Og³oszenie z dnia 2024-12-19
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug przewozowych w zakresie gminnego transportu publicznego na terenie gminy Brzeg Dolny.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Brzeg Dolny
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Urz±d Miejski w Brzegu Dolnym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.brzegdolny.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug przewozowych w zakresie gminnego transportu publicznego na terenie gminy Brzeg Dolny.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0fd0e088-eb93-4ef3-a757-5bcea25d6d56
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00664558
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/brzegdolny3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/brzegdolny
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem: platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/brzegdolny .
2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- w sprawie przedmiotu zamówienia – Katarzyna Dorosz, tel. (71) 319 51 17, wew. 212,
- w sprawie procedury zamówienia – Ma³gorzata Szmit-Kocur, tel. (71) 319 51 17, wew. 210.
3. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym przesy³anie wniosków, wezwañ, zawiadomieñ oraz sk³adanie o¶wiadczeñ lub innych dokumentów, udzielanie wyja¶nieñ na wezwania odbywa siê przy u¿yciu formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
4. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Wyja¶nienia SWZ, zmiany specyfikacji, zmiany dot. terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
7. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
8. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy, zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
9. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miejski w Brzegu Dolnym reprezentowany przez Burmistrza z siedzib± w Brzegu Dolnym ul. Kolejowa 29, 56-120 Brzeg Dolny, https://www.brzegdolny.pl/ adres poczty e-mail:um@brzegdolny.pl tel.:
71/31951 17;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ za pomoc± adresu poczty e-mail: iod.um@brzegdolny.pl lub za pomoc± numeru telefonu (+48) 693 337 954 lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany w pkt. 1;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, przy czym:
na etapie trwaj±cego postêpowania - w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO,
wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych
informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu,
po zakoñczeniu postêpowania - w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymaga³oby
niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji
maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do
sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków:
wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) na podstawie art. 17 RODO prawo do usuniêcia danych osobowych z zastrze¿eniem:
ust. 3 lit b RODO tj. konieczno¶ci wywi±zania siê z prawnego obowi±zku wymagaj±cego przetwarzania na mocy prawa Unii lub
prawa pañstwa cz³onkowskiego, któremu podlega administrator,
ust. 3 lit d RODO gdy¿ dalsze przetwarzanie jest niezbêdne do celów archiwalnych w interesie publicznym,
ust. 3 lit e RODO gdy¿ dane osobowe mog± byæ niezbêdne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ;
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenie us³ug przewozowych w zakresie gminnego transportu publicznego na terenie gminy Brzeg Dolny.
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji publicznej w gminie Brzeg Dolny na piêciu wyznaczonych liniach komunikacyjnych, zgodnie z rozk³adem jazdy w okresie od 3 lutego 2025 roku do 31 grudnia 2025 r.
Szacunkowa liczba wozokilometrów w okresie zamówienia: 62 150.
Wykonawca zobowi±zany bêdzie wykonaæ prace zgodnie z niniejsz± SWZ, zawart± umow± i ofert± przetargow±. Ponadto zamówienie nale¿y wykonywaæ w sposób gwarantuj±cy spe³nienie warunków Ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 2778).
Przedmiot zamówienia jest obs³uga tras komunikacji gminnej na terenie gminy Brzeg Dolny w zakresie:
a/ Linii „1” : Brzeg Dolny – Radecz –¯erków - ¯erkówek – Naborów -- Brzeg Dolny. Autobus kursuj±cy na tej trasie ma do przejechania dziennie ³±cznie 54 km. W ci±gu dnia autobus odbywa 2 kursy, ka¿dy o d³ugo¶ci 27 km.
b/ / Linii „2”: Brzeg Dolny – Grodzanów – Pogalewo Wlk. – Pogalewo M. - Pysz±ca – Brzeg Dolny. Autobus kursuj±cy na tej trasie ma do przejechania dziennie ³±cznie 52 km. W ci±gu dnia autobus odbywa 2 kursy, ka¿dy o d³ugo¶ci 26 km.
c/ / Linii „3”: Brzeg Dolny – Godziêcin – Bukowice – Brzeg Dolny. Autobus kursuj±cy na tej trasie ma do przejechania dziennie ³±cznie 69 km. W ci±gu dnia autobus odbywa 2 kursy, pierwszy o d³ugo¶ci 38 km, drugi 31 km.
d/ Linii „4”: Brzeg Dolny – Jod³owice – Stary Dwór – Wa³y - Brzeg Dolny. Autobus kursuj±cy na tej trasie ma do przejechania dziennie ³±cznie 44 km W ci±gu dnia autobus odbywa 2 kursy, ka¿dy o d³ugo¶ci 22 km.
e/ Linii „5”: Brzeg Dolny – Radecz - ¯erków – ¯erkówek - Naborów - Brzeg Dolny. Autobus kursuj±cy na tej trasie ma do przejechania dziennie ³±cznie 56 km. W ci±gu dnia autobus odbywa 2 kursy, ka¿dy o d³ugo¶ci 28 km.
Trasy zosta³y szczegó³owo zilustrowane w za³±czniku nr 1.
Prowadzenie us³ug komunikacji gminnej w wy¿ej wymienionym zakresie odbywaæ siê bêdzie przez okres jedenastu miesiêcy - od 3 lutego 2025 r. do 31.12.2025 r., od poniedzia³ku do pi±tku z wykluczeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz 2 maja, 20 czerwca, 10 listopada, 24 grudnia i 31 grudnia. Wykonawca zatrzyma siê na wyznaczonych 28 przystankach autobusowych. Wykonawca bêdzie realizowa³ przedmiot umowy co najmniej 2 autobusami oraz dysponowa³ co najmniej 1 autobusem zastêpczym. Autobusy wchodz±ce w sk³ad taboru musz± spe³niaæ nastêpuj±ce minimalne warunki techniczne:
1) spe³niaj±ce wymagania okre¶lone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2023 poz. 1047) i przepisach wykonawczych do wymienionej ustawy, a w szczególno¶ci wymagania okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z pó¼n. zm.),
2) estetyczny wygl±d wewn±trz,
3) wyposa¿enie w tablice kierunkowe: tablicê z przodu autobusu z nazw± przystanku koñcowego
4) oznaczenie autobusów w formie naklejki bocznej z napisem „Komunikacja Gminna” oraz herbem Gminy Brzeg Dolny.
Us³uga komunikacji gminnej bêdzie wykonywana odp³atnie dla podró¿uj±cych, zgodnie z Uchwa³± nr VIII/58/24 Rady Miejskiej w Brzegu Dolnym, z dnia 25 listopada 2024 r., w sprawie w sprawie ustalenia cen za us³ugi przewozowe oraz wysoko¶ci op³at dodatkowych i manipulacyjnych w publicznym transporcie zbiorowym organizowanym przez Gminê Brzeg Dolny. Pozosta³e warunki zamówienia zosta³y okre¶lone w za³±cznikach. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wszelkie czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie, tj. wszystkich kierowców pojazdów i osobê, o której mowa w § 15 ust. 2 umowy. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ Zamawiaj±cego oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zawiera projekt umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Us³ugi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-03 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastêpczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 5 SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia powinien posiadaæ aktualne zezwolenie lub licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
Zamawiaj±cy nie wymaga przed³o¿enia zezwolenia lub licencji wraz z ofert±.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, ¶wiadczy³ us³ugê transportu publicznego o ³±cznej wielko¶ci przepracowanych wozokilometrów co najmniej 60 000.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie Zamawiaj±cego, Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe, aktualne na dzieñ ich z³o¿enia:
1) w zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postêpowania:
a) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej,
b) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, je¶li nie wska¿e danych umo¿liwiaj±cych Zamawiaj±cemu dostêp do tych dokumentów za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. Na wezwanie Zamawiaj±cego, Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe, aktualne na dzieñ ich z³o¿enia: w zakresie potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Rozdziale 4 ust. 2 pkt 4 SWZ - Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Ponosz± oni solidarn± odpowiedzialno¶æ zaniewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania
ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich dokumentów. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale 6 ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. W tym celu Zamawiaj±cy przygotowa³ stosown± sekcjê formularza ofertowego.
5. Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e przed zawarciem umowy wezwaæ pe³nomocnika do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy zawiera projekt umowy stanowi±cy za³±cznik do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-31 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/brzegdolny
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-31 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-29
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
INNE PRZETARGI Z BRZEGU DOLNEGO
wiêcej: przetargi w Brzegu Dolnym »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie sta³ego przewozu osób niepe³nosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajêciowej w Bidzinach w miesi±cach styczeñ - lipiec 2025r. pojazdem 19-toosobowym
- Wykonywanie us³ugi transportu publicznego w ramach komunikacji gminnej w Gminie Trzebnica - Zadanie V
- "Dowóz uczniów do placówek o¶wiatowych na terenie Gminy Wieleñ w okresie od 07.01.2025r. do 27.06.2025r."
- Przewóz uczestników Warsztatu Terapii Zajêciowej w Bêdzinie
- ¦wiadczenie us³ug przewozowych w zakresie gminnego transportu publicznego na terenie gminy Brzeg Dolny.
- Wykonanie us³ugi zorganizowania obozu szkoleniowo-sprawno¶ciowego zimowego z mo¿liwo¶ci± doskonalenia umiejêtno¶ci w zakresie ratownictwa górskiego na potrzeby WLNZ ANS w terminie 03.02-07.02.2025 r.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.