eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokKompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmującą sprzedaż i świadczenie usługi dystrybucyjnej na potrzeby Komendy POSG, Bema 100 oraz Placówki SG w Mielniku



Ogłoszenie z dnia 2024-12-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmującą sprzedaż i świadczenie usługi dystrybucyjnej na potrzeby Komendy POSG, Bema 100 oraz Placówki SG w Mielniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaski Oddział Straży Granicznej imienia gen. dyw. Henryka Minkiewicza z siedzibą w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050440036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. J. Bema 100

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: (85)71-45-181

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.posg@strazgraniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaski.strazgraniczna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmującą sprzedaż i świadczenie usługi dystrybucyjnej na potrzeby Komendy POSG, Bema 100 oraz Placówki SG w Mielniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75b7b0d2-1e32-446f-ae90-c677d847a849

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00661712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00254120/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawy gazu ziemnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://posg.ezamawiajacy.pl/pn/POSG/demand/184620/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w postępowaniu o udzielnie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej eZamawiający (zwanej dalej Platformą) dostępnej pod adresem: https://posg.ezamawiajacy.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Z uwagi na limit znaków pełne wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w rozdziale V SWZ. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują elektronicznie za pośrednictwem platformy pod adresem: https://posg.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji. Korespondencja przekazana w
inny sposób (np. listownie, mailem lub faksem) nie będzie brana pod uwagę. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej https://posg.ezamawiajacy.pl lub
https://oneplace.marketplanet.pl; Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; Rejestracja konta następuje poprzez:
1) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
2) jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych
Komunikacja, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa tel. +48 22 257 22 23 (w dni robocze, w godzinach 9-17) e-mail: oneplace@marketplanet.pl W zależności od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) Wykonawca dołącza do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
3) Wszystkie pliki składane do Zamawiającego za pośrednictwem Systemu muszą zostać podpisane właściwym podpisem elektronicznym poza Systemem (na własnym komputerze Wykonawcy), o ile postanowienia SWZ lub przepisów tego wymagają.
Złożenie podpisu elektronicznego w ramach potwierdzania składania oferty w Systemie nie stanowi czynności podpisania, któregokolwiek ze składanych przez Wykonawcę plików.
Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s
2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2
4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB (pojedynczy plik) w formatach określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie.pdf

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 43/ZP/WTiZ/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż i świadczenie usługi dystrybucyjnej na potrzeby Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej oraz Placówki SG w Mielniku zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesył gazu

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-03 do 2026-04-03

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca posiada uprawnienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydane przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale III pkt. 2 SWZ:
a) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Na ofertę składają się wypełniony i podpisany:
a) formularz ofertowy - zgodny w treści z załączonym do SWZ wzorem: Załącznik nr 3.
b) formularz cenowy - zgodny w treści z załączonym do SWZ wzorem: Załącznik nr 2.
2. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć:
a) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu - zgodne w treści z załączonym do SWZ wzorem -Załącznik nr 4.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodne w treści z załączonym do SWZ wzorem -Załącznik nr 5.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
d) odpowiednie pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. c).
e) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ
Ww. dokument należy złożyć tylko w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.
3. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w oparciu o podstawy wskazane przez Zamawiającego w rozdziale IV SWZ natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z rozdziałem III SWZ.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, wskazujące, które dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców:
a) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI pkt 2 lit. a), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
b) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI pkt 2 lit. b), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c) odpis o którym mowa w rozdz. VI pkt 2 lit. c), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
d) koncesję, o której mowa w rozdz. VI pkt 3, składa ten z wykonawców, który będzie wykonywać czynności objęte koncesją
Warunek, o którym mowa w rozdz. III pkt. 2 jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z § 13 wzoru umowy:
"1. Wszelkie przewidziane przez Zamawiającego możliwości dokonania zmiany niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem zapisów ust. 3.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę mocy umownej, a także zmiany, o których mowa w § 4 ust. 4, 5 i 10 niniejszej umowy.
3. Aneksu do umowy nie wymagają zmiany cen za usługi dystrybucyjne (opłata sieciowa stała, opłata sieciowa zmienna) określone w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej umowy w wyniku zmiany taryfy OSD zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zmiany adresu siedziby, adresu korespondencyjnego.
4. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia Zamawiającemu zmienionej i zatwierdzonej taryfy OSD lub wyciągu z ww. taryf każdorazowo w przypadku ich zmiany i zatwierdzeniu przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki."
§ 4 ust. 4
"4. Zamawiający dopuszcza zmianę cen, wyszczególnionych w ust. 1, w przypadku urzędowej zamiany stawek podatku VAT lub stawek podatku akcyzowego w okresie realizacji umowy i mających wpływ na zaoferowane przez Wykonawcę ceny. Wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT lub podatku akcyzowego. Ww. zmiana będzie wymagała podpisania przez obie strony aneksu do umowy."
§ 4 ust. 5
"5. Dopuszcza się także możliwość zmian umowy w zakresie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie paliwa gazowego, w szczególności w przypadku wprowadzenia cen maksymalnych, cen referencyjnych, limitów cen, prawa do rekompensat itp. w przypadku, gdy ceny te będą niższe niż ceny określone niniejszą Umową"
§ 4 ust. 10
"10. Strony przewidują umowny mechanizm waloryzacji wynagrodzenia dopuszczający możliwość zmiany ceny jednostkowej netto gazu ziemnego za 1 kWh wyszczególnionej w formularzu cenowym, w przypadku zmiany cen gazu ziemnego, na następujących warunkach:
a) minimalny poziom zmiany ceny gazu ziemnego, uprawniający Strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 25% w stosunku do ceny gazu ziemnego z kwartału, w którym złożona została oferta Wykonawcy,
b) poziom zmiany ceny jednostkowej netto gazu ziemnego, zostanie ustalony w oparciu o Informację Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w sprawie średniej ceny gazu ziemnego na rynku konkurencyjnym, ogłaszanej przez Prezesa URE co kwartał na stronie Urzędu Regulacji Energetyki,
c) zmiana ceny jednostkowej netto gazu ziemnego może nastąpić najwcześniej po upływie 6-go miesiąca obowiązywania umowy,
d) Zamawiający na wniosek Wykonawcy zwaloryzuje cenę jednostkową za 1 kWh gazu ziemnego dla wskazanych grup taryfowych maksymalnie o 10 % ceny wskazanej w formularzu cenowym,
e) waloryzacja ceny jednostkowej na podstawie ust. 10 może wystąpić nie częściej niż raz na kwartał, począwszy od terminu wskazanego w § 4 ust. 10 lit. c,
f) w sytuacji gdy wskaźnik, o którym mowa w § 4 ust. 10 lit. a, przekroczy zakładany próg Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę wynagrodzenia, przedstawiając przy tym zwaloryzowaną cenę jednostokową netto oraz Informację Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w sprawie średniej ceny gazu ziemnego na rynku konkurencyjnym,
g) zwaloryzowana cena jednostkowa stosowana będzie do rozliczeń od następnego miesiąca po złożeniu pisemnego wniosku przez Wykonawcę oraz akceptacji stawek przez Zamawiającego.
11. Zamawiający zastrzega, że zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w trakcie obowiązywania umowy nie może przekroczyć 20 % wartości pierwotnej umowy"

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę https://posg.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-10 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia: rok od dnia 03.04.2025r., jednak rozpoczęcie dostarczania paliwa gazowego i wyliczenie opłat nastąpi nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej zmianie sprzedawcy. Wykonawcy zagraniczni: Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.