eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Dostawa, wdrożenie i serwis systemów dziedzinowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-04

Rypin: Dostawa, wdrożenie i serwis systemów dziedzinowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP
Numer ogłoszenia: 38794 - 2014; data zamieszczenia: 04.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7650 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "Komes" Sp. z o.o., ul. Elizy Orzeszkowej 4, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2802461, faks 054 2802755.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, wdrożenie i serwis systemów dziedzinowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wdrożenie i serwis systemów dziedzinowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego (zwany dalej zintegrowanym systemem informatycznym, systemem lub ZSI) klasy ERP, wspomagających pracę Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMES Sp. z o.o. w Rypinie. Łącznie planowany jest zakup 11 systemów dziedzinowych zabezpieczających realizację zadań oraz dostosowanych do potrzeb P. K. KOMES Sp. z o. o. w Rypinie. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Dostawa i instalacja bazy danych 2) Dostawa sprzętu 3) Dostawa, instalacja i udzielenie licencji ZSI 4) Wdrożenie ZSI i szkolenie użytkowników 5) Serwis ZSI Moduły Systemu: 1) Obsługa Kartoteki Klienta 2) Rachunkowość Finansowa 3) Kasa-Bank 4) Zestawienia Analityczne 5) Środki Trwałe 6) Sprzedaż i Fakturowanie 7) Magazyn 8) Windykacja 9) Zlecenia 10) Kadry i Płace 11) System Rozliczania Wody Zamawiający dopuszcza inną od powyższej organizację modułów systemu (tzn. inne nazewnictwo, zawarcie wymagań funkcjonalnych w innym module niż opisał to Zamawiający). Ewentualne podane w opisach nazwy własne mają na celu jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w opisie przedmiotu zamówienia. Po otwarciu ofert Zamawiający wezwie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty do przeprowadzenia demonstracji systemu według Regulaminu, stanowiącego Załącznik Nr 11. Demonstracje zostaną przeprowadzone w terminie do dwóch tygodni od dnia otwarcia ofert po uprzednim wskazaniu Wykonawcom dat i godzin. Wykonawca zapewni odpowiednie środowisko sprzętowe oraz oprogramowanie w celu przeprowadzenia demonstracji oraz dostarczy niezbędne dane testowe. Zamawiający zapewni salę konferencyjną (sala narad Przedsiębiorstwa). Wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności danych, do których będzie miał dostęp w trakcie realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 10 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.60.00.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne 48.61.00.00 - Systemy baz danych 48.82.00.00 - Serwery 48.92.00.00 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNISOFT Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 8, Gdynia, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118451,46

  • Oferta z najniższą ceną: 118451,46 / Oferta z najwyższą ceną: 154266,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.