eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiBezgotówkowa dostawa materiałów pędnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-08

Ostrów Wielkopolski: Bezgotówkowa dostawa materiałów pędnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim.
Numer ogłoszenia: 386768 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 350866 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Batorego 21, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7375050, faks 062 7375055.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowa dostawa materiałów pędnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa dostawa materiałów pędnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim. Zamówienie obejmuje: CPV - 091-34100-8 - olej napędowy, CPV - 091-32100-4 - benzyna bezołowiowa, Zakup produktów odbywać się będzie za pomocą kart magnetycznych (zwanych dalej kartami) wystawionych na poszczególne samochody Zamawiającego z jego numerem rejestracyjnym i kart dla sprzętu silnikowego. Karty będą zabezpieczone numerami PIN. Dokumentem potwierdzającym dokonanie transakcji będzie wydanie dowodu zakupu, zawierającego informacje o dacie, godzinie, miejscu, ilości i wartości zakupu paliwa / towaru wraz z podaniem numeru rejestracyjnego pojazdu dla kart wystawionych dla pojazdów. Wykonawca winien zapewnić blokadę karty po zgłoszeniu potrzeby zablokowania, przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania samodzielnej blokady karty poprzez portal internetowy. Wykonawca zapewni zamawiającemu monitorowanie realizowanych transakcji paliwowych i zarządzanie kartami paliwowymi poprzez dostęp do portalu internetowego. Zamawiający szacuje do realizacji około 17 kart (dokładna ilość kart zostanie ustalona po podpisaniu umowy). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości kart w zależności od ilości posiadanych pojazdów i sprzętu silnikowego. Zakup zostanie dokonany w oparciu o stacje paliw Wykonawcy na terenie całego kraju. Wykaz dotyczący zakupu paliwa za pomocą kart, przesyłany będzie na odrębnym zestawieniu lub zostanie umieszczony na fakturze. Wykonawca zapewni kontrolę tankowania pojazdów, polegającą na sprawdzeniu zgodności numeru rejestracyjnego tankowanego pojazdu z danymi na karcie. Paliwo nie może odbiegać od wymogów jakościowych określonych w normach obowiązujących w Unii Europejskiej tj. m.in. Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 98/70/WE z 13 października 1998r. w sprawie jakości benzyny oraz paliw do silników Diesla. W przypadku zmiany w/w normy paliwa oferowane Zamawiającemu powinny posiadać jakość uwzględniającą w/w zmiany. Dostarczane przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 09.12.2008 w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441) oraz być zgodne z normami: PN EN 228:2009 - dotyczy benzyny bezołowiowej PN EN 590:2011 - dotyczy oleju napędowego Prognozowane zapotrzebowanie na paliwa objęte przedmiotem zamówienia: Olej napędowy - 70 000 l w opcji 60 000 l Benzyna 95 - 12 000 l w opcji 11 000 l Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości paliw objętych przedmiotem zamówienia w stosunku do prognozowanych. Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą przez cały czas obowiązywania umowy : 1) zabezpieczyć całodobowe, siedem dni w tygodniu, 365 (366) dni w roku tankowanie paliwa do pojazdów pożarniczych w swoich stacjach na terenie całego kraju. 2) posiadać infrastrukturę umożliwiającą bezpośrednie tankowanie paliwa do największego pojazdu będącego na wyposażeniu Zamawiającego tj. samochód specjalny cysterna o masie całkowitej 31000 kg, dł. całkowitej 12 m oraz wysokości 3,5 metra. 3) posiadać co najmniej jeden punkt sprzedaży paliw tzw. stację paliw w zakresie niezbędnym do obsługi Zamawiającego, zlokalizowaną na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, w odległości do 2 km od siedziby Zamawiającego w którym Dostawca oferuje sprzedaż produktów co najmniej objętych przedmiotem zamówienia. 4) zapewnić bezgotówkowy obrót, potwierdzenie pobrania paliwa, zestawienie miesięczne lub okresowe pobranego paliwa (może być na fakturze). Zakupy paliwa i pozostałego asortymentu rozliczane będą od dwóch do pięciu razy w miesiącu w okresach tygodniowych oraz na koniec miesiąca, płatność za prawidłowo wystawione faktury dokonywana będzie w terminie 21 dni licząc od daty wystawienia /wygenerowania/ faktury. 5) zapewnić brak kosztów za wydanie nowej (pierwszej) karty magnetycznej. 6) zapewnić brak kosztów za okresową eksploatację karty magnetycznej. 7) zapewnić brak kosztów za wymianę karty magnetycznej wskutek planowanego czasu jej eksploatacji. 8) zapewnić braku kosztów za wydanie nowej karty magnetycznej przed upłynięciem okresu planowanego użytkowania (np. wskutek zagubienia, kradzieży, uszkodzenia),.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STATOIL POLAND Sp. z o.o, ul. Puławska 86, 02-603 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 409756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 473180,00

  • Oferta z najniższą ceną: 473180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 473180,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.