To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-24
Radom: Postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na roboty budowlane stanowiące zamówienie uzupełniające nr 2 do zamówienia podstawowego pod nazwą Modernizacja części budynku administracyjnego przy ul. Waryńskiego 16a w Radomiu.
Numer ogłoszenia: 386680 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 368836 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o., ul. Waryńskiego 16A, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3846508, faks 048 3627302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na roboty budowlane stanowiące zamówienie uzupełniające nr 2 do zamówienia podstawowego pod nazwą Modernizacja części budynku administracyjnego przy ul. Waryńskiego 16a w Radomiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przyjęcie przez Wykonawcę, wykonanie i oddanie Zamawiającemu robót budowlanych stanowiących zamówienie uzupełniające nr 2 do zamówienia podstawowego pod nazwą Modernizacja części budynku administracyjnego przy ul. Waryńskiego 16a w Radomiu , w następującym zakresie: a. wykonanie sufitów podwieszanych, b. wykonanie wentylacji mechanicznej, c. wykonanie dodatkowych balustrad schodowych, d. wyburzenie ścianek działowych gr. 12cm, e. uzupełnienie tynków w miejscach zamurowania otworów drzwiowych, f. wykonanie wylewek wyrównujących pod posadzki z płytek, g. wyrównanie stopni, skucie płytek posadzkowych i ułożenie płytek na schodach do piwnicy, h. przymocowanie siatki tynkarskiej w miejscach pogrubień tynków, i. dostawa i montaż osprzętu elektrycznego, j. wykonanie nowej wewnętrznej instalacji podtynkowej (teletechniczna, elektryczna oświetleniowa i gniazdowa), k. montaż nowych opraw oświetleniowych, l. przerobienie 4 szt. podejść hydraulicznych pod grzejniki. 2. Zakres rzeczowy robót przedstawiony został w dokumentacji projektowej (przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót), która jest dołączona do niniejszej specyfikacji. 3. Prace towarzyszące nie objęte przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) organizacja i zabezpieczenie terenu budowy, b) uporządkowanie terenu budowy. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenie zamówienia jak również w jego realizacji nie zatrudniał i nie współpracował z pracownikami Zamawiającego w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późniejszymi zmianami). 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tych samych funkcjach i podobnych parametrach, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania oferty, że oferowane przez niego urządzenia, materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeżeli w specyfikacji zamówienia przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-HANDLOWE "REMAR" RAFAŁ MAKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-HANDLOWE "REMAR" RAFAŁ MAKOWSKI
- Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe REMAR Rafał Makowski, ul. Brandta 48, 26-505 Orońsko, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44926,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55259,26
Oferta z najniższą ceną: 55259,26 / Oferta z najwyższą ceną: 55259,26
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tryb zamówienia z wolnej ręki zastosowano zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), na podstawie którego, zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki na wykonanie zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie uzupełniające udziela się w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (umowę na wykonanie zamówienia podstawowego zawarto dnia 11.07.2013 r.), a zamówienie uzupełniające nr 2 udziela się dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. Przedsiębiorstwem Budowlano-Handlowym REMAR Rafał Makowski z siedzibą w Orońsku przy ul. Brandta 48, 26-505 Orońsko; zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych, które były przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W świetle powyższego udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych jest uzasadnione i zgodne z obowiązującymi przepisami
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawy drutu do prasy
- P-71/2024: Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz WITD w Radomiu
- Usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji ambulansów sanitarnych oraz innych pojazdów Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu na rok 2025
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Remont pomieszczeń kawiarni
- Wykonanie robót remontowych i wykończeniowych pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby obsługi osób korzystających z budynku przy ulicy Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Aktywny Maluch - Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024
- "Przeprowadzenie prac adaptacyjnych pomieszczeń przeznaczonych na mieszkanie treningowe III"
- Wykonanie zadania pn. "Montaż automatycznego systemu parkingowego na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie".
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.