eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Remont pomieszczeń parteru budynku oraz parkingu należącego do Sądu Rejonowego w Bytomiu przy ul. Piekarskiej 1.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-26

Bytom: Remont pomieszczeń parteru budynku oraz parkingu należącego do Sądu Rejonowego w Bytomiu przy ul. Piekarskiej 1.
Numer ogłoszenia: 38787 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Bytom, ul. Piekarska 1, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3966957, fax 032 3966992.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bytom.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń parteru budynku oraz parkingu należącego do Sądu Rejonowego w Bytomiu przy ul. Piekarskiej 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont pomieszczeń parteru w budynku sądu 2. Remont ogrodzenia parkingu sadowego 3. Remont muru dzielącego parking z sąsiednią posesją 4. Wyłożenie kostką brukową części powierzchni parkingu sadowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania,zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 tys. zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy) 2.Wadium powinno być wniesione na podstawie art.45 ustawy PZP przed upływem składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej: 2 roboty budowlane w obiektach odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto większej lub równej 0,5 mln PLN każda. b) Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zaangażują osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa oraz figurować w centralnym rejestrze osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 3 i 7 ustawy PB (o ile podlega temu obowiązkowi). Ponadto osoba ta powinna udokumentować odbycie co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: a) Osiągnęli przychód ze sprzedaży produktów za ostatni rok obrotowy w wysokości 1,5 mln PLN, b) Posiadają środki własne i/lub zdolność kredytową na kwotę minimum 300 tys. PLN, c) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 200 tys. PLN. 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1-2 ustawy PZP. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), warunki udziału w postępowaniu wymienione w pkt 4, każdy z Wykonawców (uczestnik konsorcjum) musi spełniać oddzielnie. Warunki wymienione w pkt 1, 2a, 2b, 3a, 3b, 3c mogą być spełnione łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: A. W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wymagane są dokumenty rejestrowe właścicieli spółki. W przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika - wymagane jest Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, działającej w imieniu wykonawcy. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawe zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na postawie art. 24 ust 1 - 2 ustawy PZP; 6. Oświadczenie Wykonawcy iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy PZP, 7. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; W przypadku składania oferty przez konsorcjum, dokumenty wymienione w pkt. 1 - 5 muszą być złożone przez każdego uczestnika konsorcjum oddzielnie, dokumenty wymienione w pkt 6 i 7 wykonawcy mogą złożyć łącznie. Ponadto, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić Pełnomocnika. Stosowne pełnomocnictwo, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1-4 winien przedłożyć dokument lub dokumenty, zgodnie z zasadami określonymi w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r (Dz.U. z 2006r. Nr 87, poz.605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. B. W celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. Wykaz conajmniej 2 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania (propozycję wykazu zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez zleceniodawcę, ze roboty te zostały wykonane należycie. Każda z robót musi być wykonana na kwotę conajmniej 0,5 mln zł brutto. 2. Wykaz osób (i podmiotów), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia tj.: Kierownika budowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (propozycję wykazu zawarto załączniku nr 6 do SIWZ); 3. Dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa i dokument potwierdzający figurowanie w centralnym rejestrze osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 3 i 7 ustawy Prawo budowlane (o ile podlegają temu obowiązkowi). Kierownik budowy powinien dodatkowo udokumentować odbycie co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych. 4. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (propozycję formy wykazu zawarto w załączniku nr 7 do SIWZ). C. W celu potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wymaganej wartości; 2. Informacja z banku prowadzącego rachunek bankowy Wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych i/lub zdolność kredytową w wymaganej wysokości wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Rachunek zysków i strat - za ostatni rok obrotowy. Wykonawcy nie zobowiązani do sporządzania sprawozdania finansowego dostarczają inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - w analogicznym okresie. Uczestnicy konsorcjum dostarczają dokumenty w zakresie pozwalającym ustalić poziom przychodów ze sprzedaży na wymaganym poziomie. 4. Oświadczenie zawierające informację o wielkości osiągniętego przychodu ze sprzedaży, za ostatni rok obrotowy. Dokumenty wymienione w pkt. A-C winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty dokumentów i oświadczeń.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bytom.sr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Gospodarcza Sąd Rejonowy ul. Piekarska 1 41-902 Bytom pokój nr 4 (parter).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy, 41-902 Bytom, ul. Piekarska 1 (Sekcja Gospodarcza pokój nr 4).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.