To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-07
Oświęcim: Dowóz uczniów wraz z opiekunem ze szkół podstawowych z terenu Miasta Oświęcim na pływalnię w roku 2013
Numer ogłoszenia: 3873 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250071 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich, ul. Królowej Jadwigi 12a, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423963, faks 033 8422505.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów wraz z opiekunem ze szkół podstawowych z terenu Miasta Oświęcim na pływalnię w roku 2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dowożenie uczniów wraz z opiekunem na trasie szkoła - pływalnia - lodowisko - korty tenisowe - szkoła odbywać się będzie z następujących szkół: 1) Zespół Szkół Nr 1 w Oświęcimiu, ul. Słowackiego 41, 2) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Oświęcimiu, ul. Królowej Jadwigi 12, 3) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Oświęcimiu, ul. Śniadeckiego 26, 4) Szkoła Podstawowa Nr 5 w Oświęcimiu, ul. Kalicińskiego 5, 5) Szkoła Podstawowa Nr 9 w Oświęcimiu, ul. Budowlanych 68, 6) Szkoła Podstawowa Nr 11 w Oświęcimiu, ul. Słowackiego 2a. Przewóz uczniów winien odbywać się autobusem mającym min. 50 miejsc siedzących. Autobusy muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów. Autobusy muszą posiadać zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży oraz sprawną automatykę wszystkich drzwi pojazdu uruchamianą ze stanowiska kierowcy. Przewóz uczniów odbywać się będzie 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku, w godz. od 7.00 do 15.30 zgodnie z harmonogramem - łączna ilość dni 190 (po wyłączeniu dni przerw w nauce). Z uwagi na zmiany organizacyjne pracy szkoły w trakcie roku szkolnego oraz ewentualne zmiany ilości dowożonych uczniów, oszacowana liczba dzieci i liczba kursów może ulec zmianie. Średnia dzienna ilość kursów - 25. Średnia dzienna ilość km - 135. Warunki realizacji, odbioru i rozliczenia usługi: 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z wykorzystaniem środków transportowych własnych i odpowiadających wymogom określonym w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa. Ponadto, pojazdy, którymi Wykonawca będzie wykonywał zamówienie winny być sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia i gwarantować maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym, oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeń OC i NW (odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów) przez cały okres wykonywania zamówienia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres wykonywania zamówienia. 3) Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci szkół podstawowych, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do ich świadczenia. 4) W przypadku awarii środka transportowego lub innej nieprzewidzianej sytuacji uniemożliwiającej wykonanie przewozu, Wykonawca ma obowiązek bezzwłocznie zapewnić na własny koszt transport zastępczy w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. W przypadku niezapewnienia transportu zastępczego, o którym mowa wyżej, Zamawiający ma prawo zapewnić transport uczniów we własnym zakresie na koszt Wykonawcy. 5) Wykonawca ponosi odpowiedzialność i wszelkie koszty z tytułu strat materialnych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją przedmiotu umowy. 6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci. 7) Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie miesięcznie wg ceny jednostkowej brutto za 1 wozokilometr wskazanej w ofercie pomnożonej przez ilość przejechanych kilometrów w tym okresie na podstawie przedkładanych faktur. Termin płatności faktur ustala się do 30 dni od daty ich otrzymania przez Zamawiającego. 8) Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za prace niewykonane w przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUG TRANSPORTOWYCH S.C. Barbara Sporysz Wiesław Sporysz
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUG TRANSPORTOWYCH S.C. Barbara Sporysz Wiesław Sporysz
- Firma Usług Transportowych S. c. Barbara i Wiesław Sporysz, ul. K. Jagiellończyka 5, 32-615 Grojec, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142380,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 120555,00
Oferta z najniższą ceną: 120555,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120555,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Modernizacja holu i schodów Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- ZAKUP W RAMACH PROJEKTU "DOPOSAŻENIE W APARATURĘ ORAZ SPRZĘT MEDYCZNY SOR WRAZ Z PRACOWNIAMI DIAGNOSTYCZNYMI WSPÓŁPRACUJĄCYMI Z SOR SZPITALA POWIATOWEGO W OŚWIĘCIMIU" - DEFIBRYLATOR
- "Sukcesywne zakupy paliw rozliczanych za pomocą kart paliwowych do pojazdów i urządzeń służbowych Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu." - III postepowanie
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska Miejskiego - etap I"
- Remont dachu wraz z towarzyszącymi pracami konserwatorskimi w budynku o nr inw. A-45, zlokalizowanym na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
- Remont sufitów, zewnętrznych części kominów oraz poszycia i pokrycia dachowego, a także prace konserwatorskie kominów budynku o nr inw. B-392 (sauna) usytuowanego na terenie byłego niemieckiego...
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport uczniów na zajęcia pozalekcyjne i półkolonie oraz wycieczki szkolne w ramach projektu pn. "Nowoczesna edukacja w Gminie Siemyśl"
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wręczyca Wielka do szkół i przedszkoli w Częstochowie wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2024/2025
- " Dowóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Ośno Lub. do szkół w Gorzowie Wlkp. oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Sulęcinie w terminie od 01.09.2024r. do 27.06.2025r."
- Dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock w roku szkolnym 2024/2025 do szkół prowadzonych przez Miasto i Gminę Serock
- Zapewnienie dzieciom, uczniom i młodzieży przejazdu do placówek oświatowych w Gminie Wolbórz w dniach od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. poprzez zakup biletów miesięcznych
- Dowóz uczniów do szkół i oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Świeszyno w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.