eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubartówDostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i sprzętu multimedialnego dla Zespołu Szkół nr 2 w Lubartowie, w ramach projektu pn. Nauka - Praktyka - Sukces

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-23

Lubartów: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i sprzętu multimedialnego dla Zespołu Szkół nr 2 w Lubartowie, w ramach projektu pn. Nauka - Praktyka - Sukces
Numer ogłoszenia: 385008 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 317492 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 im. Księcia Pawła Karola Sanguszki, ul. Fryderyka Chopina 6, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 0-81 855 01 10, faks 0-81 855 27 70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i sprzętu multimedialnego dla Zespołu Szkół nr 2 w Lubartowie, w ramach projektu pn. Nauka - Praktyka - Sukces.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i sprzętu multimedialnego dla Zespołu Szkół nr 2 w Lubartowie, w ramach projektu pn. Nauka - Praktyka - Sukces, z podziałem na następujące części: Część 1: Dostawa laptopów i tabletów w ilości konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 (załącznik nr 1A do SIWZ). Część 2: Dostawa zestawów komputerowych i sprzętu komputerowego w ilości i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 2 (załącznik nr 1B do SIWZ). Część 3: Dostawa sprzętu komputerowego w ilości konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 3 (załącznik nr 1C do SIWZ). Część 4: Dostawa oprogramowania do laptopów w ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 4 (załącznik nr 1D do SIWZ). Część 5: Dostawa oprogramowania do tablicy interaktywnej w ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 5 (załącznik nr 1E do SIWZ). Część 6: Dostawa oprogramowania graficznego w ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 6 (załącznik nr 1F do SIWZ). Część 7: Dostawa oprogramowania do serwerów sieciowych w ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 7 (załącznik nr 1G do SIWZ). Część 8: Dostawa oprogramowania tworzenia stron www w ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 8 (załącznik nr 1H do SIWZ). Część 9: Dostawa oprogramowania do montażu i nagrywania w ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 9 (załącznik nr 1I do SIWZ). Część 10: Dostawa sprzętu multimedialnego w ilości konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 10 (załącznik nr 1J do SIWZ). Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 2. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i użytkowe, możliwość zastosowania i funkcjonalność - zawarte w niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zgodnie z minimalnymi wymogami zawartymi w załącznikach nr 1A - 1J do SIWZ oraz zapisami wzorów umów zawartymi w załącznikach nr 7A - 7C do SIWZ. Rozwiązania równoważne: 1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale IV oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załącznikach nr 1A - 1J do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego opisem przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznikach Nr 1A - 1J do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 32.33.32.00 - Kamery wideo 32.32.45.00 - Tunery wideo 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.23.21.40 - Plotery 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne 32.52.30.00 - Urządzenia telekomunikacyjne 31.68.25.20 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.71.10 - Interfejsy sieciowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa zestawów komputerowych i sprzętu komputerowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU INTERSELL Waldemar Płonka ul. Armii Krajowej 7c 42-520 Dąbrowa Górnicza, ul. Armii Krajowej 7c, 42-520 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83333,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99214,26

  • Oferta z najniższą ceną: 99214,26 / Oferta z najwyższą ceną: 102468,84

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa oprogramowania do laptopów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RYNEK 13 Dorota Krzysiek, Jacek Piasecki Sp.J. Pl. Gen. J. Bema 2/9 50-265 Wrocław, Pl. Gen. J. Bema 2/9, 50-265 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 551,04

  • Oferta z najniższą ceną: 551,04 / Oferta z najwyższą ceną: 551,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa oprogramowania graficznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CORTLAND Sp. z o. o. ul. Zgoda 38 60-122 Poznań, ul. Zgoda 38, 60-122 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76422,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29349,52

  • Oferta z najniższą ceną: 29349,52 / Oferta z najwyższą ceną: 30897,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa oprogramowania do serwerów sieciowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rynek 13 Dorota Krzysiek, Jacek Piasecki Sp. J. Pl. Gen. J. Bema 2/9, 50-265 Wrocław, Pl. Gen. J. Bema 2/9, 50-265 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2095,92

  • Oferta z najniższą ceną: 2095,92 / Oferta z najwyższą ceną: 2095,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Dostawa oprogramowania tworzenia stron www

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rynek 13 Dorota Krzysiek, Jacek Piasecki Sp. J. Pl. Gen. J. Bema 2/9, 50-265 Wrocław, Pl. Gen. J. Bema 2/9,, 50-265 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 894,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 889,29

  • Oferta z najniższą ceną: 889,29 / Oferta z najwyższą ceną: 889,29

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Dostawa sprzętu multimedialnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AV MULTIMEDIA Małysz i Spółka Sp. J. ul. Głowackiego 7/7, 25-368 Kielce, ul. Głowackiego 7/7, 25-368 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31219,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42534,87

  • Oferta z najniższą ceną: 42534,87 / Oferta z najwyższą ceną: 42534,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.