Ogłoszenie z dnia 2014-11-25
Lądek-Zdrój: Sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, detergentów do zmywarek, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S. A.
Numer ogłoszenia: 385804 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A., ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8 115 470, faks 74 8 115 470.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot Leczniczy- Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, detergentów do zmywarek, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S. A..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, detergentów do zmywarek, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S. A. w podziale na 8 części w ilości i asortymentach określonych w załącznikach nr 1a - 1h do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania zawarte w ustawie z dnia 25 lutego 2011r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. z 2011, Nr 63 poz. 322 ze zm.) oraz rozporządzeń wydanych na jej podstawie. 3. Wszystkie produkty powinny posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą przydatności ich stosowania (jeżeli dotyczy). 4. Warunki dostaw przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia winien być dostarczany do obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. do magazynów położonych w budynkach w Lądku Zdroju ( Dyrekcja ul. Wolności 4, Jubilat ul. Wolności 4a , Jan ul. Paderewskiego 7, Wojciech pl. Mariański 13, Adam ul. Wolności 2), Wydział Budowlany, Pl. Mariański 14a; oraz w Długopolu Zdroju (Mieszko ul. Zdrojowa 8, Karol ul. Zdrojowa 16, Dąbrówka ul. Wolna 4), transportem Wykonawcy i na jego koszt do godziny 14.00 w dni robocze Zamawiającego. Dostawy odbywają się po pisemnym zamówieniu (faks, e - mail) ilości oraz asortymentu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do jednej dostawy każdego miesiąca, w ciągu 8 dni od dnia otrzymania zamówienia. Ewentualne zmiany dotyczące zamówienia i terminu jego dostawy mogą odbywać się w formie telefonicznej. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część 1 - Profesjonalne środki myjące i czyszczące - wg zał. nr 1a, Część 2 - Środki myjące i czyszczące - wg zał. nr 1b, Część 3 - Sprzęt do sprzątania - wg zał. nr 1c, Część 4 - Artykuły gospodarstwa domowego - wg zał. nr 1d, Część 5 - Worki na odpady i artykuły jednorazowego użytku - wg zał. nr 1e, Część 6 - Papier toaletowy i artykuły higieniczne - wg zał. nr 1f, Część 7 - Detergenty do zmywarek - wg zał. nr 1g, Część 8 - Samochodowe środki myjące i konserwujące - wg zał. nr 1 h. Szczegółowy opis ilościowo - asortymentowy przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 1a do 1h. Zakres zamówienia zawiera się poniżej progów określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U.2013r., poz. 907 z późn. zm.) zwanej dalej Pzp..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Profesjonalne środki myjące i czyszczące - wg zał. nr 1a
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABC Service Sp. z o.o., ul. Bolesławiecka 15, 53-614 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54336,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66689,73
Oferta z najniższą ceną: 66689,73 / Oferta z najwyższą ceną: 79675,28
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Środki myjące i czyszczące - wg zał. nr 1b
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. DORPLAST Dorota Wensker, ul. Wałbrzyska 29, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20080,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24839,52
Oferta z najniższą ceną: 20041,64 / Oferta z najwyższą ceną: 26336,06
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Sprzęt do sprzątania - wg zał. nr 1c
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. DORPLAST Dorota Wensker, ul. Wałbrzyska 29, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35445,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37909,53
Oferta z najniższą ceną: 37909,53 / Oferta z najwyższą ceną: 40575,71
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Artykuły gospodarstwa domowego - wg zał. nr 1d
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. DORPLAST Dorota Wensker, ul. Wałbrzyska 29, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32619,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38993,05
Oferta z najniższą ceną: 38993,05 / Oferta z najwyższą ceną: 40549,13
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Worki na odpady i artykuły jednorazowego użytku - wg zał. nr 1e
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. DORPLAST Dorota Wensker, ul. Wałbrzyska 29, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16270,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19730,48
Oferta z najniższą ceną: 19730,48 / Oferta z najwyższą ceną: 20711,16
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Papier toaletowy i artykuły higieniczne - wg zał. nr 1f
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. DORPLAST Dorota Wensker, ul. Wałbrzyska 29, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45429,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57925,35
Oferta z najniższą ceną: 57925,35 / Oferta z najwyższą ceną: 64283,40
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Samochodowe środki myjące i konserwujące - wg zał. nr 1 h
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. DORPLAST Dorota Wensker, ul. Wałbrzyska 29, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 955,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1070,28
Oferta z najniższą ceną: 1070,28 / Oferta z najwyższą ceną: 1134,75
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie realizowane będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. nr 907 z późn. zm.- zwanej dalej Pzp) w szczególności na podstawie art. 69 - 73 tejże ustawy, w trybie zapytania o cenę. Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp. Towary będące przedmiotem zamówienia są dokładnie określone, znormalizowane i odpowiadają przeciętnym, standardowym wymaganiom. Istnieją liczne podmioty na rynku oferujące towary określone w zamówieniu, co umożliwia łatwy dostęp do nich. Są to typowe zamówienia, możliwe do realizacji przez większość podmiotów istniejących na rynku w tej branży.
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Remont cząstkowy nawierzchni Rynku w Lądku-Zdroju zniszczonej w czasie powodzi w 2024
- Sukcesywne dostawy drobiu dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Odbudowa placówek oświatowych w Lądku-Zdroju zniszczonych w wyniku powodzi w 2024 - wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu pomieszczenia i dostosowaniu - zamontowaniu i wyposażeniu pomieszczeń w celu uzyskania pokoju/groty solnej.
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych, środków dezynfekcyjnych oraz akcesoriów do sterylizacji dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz artykułów higienicznych dla Politechniki Świętokrzyskie
- Remont lokalu agronomówki z przystosowaniem na mieszkanie wspomagane w miejscowości Rogowo
- 14/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
- Sukcesywne dostawy środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ w Bydgoszczy.
- "Program Aktywny Maluch 2022-2029" - zakup pierwszego wyposażenia
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.