To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-24
Piła: Dostawa papieru kserograficznego, kopert, składanki komputerowej dla potrzeb
Oddziału ZUS w Pile.
Numer ogłoszenia: 38674 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23589 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile, ul. Drygasa 28, Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 210-57-00, faks 067 212-22-38.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru kserograficznego, kopert, składanki komputerowej dla potrzeb Oddziału ZUS w Pile..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia były dostawy papieru kserograficznego, kopert, składanki komputerowej dla potrzeb Oddziału ZUS w Pile przy ul. Drygasa 28. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyszczególnieniem ilości poszczególnych materiałów dot. każdego zadania, zawarty został w części B SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 139088.62 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa papieru kserograficznego
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RODAN Sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 75777,80
- Oferta z najniższą ceną: 75777,80 oferta z najwyższą ceną: 95991,60
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa kopert
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIURO PLUS LEWANDOWSKI S.J.,, ul. Sprzeczna 27, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 24542,42
- Oferta z najniższą ceną: 24542,42 oferta z najwyższą ceną: 33059,80
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: dostawa składanki komputerowej
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIURO PLUS LEWANDOWSKI S.J., ul. Sprzeczna 27, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13890,70
- Oferta z najniższą ceną: 13890,70 oferta z najwyższą ceną: 18185,30
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego infrastruktury drogowej w zarządzie Zarządu Dróg i Zieleni w Pile w 2025 r.
- Remont kapitalny wirówki dekantacyjnej Spomasz W1D602 wraz z opcjonalnym wynajęciem wirówki mobilnej
- Oczyszczanie chodników, dróg rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych oraz placów na terenie miasta Piły
- Artykuły biurowe
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów kampusu ANS w Pile przy ul. Podchorążych 10 i odsprzedaż energii elektrycznej
- Dostawy produktów mącznych świeżych
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych z podziałem na zadania
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Dostawa materiałów biurowych
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Chemii"
- Zakup i dostawa nowych materiałów biurowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
więcej: Papier kserograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.