eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodzkoDostawy energii elektrycznej do obiektów służbowych SOSG w następujących miejscowościachWałbrzych ul. Kunickiego 3, Kudowa Zdrój ul. Słone 143, Kłodzko ul. Wyspiańskiego 2, Jelena Góra ul. Hirszfelda 15a, Wrocław ul. Graniczna 105.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-05

Kłodzko: Dostawy energii elektrycznej do obiektów służbowych SOSG w następujących miejscowościach: Wałbrzych ul. Kunickiego 3, Kudowa Zdrój ul. Słone 143, Kłodzko ul. Wyspiańskiego 2, Jelena Góra ul. Hirszfelda 15a, Wrocław ul. Graniczna 105.
Numer ogłoszenia: 383784 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sudecki Oddział Straży Granicznej im. Ziemi Kłodzkiej - Państwowa Jednostka Budżetowa , ul. Wyspiańskiego 2, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 862 30 00, faks 074 862 37 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy energii elektrycznej do obiektów służbowych SOSG w następujących miejscowościach: Wałbrzych ul. Kunickiego 3, Kudowa Zdrój ul. Słone 143, Kłodzko ul. Wyspiańskiego 2, Jelena Góra ul. Hirszfelda 15a, Wrocław ul. Graniczna 105..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy energii elektrycznej w okresie od podpisania umowy ale nie wcześniej jak od 01.01.2013 r do 31.12.2013 r. do obiektów służbowych SOSG: w Wałbrzychu ul. Kunickiego 3 (prognozowana ilość 38 000 kWh); w Kudowie Zdroju ul. Słone 143 (prognozowana ilość 60 000 kWh); w Kłodzku ul. Wyspiańskiego 2 (prognozowana ilość 582 000 kWh); w Jeleniej Górze ul. Hirszfelda 15a (prognozowana ilość 68 000 kWh); we Wrocławiu ul. Graniczna 105 (prognozowana ilość 41 000 kWh).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie wykonawcy, że posiada: - ważną koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez prezesa URE, - ważną umowe z operatorem odpowiedzialnym za bilansowanie handlowe energii elektrycznej lub posiada prawo jej bilansowania, - posiada ważna umowę dystrybucyjną zawartą pomiędzy Wykonawcą a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, do którego przyłączone są obiekty Zamawiającego, w celu realizacji umowy sprzedaży energii elektrycznejdo obiektów Zamawiającego objętych zamówieniem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się w okresie trwania umowy zmianę wartości jednostkowej składników ceny za sprzedaną energię elektryczną jedynie w przypadku zmiany taryfy Sprzedawcy z zachowaniem wartości współczynnika okreslajacego zależność między ceną taryfową aktualną na dzień otwarcia ofert i ceną ofertową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sudecki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sudecki Oddział Straży Granicznej im. Ziemi Kłodzkiej ul. Wyspiańskiego 2 57-300 Kłodzko bud. 3 pok 104-105 Uwaga: Wejście na teren SOSG za okazaniem dokumentu tożsamości.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Sudecki Oddział Straży Granicznej im. Ziemi Kłodzkiej ul. Wyspiańskiego 2 57-300 Kłodzko bud. 4 pok 227 (kancelaria jawna) Uwaga: Wejście na teren SOSG za okazaniem dokumentu tożsamości.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa energii elektrycznej do budynku Placówki SG w Wałbrzychu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w prognozowanej ilości 38 000 kWh do budynku SG w Wałbrzychu ul. Kunickiego 3, 58-300 Wałbrzych w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. Zamawiający zakwalifikowany jest do V grupy przyłączeniowej i rozliczany w grupie taryfowej C11, napięcie zasilające 3-fazowe 0,4 kV, moc umowna 40 kW. Dostawa odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2006 r Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) obowiązującymi rozporządzeniami do ww.ustawy i kodeksu cywilnego oraz zgodnie z zasadami określonymi w koncesjach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy energii elektrycznej do obiektu SG w Kudowie Zdroju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w prognozowanej ilości 60 000 kWh do obiektu SG w Kudowie Zdroju ul. Słone 143, 57-350 Kudowa Zdrój w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. Zamawiający zakwalifikowany jest do IV grupy przyłączeniowej i rozliczamy w grupie taryfowej C11, napięcie zasilające 3-fazowe 0,4 kV, moc umowna 40 kW, moc przyłączeniowa 360 kW. Dostawa odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy i kodeksu cywilnego oraz zgodnie z zasadmi określonymi w koncesjach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa energii elektycznej do Sudeckiego Oddziału Straży Granicznej w Kłodzku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w prognozowanej ilości 582 000 kWh do Sudeckiego Oddziału Straży Granicznej w Kłodzku ul. Wyspiańskiego 2, 57-300 Kłodzko w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. Zamawiający zakwalifikowany jest do IV grupy przyłączeniowej i rozliczany w grupie taryfowej C21, napięcie 3-fazowe 0,4 kV, moc umowna 220 kW. Dostawa odbywać się bedzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz 625 z późn. zm.) obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy i kodeksu cywilnego oraz zgodnie z zasadami określonymi w koncesjach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa energii elektrycznej do budynku Straży Granicznej w Jeleniej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa energii elektrycznej w prognozowanej ilości 68 000 kWh do budynku Straży Granicznej w Jeleniej Górze ul. Hirszfelda 15 a, 58-560 Jelenia Góra w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. Zamawiający zakwalifikowany jest do IV grupy przyłączeniowej i rozliczany w grupie taryfowej C21, napięcie zasilające 3-fazowe 0,4 kV, moc umowna wnosi 50 kW. Dostawa odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy i kodeksu cywilnego oraz zgodnie z zasadami okreslonymi w koncesjach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa energii elektrycznej do budynku Straży Granicznej we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa energii elektrycznej w prognozowanej ilości 41 000 kWh do bydynku Straży Granicznej we Wrocławiu ul. Graniczna 105, 54-516 Wrocław w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. Zamawiający zakwalifikowany jest do V grupy przyłączeniwej i rozliczany w grupie taryfowej C11, napięcie zasilające 3-fazowe 0,4 kV, moc umowna 28 kW. Dostawa odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy i kodeksu cywilnego oraz zgodnie z zasadami określonymi w koncesjach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.