Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-26
Łódź: usługa w zakresie transportu drogowego
Numer ogłoszenia: 384974 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina , ul. Narutowicza 20/22, 90-135 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 664 79 18, faks 0-42 664 79 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa w zakresie transportu drogowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu drogowego świadczona od dnia podpisani umowy do 30.09.2011r. Zadanie 1 Przewóz osobowy samochodem do 9 osób Liczba planowanych transportów - około 100 Najczęstsze trasy - Łódź - Warszawa - Łódź Samochody maksymalnie 3-letnie Wykwalifikowana kadra ze znajomością języka angielskiego Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu Suma dodatkowego ubezpieczenia 2500,000 EURO szkód na osobie Pakiet ubezpieczenia który w razie awarii zobowiązuje ubezpieczyciela do natychmiastowego podstawienia auta tej samej klasy pojazdu aby móc kontynuować podróż Internet Rozkładane fotele Miejsce specjalnie oddzielone na instrumenty Brak krat leasingowych w samochodach Brak naliczania dodatkowej opłaty za oczekiwania na pasażerów przy opóźnieniach środków transportu. Gwarancja tej samej ceny bez względu na godziny jak i dni tygodnia i na ilość pasażerów. Wykonawca musi mieć każdorazowo możliwość zapewnienia co najmniej 2 takich pojazdów jednocześnie. W przypadku awarii pojazdu, której nie da się usunąć w przeciągu 1 godziny (poza obszarem Łodzi) i w przypadku każdej awarii na terenie Łodzi, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy o takich samych parametrach. W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca) ma zapewniony nocleg oraz posiłek. Zamówienie będzie dokonane nie później niż na 24 godziny przed planowanym wyjazdem. Planowana ilość kilometrów - 8 000 Zadanie 2 Transport zbiorowy osób w kraju i za granicą Liczba planowanych transportów - 15 Autokary klasy VIP i LUX maksymalnie 5-letnie Autokary o ilości miejsc: 26; 34; 49; 51; 56; 61 w zależności od potrzeb Autokary wyposażone w: -Klimatyzację -DVD -nagłośnienie -fotele lotnicze rozkładane i odsuwane na boki -toaletę -minibarek -lodówkę -Indywidualne oświetlenie dla każdego z pasażerów Autokary muszą posiadać silniki przystosowane do wymogów ekologicznych - minimum Euro 4. Wykonawca musi mieć każdorazowo możliwość zapewnienia dwóch takich samych autokarów. W przypadku awarii autokaru, której nie da się usunąć w przeciągu 3 godzin (w przypadku awarii na terenie Polski) i przeciągu 8 godzin (w przypadku awarii poza granicami Polski) Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić autokar zastępczy o takich samych parametrach. Wykwalifikowani kierowcy ze znajomością jeżyka angielskiego oraz z doskonałą znajomością każdej trasy. Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu Suma dodatkowego ubezpieczenia 2500,000 EURO szkód na osobie W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca, - y) ma zapewniony noclegi oraz posiłki. Zamówienie będzie dokonane nie później niż na 30 dni przed planowanym wyjazdem. Planowana ilość kilometrów: - w kraju 2 500 - za granicą 7 500 Zadanie 3 Wyspecjalizowany transport do przewozu instrumentów i sprzętu poza granicami województwa łódzkiego Liczba transportów - 10 Samochody wyposażone w: - akcesoria niezbędne do zabezpieczenia instrumentów w trakcie transportu - tak by instrumenty pozostały nieruchome w trakcie jazdy - ogrzewanie przestrzeni ładunkowej - rampę, lub pomost załadowczy Kierowcy posiadający: - znajomość instrumentarium orkiestrowego - znajomość technik przewozu instrumentów muzycznych oraz ich rozładunku i załadunku - wiedzę na temat przygotowania estrady do występu orkiestry - znajomość specyfiki pracy z orkiestrą - zakres obowiązków kierowców wchodzi rozładunek i załadunek samochodów Przy orkiestrze liczącej powyżej 50 osób konieczność drugiego pracownika/kierowcy. Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca, - y) ma zapewniony noclegi oraz posiłki. Zamówienie będzie dokonane nie później niż na 30 dni przed planowanym wyjazdem. Wykonawca musi mięć każdorazowo możliwość zapewnienia dwóch takich samych autokarów. W przypadku awarii autokaru, której nie da się usunąć w przeciągu 3 godzin (w przypadku awarii na terenie Polski) i przeciągu 8 godzin (w przypadku awarii poza granicami Polski) Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić autokar zastępczy o takich samych parametrach. Planowana ilość kilometrów: - w kraju 2 500 - za granicą 7 500 Zadanie 4 Transport instrumentów i sprzętu na terenie Łodzi i województwa Liczba transportów - 20 Samochody wyposażone w: - akcesoria niezbędne do zabezpieczenia instrumentów w trakcie transportu - tak by instrumenty pozostały nieruchome w trakcie jazdy - rampę, lub pomost załadowczy Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca, - y) ma zapewniony noclegi oraz posiłki. Zamówienie będzie dokonane nie później niż na 10 dni przed planowanym wyjazdem. W przypadku awarii pojazdu, której nie da się usunąć w przeciągu 1 godziny (poza obszarem Łodzi) i w przypadku każdej awarii na terenie Łodzi, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy o takich samych parametrach. Planowana ilość kilometrów - 300.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium: a/ dla zad. 1 400 zł b/ dla zad. 2 1 000 zł. c/ dla zad. 3 500 zł d/ dla zd. 4 - Wadium może być wniesione w wybranej przez Wykonawcę formie: a/ pieniądzu na rachunek bankowy 76 1240 3028 1111 0000 2823 5084 b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c/ gwarancjach bankowych; d/ gwarancjach ubezpieczeniowych; e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, kwota wadium musi znajdować się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego ofert została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w związku z wyborem innej oferty lub unieważnieniem postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże iż posiada właściwą licencję/zezwolenie na wykonywanie krajowego/międzynarodowego transportu drogowego osób.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie conajmniej 1 usługę transportową w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj. usługa transportu osób.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować pojazdami odpowiednimi dla wykonania konkretnego zadania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby którymi dysponuje lub będzie dysponować i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina
90-135 Łódź, ul. Narutowicza 20/22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina 90-135 Łódź, ul. Narutowicza 20/22 sekretariat, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przewóz osobowy samochodem do 9 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba planowanych transportów - około 100 Najczęstsze trasy - Łódź - Warszawa - Łódź Samochody maksymalnie 3-letnie Wykwalifikowana kadra ze znajomością języka angielskiego Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu Suma dodatkowego ubezpieczenia 2500,000 EURO szkód na osobie Pakiet ubezpieczenia który w razie awarii zobowiązuje ubezpieczyciela do natychmiastowego podstawienia auta tej samej klasy pojazdu aby móc kontynuować podróż Internet Rozkładane fotele Miejsce specjalnie oddzielone na instrumenty Brak krat leasingowych w samochodach Brak naliczania dodatkowej opłaty za oczekiwania na pasażerów przy opóźnieniach środków transportu. Gwarancja tej samej ceny bez względu na godziny jak i dni tygodnia i na ilość pasażerów. Wykonawca musi mieć każdorazowo możliwość zapewnienia co najmniej 2 takich pojazdów jednocześnie. W przypadku awarii pojazdu, której nie da się usunąć w przeciągu 1 godziny (poza obszarem Łodzi) i w przypadku każdej awarii na terenie Łodzi, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy o takich samych parametrach. W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca) ma zapewniony nocleg oraz posiłek. Zamówienie będzie dokonane nie później niż na 24 godziny przed planowanym wyjazdem. Planowana ilość kilometrów - 8 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Transport zbiorowy osób w kraju i za granicą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba planowanych transportów - 15 Autokary klasy VIP i LUX maksymalnie 5-letnie Autokary o ilości miejsc: 26; 34; 49; 51; 56; 61 w zależności od potrzeb Autokary wyposażone w: -Klimatyzację -DVD -nagłośnienie -fotele lotnicze rozkładane i odsuwane na boki -toaletę -minibarek -lodówkę -Indywidualne oświetlenie dla każdego z pasażerów Autokary muszą posiadać silniki przystosowane do wymogów ekologicznych - minimum Euro 4. Wykonawca musi mieć każdorazowo możliwość zapewnienia dwóch takich samych autokarów. W przypadku awarii autokaru, której nie da się usunąć w przeciągu 3 godzin (w przypadku awarii na terenie Polski) i przeciągu 8 godzin (w przypadku awarii poza granicami Polski) Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić autokar zastępczy o takich samych parametrach. Wykwalifikowani kierowcy ze znajomością jeżyka angielskiego oraz z doskonałą znajomością każdej trasy. Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu Suma dodatkowego ubezpieczenia 2500,000 EURO szkód na osobie W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca, - y) ma zapewniony noclegi oraz posiłki. Zamówienie będzie dokonane nie później niż na 30 dni przed planowanym wyjazdem. Planowana ilość kilometrów: - w kraju 2 500 - za granicą 7 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyspecjalizowany transport do przewozu instrumentów i sprzętu poza granicami województwa łódzkiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba transportów - 10 Samochody wyposażone w: - akcesoria niezbędne do zabezpieczenia instrumentów w trakcie transportu - tak by instrumenty pozostały nieruchome w trakcie jazdy - ogrzewanie przestrzeni ładunkowej - rampę, lub pomost załadowczy Kierowcy posiadający: - znajomość instrumentarium orkiestrowego - znajomość technik przewozu instrumentów muzycznych oraz ich rozładunku i załadunku - wiedzę na temat przygotowania estrady do występu orkiestry - znajomość specyfiki pracy z orkiestrą - zakres obowiązków kierowców wchodzi rozładunek i załadunek samochodów Przy orkiestrze liczącej powyżej 50 osób konieczność drugiego pracownika/kierowcy. Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca, - y) ma zapewniony noclegi oraz posiłki. Zamówienie będzie dokonane nie później niż na 30 dni przed planowanym wyjazdem. Wykonawca musi mięć każdorazowo możliwość zapewnienia dwóch takich samych autokarów. W przypadku awarii autokaru, której nie da się usunąć w przeciągu 3 godzin (w przypadku awarii na terenie Polski) i przeciągu 8 godzin (w przypadku awarii poza granicami Polski) Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić autokar zastępczy o takich samych parametrach. Planowana ilość kilometrów: - w kraju 2 500 - za granicą 7 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Transport instrumentów i sprzętu na terenie Łodzi i województwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba transportów - 20 Samochody wyposażone w: - akcesoria niezbędne do zabezpieczenia instrumentów w trakcie transportu - tak by instrumenty pozostały nieruchome w trakcie jazdy - rampę, lub pomost załadowczy Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca, - y) ma zapewniony noclegi oraz posiłki. Zamówienie będzie dokonane nie później niż na 10 dni przed planowanym wyjazdem. W przypadku awarii pojazdu, której nie da się usunąć w przeciągu 1 godziny (poza obszarem Łodzi) i w przypadku każdej awarii na terenie Łodzi, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy o takich samych parametrach. Planowana ilość kilometrów - 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup żywności dla stołówki szkolnej
- dostawa odczynników laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- EZ.28.186.2024 Usługa 2-go pogwar.serwisu Tomografu Kom.Somatom Sensation Open o nr. ser. 49619 wraz ze st. rob.Syngo i laserami pozycjon.LAP o nr. ser.880295-008 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi
- Całoroczna i całodobowa obsługa kotłowni centralnej na biomasę na terenie Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
- Punkt Interwencji Kryzysowej w projekcie "#Rodzina"
- DZP.26.226.2024 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Bidzinach w miesiącach styczeń - lipiec 2025r. pojazdem 19-toosobowym
- "Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wieleń w okresie od 07.01.2025r. do 27.06.2025r."
- Przewóz uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Będzinie
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie gminnego transportu publicznego na terenie gminy Brzeg Dolny.
- Wykonanie usługi zorganizowania obozu szkoleniowo-sprawnościowego zimowego z możliwością doskonalenia umiejętności w zakresie ratownictwa górskiego na potrzeby WLNZ ANS w terminie 03.02-07.02.2025 r.
- Zakup i dostawa kruszywa drogowego łamanego z rodzaju melafir, bazalt, granit: o granulacji 0- 31,5 mm w ilości 4 000 ton z przeznaczeniem na remont dróg gminnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.