eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockUS£UGI MEDYCZNE

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-02-26

P³ock: US£UGI MEDYCZNE
Numer og³oszenia: 38701 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urz±d Pracy, ul. 3 Maja 16, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 0-24 267 46 56, fax 0-24 267 46 56.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: US£UGI MEDYCZNE.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

    II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Wykonywanie badañ lekarskich maj±cych na celu stwierdzenie zdolno¶ci bezrobotnego i innych uprawnionych osób zarejestrowanych w MUP do: wykonywania pracy, odbywania sta¿u, przygotowania zawodowego w miejscu pracy, wykonywania prac spo³ecznie u¿ytecznych oraz do innych programów realizowanych przez Zamawiaj±cego na wskazanym w skierowaniu stanowisku pracy, 2. Wykonywanie specjalistycznych badañ lekarskich lub/i psychologicznych umo¿liwiaj±cych wydanie opinii o przydatno¶ci zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia. 3. Wykonywanie badañ lekarskich wstêpnych dla kandydatów na pracowników oraz okresowych i kontrolnych dla pracowników Miejskiego Urzêdu Pracy w P³ocku. 4. Przewidywana liczba badañ lekarskich dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób - oko³o 2505 badañ; oraz dla kandydatów na pracowników i pracowników Miejskiego Urzêdu Pracy w P³ocku - oko³o 80 badañ. Razem oko³o 2585 badañ z tego: oko³o 1072 (od 1 do 1072) badañ - na stanowisko pracy pracownik biurowy z obs³ug± komputera powy¿ej 4 godzin dziennie, oko³o 1513 (od 1 do 1513) badañ - na stanowisko pracy inne ni¿ pracownik biurowy ( np. sprzedawca, magazynier, fryzjer, ¶lusarz, mechanik samochodowy, technik farmaceuta, kosmetyczka, kelner, barman, rehabilitant, higienistka stomatologiczna, malarz, pracownik budowlany, kierowca, informatyk, konserwator oraz inne nie wymienione stanowiska ), w tym oko³o 105 (od 1 do 105) badañ do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wpisem do ksi±¿eczki zdrowia i ksi±¿eczk± zdrowia, oraz na wykonaniu specjalistycznych badañ lekarskich lub psychologicznych umo¿liwiaj±cych wydanie opinii o przydatno¶ci zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia.

    II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.12.10.00 - Us³ugi medyczne Kod CPV wg s³ownika 2008: 85.12.10.00 - Us³ugi medyczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIA£U

    • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1.Posiadaj± uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzon± dzia³alno¶æ gospodarcz± w w/w zakresie zarejestrowan± w Krajowym Rejestrze S±dowym lub innym organie ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej. 2.Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia musz± wykazaæ, ¿e: a) warunek okre¶lony w pkt 1) spe³nia ka¿dy z Wykonawców, b) warunek okre¶lony w pkt 2) a, spe³niaj± ³±cznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek okre¶lony w pkt 3) spe³niaj± ³±cznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek okre¶lony w pkt 4) spe³nia ka¿dy z Wykonawców. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie /spe³nia/ nie spe³nia/, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale IV SIWZ.
    • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.O¶wiadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Za³±cznik Nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, potwierdzaj±cy dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objêtym zamówieniem, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 m-cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. II. Do oferty nale¿y za³±czyæ równie¿: 1.Wype³niony formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podaj±cy ceny rycza³towe - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ. 2.Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów. Za³±czone do oferty pe³nomocnictwo winno byæ w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. 3.Informacje dotycz±ce podwykonawców - Za³±cznik Nr 3 do SIWZ. Je¿eli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje /nie dotyczy/. 4.W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej: - przedsiêbiorcy wystêpuj±cy wspólnie musz± upowa¿niæ jednego spo¶ród siebie jako przedstawiciela pozosta³ych - lidera do zaci±gania zobowi±zañ i rozporz±dzania prawem w sprawach zwi±zanych z przedmiotem postêpowania, a jego upowa¿nienie musi byæ udokumentowane pe³nomocnictwem podpisanym przez pozosta³ych przedsiêbiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powy¿szym przypadku przedsiêbiorcy winni z³o¿yæ zgodne o¶wiadczenie woli dotycz±ce wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane bêd± wszystkie operacje finansowe zwi±zane z przedmiotem zamówienia. Dokumenty, o których mowa w pkt I. 1-2 oraz pkt II.4 winien za³±czyæ ka¿dy z przedsiêbiorców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

    IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mup.bip.ump.pl

    Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Siedziba Zamawiaj±cego P³ock ul. Kostrogaj 1 pok. Nr 2 - partner od powiedzia³ku do pi±tku od godz. 8.00 do 15.00..

    IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Urz±d Pracy w P³ocku, P³ock ul. Kostrogaj 1, sekretariat pok. nr 4.

    IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Dotyczy osób uczestnicz±cych w projekcie w ramach PO Kl Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich

    Podziel siê

    Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


    Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

    chcê zamieszczaæ og³oszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.