eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźusługa w zakresie transportu drogowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-26

Łódź: usługa w zakresie transportu drogowego
Numer ogłoszenia: 384974 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina , ul. Narutowicza 20/22, 90-135 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 664 79 18, faks 0-42 664 79 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa w zakresie transportu drogowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu drogowego świadczona od dnia podpisani umowy do 30.09.2011r. Zadanie 1 Przewóz osobowy samochodem do 9 osób Liczba planowanych transportów - około 100 Najczęstsze trasy - Łódź - Warszawa - Łódź Samochody maksymalnie 3-letnie Wykwalifikowana kadra ze znajomością języka angielskiego Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu Suma dodatkowego ubezpieczenia 2500,000 EURO szkód na osobie Pakiet ubezpieczenia który w razie awarii zobowiązuje ubezpieczyciela do natychmiastowego podstawienia auta tej samej klasy pojazdu aby móc kontynuować podróż Internet Rozkładane fotele Miejsce specjalnie oddzielone na instrumenty Brak krat leasingowych w samochodach Brak naliczania dodatkowej opłaty za oczekiwania na pasażerów przy opóźnieniach środków transportu. Gwarancja tej samej ceny bez względu na godziny jak i dni tygodnia i na ilość pasażerów. Wykonawca musi mieć każdorazowo możliwość zapewnienia co najmniej 2 takich pojazdów jednocześnie. W przypadku awarii pojazdu, której nie da się usunąć w przeciągu 1 godziny (poza obszarem Łodzi) i w przypadku każdej awarii na terenie Łodzi, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy o takich samych parametrach. W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca) ma zapewniony nocleg oraz posiłek. Zamówienie będzie dokonane nie później niż na 24 godziny przed planowanym wyjazdem. Planowana ilość kilometrów - 8 000 Zadanie 2 Transport zbiorowy osób w kraju i za granicą Liczba planowanych transportów - 15 Autokary klasy VIP i LUX maksymalnie 5-letnie Autokary o ilości miejsc: 26; 34; 49; 51; 56; 61 w zależności od potrzeb Autokary wyposażone w: -Klimatyzację -DVD -nagłośnienie -fotele lotnicze rozkładane i odsuwane na boki -toaletę -minibarek -lodówkę -Indywidualne oświetlenie dla każdego z pasażerów Autokary muszą posiadać silniki przystosowane do wymogów ekologicznych - minimum Euro 4. Wykonawca musi mieć każdorazowo możliwość zapewnienia dwóch takich samych autokarów. W przypadku awarii autokaru, której nie da się usunąć w przeciągu 3 godzin (w przypadku awarii na terenie Polski) i przeciągu 8 godzin (w przypadku awarii poza granicami Polski) Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić autokar zastępczy o takich samych parametrach. Wykwalifikowani kierowcy ze znajomością jeżyka angielskiego oraz z doskonałą znajomością każdej trasy. Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu Suma dodatkowego ubezpieczenia 2500,000 EURO szkód na osobie W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca, - y) ma zapewniony noclegi oraz posiłki. Zamówienie będzie dokonane nie później niż na 30 dni przed planowanym wyjazdem. Planowana ilość kilometrów: - w kraju 2 500 - za granicą 7 500 Zadanie 3 Wyspecjalizowany transport do przewozu instrumentów i sprzętu poza granicami województwa łódzkiego Liczba transportów - 10 Samochody wyposażone w: - akcesoria niezbędne do zabezpieczenia instrumentów w trakcie transportu - tak by instrumenty pozostały nieruchome w trakcie jazdy - ogrzewanie przestrzeni ładunkowej - rampę, lub pomost załadowczy Kierowcy posiadający: - znajomość instrumentarium orkiestrowego - znajomość technik przewozu instrumentów muzycznych oraz ich rozładunku i załadunku - wiedzę na temat przygotowania estrady do występu orkiestry - znajomość specyfiki pracy z orkiestrą - zakres obowiązków kierowców wchodzi rozładunek i załadunek samochodów Przy orkiestrze liczącej powyżej 50 osób konieczność drugiego pracownika/kierowcy. Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca, - y) ma zapewniony noclegi oraz posiłki. Zamówienie będzie dokonane nie później niż na 30 dni przed planowanym wyjazdem. Wykonawca musi mięć każdorazowo możliwość zapewnienia dwóch takich samych autokarów. W przypadku awarii autokaru, której nie da się usunąć w przeciągu 3 godzin (w przypadku awarii na terenie Polski) i przeciągu 8 godzin (w przypadku awarii poza granicami Polski) Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić autokar zastępczy o takich samych parametrach. Planowana ilość kilometrów: - w kraju 2 500 - za granicą 7 500 Zadanie 4 Transport instrumentów i sprzętu na terenie Łodzi i województwa Liczba transportów - 20 Samochody wyposażone w: - akcesoria niezbędne do zabezpieczenia instrumentów w trakcie transportu - tak by instrumenty pozostały nieruchome w trakcie jazdy - rampę, lub pomost załadowczy Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca, - y) ma zapewniony noclegi oraz posiłki. Zamówienie będzie dokonane nie później niż na 10 dni przed planowanym wyjazdem. W przypadku awarii pojazdu, której nie da się usunąć w przeciągu 1 godziny (poza obszarem Łodzi) i w przypadku każdej awarii na terenie Łodzi, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy o takich samych parametrach. Planowana ilość kilometrów - 300.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium: a/ dla zad. 1 400 zł b/ dla zad. 2 1 000 zł. c/ dla zad. 3 500 zł d/ dla zd. 4 - Wadium może być wniesione w wybranej przez Wykonawcę formie: a/ pieniądzu na rachunek bankowy 76 1240 3028 1111 0000 2823 5084 b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c/ gwarancjach bankowych; d/ gwarancjach ubezpieczeniowych; e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, kwota wadium musi znajdować się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego ofert została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w związku z wyborem innej oferty lub unieważnieniem postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże iż posiada właściwą licencję/zezwolenie na wykonywanie krajowego/międzynarodowego transportu drogowego osób.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie conajmniej 1 usługę transportową w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj. usługa transportu osób.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować pojazdami odpowiednimi dla wykonania konkretnego zadania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby którymi dysponuje lub będzie dysponować i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina 90-135 Łódź, ul. Narutowicza 20/22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina 90-135 Łódź, ul. Narutowicza 20/22 sekretariat, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przewóz osobowy samochodem do 9 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba planowanych transportów - około 100 Najczęstsze trasy - Łódź - Warszawa - Łódź Samochody maksymalnie 3-letnie Wykwalifikowana kadra ze znajomością języka angielskiego Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu Suma dodatkowego ubezpieczenia 2500,000 EURO szkód na osobie Pakiet ubezpieczenia który w razie awarii zobowiązuje ubezpieczyciela do natychmiastowego podstawienia auta tej samej klasy pojazdu aby móc kontynuować podróż Internet Rozkładane fotele Miejsce specjalnie oddzielone na instrumenty Brak krat leasingowych w samochodach Brak naliczania dodatkowej opłaty za oczekiwania na pasażerów przy opóźnieniach środków transportu. Gwarancja tej samej ceny bez względu na godziny jak i dni tygodnia i na ilość pasażerów. Wykonawca musi mieć każdorazowo możliwość zapewnienia co najmniej 2 takich pojazdów jednocześnie. W przypadku awarii pojazdu, której nie da się usunąć w przeciągu 1 godziny (poza obszarem Łodzi) i w przypadku każdej awarii na terenie Łodzi, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy o takich samych parametrach. W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca) ma zapewniony nocleg oraz posiłek. Zamówienie będzie dokonane nie później niż na 24 godziny przed planowanym wyjazdem. Planowana ilość kilometrów - 8 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Transport zbiorowy osób w kraju i za granicą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba planowanych transportów - 15 Autokary klasy VIP i LUX maksymalnie 5-letnie Autokary o ilości miejsc: 26; 34; 49; 51; 56; 61 w zależności od potrzeb Autokary wyposażone w: -Klimatyzację -DVD -nagłośnienie -fotele lotnicze rozkładane i odsuwane na boki -toaletę -minibarek -lodówkę -Indywidualne oświetlenie dla każdego z pasażerów Autokary muszą posiadać silniki przystosowane do wymogów ekologicznych - minimum Euro 4. Wykonawca musi mieć każdorazowo możliwość zapewnienia dwóch takich samych autokarów. W przypadku awarii autokaru, której nie da się usunąć w przeciągu 3 godzin (w przypadku awarii na terenie Polski) i przeciągu 8 godzin (w przypadku awarii poza granicami Polski) Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić autokar zastępczy o takich samych parametrach. Wykwalifikowani kierowcy ze znajomością jeżyka angielskiego oraz z doskonałą znajomością każdej trasy. Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu Suma dodatkowego ubezpieczenia 2500,000 EURO szkód na osobie W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca, - y) ma zapewniony noclegi oraz posiłki. Zamówienie będzie dokonane nie później niż na 30 dni przed planowanym wyjazdem. Planowana ilość kilometrów: - w kraju 2 500 - za granicą 7 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyspecjalizowany transport do przewozu instrumentów i sprzętu poza granicami województwa łódzkiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba transportów - 10 Samochody wyposażone w: - akcesoria niezbędne do zabezpieczenia instrumentów w trakcie transportu - tak by instrumenty pozostały nieruchome w trakcie jazdy - ogrzewanie przestrzeni ładunkowej - rampę, lub pomost załadowczy Kierowcy posiadający: - znajomość instrumentarium orkiestrowego - znajomość technik przewozu instrumentów muzycznych oraz ich rozładunku i załadunku - wiedzę na temat przygotowania estrady do występu orkiestry - znajomość specyfiki pracy z orkiestrą - zakres obowiązków kierowców wchodzi rozładunek i załadunek samochodów Przy orkiestrze liczącej powyżej 50 osób konieczność drugiego pracownika/kierowcy. Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca, - y) ma zapewniony noclegi oraz posiłki. Zamówienie będzie dokonane nie później niż na 30 dni przed planowanym wyjazdem. Wykonawca musi mięć każdorazowo możliwość zapewnienia dwóch takich samych autokarów. W przypadku awarii autokaru, której nie da się usunąć w przeciągu 3 godzin (w przypadku awarii na terenie Polski) i przeciągu 8 godzin (w przypadku awarii poza granicami Polski) Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić autokar zastępczy o takich samych parametrach. Planowana ilość kilometrów: - w kraju 2 500 - za granicą 7 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Transport instrumentów i sprzętu na terenie Łodzi i województwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba transportów - 20 Samochody wyposażone w: - akcesoria niezbędne do zabezpieczenia instrumentów w trakcie transportu - tak by instrumenty pozostały nieruchome w trakcie jazdy - rampę, lub pomost załadowczy Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca, - y) ma zapewniony noclegi oraz posiłki. Zamówienie będzie dokonane nie później niż na 10 dni przed planowanym wyjazdem. W przypadku awarii pojazdu, której nie da się usunąć w przeciągu 1 godziny (poza obszarem Łodzi) i w przypadku każdej awarii na terenie Łodzi, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy o takich samych parametrach. Planowana ilość kilometrów - 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.