: Podstawą dokonania płatności będzie prawidłowo wystawiona faktura Wykonawcy Podstawą do wystawienia faktury częściowej przez Wykonawcę będzie akceptacja Zamawiającego miesięcznych sprawozdań i raportów wraz z załacznikami oraz Świadectw Płatności Wykonawców wystawianych przez Wykonawców pozostałych kontraktów w ramach Projektu za oba miesiące okresu, który obejmuje faktura. Faktura częściowa nie powinna być wystawiana i dostarczana Zamawiajacemu później, niż do 10 dnia miesiąca następującego po okresie, którego dotyczy. Jeżeli taki dzień (10-ty) wypada w dzień ustawowo wolny od pracy (w kraju Zamawiajacego), to omawiana czynność powinna być dokonana najpóźniej w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym ten dzień. Kwotą płatności częściowej (pośredniej) Wykonawcy może dotyczyć jedynie pełnych cykli 2-miesięcznych i będzie kwotą wynikająca z podzielenia ryczałtowej kwoty Umowy przez liczbę pełnych cykli 2-miesięcznych zawierających się w Okresie Rozliczeniowym (od dnia podpisania umowy do dnia 31-12-2009) Podstawą do wystawienia faktury końcowej przez Wykonawcę będzie wypełnienie przez Wykonawcę wszystkich obowiązków Inzyniera wobec Wykonawców pozostałych kontraktów w ramach Projektu, wynikajacych z odpowiednich warunków FIDIC oraz akceptacja Zamawiajacego Raportu Końcowego Projektu sporządzanego przez Wykonawcę w ciągu 15 dni licząc od dnia zakończenia Okresu Zgłaszania Wad najdłużej trwajacego kontraktu realizacyjnego w ramach Projektu. Termin płatności: 14 dni od daty wystawienia i dostarczenia faktury Zamawiajacemu d) Zaliczka: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy nie-oprocentowanej zaliczki w wysokości do 20% ryczałtowej kwoty kontraktu, która będzie sukcesywnie potrącana z fakturowanych należności Wykonawcy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani podpisać między sobą porozumienie cywilno-prawne. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści następujące postanowienia: - Wykonawcy realizujący Umowę wyznaczą spośród siebie podmiot (Lidera) upoważniony do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie Umowę. Lider upoważniony będzie także do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie Umowę. - Wykonawcy muszą zadeklarować solidarną odpowiedzialność za realizację przedmiotu zamówienia; - Termin obowiązywania porozumienia musi być nie krótszy niż czas, na który zostanie podpisana umowa w sprawie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winni spełniać wszystkie wymogi określone poniżej. Brak spełnienia któregokolwiek warunku, o którym mowa pkt III.2 spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) wymogi formalnoprawne Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wnioskujący musi spełniać warunki formalno-prawne udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określone w Art.24 ust.1 i 2 Pzp oraz dodatkowe wymogi Zamawiającego wynikające z uregulowań formalnoprawnych obowiązujących w Polsce. b) wymagane dokumenty 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku, jako Zał.Nr 1 do Wniosku. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 uPzp, tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: a. osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b. spółką jawną - wspólnika; c. spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; d. spółką komandytową - komplementariusza; e. spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; f. osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu nie skazano prawomocnie zarządzającego za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 uPzp, tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku. 5. Oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 50 uPzp o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu. Formularz oświadczenia zawierającego niezbędne informacje stanowi Zał.Nr 2 do Instrukcji Sporządzenia Wniosku. Wyjaśnienia dodatkowe 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1, 3 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w ppkt 1, 2, 3 i 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania wniosku nie wynika bezpośrednio ze złożonego we wniosku odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a). 5. Wszystkie dokumenty winny być składane w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć w formie oryginału lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Oświadczenie o którym mowa w ppkt 5 winno być złożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty winny zostać złożone w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. 6. W przypadku Wykonawców składających wniosek wspólny, wszystkie dokumenty o których mowa w ppkt 1,2,3 i 4 muszą być podpisane i złożone oddzielnie przez każdego z nich, a oświadczenie o którym mowa w ppkt 5 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają łącznie. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Sytuacja ekonomiczna i finansowa Oferenta nie będzie oceniana. Sytuacja ekonomiczna i finansowa Oferenta nie będzie oceniana. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) wymogi techniczne 1) Wnioskujący w ciągu ostatnich trzech lat od daty publikacji ogłoszenia zarządzał co najmniej 1 projektem o następujących parametrach: Sektor: przemysł, transport, środowisko lub branży wodno-ściekowej sektora środowisko Charakter robót: roboty budowlano-montażowe (rbm), Liczba niezależnych (tj. związanych bezpośrednio z Zamawiającym/Inwestorem) wykonawców rbm - min. 2 Koszt realizacyjny projektu: min.10 mln euro netto Okres umowny: min. 12 m-cy, Okres rozpatrywany: ostatnie 36 m-cy, 2) Wnioskujący musi dysponować personalnie osobą Administratora Projektu, którego kandydatura musi spełniać następujące wymogi: wykształcenie: wyższe techniczne lub ekonomiczne doświadczenie: min. 12 m-cy praktyki (w okresie ostatnich 36 m-cy) na stanowisku koordynatora, administratora lub zarządcy zakończonej inwestycji realizowanej na podstawie kontraktów opartych na warunkach kontraktowych FIDIC i polegającej na: a) modernizacji/rozbudowie/budowie oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości Qśrd>18 000 m sześc./d i/lub b) wykonaniu sieci k-s o długości L> 100 km z min.2 pompowniami realizowanej przez min.2 niezależnych (tj. związanych bezpośrednio z Zamawiającym/Inwestorem) wykonawców i/lub c) wykonywaniu robót liniowych w sektorze transportu lub środowiska o długości L> 100 km z min.2 obiektami budowlanymi typu mostowego lub hydrofornia/pompownia realizowanej przez min.2 niezależnych (tj. związanych bezpośrednio z Zamawiającym/Inwestorem) wykonawców oczekiwany czas pracy: cały okres realizacji Umowy 3) Wnioskujący musi dysponować personalnie osobą Księgowego Projektu, którego kandydatura musi spełniać następujące wymogi: wykształcenie: wyższe ekonomiczne doświadczenie: min. 12 m-cy praktyki (w okresie ostatnich 36 m-cy) na stanowisku o zakresie obsługi księgowej, analityki ekonomicznej procesu inwestycyjnego i rozliczania zadań inwestycyjnych w sektorze przemysłowym, transportu lub środowiska. oczekiwany czas pracy: cały okres realizacji Umowy 4) Wnioskujący musi dysponować personalnie osobą Inżyniera-Koordynatora ds. inst. sanitarnych, którego kandydatura musi spełniać łącznie następujące wymogi: wykształcenie: wyższe techniczne w specjalności j.w. doświadczenie: w ostatnich 36 m-cach upłynął okres min.10 lat praktyki zawodowej w zgodzie z ww. specjalnością, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w koordynacji robót budowlanych w zakresie: sieci kanalizacyjnych z obiektami sieciowymi (pompownie) lub robót wielobranżowych (w tym min. instalacje zewnętrzne k-s + konstrukcje budowlane) na terenie i w obiektach oczyszczalni ścieków oraz w okresie min.12 m-cy (w ciągu ostatnich 36 m-cy) świadczył usługi w zakresie koordynacji ww. robót przy co najmniej jednym kontrakcie opartym na warunkach kontraktowych FIDIC o wartości zrealizowanych rbm netto ponad 500 tys.euro , uprawnienia: uprawnienia budowlane w zakresie inst.wodnokan. oczekiwany czas pracy: cały okres realizacji Umowy 5) Wnioskujący musi dysponować personalnie osobą Inżyniera-Koordynatora ds. budowlanych, którego kandydatura musi spełniać łącznie następujące wymogi: wykształcenie: wyższe techniczne w specjalności j.w. doświadczenie: w ostatnich 36 m-cach upłynął okres min.10 lat praktyki zawodowej w zgodzie z ww. specjalnością, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w koordynacji robót budowlanych w zakresie: robót wielobranżowych na terenie czynnych zakładów przemysłowych (w tym min. konstrukcje budowlane i uzbrojenie terenu), oraz min. 12 m-cy (w ciągu ostatnich 36 m-cy) świadczył usługi w zakresie koordynacji ww. robót przy co najmniej jednym kontrakcie opartym na warunkach kontraktowych FIDIC o wartości zrealizowanych rbm netto ponad 250 tys.euro, uprawnienia: kandydat musi spełniać wymogi Prawa Budowlanego (i przepisów związanych) do pełnienia samodzielnej funkcji inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oczekiwany czas pracy: cały okres realizacji Umowy 6) Wnioskujący musi dysponować personalnie osobą Inżyniera-Projektanta, którego kandydatura musi spełniać następujące wymogi: wykształcenie: wyższe doświadczenie: opracował, jako główny projektant technologii, 2 projekty ciągu biologicznego komunalnej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qśrd>18 000 m sześc./d, z których przynajmniej jednego realizacja została zakończona w ciagu ostatnich 36 m-cy, a drugiego jest w trakcie realizacji i/lub opracował, jako główny projektant technologii, min. 1 jeden projekt komunalnej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qśrd>18 000 m sześc./d, którego realizacja została zakończona w ciągu ostatnich 36 m-cy. oczekiwany czas pracy na miejscu, w siedzibie Zamawiającego: okres 1 m-ca (bezpośrednio po podpisaniu Kontraktu nr 01) podczas opiniowania ofert dla Kontraktu nr 02 2 okresy po 10 dni (po 1 okresie w roku 2007 i 2008) podczas realizacji robót bud. mont. Kontraktu nr 02 okres 1 m-ca obejmujący rozruch końcowy ciągu osadowo-gazowego Kontraktu nr 02 okres 1 m-ca obejmujący rozruch końcowy ciągu biologicznego Kontraktu nr 02 oczekiwana dyspozycyjność celem konsultacji za pośrednictwem środków przekazu: w okresie prac projektowych oczyszczalni - średnio 1 raz na tydzień, lecz nie więcej niż 30 konsultacji w okresie realizacji robót oczyszczalni - średnio 1 raz na m-c, lecz nie więcej niż 15 konsultacji W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniane będą łączne kwalifikacje i doświadczenie. Wykonawcy winni podawać wartości kontraktów oraz dane finansowe o których mowa w pkt III.2 w EURO. W przypadku, gdy wartości umowne tych kontraktów lub dane finansowe są wyrażone w walucie innej niż EURO, wartość tych kontraktów oraz dane finansowe należy podać w tej walucie oraz w EURO z zastosowaniem średniego kursu wymiany NBP z dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż 7 , to Zamawiający zaprosi do składania ofert 7 wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania tych warunków. Wnioski zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny spełniania warunków i ich znaczenie: Doświadczenie zawodowe oferenta III.2.1.3.1) Zdolność zarządcza ("ZZ") - zarządzanie/administrowanie inwestycją(w rozumieniu FIDIC) Minimum: Ilość wykonanych kontraktów na usługi zarządzania lub administrowania inwestycją - 1 Okres świadczenia usługi - 12 m-cy Sektor: przemysł, transport, środowisko lub branża wodno-ściekowa sektora środowisko Charakter robót: roboty budowlano-montażowe (rbm), Liczba niezależnych wykonawców rbm - min. 2 Koszt realizacyjny netto inwestycji: min.10 mln euro W przypadku warunku "ZZ" oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania: Pi (ZZ) = Suma{Ns(i) x [(M(i)+K(i)]}, i=1÷n gdzie: Pi(ZZ) - ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za warunek "ZZ", lecz nie więcej niż 100 pkt; M(i) - liczba pkt = liczbie m-cy wykonywania usługi zarządzania lub administrowania projektem w okresie ostatnich 36 m-cy lecz nie więcej niż 30 pkt. K(i) - Wielkość ww. przedsięwzięć (projektów) i skala trudności wyliczane ze wzoru : K(i)= (ilość niezależnych wykonawców rbm) o (koszt realizacyjny w mln euro) / 4, lecz nie więcej niż 40 pkt ; przez określenie "niezależnych wykonawców" należy rozumieć wykonawców związanych umowami na realizację rbm bezpośrednio z Zamawiającym. Ns(i) - mnożnik za sektor projektu: 1,0 za branżę wod.-kan sektora środowisko, 0,8 za sektor środowiska; 0,7 za sektor transportu, 0,6 za sektor przemysłu i - identyfikator ocenianego projektu (liczby naturalne od 1 do n) Znaczenie procentowe kryterium W(ZZ) = 15% Kluczowi Specjaliści III.2.1.3.2) Zdolność kandydata - Administrator ("PM"): doświadczenie zawodowe Minimum: wykształcenie: wyższe techniczne lub ekonomiczne doświadczenie (Zamawiający będzie oceniał jedynie ostatnie 36 miesięcy doświadczenia): min. 12 m-cy praktyki (w okresie ostatnich 36 m-cy) na stanowisku koordynatora, administratora lub zarządcy zakończonej inwestycji realizowanej na podstawie kontraktów opartych na warunkach kontraktowych FIDIC i polegającej na: a) modernizacji/rozbudowie/budowie oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości Qśrd>18 000 m sześc./d i/lub b) wykonaniu sieci k-s o długości L> 100 km z min.2 pompowniami realizowanej przez min.2 niezależnych (tj. związanych bezpośrednio z Zamawiającym/Inwestorem) wykonawców i/lub c) wykonywaniu robót liniowych w sektorze transportu lub środowiska o długości L> 100 km z min.2 obiektami budowlanymi typu mostowego lub hydrofornia/pompownia realizowanej przez min.2 niezależnych (tj. związanych bezpośrednio z Zamawiającym/Inwestorem) wykonawców W przypadku warunku PM oferta otrzyma ilość punków wynikająca z działania : Pi(PM) = A+B+C gdzie: Pi(PM) - ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za warunek "PM", lecz nie więcej niż 100 pkt; A = doświadczenie w administrowaniu/zarządzaniu kontraktem z warunku 2a = 1 pkt/m-c; B = doświadczenie w administrowaniu/zarządzaniu kontraktem z warunku 2b = 1 pkt/m-c; C = doświadczenie w administrowaniu/zarządzaniu kontraktem z warunku 2c = 1 pkt/m-c; Znaczenie procentowe kryterium W(PM) = 25% III.2.13.3) Zdolność kandydata - Księgowy Projektu ("GK"): doświadczenie zawodowe Minimum: wykształcenie: wyższe ekonomiczne doświadczenie: min. 12 m-cy praktyki (w okresie ostatnich 36 m-cy) na stanowisku o zakresie obsługi księgowej, analityki ekonomicznej procesu inwestycyjnego i rozliczania zadań inwestycyjnych w sektorze przemysłowym, transportu lub środowiska. W przypadku warunku GK oferta otrzyma ilość punków wynikająca z działania : Pi(GK) = P+T+S gdzie: Pi(GK)- ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za warunek "GK", lecz nie więcej niż 100 pkt; P - doświadczenie w obsłudze księgowej, analityce ekonom. I rozliczaniu zad.inw. w sektorze przemysłu w ostatnich 36 m-cach = 1 pkt/m-c T - doświadczenie w obsłudze księgowej, analityce ekonom. I rozliczaniu zad.inw. w sektorze transportu w ostatnich 36 m-cach = 2 pkt/m-c S - doświadczenie w obsłudze księgowej, analityce ekonom. I rozliczaniu zad.inw. w sektorze środowiska w ostatnich 36 m-cach = 3 pkt/m-c Znaczenie procentowe kryterium W(GK) = 15% III.2.1.3.4) Zdolność kandydata - Inżynier-Koordynator ds. inst.sanitarnych ("KS"):dośw. zawod.: Minimum: wykształcenie: wyższe techniczne w specjalności j.w. doświadczenie: w ostatnich 36 m-cach upłynął okres min.10 lat praktyki zawodowej w zgodzie z w/w specjalnością, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w koordynacji robót budowlanych w zakresie: sieci kanalizacyjnych z obiektami sieciowymi (pompownie) lub robót wielobranżowych (w tym min. instalacje zewnętrzne k-s + konstrukcje budowlane) na terenie i w obiektach oczyszczalni ścieków oraz w okresie min.12 m-cy (w ciągu ostatnich 36 m-cy) świadczył usługi w zakresie koordynacji w/w robót przy co najmniej jednym kontrakcie opartym na warunkach kontraktowych FIDIC o wartości zrealizowanych rbm netto ponad 500 tys. , uprawnienia: uprawnienia budowlane w zakresie inst.wod.-kan. W przypadku warunku KS oferta otrzyma ilość punków wynikająca z działania : Pi(KS) = n o SF o SE/500 gdzie: Pi(KS)- ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za warunek "KS", lecz nie więcej niż 100 pkt; n - liczba kontraktów spełniających w/w wymogi SF - doświadczenie w zakresie koordynacji robót przy realizacji kontraktu(-ów) opartego(-tych) na warunkach kontraktowych FIDIC w ostatnich 36 m-cach = 0,5 pkt/m-c SE - doświadczenie w zakresie koordynacji robót przy realizacji w/w kontraktu(-ów) o wartości zrealizowanych rbm netto ponad 500 tys. euro w ostatnich 36 m-cach = wartość zrealizowanych rbm netto w tys. euro Znaczenie procentowe kryterium W(KS) = 20% III.2.1.3.5) Zdolność kandydata - Inżynier-Koordynator ds. budowlanych ("KB"): dośw. zawod. Minimum: wykształcenie: wyższe techniczne w specjalności j.w. doświadczenie: w ostatnich 36 m-cach upłynął okres min.10 lat praktyki zawodowej w zgodzie z ww. specjalnością, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w koordynacji robót budowlanych w zakresie: robót wielobranżowych na terenie czynnych zakładów przemysłowych (w tym min. konstrukcje budowlane i uzbrojenie terenu), oraz min. 12 m-cy (w ciągu ostatnich 36 m-cy) świadczył usługi w zakresie koordynacji w/w robót przy co najmniej jednym kontrakcie opartym na warunkach kontraktowych FIDIC o wartości zrealizowanych rbm netto ponad 250 tys. euro, uprawnienia: kandydat musi spełniać wymogi Prawa Budowlanego (i przepisów związanych) do pełnienia samodzielnej funkcji inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej W przypadku warunku KB oferta otrzyma ilość punków wynikająca z działania : Pi(KB) = n o SF o SE/250 gdzie: Pi(KB)- ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za warunek "KB", lecz nie więcej niż 100 pkt; n - liczba kontraktów spełniających w/w wymogi BF - doświadczenie w zakresie koordynacji robót przy realizacji kontraktu(-ów) opartego(-tych) na warunkach kontraktowych FIDIC w ostatnich 36 m-cach = 1,0 pkt/m-c BE - doświadczenie w zakresie koordynacji robót przy realizacji w/w kontraktu(-ów) o wartości zrealizowanych rbm netto ponad 250 tys. euro w ostatnich 36 m-cach = wartość zrealizowanych rbm netto w tys. euro Znaczenie procentowe kryterium W(KB) = 15% III.2.1.3.6) Zdolność kandydata - Inżynier-Projektant branży ściekowej ("PK"): dośw. zawodowe Minimum: wykształcenie: wyższe doświadczenie: opracował, jako główny projektant technologii, 2 projekty ciągu biologicznego komunalnej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qśrd>18 000 m3/d, z których przynajmniej jednego realizacja została zakończona w ciagu ostatnich 36 m-cy, a drugiego jest w trakcie realizacji - przy min. dwóch projektach w trakcie realizacji nie wymagany jest projekt zrealizowany. i/lub opracował, jako główny projektant technologii, min. 1 jeden projekt komunalnej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qśrd>18 000 m sześc./d, którego realizacja została zakończona w ciągu ostatnich 36 m-cy lub jest w trakcie realizacji. W przypadku warunku PK oferta otrzyma ilość punków wynikająca z działania : Pi(PK) = PB+PO gdzie: Pi(PK)- ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za warunek "PK", lecz nie więcej niż 100 pkt; PB - doświadczenie, jako główny projektant technologii min. 1 zrealizowanego i 1 w trakcie realizacji projektu ciągu biologicznego komunalnej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qśrd>18 000 m sześc./d - 10 pkt za każdy zrealizowany projekt i/lub 20 pkt za każdy projekt w trakcie realizacji, PO - doświadczenie, jako główny projektant technologii min. 1 zrealizowanego lub w trakcie realizacji projektu komunalnej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qśrd>18 000 m sześc./d - 15 pkt za każdy zrealizowany projekt i/lub 30 pkt za każdy projekt w trakcie realizacji. Znaczenie procentowe kryterium W(PK) = 10% Ostateczna ocena punktowa poszczególnych wniosków będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą wynikającą ze zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma dany wniosek za poszczególne kryteria: Pi = suma {Pi (X) o W(X)} gdzie : Pi - ocena punktowa wniosku "i"; Pi (X) - ilości punktów jakie otrzyma wniosek "i" za dane kryterium W (X) - znaczenie procentowe danego kryterium b) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy zawierające wykaz wykonywanych usług w okresie 3 lat (licząc do daty ukazania się niniejszego ogłoszenia, a jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego należy wskazać prace za ten okres) spełniających warunki zawarte w pp.1 pkt III.2.1.3a Wzór oświadczenia zawierającego niezbędne informacje stanowi Zał.Nr 3 do Instrukcji Sporządzenia Wniosku. 2. Wykaz kandydatur personalnych Kluczowych Specjalistów przewidzianych do spełnienia warunków z pp2÷6 pkt III.2.1.3a Wzór wykazu stanowi Zał.Nr 4 do Instrukcji Sporządzenia Wniosku. 3. Oświadczenie każdego z Kluczowych Specjalistów z pp2÷6 pkt III.2.1.3a i Wykonawcy o spełnieniu warunków kandydatury zawartych w odpowiednich pp2÷6 pkt III.2.1.3a. Wzory oświadczeń stanowią Zał.Nr 5÷9, do Instrukcji Sporządzenia Wniosku. 4. Wszystkie dokumenty o których mowa powyżej winny być składane w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć w formie oryginału lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 5. W przypadku Wykonawców składających wniosek wspólny, dokumenty o których mowa w ppkt 1-3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają łącznie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa Prawo Budowlane z dnia 07 lipca 1994 r. (z późn. zm.). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 191 - 188285 z dnia 04.10.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 7. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2004/PL/16/C.PE/020-01. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.03.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.03.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 15.03.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.03.2006, godzina 11:00, sala przetargowa w siedzibie zamawiającego.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt "Wodociągi, kanalizacja i oczyszczanie ścieków w Starachowicach" numer Projektu 2004/PL/16/C/PE/020. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.01.2006.
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
- Wdrożenie Starachowickiej Karty Miejskiej - karty lojalnościowej wraz z utrzymaniem, (...)
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- "Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Tarnobrzegu" - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych - 4 zadania.
- Wykonanie wycen nieruchomości Gminy Kielce i Skarbu Państwa
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego działającego na rzecz Zamawiającego przy realizacji Projektu: Budowa Gminnego Centrum Ratownictwa w Maszewie
- Rozbudowa istniejącej sieci ścieżek pieszo-rowerowych na terenie Gminy Wilczyn spójnych z siecią OF AK (Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Konińskiej)
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 i budowa nowego obiektu lekkoatletycznego przy ORLIKU na ul. M. Curie - Skłodowskiej w Opocznie
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.