eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruńdostawa laptopów, zestawów komputerowych i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-26

Toruń: dostawa laptopów, zestawów komputerowych i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 38897 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6218249, 6218248, fax 056 6218347.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa laptopów, zestawów komputerowych i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 33 laptopy z oprogramowaniem, 15 zestawów komputerowych, 6 laptopów, 1 urządzenie wielofunkcyjne, 1 Office MOLP 21 stanowisk

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium: a) dla pakietu A - 1.300,00 zł. b) dla pakietu B - 1.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych, 2.3 poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.4 gwarancjach bankowych, 2.5 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.6 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu Bank PKO BP S.A. konto nr 64 1020 5011 0000 9802 0119 5734. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie zamawiającego!.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 4-9 udokumentowane aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego, nie posiadają zaległości podatkowych udokumentowane zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego oraz nie zalegają w opłaceniu składek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego udokumentowane zaświadczeniem o niezaleganiu w opłaceniu składek z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, o których mowa w rozdz. V SIWZ 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, 1.3 dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia i dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia w szczególności dysponują autoryzowanym przez producenta oferowanego sprzętu serwisem. 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 Nr 223, poz 1655) stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 1.2 aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 Nr 223, poz 1655), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 (odpowiedzialność podmiotów zbiorowych) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 Nr 223, poz 1655), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6 Wykaz podmiotów, którym powierzone zostanie świadczenie usług w zakresie serwisu stacji roboczych, monitorów, laptopów I pakietu B, laptopów pakietu A wraz z dokumentem świadczącym o autoryzacji tych podmiotów wystawionym przez producentów wyżej wymienionego sprzętu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, w godz. 8:00-15:00 od poniedziałku do piątku (pok. 338 - P. Janusz Pawlak).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Pl. Teatralny 2, Toruń pok 338.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W celu zapewnienia należytej jakości przedmiotu zamówienia: 2.1 Jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do SIWZ sprzęt powinien pochodzić od producentów posiadających certyfikaty ISO 9001:2000 i ISO 14001, 2.2 Jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do SIWZ firma serwisująca powinna posiadać certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych, 2.3 Jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do SIWZ w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, winien przejąć na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem, 2.4 Jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do SIWZ sprzęt winien posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z ww. systemem operacyjnym, 2.5 Jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do SIWZ sprzęt winien posiadać Deklaracja CE, 2.7 Dostarczony sprzęt musi być zgodny z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Specyfikacji Technicznej stanowiącą załącznik numer 3 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza powierzenie poszczególnych elementów (części) zamówienia podwykonawcom. Podwykonawcom tym nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie skierowane do Zamawiającego. Odpowiedzialność za należyte wykonanie Zamówienia spoczywa wyłącznie na Wykonawcy. Wykonawca wskaże na wykazie części zamówienia powierzonych do wykonania podwykonawcom (stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ) części zamówienia jakie powierzył podwykonawcom. W celu potwierdzenia spełnienia przez dostawy wymagań zamawiającego Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty: 2.1. certyfikaty ISO 9001:2000 i ISO 14001 producentów jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do SIWZ, 2.2. certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do SIWZ, 2.3. Oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do SIWZ, 2.4 certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z ww. systemem operacyjnym, jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do SIWZ, 2.5 Deklaracja CE oferowanego sprzętu, jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do SIWZ, 2.6 oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie normy głośności ISO 9296 (bez nośników) maks. 27 dB w odniesieniu do stacji roboczych, 2.7 specyfikacje techniczną oferowanego sprzętu umożliwiającą weryfikacje spełnienie przez ten sprzęt wymogów stawianych przez Zamawiającego w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do SIWZ. Do oferty Wykonawca dołącza, oprócz dokumentów, o których mowa w punkcie 1 i 2 3.1. wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr od 1a do 1b do SIWZ. 3.2. dokument potwierdzający wniesienie wadium (patrz. rozdział VII SIWZ) 3.3. wykaz części zamówienia powierzonych do wykonania podwykonawcom (stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ),

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup laptopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 33 laptopy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup zestawów komputerowych i pozostałego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15 zestawów komputerowych 6 laptopów 1 urządzenie wielofunkcyjne 1 Office MOLP 21 stanowisk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.32.00-7, 30.24.10.00-0, 30.12.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.