eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji p.n. Rozbudowa linii tramwajowej KST etap II B wraz z układem drogowym (ul. Lipska - ul. Wielicka) w Krakowie. Znak sprawy 26/IX/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-25

Kraków: Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji p.n. Rozbudowa linii tramwajowej KST etap II B wraz z układem drogowym (ul. Lipska - ul. Wielicka) w Krakowie. Znak sprawy 26/IX/2013
Numer ogłoszenia: 388408 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie , ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616 74 19, faks 012 616 74 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zikit.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji p.n. Rozbudowa linii tramwajowej KST etap II B wraz z układem drogowym (ul. Lipska - ul. Wielicka) w Krakowie. Znak sprawy 26/IX/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji p.n. Rozbudowa linii tramwajowej KST etap II B wraz z układem drogowym (ul. Lipska - ul. Wielicka) w Krakowie. Zamówienie podzielone jest na części. Część A: Inspektor nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży drogowej wraz z koordynacją wszystkich robót branżowych: zakres części A obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży drogowej oraz koordynacji wszystkich robót branżowych. Część B: Inspektor nadzoru inwestorskiego budowy i robót sieci branży gazowej: gaz średni i niskoprężny: zakres części B obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego budowy i robót sieci branży gazowej: gaz średni i niskoprężny. Część C: Inspektor nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży teletechnicznej: zakres części C obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży teletechnicznej. Część D: Inspektor nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży elektrycznej, w tym sieci, instalacje i urządzenia średniego napięcia, niskiego napięcia, oświetlenia ulicznego i instalacji wewnętrznych elektrycznych: zakres części D obejmuje pełnienia nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży sieci elektrycznej, w tym sieci, instalacje i urządzenia średniego napięcia, niskiego napięcia i oświetlenia ulicznego i instalacji wewnętrznych elektrycznych. Część E: Inspektor nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży elektrycznej w zakresie sieci trakcyjnej wraz z urządzeniami elektroenergetycznymi i wyposażeniem technologicznym podstacji trakcyjnych: zakres części E obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży elektrycznej w zakresie sieci trakcyjnej wraz z urządzeniami elektroenergetycznymi i wyposażeniem technologicznym podstacji trakcyjnych. b) Szczegółowe warunki wykonania zadania określają załączniki do SWZ. c) W przypadku wystąpienia nazwy producenta w jakimkolwiek załączniku do SIWZ - produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. d) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do czasu zakończenia inwestycji, jednakże nie dłużej niż do dnia 15.12.2015 r. Część A- cały okres realizacji budowy (tj. od dnia podpisania umowy do podpisania protokołu odbioru ostatecznego), Część B, C, D oraz E - w okresie trwania robót danej branży (od dnia podpisania umowy).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie sprawowali co najmniej jeden nadzór nad projektem realizowanym ze środków unijnych (dla każdej części oddzielnie)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia: - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej - dotyczy części A - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych - dotyczy części B - uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej - dotyczy części C - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - dotyczy części D i E

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszej specyfikacji nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów (wg zasady spełnia - nie spełnia), których wykaz został określony w części IV SIWZ lub niniejszym ogłoszeniu. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych); c) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg zał. nr 10; d) wypełniony formularz oferty - wg zał. nr 1. 3. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 1 lit. a, b oraz 2 lit. c (IV część SIWZ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. 5. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest załączyć dokumenty wymienione w punkcie 3. 6. Dokumenty wymagane w niniejszym ogłoszeniu oraz specyfikacji muszą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę tj. osobę(y) uprawnioną/upełnomocnioną do reprezentowania. 7. Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w specyfikacji lub ogłoszeniu dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy lub odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności zmiany osób nadzorujących, waloryzację stawek jednostkowych, terminu rozpoczęcia lub zakończenia usługi itp. jeżeli wystąpią przesłanki tj. konieczność tej zmiany będzie wynikać z okoliczności których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana nie może być niekorzystna dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zikit.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, ul. Centralna 53 , 31-586 Kraków, Punkt obsługi klienta w godz. od 11:30 do 14:00 lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, sekretariat (pokój nr 118 budynek B).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Elżbieta Wrachoł - Kierownik Jednostki Realizującej Projekt - tel. 12/ 688-29-04 (sprawy techniczne), Miłosz Świda - Kierownik Zespołu Umów i Zamówień - tel. 12/ 616-71-34 (sprawy proceduralne). 2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który zostanie wybrany zobowiązany jest dostarczyć aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa oraz kopię dokumentu ubezpieczenia wraz z oryginałem tego dokumentu do wglądu, potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą obejmującą przedmiot umowy, na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 50.000 zł na cały okres wykonywania przedmiotu umowy dla części A, oraz na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 20.000 zł na cały okres wykonywania przedmiotu umowy dla części B, C, D i E. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis części zatwary jest w pkt. 1 lit. a SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części, z zastrzeżeniem, iż dla każdej części będzie dysponował oddzielnym inspektorem.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Inspektor nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży drogowej wraz z koordynacją wszystkich robót branżowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres części A (1) obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży drogowej oraz koordynacji wszystkich robót branżowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Inspektor nadzoru inwestorskiego budowy i robót sieci branży gazowej: gaz średni i niskoprężny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres części B (2) obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego budowy i robót sieci branży gazowej: gaz średni i niskoprężny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Inspektor nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży teletechnicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres części C (3) obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży teletechnicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Inspektor nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży elektrycznej, w tym sieci, instalacje i urządzenia średniego napięcia, niskiego napięcia, oświetlenia ulicznego i instalacji wewnętrznych elektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres części D (4) obejmuje pełnienia nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży sieci elektrycznej, w tym sieci, instalacje i urządzenia średniego napięcia, niskiego napięcia i oświetlenia ulicznego i instalacji wewnętrznych elektrycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Inspektor nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży elektrycznej w zakresie sieci trakcyjnej wraz z urządzeniami elektroenergetycznymi i wyposażeniem technologicznym podstacji trakcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres części E (5) obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego budowy i robót branży elektrycznej w zakresie sieci trakcyjnej wraz z urządzeniami elektroenergetycznymi i wyposażeniem technologicznym podstacji trakcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.