To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-27
Częstochowa: Przetarg nieograniczony na usługi szkolenia komputerowego dla osób zarejestrowanych w PUP w Częstochowie: cz. I - kurs obsługi programu AutoCAD z modułem języka angielskiego branżowego, cz. II - kurs kosztorysowania robót budowlanych z wykorzystaniem programu Norma Pro z modułem języka angielskiego branżowego
Numer ogłoszenia: 58945 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38643 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3706100 w. 186, faks 034 3243130.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi szkolenia komputerowego dla osób zarejestrowanych w PUP w Częstochowie: cz. I - kurs obsługi programu AutoCAD z modułem języka angielskiego branżowego, cz. II - kurs kosztorysowania robót budowlanych z wykorzystaniem programu Norma Pro z modułem języka angielskiego branżowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Cz. I Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla osób uprawnionych zarejestrowanych jako osoby bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie w następującym kierunku: kurs obsługi programu AutoCAD z modułem języka angielskiego branżowego UWAGA: PLANOWANE TERMINY KURSU MOGĄ ULEC ZMIANIE, Z ZASTRZEŻENIEM, IŻ KURSY MUSZĄ ZAKOŃCZYĆ SIĘ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO 15.09.2015r. Kod CPV - 80533100-0 - usługi szkolenia komputerowego, 80533200-1 Kursy komputerowe Przewidziano przeszkolenie 10 osób bezrobotnych. Szkolenie będzie finansowane ze środków Funduszu Pracy 1. Liczba osób i czas trwania szkolenia Zamawiający planuje przeszkolić osoby w jednej 10 - osobowej grupie. Termin rozpoczęcia szkolenia - maj 2015 r. 2. Miejsce szkolenia Szkolenie musi odbywać się na terenie Częstochowy. Jest to podyktowane faktem, iż osobom bezrobotnym zamieszkałym poza miastem najłatwiej dojechać na szkolenie do Częstochowy. Wykonawca musi wskazać dokładny adres miejsca przeprowadzania zajęć teoretycznych i praktycznych. Sale dydaktyczne muszą posiadać dostęp do szatni (przebieralni) oraz sanitariatów wyposażonych w bieżącą wodę (ciepłą i zimną). Toalety muszą być zaopatrzone w odpowiednie środki higieniczne (papier toaletowy, mydło, ręcznik papierowy). Wymagane jest, aby powierzchnia sal dydaktycznych, ilość stanowisk, wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne były dostosowane do zakresu oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy. Dla każdego kursanta musi być zapewniona powierzchnia minimum 2m2 oraz miejsce siedzące, stolik lub biurko. Sale dydaktyczne, codziennie przed rozpoczęciem zajęć, muszą być wietrzone, a w miesiącach letnich, w przypadku braku sprawnej klimatyzacji, Wykonawca musi zapewnić wentylatory. 3. Liczba godzin szkolenia Należy przedstawić szczegółowy program wszystkich zajęć obejmujący minimum 300 godzin dydaktycznych przeznaczonych dla jednego uczestnika szkolenia. Jedna godzina dydaktyczna odpowiada 45 minutom. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (w przypadku, gdy szkolenie rozpocznie się w inny dzień tygodnia niż poniedziałek i/lub zakończy się w inny dzień niż piątek, to liczba godzin zegarowych szkolenia może być proporcjonalnie mniejsza w stosunku do przeciętnej liczby godzin zegarowych w tygodniu). Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w kolejno następujących po sobie dniach, w przedziale czasowym od 8.00 do 18.00, w wymiarze nie więcej niż 8 godzin dziennie zajęć teoretycznych i praktycznych, w tym 50% zajęć musi odbywać się w godzinach między 8.00, a 15.00. 4. Minimalny zakres tematyczny szkolenia winien obejmować zagadnienia z zakresu: obsługi programu AutoCAD (kurs podstawowy i średniozaawansowany 2D i 3D) (min. 204h): podstawy rysowania obiektów, modyfikacja rysunku, warstwy rysunkowe, wprowadzanie tekstu, kreskowanie, wymiarowanie rysunku, bloki, atrybuty, makrodefinicje, pliki wymiany danych rysunkowych, modyfikacja menu, komendy zewnętrzne i skróty, wprowadzenie do modelowania przestrzennego, modelowanie krawędziowe, modelowanie powierzchniowe, modelowanie bryłowe, tworzenie elementów złożonych. podstaw języka angielskiego branżowego lub poziom wyższy w zależności od wiedzy uczestników (min. 80h) zagadnienia gramatyczne, zwroty przydatne w życiu codziennym, umiejętność opisywania: ludzi, przedmiotów, zdarzeń, procesów, umiejętność pracy z tekstem czytanym, umiejętność napisania poprawnego tekstu, nauka pisania CV i listu motywacyjnego, symulacje rozmów kwalifikacyjnych, słownictwo techniczne związane z projektowaniem CAD. zajęć aktywizacyjnych przygotowujących osoby bezrobotne do samodzielnego poruszania się po rynku pracy (6 godzin - podstawy sporządzania dokumentów aplikacyjnych; 10 godzin - autoprezentacja, rozmowa kwalifikacyjna) - 16 godzin; Każda osoba podczas zajęć musi posiadać do dyspozycji komputer wyposażony w: MS Windows XP/Vista/7 bądź 8 lub równoważny Procesor min. 2,4 GHz Pamięć RAM min. 3 GB Kartę grafiki min. 512 MB RAM Monitor min. 17 Oprogramowanie AutoCad 5. Materiały szkoleniowe dla uczestników, poczęstunek Uczestnicy szkolenia muszą mieć zapewniony sprzęt, jak również wszelkie niezbędne do prowadzenia ćwiczeń materiały. Każdy uczestnik kursu musi otrzymać na własność następujące materiały szkoleniowe: minimum dwa podręczniki i inne trwale zszyte materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego kursu, 1 podręcznik do nauki języka angielskiego z zakresu teorii, 1 zeszyt ćwiczeń, 1 słownik angielsko - polski, polsko - angielski zawierający co najmniej 80 000 wyrazów hasłowych (liczba haseł), 1 płytę CD do nauki języka, minimum jeden podręcznik z zakresu technik aktywnego poszukiwania pracy, sporządzania dokumentów aplikacyjnych, rozmowy kwalifikacyjnej itp. oraz zeszyt formatu A4 w twardej oprawie zawierający co najmniej 80 kartek, długopis, ołówek i zakreślacz. Powyższe materiały szkoleniowe każdy uczestnik kursu musi otrzymać w teczce tekturowej z rączką. Ponadto wymagane jest, aby każdy uczestnik kursu otrzymał wszystkie materiały oraz prezentacje użyte na szkoleniu zapisane w wersji elektronicznej na nośniku typu pendrive o pojemności minimum 4GB. Publikacje, które uczestnicy otrzymują na własność winny być publikacjami wydanymi w okresie ostatnich trzech lat. Materiały, które uczestnicy kursu otrzymują na własność winny być nowe - nieużywane, adekwatne do treści szkolenia oraz dobre jakościowo. Wykonawca winien udowodnić tę okoliczność na żądanie Zamawiającego przedstawiając np. rachunki lub faktury VAT dokumentujące zakup materiałów. Komplet materiałów winien zostać przekazany uczestnikom szkolenia w pierwszym dniu zajęć. Podczas kursu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi cateringowej wyłącznie przy użyciu produktów świeżych, spełniających normy jakości produktów spożywczych, jak również do estetycznego podawania poczęstunku. Wszyscy uczestnicy kursu muszą otrzymać każdego dnia szkolenia poczęstunek w postaci ciepłego posiłku (drugiego dania) w połowie dnia szkoleniowego. Zestaw obiadowy musi obejmować: sztuka mięsa (przemiennie) lub ryba - minimum 150g, ziemniaki lub zamiennie makaron, kasza, ryż - minimum 300g, surówka - minimum 150 g, kompot - minimum 0,25l. Ciepłe posiłki muszą być zróżnicowane i nie mogą powtarzać się częściej niż raz na 5 dni szkoleniowych. Sposób podania ciepłego posiłku (drugiego dania): w sytuacji dowozu posiłków do sali szkoleniowej - każdy uczestnik kursu musi mieć zapewnione miejsce siedzące, drugie danie musi być podane na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek. w sytuacji spożywania posiłków w restauracji, stołówce itp. - każdy uczestnik kursu musi mieć zapewnione miejsce siedzące, posiłki muszą być serwowane na ciepło, podane na zastawie obiadowej ze sztućcami i serwetkami. Miejsce posiłku nie może być oddalone więcej niż 5 minut drogi pieszo od miejsca przeprowadzania szkolenia. W czasie przerw wymagana jest obowiązkowo: kawa, herbata, woda mineralna gazowana, niegazowana (do wyboru) - minimum 2 butelki/osobę (każda po 0,5 l), śmietanka do kawy pakowana pojedynczo, cytryna świeżo skrojona w plasterki, cukier w saszetkach. Do przygotowywania kawy oraz herbaty uczestnicy muszą mieć zapewnione łyżeczki, filiżanki lub kubki jednorazowe przystosowane do napojów gorących. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu pomieszczenie socjalne, umożliwiające higieniczne spożywanie poczęstunku oraz miejsce zapewniające możliwość przechowywania produktów spożywczych i naczyń jednorazowych dla uczestników kursu, bez dostępu dla osób trzecich. Wymagane jest, aby powierzchnia pomieszczenia socjalnego, liczba stolików i krzeseł była dostosowana do liczby uczestników szkolenia. 6. Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium za okres odbywania szkolenia oraz którym przysługuje stypendium za okres odbywania szkolenia, w trakcie którego podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą zgodnie z art. 41 ust. 3b oraz art. 41 ust. 7 i 8 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 149). Zamawiający każdorazowo wskaże wykonawcy imiona i nazwiska uprawnionych osób do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zamawiający dokona refundacji poniesionych kosztów za ubezpieczenie osób szkolonych na podstawie kserokopii polisy ubezpieczeniowej i wystawionej przez Wykonawcę odrębnej faktury. Koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia nie stanowi elementu ceny oferty, jaką należy złożyć w postępowaniu. 7. Harmonogram, preliminarz kosztów, ankiety, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć harmonogram, będący propozycją terminów odbywania szkoleń według załączonego wzoru. Należy przedstawić preliminarz kosztów według załączonego wzoru, który winien zawierać wszystkie przedstawione na druku pozycje. Po zakończonym szkoleniu wymagane jest przedłożenie anonimowych ankiet wypełnionych przez uczestników według załączonego wzoru. Po zakończonym szkoleniu Wykonawca wyda uczestnikom kursu zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186 z późn. zm.). W przypadku firm szkoleniowych prowadzących działalność gospodarczą, zajmujących się organizacją i prowadzeniem szkoleń w formach pozaszkolnych dopuszcza się wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia na drukach własnych, zawierające jednak wszystkie elementy zaświadczenia, którego wzór zawiera w/w Rozporządzenie. W przypadku szkoleń, których częścią jest 4 - tygodniowa praktyka u pracodawcy w wymiarze 25 godzin tygodniowo, Wykonawca wyda uczestnikom podpisany przez pracodawcę, u którego odbywała się praktyka, program praktyki stanowiący załącznik nr 1 do zaświadczenia o ukończeniu szkolenia 8. Koszty dojazdu na szkolenie Wykonawca jednorazowo, po zakończeniu kursu zwróci za pokwitowaniem uczestnikom szkolenia koszty z tytułu przejazdu na szkolenie, na podstawie listy obecności i przedłożonych biletów PKS, MPK, MZK lub wystawionych na nazwisko uczestnika szkolenia faktur VAT lub rachunków. Zamawiający zwróci Wykonawcy wypłacone koszty, na podstawie odrębnie wystawionej faktury VAT, do której należy dołączyć potwierdzenie otrzymania zwrotu kosztów przez uczestników kursu. Koszt przejazdu uczestników szkolenia nie stanowi elementu ceny ofert, jaką należy złożyć w postępowaniu. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Cz. II Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla osób uprawnionych zarejestrowanych jako osoby bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie w następującym kierunku: Kurs kosztorysowania robót budowlanych z wykorzystaniem programu Norma Pro z modułem języka angielskiego branżowego UWAGA: PLANOWANY TERMIN KURSU MOŻE ULEC ZMIANIE, Z ZASTRZEŻENIEM, IŻ KURSY FINANSOWANE ZE ŚRODKÓW FUNDUSZU PRACY MUSZĄ ZAKOŃCZYĆ SIĘ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO 15.09.2015R. Kod CPV 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego, 80533200-1 - Kursy komputerowe. Przewidziano przeszkolenie 10 osób bezrobotnych. Szkolenie będzie finansowane ze środków Funduszu Pracy. 1. Liczba osób i czas trwania szkolenia Zamawiający planuje przeszkolić 10 osób w jednej grupie. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia - kwiecień 2015r. Grupa musi zakończyć szkolenie w nieprzekraczalnym terminie do 15.09.2015r. 2. Miejsce szkolenia Kurs musi odbywać się na terenie Częstochowy. Jest to podyktowane faktem, iż osobom bezrobotnym zamieszkałym poza miastem najłatwiej dojechać na szkolenie do Częstochowy. Wykonawca musi wskazać dokładny adres miejsca przeprowadzania zajęć teoretycznych i praktycznych. Sale dydaktyczne muszą posiadać dostęp do szatni (przebieralni) oraz sanitariatów wyposażonych w bieżącą wodę (ciepłą i zimną). Toalety muszą być zaopatrzone w odpowiednie środki higieniczne (papier toaletowy, mydło, ręcznik papierowy). Wymagane jest, aby powierzchnia sal dydaktycznych, ilość stanowisk, wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne były dostosowane do zakresu oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy. Uczestnicy muszą mieć zapewnione miejsca siedzące i stoliki lub biurka. Dla każdego kursanta musi być zapewniona powierzchnia minimum 2m2. Sale dydaktyczne, codziennie przed rozpoczęciem zajęć, muszą być wietrzone, a w miesiącach letnich, w przypadku braku sprawnej klimatyzacji, Wykonawca musi zapewnić wentylatory. 3. Liczba godzin szkolenia Należy przedstawić szczegółowy program wszystkich zajęć obejmujący minimum 250 godzin dydaktycznych przeznaczonych dla jednego uczestnika szkolenia - jedna godzina dydaktyczna odpowiada 45 minutom. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (w przypadku, gdy szkolenie rozpocznie się w inny dzień tygodnia niż poniedziałek i/lub zakończy się w inny dzień niż piątek, to liczba godzin zegarowych szkolenia może być proporcjonalnie mniejsza w stosunku do przeciętnej liczby godzin zegarowych w tygodniu). Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w kolejno następujących po sobie dniach, w przedziale czasowym od 8.00 do 18.00, w wymiarze nie więcej niż 8 godzin dziennie, w tym 50% zajęć musi odbywać się w godzinach między 8.00, a 15.00. 4. Minimalny zakres tematyczny szkolenia Program kursu powinien obejmować zagadnienia z zakresu: kosztorysowania: sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie kosztorysów do przetargów w zamówieniach publicznych, rodzaje kosztorysów, metody wyceny, aspekty prawne kosztorysowania; obsługi programu Norma Pro: wprowadzenie do programu, niezbędne narzędzia w programie Norma Pro, tworzenie nowego kosztorysu, zapisywanie kosztorysu, dostosowanie widoku kosztorysu do własnych potrzeb, pozycje kosztorysowe, katalogi KNR, obmiary, działy, zestawienia RMS, cenniki i bazy cenowe; podstaw języka angielskiego branżowego lub poziom wyższy w zależności od wiedzy uczestników - min. 80h zagadnienia gramatyczne, zwroty przydatne w życiu codziennym, umiejętność opisywania: ludzi, przedmiotów, zdarzeń, procesów, umiejętność pracy z tekstem czytanym, umiejętność napisania poprawnego tekstu, nauka pisania CV i listu motywacyjnego, symulacje rozmów kwalifikacyjnych, słownictwo techniczne związane z kosztorysowaniem robót budowlanych zajęcia aktywizacyjne przygotowujące osoby bezrobotne do samodzielnego poruszania się po rynku pracy (6 godzin - podstawy sporządzania dokumentów aplikacyjnych, 10 godzin - autoprezentacja, rozmowa kwalifikacyjna) - 16 godzin, Każda osoba podczas zajęć musi posiadać do dyspozycji komputer wyposażony w: MS Windows XP/Vista/7 bądź 8 lub równoważny Procesor min. 2,4 GHz Pamięć RAM min. 3 GB Kartę grafiki min. 512 MB RAM Monitor min. 17 Oprogramowanie Norma Pro Program zajęć musi zostać przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - Program szkolenia. 5. Materiały szkoleniowe dla uczestników, poczęstunek Uczestnicy szkolenia muszą mieć zapewniony sprzęt, jak również wszelkie niezbędne do prowadzenia ćwiczeń materiały. Każdy uczestnik kursu musi otrzymać na własność następujące materiały szkoleniowe: minimum dwa podręczniki i inne trwale zszyte materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego kursu, 1 podręcznik do nauki języka angielskiego z zakresu teorii, 1 zeszyt z zakresu ćwiczeń, 1 słownik angielsko - polski, polsko - angielski zawierający co najmniej 80 000 wyrazów hasłowych (liczba haseł), 1 płytę CD do nauki języka, minimum jeden podręcznik z zakresu technik aktywnego poszukiwania pracy, sporządzania dokumentów aplikacyjnych, rozmowy kwalifikacyjnej itp. oraz zeszyt formatu A4 w twardej oprawie, zawierający co najmniej 80 kartek, długopis, ołówek i zakreślacz. Powyższe materiały szkoleniowe każdy uczestnik kursu musi otrzymać w teczce tekturowej z rączką. Ponadto wymagane jest, aby każdy uczestnik kursu otrzymał wszystkie materiały oraz prezentacje użyte na szkoleniu zapisane w wersji elektronicznej na nośniku typu pendrive o pojemności minimum 4GB. Publikacje, które uczestnicy otrzymują na własność winny być publikacjami wydanymi w okresie ostatnich trzech lat oraz uwzględniającymi aktualny stan prawny. Materiały, które uczestnicy kursu otrzymują na własność winny być nowe - nieużywane, adekwatne do treści szkolenia oraz dobre jakościowo. Wykonawca winien udowodnić tę okoliczność na żądanie Zamawiającego, przedstawiając np. rachunki lub faktury VAT dokumentujące zakup materiałów. Komplet materiałów winien zostać przekazany uczestnikom szkolenia w pierwszym dniu zajęć. Podczas kursu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi cateringowej wyłącznie przy użyciu produktów świeżych, spełniających normy jakości produktów spożywczych, jak również do estetycznego podawania poczęstunku. Wszyscy uczestnicy kursu muszą otrzymać każdego dnia szkolenia poczęstunek w postaci ciepłego posiłku (drugiego dania) w połowie dnia szkoleniowego. Zestaw obiadowy musi obejmować: sztuka mięsa (przemiennie) lub ryba - minimum 150g, ziemniaki lub zamiennie makaron, kasza, ryż - minimum 300g, surówka - minimum 150 g, kompot - minimum 0,25l. Ciepłe posiłki muszą być zróżnicowane i nie mogą powtarzać się częściej niż raz na 5 dni szkoleniowych. Sposób podania ciepłego posiłku (drugiego dania): w sytuacji dowozu posiłków do sali szkoleniowej - każdy uczestnik kursu musi mieć zapewnione miejsce siedzące, drugie danie musi być podane na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek. w sytuacji spożywania posiłków w restauracji, stołówce itp. - każdy uczestnik kursu musi mieć zapewnione miejsce siedzące, posiłki muszą być serwowane na ciepło, podane na zastawie obiadowej ze sztućcami i serwetkami. Miejsce posiłku nie może być oddalone więcej niż 5 minut drogi pieszo od miejsca przeprowadzania szkolenia. W czasie przerw wymagana jest obowiązkowo: kawa, herbata, woda gazowana, niegazowana (do wyboru) - minimum 2 butelki/osobę, każda po 0,5 l, śmietanka do kawy pakowana pojedynczo, cytryna świeżo skrojona w plasterki, cukier w saszetkach. Do przygotowywania kawy oraz herbaty uczestnicy muszą mieć zapewnione łyżeczki, filiżanki lub kubki jednorazowe przystosowane do napojów gorących. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu pomieszczenie socjalne, umożliwiające higieniczne spożywanie poczęstunku oraz miejsce zapewniające możliwość przechowywania produktów spożywczych i naczyń jednorazowych dla uczestników kursu bez dostępu dla osób trzecich. Wymagane jest, aby powierzchnia pomieszczenia socjalnego, liczba stolików i krzeseł była dostosowana do liczby uczestników szkolenia. 6. Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium za okres odbywania szkolenia oraz którym przysługuje stypendium za okres odbywania szkolenia, w trakcie którego podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą zgodnie z art. 41 ust. 3b oraz art. 41 ust. 7 i 8 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 149). Zamawiający każdorazowo wskaże wykonawcy imiona i nazwiska uprawnionych osób do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zamawiający dokona refundacji poniesionych kosztów za ubezpieczenie osób szkolonych na podstawie kserokopii polisy ubezpieczeniowej i wystawionej przez Wykonawcę odrębnej faktury. Koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia nie stanowi elementu ceny ofert, jaką należy złożyć w postępowaniu. 7. Harmonogram, preliminarz kosztów, ankiety, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć harmonogram, będący propozycją terminów odbywania się szkoleń według załączonego wzoru. Należy przedstawić jeden preliminarz kosztów według załączonego wzoru. Preliminarz winien zawierać wszystkie przedstawione na druku pozycje. Po zakończonym szkoleniu wymagane jest przedłożenie anonimowych ankiet wypełnionych przez uczestników według załączonego wzoru. Po zakończonym szkoleniu Wykonawca wyda uczestnikom kursu zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11 stycznia 2012 r.w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186z późn. zm.). W przypadku firm szkoleniowych prowadzących działalność gospodarczą, zajmujących się organizacją i prowadzeniem szkoleń w formach pozaszkolnych dopuszcza się wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia na drukach własnych, zawierające jednak wszystkie elementy zaświadczenia, którego wzór zawiera w/w Rozporządzenie. W przypadku szkoleń, których częścią jest 4 - tygodniowa praktyka u pracodawcy w wymiarze 25 godzin tygodniowo, Wykonawca wyda uczestnikom podpisany przez pracodawcę, u którego odbywała się praktyka, program praktyki stanowiący załącznik nr 1 do zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. 8. Koszty dojazdu na szkolenie Wykonawca jednorazowo, po zakończeniu kursu zwróci za pokwitowaniem uczestnikom szkolenia koszty z tytułu przejazdu na szkolenie, na podstawie listy obecności i przedłożonych biletów PKS, MPK, MZK lub wystawionych na nazwisko uczestnika szkolenia faktur VAT lub rachunków. Zamawiający zwróci Wykonawcy wypłacone koszty, na podstawie odrębnie wystawionej faktury VAT, do której należy dołączyć potwierdzenie otrzymania zwrotu kosztów przez uczestników kursu. Koszt przejazdu uczestników szkolenia nie stanowi elementu ceny ofert, jaką należy złożyć w postępowaniu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: kurs obsługi programu AutoCAD z modułem języka angielskiego branżowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach, ul. Krasińskiego 2, 40-952 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31535,00
Oferta z najniższą ceną: 31535,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31535,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: kurs kosztorysowania robót budowlanych z wykorzystaniem programu Norma Pro z modułem języka angielskiego branżowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CENTRUM TŁUMACZEŃ, DORADZTWA I EDUKACJI PRAGMATIC DOROTA WIŚCICKA, ul. Warszawska 49 lok 50, 25-531 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32130,00
Oferta z najniższą ceną: 31690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa nici chirurgicznych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - drugie postepowanie
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Częstochowie oraz Placówki Zamiejscowej w Koniecpolu
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Remonty i bieżąca obsługa konserwacyjna, zab. i usuwanie awarii na instalacji wod. i kan. w bud. i lok. mieszk. stanowiących zasób komunalny,zarządz.i adm. przez ZGM TBS w Częstochowie Sp.z o.o.
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego na terenie m. Częstochowa, pow częstochowskiego, pow kłobuckiego, pow myszkowskiego
- Dostawa maszyn pralniczych i suszących do obiektów Działu Domów Studenckich Politechniki Częstochowskiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego w ramach FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC)
- Usługa przeprowadzenia szkolenia przygotowawczego i egzaminu z AutoCada na poziomie AutoCAD Certified User (ACU), w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-608/24
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Rzepin realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Mstów
więcej: Usługi szkolenia komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.