eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDYSTRYBUCJA KART POSTOJOWYCH SŁUŻACYCH DO WNOSZENIA OPŁAT ZA PARKOWANIE POJAZDÓW W STREFIE PŁATNEGO PARKOWANIA W BIAŁYMSTOKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Białystok: DYSTRYBUCJA KART POSTOJOWYCH SŁUŻACYCH DO WNOSZENIA OPŁAT ZA PARKOWANIE POJAZDÓW W STREFIE PŁATNEGO PARKOWANIA W BIAŁYMSTOKU
Numer ogłoszenia: 384044 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DYSTRYBUCJA KART POSTOJOWYCH SŁUŻACYCH DO WNOSZENIA OPŁAT ZA PARKOWANIE POJAZDÓW W STREFIE PŁATNEGO PARKOWANIA W BIAŁYMSTOKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Prowadzenie dystrybucji kart postojowych służących do wnoszenia opłat za parkowanie pojazdów w strefie płatnego parkowania (SPP): - parkowanie do 30 minut - karta postojowa 30 minutowa o wartości 0,60 zł; -parkowanie do 1 godziny - karta postojowa 60 minutowa o wartości 1,20 zł. 2) Wykonawca będzie prowadził działalność w zorganizowanych własnym staraniem w minimum 90 Punktach Dystrybucji Kart (PDK) zlokalizowanych w obszarze SPP oraz w nie mniej niż 20 PDK zlokalizowanych na pozostałym obszarze ( w granicach administracyjnych) Miasta Białystok. 3) Obszar SPP określony jest w uchwale Nr XVI/158/03 Rady Miejskiej Białegostoku z dnia 1 grudnia 2003 r. w sprawie ustalenia na terenie Miasta Białegostoku strefy płatnego parkowania (Dz. Urz. Woj. Podl. z 2003 r. Nr 121, poz. 2241, ze zm.) zwana dalej uchwałą. Wyciąg z uchwały stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wartości kart postojowych w przypadku zmiany obowiązującej uchwały. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wskazanych w wykazie lokalizacji punktów PDK pod warunkiem spełnienia warunków określonych w SIWZ. Akceptacja Zamawiającego wymagana jest do każdorazowej zmiany w wykazie PDK. 5) Wykonawca w prowadzonych PDK, zobowiązany jest prowadzić dystrybucję kart postojowych zgodnie ze stawkami określonymi w uchwale. 6) Karty postojowe (30 minutowe i 60 minutowe) przeznaczone są do dystrybucji na okres 24 miesięcy w liczbie : 5000000 sztuk tj. 50 000 bloczków kart po 100 sztuk każdy. 7) Usługa ma być prowadzona: - w dni od poniedziałku do piątku we wszystkich PDK przez co najmniej 8 godzin dziennie, - w PKD zlokalizowanych w obszarze SPP w godzinach funkcjonowania SPP tj. od 10.00 do 18.00, z wyjątkiem PDK znajdujących się na terenie instytucji o charakterze użyteczności publicznej, które funkcjonują w godzinach pracy danej instytucji, - z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 2. Wymogi dotyczące PDK : 1) Infrastruktura Wykonawcy powinna umożliwiać stałą i niezakłóconą możliwość nabycia kart postojowych wszystkich rodzajów tj. kart postojowych 30 minutowych i 60 minutowych. 2) Dostępność do PDK powinna być zapewniona poprzez lokalizację nie wyższą niż I piętro. 3) Wykonawca oznakuje PDK wg wytycznych Zamawiającego. 4) Zamawiający będzie uprawniony do dokonania oględzin lokali wskazanych w ofercie jako PDK pod kątem ich lokalizacji. 3. Sposób realizacji umowy: 1) W wyniku przeprowadzonego postępowania ustalona zostanie cena jednostkowa wyrażona w złotych polskich za dystrybucję 1 bloczka kart postojowych (100 sztuk kart). Wartość każdego bloczku nie wpływu na w/w cenę jednostkową. 2) Wykonawca pobiera do dystrybucji karty postojowe u Zamawiającego wg wartości nominalnej określonej zgodnie z uchwałą. Warunkiem wydania kart do dystrybucji Wykonawcy jest zapłata przez Wykonawcę przelewem kwoty będącej równowartością pobieranych kart postojowych 3) Wykonawca dokonuje przelewu na rachunek wskazany przez Zamawiającego. Potwierdzenia wykonania przelewów są dołączane do dokumentacji każdorazowej transakcji u Zamawiającego. 4) Wynagrodzenie, jakie otrzymuje Wykonawca, stanowi cena jednostkowa dystrybucji 1 bloczka kart postojowych przemnożona przez liczbę bloczków kart postojowych powierzonych do dystrybucji. 5) Z tytułu prowadzenia dystrybucji Wykonawca będzie wystawiał Zamawiającemu fakturę VAT z uwzględnieniem liczby bloczków kart postojowych pobranych do dystrybucji, ceny jednostkowej ustalonej w wyniku przeprowadzonego postępowania oraz należnego podatku VAT ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających wg zasad opisanych w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy pzp, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował z należytą starannością, przynajmniej jedną usługę związaną z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto. Przez usługę odpowiadającą przedmiotowi nin. zamówienia należy rozumieć usługę polegającą na dystrybucji produktów, towarów itp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w III.4.2 tiret 2 2) warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia badane będą łącznie - dokumenty określone III.4.1 powinien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdz. III.4.1. oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia określone w III.4.2 tiret 1 składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu, bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 4. Zgodnie z art. 26 ust 2b) ustawy Pzp, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wskazanych przez wykonawcę w wykazie lokalizacji punktów PDK pod warunkiem spełnienia warunków określonych w SIWZ. Akceptacja Zamawiającego wymagana jest do każdorazowej zmiany w wykazie PDK.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Białymstoku Biuro Strefy Płatnego Parkowania ul. Składowa 11, pok. 14 - sekretariat, 15-399 Białystok..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku Biuro Strefy Płatnego Parkowania, ul. Składowa 11, pok. 14 - sekretariat, 15-399 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.