eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaPrzetarg nieograniczony na usługi szkolenia komputerowego dla osób zarejestrowanych w PUP w Częstochowiecz. I - kurs obsługi programu AutoCAD z modułem języka angielskiego branżowego, cz. II - kurs kosztorysowania robót budowlanych z wykorzystaniem programu Norma Pro z modułem języka angielskiego branżowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-19

Częstochowa: Przetarg nieograniczony na usługi szkolenia komputerowego dla osób zarejestrowanych w PUP w Częstochowie: cz. I - kurs obsługi programu AutoCAD z modułem języka angielskiego branżowego, cz. II - kurs kosztorysowania robót budowlanych z wykorzystaniem programu Norma Pro z modułem języka angielskiego branżowego
Numer ogłoszenia: 38643 - 2015; data zamieszczenia: 19.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie , ul. Szymanowskiego 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3706100 w. 186, faks 034 3243130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi szkolenia komputerowego dla osób zarejestrowanych w PUP w Częstochowie: cz. I - kurs obsługi programu AutoCAD z modułem języka angielskiego branżowego, cz. II - kurs kosztorysowania robót budowlanych z wykorzystaniem programu Norma Pro z modułem języka angielskiego branżowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Cz. I Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla osób uprawnionych zarejestrowanych jako osoby bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie w następującym kierunku: kurs obsługi programu AutoCAD z modułem języka angielskiego branżowego UWAGA: PLANOWANE TERMINY KURSU MOGĄ ULEC ZMIANIE, Z ZASTRZEŻENIEM, IŻ KURSY MUSZĄ ZAKOŃCZYĆ SIĘ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO 15.09.2015r. Kod CPV - 80533100-0 - usługi szkolenia komputerowego, 80533200-1 Kursy komputerowe Przewidziano przeszkolenie 10 osób bezrobotnych. Szkolenie będzie finansowane ze środków Funduszu Pracy 1. Liczba osób i czas trwania szkolenia Zamawiający planuje przeszkolić osoby w jednej 10 - osobowej grupie. Termin rozpoczęcia szkolenia - maj 2015 r. 2. Miejsce szkolenia Szkolenie musi odbywać się na terenie Częstochowy. Jest to podyktowane faktem, iż osobom bezrobotnym zamieszkałym poza miastem najłatwiej dojechać na szkolenie do Częstochowy. Wykonawca musi wskazać dokładny adres miejsca przeprowadzania zajęć teoretycznych i praktycznych. Sale dydaktyczne muszą posiadać dostęp do szatni (przebieralni) oraz sanitariatów wyposażonych w bieżącą wodę (ciepłą i zimną). Toalety muszą być zaopatrzone w odpowiednie środki higieniczne (papier toaletowy, mydło, ręcznik papierowy). Wymagane jest, aby powierzchnia sal dydaktycznych, ilość stanowisk, wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne były dostosowane do zakresu oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy. Dla każdego kursanta musi być zapewniona powierzchnia minimum 2m2 oraz miejsce siedzące, stolik lub biurko. Sale dydaktyczne, codziennie przed rozpoczęciem zajęć, muszą być wietrzone, a w miesiącach letnich, w przypadku braku sprawnej klimatyzacji, Wykonawca musi zapewnić wentylatory. 3. Liczba godzin szkolenia Należy przedstawić szczegółowy program wszystkich zajęć obejmujący minimum 300 godzin dydaktycznych przeznaczonych dla jednego uczestnika szkolenia. Jedna godzina dydaktyczna odpowiada 45 minutom. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (w przypadku, gdy szkolenie rozpocznie się w inny dzień tygodnia niż poniedziałek i/lub zakończy się w inny dzień niż piątek, to liczba godzin zegarowych szkolenia może być proporcjonalnie mniejsza w stosunku do przeciętnej liczby godzin zegarowych w tygodniu). Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w kolejno następujących po sobie dniach, w przedziale czasowym od 8.00 do 18.00, w wymiarze nie więcej niż 8 godzin dziennie zajęć teoretycznych i praktycznych, w tym 50% zajęć musi odbywać się w godzinach między 8.00, a 15.00. 4. Minimalny zakres tematyczny szkolenia winien obejmować zagadnienia z zakresu: obsługi programu AutoCAD (kurs podstawowy i średniozaawansowany 2D i 3D) (min. 204h): podstawy rysowania obiektów, modyfikacja rysunku, warstwy rysunkowe, wprowadzanie tekstu, kreskowanie, wymiarowanie rysunku, bloki, atrybuty, makrodefinicje, pliki wymiany danych rysunkowych, modyfikacja menu, komendy zewnętrzne i skróty, wprowadzenie do modelowania przestrzennego, modelowanie krawędziowe, modelowanie powierzchniowe, modelowanie bryłowe, tworzenie elementów złożonych. podstaw języka angielskiego branżowego lub poziom wyższy w zależności od wiedzy uczestników (min. 80h) zagadnienia gramatyczne, zwroty przydatne w życiu codziennym, umiejętność opisywania: ludzi, przedmiotów, zdarzeń, procesów, umiejętność pracy z tekstem czytanym, umiejętność napisania poprawnego tekstu, nauka pisania CV i listu motywacyjnego, symulacje rozmów kwalifikacyjnych, słownictwo techniczne związane z projektowaniem CAD. zajęć aktywizacyjnych przygotowujących osoby bezrobotne do samodzielnego poruszania się po rynku pracy (6 godzin - podstawy sporządzania dokumentów aplikacyjnych; 10 godzin - autoprezentacja, rozmowa kwalifikacyjna) - 16 godzin; Każda osoba podczas zajęć musi posiadać do dyspozycji komputer wyposażony w: MS Windows XP/Vista/7 bądź 8 lub równoważny Procesor min. 2,4 GHz Pamięć RAM min. 3 GB Kartę grafiki min. 512 MB RAM Monitor min. 17 Oprogramowanie AutoCad 5. Materiały szkoleniowe dla uczestników, poczęstunek Uczestnicy szkolenia muszą mieć zapewniony sprzęt, jak również wszelkie niezbędne do prowadzenia ćwiczeń materiały. Każdy uczestnik kursu musi otrzymać na własność następujące materiały szkoleniowe: minimum dwa podręczniki i inne trwale zszyte materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego kursu, 1 podręcznik do nauki języka angielskiego z zakresu teorii, 1 zeszyt ćwiczeń, 1 słownik angielsko - polski, polsko - angielski zawierający co najmniej 80 000 wyrazów hasłowych (liczba haseł), 1 płytę CD do nauki języka, minimum jeden podręcznik z zakresu technik aktywnego poszukiwania pracy, sporządzania dokumentów aplikacyjnych, rozmowy kwalifikacyjnej itp. oraz zeszyt formatu A4 w twardej oprawie zawierający co najmniej 80 kartek, długopis, ołówek i zakreślacz. Powyższe materiały szkoleniowe każdy uczestnik kursu musi otrzymać w teczce tekturowej z rączką. Ponadto wymagane jest, aby każdy uczestnik kursu otrzymał wszystkie materiały oraz prezentacje użyte na szkoleniu zapisane w wersji elektronicznej na nośniku typu pendrive o pojemności minimum 4GB. Publikacje, które uczestnicy otrzymują na własność winny być publikacjami wydanymi w okresie ostatnich trzech lat. Materiały, które uczestnicy kursu otrzymują na własność winny być nowe - nieużywane, adekwatne do treści szkolenia oraz dobre jakościowo. Wykonawca winien udowodnić tę okoliczność na żądanie Zamawiającego przedstawiając np. rachunki lub faktury VAT dokumentujące zakup materiałów. Komplet materiałów winien zostać przekazany uczestnikom szkolenia w pierwszym dniu zajęć. Podczas kursu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi cateringowej wyłącznie przy użyciu produktów świeżych, spełniających normy jakości produktów spożywczych, jak również do estetycznego podawania poczęstunku. Wszyscy uczestnicy kursu muszą otrzymać każdego dnia szkolenia poczęstunek w postaci ciepłego posiłku (drugiego dania) w połowie dnia szkoleniowego. Zestaw obiadowy musi obejmować: sztuka mięsa (przemiennie) lub ryba - minimum 150g, ziemniaki lub zamiennie makaron, kasza, ryż - minimum 300g, surówka - minimum 150 g, kompot - minimum 0,25l. Ciepłe posiłki muszą być zróżnicowane i nie mogą powtarzać się częściej niż raz na 5 dni szkoleniowych. Sposób podania ciepłego posiłku (drugiego dania): w sytuacji dowozu posiłków do sali szkoleniowej - każdy uczestnik kursu musi mieć zapewnione miejsce siedzące, drugie danie musi być podane na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek. w sytuacji spożywania posiłków w restauracji, stołówce itp. - każdy uczestnik kursu musi mieć zapewnione miejsce siedzące, posiłki muszą być serwowane na ciepło, podane na zastawie obiadowej ze sztućcami i serwetkami. Miejsce posiłku nie może być oddalone więcej niż 5 minut drogi pieszo od miejsca przeprowadzania szkolenia. W czasie przerw wymagana jest obowiązkowo: kawa, herbata, woda mineralna gazowana, niegazowana (do wyboru) - minimum 2 butelki/osobę (każda po 0,5 l), śmietanka do kawy pakowana pojedynczo, cytryna świeżo skrojona w plasterki, cukier w saszetkach. Do przygotowywania kawy oraz herbaty uczestnicy muszą mieć zapewnione łyżeczki, filiżanki lub kubki jednorazowe przystosowane do napojów gorących. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu pomieszczenie socjalne, umożliwiające higieniczne spożywanie poczęstunku oraz miejsce zapewniające możliwość przechowywania produktów spożywczych i naczyń jednorazowych dla uczestników kursu, bez dostępu dla osób trzecich. Wymagane jest, aby powierzchnia pomieszczenia socjalnego, liczba stolików i krzeseł była dostosowana do liczby uczestników szkolenia. 6. Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium za okres odbywania szkolenia oraz którym przysługuje stypendium za okres odbywania szkolenia, w trakcie którego podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą zgodnie z art. 41 ust. 3b oraz art. 41 ust. 7 i 8 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 149). Zamawiający każdorazowo wskaże wykonawcy imiona i nazwiska uprawnionych osób do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zamawiający dokona refundacji poniesionych kosztów za ubezpieczenie osób szkolonych na podstawie kserokopii polisy ubezpieczeniowej i wystawionej przez Wykonawcę odrębnej faktury. Koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia nie stanowi elementu ceny oferty, jaką należy złożyć w postępowaniu. 7. Harmonogram, preliminarz kosztów, ankiety, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć harmonogram, będący propozycją terminów odbywania szkoleń według załączonego wzoru. Należy przedstawić preliminarz kosztów według załączonego wzoru, który winien zawierać wszystkie przedstawione na druku pozycje. Po zakończonym szkoleniu wymagane jest przedłożenie anonimowych ankiet wypełnionych przez uczestników według załączonego wzoru. Po zakończonym szkoleniu Wykonawca wyda uczestnikom kursu zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186 z późn. zm.). W przypadku firm szkoleniowych prowadzących działalność gospodarczą, zajmujących się organizacją i prowadzeniem szkoleń w formach pozaszkolnych dopuszcza się wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia na drukach własnych, zawierające jednak wszystkie elementy zaświadczenia, którego wzór zawiera w/w Rozporządzenie. W przypadku szkoleń, których częścią jest 4 - tygodniowa praktyka u pracodawcy w wymiarze 25 godzin tygodniowo, Wykonawca wyda uczestnikom podpisany przez pracodawcę, u którego odbywała się praktyka, program praktyki stanowiący załącznik nr 1 do zaświadczenia o ukończeniu szkolenia 8. Koszty dojazdu na szkolenie Wykonawca jednorazowo, po zakończeniu kursu zwróci za pokwitowaniem uczestnikom szkolenia koszty z tytułu przejazdu na szkolenie, na podstawie listy obecności i przedłożonych biletów PKS, MPK, MZK lub wystawionych na nazwisko uczestnika szkolenia faktur VAT lub rachunków. Zamawiający zwróci Wykonawcy wypłacone koszty, na podstawie odrębnie wystawionej faktury VAT, do której należy dołączyć potwierdzenie otrzymania zwrotu kosztów przez uczestników kursu. Koszt przejazdu uczestników szkolenia nie stanowi elementu ceny ofert, jaką należy złożyć w postępowaniu. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Cz. II Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla osób uprawnionych zarejestrowanych jako osoby bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie w następującym kierunku: Kurs kosztorysowania robót budowlanych z wykorzystaniem programu Norma Pro z modułem języka angielskiego branżowego UWAGA: PLANOWANY TERMIN KURSU MOŻE ULEC ZMIANIE, Z ZASTRZEŻENIEM, IŻ KURSY FINANSOWANE ZE ŚRODKÓW FUNDUSZU PRACY MUSZĄ ZAKOŃCZYĆ SIĘ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO 15.09.2015R. Kod CPV 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego, 80533200-1 - Kursy komputerowe. Przewidziano przeszkolenie 10 osób bezrobotnych. Szkolenie będzie finansowane ze środków Funduszu Pracy. 1. Liczba osób i czas trwania szkolenia Zamawiający planuje przeszkolić 10 osób w jednej grupie. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia - kwiecień 2015r. Grupa musi zakończyć szkolenie w nieprzekraczalnym terminie do 15.09.2015r. 2. Miejsce szkolenia Kurs musi odbywać się na terenie Częstochowy. Jest to podyktowane faktem, iż osobom bezrobotnym zamieszkałym poza miastem najłatwiej dojechać na szkolenie do Częstochowy. Wykonawca musi wskazać dokładny adres miejsca przeprowadzania zajęć teoretycznych i praktycznych. Sale dydaktyczne muszą posiadać dostęp do szatni (przebieralni) oraz sanitariatów wyposażonych w bieżącą wodę (ciepłą i zimną). Toalety muszą być zaopatrzone w odpowiednie środki higieniczne (papier toaletowy, mydło, ręcznik papierowy). Wymagane jest, aby powierzchnia sal dydaktycznych, ilość stanowisk, wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne były dostosowane do zakresu oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy. Uczestnicy muszą mieć zapewnione miejsca siedzące i stoliki lub biurka. Dla każdego kursanta musi być zapewniona powierzchnia minimum 2m2. Sale dydaktyczne, codziennie przed rozpoczęciem zajęć, muszą być wietrzone, a w miesiącach letnich, w przypadku braku sprawnej klimatyzacji, Wykonawca musi zapewnić wentylatory. 3. Liczba godzin szkolenia Należy przedstawić szczegółowy program wszystkich zajęć obejmujący minimum 250 godzin dydaktycznych przeznaczonych dla jednego uczestnika szkolenia - jedna godzina dydaktyczna odpowiada 45 minutom. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (w przypadku, gdy szkolenie rozpocznie się w inny dzień tygodnia niż poniedziałek i/lub zakończy się w inny dzień niż piątek, to liczba godzin zegarowych szkolenia może być proporcjonalnie mniejsza w stosunku do przeciętnej liczby godzin zegarowych w tygodniu). Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w kolejno następujących po sobie dniach, w przedziale czasowym od 8.00 do 18.00, w wymiarze nie więcej niż 8 godzin dziennie, w tym 50% zajęć musi odbywać się w godzinach między 8.00, a 15.00. 4. Minimalny zakres tematyczny szkolenia Program kursu powinien obejmować zagadnienia z zakresu: kosztorysowania: sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie kosztorysów do przetargów w zamówieniach publicznych, rodzaje kosztorysów, metody wyceny, aspekty prawne kosztorysowania; obsługi programu Norma Pro: wprowadzenie do programu, niezbędne narzędzia w programie Norma Pro, tworzenie nowego kosztorysu, zapisywanie kosztorysu, dostosowanie widoku kosztorysu do własnych potrzeb, pozycje kosztorysowe, katalogi KNR, obmiary, działy, zestawienia RMS, cenniki i bazy cenowe; podstaw języka angielskiego branżowego lub poziom wyższy w zależności od wiedzy uczestników - min. 80h zagadnienia gramatyczne, zwroty przydatne w życiu codziennym, umiejętność opisywania: ludzi, przedmiotów, zdarzeń, procesów, umiejętność pracy z tekstem czytanym, umiejętność napisania poprawnego tekstu, nauka pisania CV i listu motywacyjnego, symulacje rozmów kwalifikacyjnych, słownictwo techniczne związane z kosztorysowaniem robót budowlanych zajęcia aktywizacyjne przygotowujące osoby bezrobotne do samodzielnego poruszania się po rynku pracy (6 godzin - podstawy sporządzania dokumentów aplikacyjnych, 10 godzin - autoprezentacja, rozmowa kwalifikacyjna) - 16 godzin, Każda osoba podczas zajęć musi posiadać do dyspozycji komputer wyposażony w: MS Windows XP/Vista/7 bądź 8 lub równoważny Procesor min. 2,4 GHz Pamięć RAM min. 3 GB Kartę grafiki min. 512 MB RAM Monitor min. 17 Oprogramowanie Norma Pro Program zajęć musi zostać przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - Program szkolenia. 5. Materiały szkoleniowe dla uczestników, poczęstunek Uczestnicy szkolenia muszą mieć zapewniony sprzęt, jak również wszelkie niezbędne do prowadzenia ćwiczeń materiały. Każdy uczestnik kursu musi otrzymać na własność następujące materiały szkoleniowe: minimum dwa podręczniki i inne trwale zszyte materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego kursu, 1 podręcznik do nauki języka angielskiego z zakresu teorii, 1 zeszyt z zakresu ćwiczeń, 1 słownik angielsko - polski, polsko - angielski zawierający co najmniej 80 000 wyrazów hasłowych (liczba haseł), 1 płytę CD do nauki języka, minimum jeden podręcznik z zakresu technik aktywnego poszukiwania pracy, sporządzania dokumentów aplikacyjnych, rozmowy kwalifikacyjnej itp. oraz zeszyt formatu A4 w twardej oprawie, zawierający co najmniej 80 kartek, długopis, ołówek i zakreślacz. Powyższe materiały szkoleniowe każdy uczestnik kursu musi otrzymać w teczce tekturowej z rączką. Ponadto wymagane jest, aby każdy uczestnik kursu otrzymał wszystkie materiały oraz prezentacje użyte na szkoleniu zapisane w wersji elektronicznej na nośniku typu pendrive o pojemności minimum 4GB. Publikacje, które uczestnicy otrzymują na własność winny być publikacjami wydanymi w okresie ostatnich trzech lat oraz uwzględniającymi aktualny stan prawny. Materiały, które uczestnicy kursu otrzymują na własność winny być nowe - nieużywane, adekwatne do treści szkolenia oraz dobre jakościowo. Wykonawca winien udowodnić tę okoliczność na żądanie Zamawiającego, przedstawiając np. rachunki lub faktury VAT dokumentujące zakup materiałów. Komplet materiałów winien zostać przekazany uczestnikom szkolenia w pierwszym dniu zajęć. Podczas kursu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi cateringowej wyłącznie przy użyciu produktów świeżych, spełniających normy jakości produktów spożywczych, jak również do estetycznego podawania poczęstunku. Wszyscy uczestnicy kursu muszą otrzymać każdego dnia szkolenia poczęstunek w postaci ciepłego posiłku (drugiego dania) w połowie dnia szkoleniowego. Zestaw obiadowy musi obejmować: sztuka mięsa (przemiennie) lub ryba - minimum 150g, ziemniaki lub zamiennie makaron, kasza, ryż - minimum 300g, surówka - minimum 150 g, kompot - minimum 0,25l. Ciepłe posiłki muszą być zróżnicowane i nie mogą powtarzać się częściej niż raz na 5 dni szkoleniowych. Sposób podania ciepłego posiłku (drugiego dania): w sytuacji dowozu posiłków do sali szkoleniowej - każdy uczestnik kursu musi mieć zapewnione miejsce siedzące, drugie danie musi być podane na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek. w sytuacji spożywania posiłków w restauracji, stołówce itp. - każdy uczestnik kursu musi mieć zapewnione miejsce siedzące, posiłki muszą być serwowane na ciepło, podane na zastawie obiadowej ze sztućcami i serwetkami. Miejsce posiłku nie może być oddalone więcej niż 5 minut drogi pieszo od miejsca przeprowadzania szkolenia. W czasie przerw wymagana jest obowiązkowo: kawa, herbata, woda gazowana, niegazowana (do wyboru) - minimum 2 butelki/osobę, każda po 0,5 l, śmietanka do kawy pakowana pojedynczo, cytryna świeżo skrojona w plasterki, cukier w saszetkach. Do przygotowywania kawy oraz herbaty uczestnicy muszą mieć zapewnione łyżeczki, filiżanki lub kubki jednorazowe przystosowane do napojów gorących. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu pomieszczenie socjalne, umożliwiające higieniczne spożywanie poczęstunku oraz miejsce zapewniające możliwość przechowywania produktów spożywczych i naczyń jednorazowych dla uczestników kursu bez dostępu dla osób trzecich. Wymagane jest, aby powierzchnia pomieszczenia socjalnego, liczba stolików i krzeseł była dostosowana do liczby uczestników szkolenia. 6. Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium za okres odbywania szkolenia oraz którym przysługuje stypendium za okres odbywania szkolenia, w trakcie którego podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą zgodnie z art. 41 ust. 3b oraz art. 41 ust. 7 i 8 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 149). Zamawiający każdorazowo wskaże wykonawcy imiona i nazwiska uprawnionych osób do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zamawiający dokona refundacji poniesionych kosztów za ubezpieczenie osób szkolonych na podstawie kserokopii polisy ubezpieczeniowej i wystawionej przez Wykonawcę odrębnej faktury. Koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia nie stanowi elementu ceny ofert, jaką należy złożyć w postępowaniu. 7. Harmonogram, preliminarz kosztów, ankiety, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć harmonogram, będący propozycją terminów odbywania się szkoleń według załączonego wzoru. Należy przedstawić jeden preliminarz kosztów według załączonego wzoru. Preliminarz winien zawierać wszystkie przedstawione na druku pozycje. Po zakończonym szkoleniu wymagane jest przedłożenie anonimowych ankiet wypełnionych przez uczestników według załączonego wzoru. Po zakończonym szkoleniu Wykonawca wyda uczestnikom kursu zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11 stycznia 2012 r.w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186z późn. zm.). W przypadku firm szkoleniowych prowadzących działalność gospodarczą, zajmujących się organizacją i prowadzeniem szkoleń w formach pozaszkolnych dopuszcza się wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia na drukach własnych, zawierające jednak wszystkie elementy zaświadczenia, którego wzór zawiera w/w Rozporządzenie. W przypadku szkoleń, których częścią jest 4 - tygodniowa praktyka u pracodawcy w wymiarze 25 godzin tygodniowo, Wykonawca wyda uczestnikom podpisany przez pracodawcę, u którego odbywała się praktyka, program praktyki stanowiący załącznik nr 1 do zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. 8. Koszty dojazdu na szkolenie Wykonawca jednorazowo, po zakończeniu kursu zwróci za pokwitowaniem uczestnikom szkolenia koszty z tytułu przejazdu na szkolenie, na podstawie listy obecności i przedłożonych biletów PKS, MPK, MZK lub wystawionych na nazwisko uczestnika szkolenia faktur VAT lub rachunków. Zamawiający zwróci Wykonawcy wypłacone koszty, na podstawie odrębnie wystawionej faktury VAT, do której należy dołączyć potwierdzenie otrzymania zwrotu kosztów przez uczestników kursu. Koszt przejazdu uczestników szkolenia nie stanowi elementu ceny ofert, jaką należy złożyć w postępowaniu.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające będzie dotyczyło przedmiotu zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku - dotyczy każdej części zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla każdej części zamówienia warunek ten Zamawiający sprecyzował odrębnie. Część I zamówienia - kurs obsługi programu AutoCAD z modułem języka angielskiego branżowego Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej następujące szkolenie: jedno szkolenie grupowe z zakresu obsługi programu AutoCAD oraz, że usługa ta została wykonana należycie. Za szkolenie grupowe Zamawiający uzna szkolenie, w którym brało udział minimum pięć osób. Część II zamówienia - kurs kosztorysowania robót budowlanych z wykorzystaniem programu Norma Pro z modułem języka angielskiego branżowego Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej następujące szkolenie: jedno szkolenie grupowe z zakresu kosztorysowania robót budowlanych oraz, że usługa ta została wykonana należycie. Za szkolenie grupowe Zamawiający uzna szkolenie, w którym brało udział minimum pięć osób.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla każdej części zamówienia warunek ten Zamawiający sprecyzował odrębnie. Część I zamówienia - kurs obsługi programu AutoCAD z modułem języka angielskiego branżowego Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje do przeprowadzenia kursu następującym potencjałem technicznym: minimum dziesięcioma stanowiskami komputerowymi z dostępem do Internetu oraz wyposażonymi w: MS Windows XP/Vista/7 bądź 8 lub równoważny, procesor min. 2,4 GHz, pamięć RAM min. 3 GB, kartę grafiki min. 512 MB RAM, monitor min. 17, oprogramowanie AutoCAD. Część II zamówienia - kurs kosztorysowania robót budowlanych z wykorzystaniem programu Norma Pro z modułem języka angielskiego branżowego Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje do przeprowadzenia kursu następującym potencjałem technicznym: minimum dziesięcioma stanowiskami komputerowymi z dostępem do Internetu oraz wyposażonymi w: MS Windows XP/Vista/7 bądź 8 lub równoważny, procesor min. 2,4 GHz, pamięć RAM min. 3 GB, kartę grafiki min. 512 MB RAM, monitor min. 17, oprogramowanie Norma Pro.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla każdej części zamówienia warunek ten Zamawiający sprecyzował odrębnie.Część I zamówienia - kurs obsługi programu AutoCAD z modułem języka angielskiego branżowego Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje do przeprowadzenia kursu następującą/-cymi osobą/-ami: Osoba, która prowadzi dany moduł szkolenia, spośród następujących: obsługa programu AutoCAD, język angielski, zajęcia aktywizacyjne musi posiadać doświadczenie w postaci przeprowadzonego minimum jednego szkolenia grupowego (tj. dla minimum pięciu osób) w tym module w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia przez jedną osobę więcej niż jednego modułu, jednakże zgodnie z w/w warunkiem osoba taka musi posiadać doświadczenie w postaci przeprowadzonego minimum jednego szkolenia grupowego (tj. dla minimum pięciu osób) we wszystkich prowadzonych przez siebie modułach w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie. Część II zamówienia - kurs kosztorysowania robót budowlanych z wykorzystaniem programu Norma Pro z modułem języka angielskiego branżowego Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje do przeprowadzenia kursu następującą/-cymi osobą/-ami: Osoba, która prowadzi dany moduł szkolenia, spośród następujących: kosztorysowanie, obsługa programu Norma Pro, język angielski, zajęcia aktywizacyjne musi posiadać doświadczenie w postaci przeprowadzonego minimum jednego szkolenia grupowego (tj. dla minimum pięciu osób) w tym module w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia przez jedną osobę więcej niż jednego modułu, jednakże zgodnie z w/w warunkiem osoba taka musi posiadać doświadczenie w postaci przeprowadzonego minimum jednego szkolenia grupowego (tj. dla minimum pięciu osób) we wszystkich prowadzonych przez siebie modułach w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku - dotyczy każdej części zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Program szkolenia, harmonogram, preliminarz.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Oryginalne pełnomocnictwo (ewentualnie poświadczone notarialnie) potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy lub z przepisów prawa. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (oryginał) - zał. Nr 3a do SIWZ. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (oryginał) - zał. Nr 3b do SIWZ. Wykaz doświadczenia (wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie), wykaz kadry dydaktycznej oraz wykaz sprzętu - zał. Nr 4a, 4b i 4c do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów (na podstawie art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (oryginał dokumentu) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wykaz części zamówienia przekazanych do realizacji przez podwykonawców stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Jeśli Wykonawca nie będzie przekazywał do realizacji przez podwykonawców żadnej części zamówienia należy również złożyć załącznik nr 10, w odpowiednie pola wpisując Nie dotyczy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V SIWZ, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania na realizację zamówienia składa najpóźniej w dniu podpisania umowy: a) potwierdzenie (pobrane ze strony internetowej www.ris.praca.gov.pl) o aktualnym (na 2015 r.) wpisie swojej instytucji szkoleniowej do Rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy (art. 20 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy), b) opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość minimum 20.000 zł ważną do min. 15.09.2015 r., c) w przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 Prawa zamówień publicznych), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń - 10
  • 3 - Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 10
  • 4 - Dodatkowe godziny dydaktyczne kursu, zaoferowane przez Wykonawcę - 10
  • 5 - Certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę - 5
  • 6 - Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzanych szkoleń - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.bip.czestochowa.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, pok. 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2015 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, pok. 114.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.