Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-27
Numer ogłoszenia: 392594 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 385008 - 2013 data 23.09.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zespół Szkół Nr 2 im. Księcia Pawła Karola Sanguszki, ul. Fryderyka Chopina 6, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 0-81 855 01 10, fax. 0-81 855 27 70.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.1.
- W ogłoszeniu jest: Nazwa: Dostawa zestawów komputerowych i sprzętu komputerowego IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: FHU INTERSELL Waldemar Płonka ul. Armii Krajowej 7c 42-520 Dąbrowa Górnicza, ul. Armii Krajowej 7c, 42-520 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83333,33 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 99214,26 Oferta z najniższą ceną: 99214,26 / Oferta z najwyższą ceną: 102468,84 Waluta: PLN..
- W ogłoszeniu powinno być: Nazwa: Dostawa zestawów komputerowych i sprzętu komputerowego IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: FHU INTERSELL Waldemar Płonka ul. Armii Krajowej 7c 42-520 Dąbrowa Górnicza, ul. Armii Krajowej 7c, 42-520 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83333,33 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 95671,86 Oferta z najniższą ceną: 95671,86 / Oferta z najwyższą ceną: 102468,84 Waluta: PLN..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.6.
- W ogłoszeniu jest: Część NR: 10 Nazwa: Dostawa sprzętu multimedialnego IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: . IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: AV MULTIMEDIA Małysz i Spółka Sp. J. ul. Głowackiego 7/7, 25-368 Kielce, ul. Głowackiego 7/7, 25-368 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31219,51 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 42534,87 Oferta z najniższą ceną: 42534,87 / Oferta z najwyższą ceną: 42534,87 Waluta: PLN..
- W ogłoszeniu powinno być: Część unieważniona na podstawie art 93 ust 1 pkt 4 Pzp cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Lubartowie
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz mieszkańców Miasta Lubartów
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 170101, 170102, 170103, 170107, 200203, 200399ex, 200199ex, oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 170380, 170604, 130208*, 200132, 200110, 200111
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.