eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodziceRemont i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Parkowej 4 z przeznaczeniem na Centrum Rehabilitacji Społecznej (budynek główny), Świebodzice, działka numer 258 - II etap realizacji

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-11-29

Świebodzice: Remont i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Parkowej 4 z przeznaczeniem na Centrum Rehabilitacji Społecznej (budynek główny), Świebodzice, działka numer 258 - II etap realizacji
Numer ogłoszenia: 387634 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzice , ul. Rynek 1, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 074 6669543, faks 074 6669509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Parkowej 4 z przeznaczeniem na Centrum Rehabilitacji Społecznej (budynek główny), Świebodzice, działka numer 258 - II etap realizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1) Roboty fundamentowe obejmujące wykonanie nowych ław żelbetowych części dobudowanych budynku głównego i pawilonu oraz płytę fundamentową wewnętrznej windy hydraulicznej. 2) Roboty murowe obejmujące wykonanie nowych ścian części dobudowanej, naprawę uszkodzonych fragmentów istniejących ścian wraz z przemurowaniami, wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych w ścianach konstrukcyjnych, zamurowanie zbędnych otworów w ścianach, remont istniejących i wykonanie nowych trzonów kominowo - wentylacyjnych. 3) Remont dachu obejmujący wykonanie nowej więźby nad częścią dobudowaną budynku głównego, naprawę części elementów istniejącej więźby dachowej, impregnację elementów drewnianych preparatami ogniochronnymi i grzybobójczymi, wymianę pokrycia dachowego, naprawę i wymianę części obróbek blacharskich oraz instalacji odgromowej, wymianę rynien, ułożenie na części poddasza izolacji cieplnej z wełny mineralnej wraz z paroizolacją. 4) Remont wszystkich elewacji obejmujących wymianę tynków, konserwacja elementów wystroju architektonicznego i detali sztukatorskich, konserwację elementów kamiennych i drewnianych, wymianę obróbek blacharskich i rur spustowych oraz malowanie. 5) Wymianę istniejącej stolarki okiennej na nową, z zachowaniem kształtu, podziału i formy elementów oraz detali ram okiennych, ślemion i szczeblin; wykonanie nowej stolarki do nowoprojektowanych otworów okiennych; montaż parapetów i podokienników, montaż mechanizmów do okien pełniących funkcję klap oddymiających. 6) Konserwacja części istniejącej stolarki drzwiowej, wykonanie nowej stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej wraz z drzwiami ogniochronnymi. 7) Wykonanie nowych ścian działowych z cegły ceramicznej i bloczków betonu komórkowego oraz ścian gipsowo - kartonowych. 8) Remont ścian i sufitów obejmujący wymianę tynków oraz ich malowanie; wykonanie nowych ceramicznych okładzin ściennych. 9) Rozbiórka istniejących i wykonanie nowych schodów wewnętrznych. 10) Wykonanie stropów w miejscu rozebranych schodów. 11) Wykonanie nowych podłóg i posadzek. 12) Montaż windy hydraulicznej w szybie wolnostojącym wewnętrznym. 13) Wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, wodnej instalacji przeciwpożarowej, gazowej oraz centralnego ogrzewania. Instalację centralnego ogrzewania oraz wewnętrzną instalację wody należy wykonać z rur miedzianych lub z tworzywa sztucznego. Wykonawca (oferent) zapisze w kosztorysie ofertowym materiał z jakiego będzie wykonywał daną instalację. 14) Montaż nowych urządzeń kotłowni. 15) Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd wtykowych, teletechnicznej, oddymiania klatek schodowych i odgromowej. 16) Niewielka korekta ukształtowania terenu z przemieszczaniem mas ziemnych w obrębie terenu. 17) Wykonanie utwardzonych ciągów pieszych i jezdnych, placów i parkingów z kostek i płyt kamiennych. 18) Wykonanie elementów małej architektury. 19) Wykonanie zewnętrznych sieci sanitarnych i energetycznych. UWAGA! W przedmiarze należy uwzględnić dodatkowe, niżej wymienione pozycje: 1. Zimna woda. Należy zabudować bezpośrednio na odgałęzieniu (zimnej wody) w stronę pawilonu podlicznik tj. wodomierz JS1,5 o średnicy 15mm z dwoma zaworami odcinającymi oraz zaworem antyskażeniowym EA 251 o średnicy 20mm. 2. Instalacja elektryczna. Należy zabudować podlicznik energii dla pawilonu (3 fazy) pomiar bezpośredni. W dokumentacji wykonawczej przewidziano typu 004473 Legrand (rys. nr IE18). 3. Kanalizacja deszczowa - zagospodarowanie terenu. Rurę spustową RD8 (pawilon) należy włączyć na trójnik za studzienką o rzędach 281,18/280,12. Nie uwzględnienie w/w zakresu (łącznie z wszystkimi kosztami niezbędnymi do wykonania powyższego) Zamawiający uzna, iż Oferent uwzględnił koszty w innej pozycji kosztorysu ofertowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach do niniejszej SIWZ: 1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; 2. Projekty budowlane ; 3. Projekt wykonawczy architektura + konstrukcja (teren); 4. Projekt wykonawczy architektura + konstrukcja (budynek główny); 5. Projekt wykonawczy instalacje elektryczne; 6. Projekt wykonawczy instalacje sanitarne; 7. Przedmiar robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 48.000,00 zł (słownie: czterdzieści osiem tysięcy złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. Nr 28 1090 2356 0000 0006 0000 0129 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego 58-160 Świebodzice, Rynek 1 pok. 20 lub dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadania odpowiadające rodzajowi robót będącym przedmiotem niniejszego zamówienia (minimum jedno zadanie) i cenie nie mniejszej od kwoty 1 500 000 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będą dysponować osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz posiadają kwalifikacje i uprawnienia konserwatorskie oraz w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - telekomunikacyjnej, określonych przepisami Prawa Budowlanego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na wartość nie mniejszą niż kwota 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kosztorysu szczegółowego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: - w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności wystąpienie siły wyższej lub zdarzenia losowego. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIASTA RYNEK 1 58-160 ŚWIEBODZICE (sekretariat pok. Nr 10).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2010 godzina 10:00, miejsce: URZĄD MIASTA RYNEK 1 58-160 ŚWIEBODZICE (sekretariat pok. Nr 10).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 priorytet IX Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.