Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-30
Opole: Regulacja stanu prawnego - 6 zadań częściowych.
Postępowanie nr: ZP-016/II/ 97/2010/U
Numer ogłoszenia: 388984 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu , ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4000900, faks 077 4000951.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Regulacja stanu prawnego - 6 zadań częściowych. Postępowanie nr: ZP-016/II/ 97/2010/U.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja stanu prawnego - 6 zadań częściowych. Zadanie częściowe nr 1: Regulacja stanu prawnego nieruchomości i przygotowanie dokumentów do przewłaszczenia dla gruntów Skarbu Państwa pozostających we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych położonych na terenie województwa śląskiego, powiat Siemianowice Śląskie, gmina Siemianowice Śląskie Zadanie częściowe nr 2: Regulacja stanu prawnego nieruchomości i przygotowanie dokumentów do przewłaszczenia dla gruntów Skarbu Państwa pozostających we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych położonych na terenie woj. śląskiego powiat pszczyński gmina Pawłowice Zadanie częściowe nr 3: Regulacja stanu prawnego nieruchomości i przygotowanie dokumentów do przewłaszczenia dla gruntów Skarbu Państwa pozostających we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych położonych na terenie woj. śląskiego, powiat Jastrzębie Zdrój m. Jastrzębie Zdrój obręby Borynia, Bzie Górne, Bzie Załeckie, Jastrzębie Górne, Ruptawa, Szeroka Zadanie częściowe nr 4: Regulacja Księgi Wieczystej nr CZ1L/00047965/4 (obręb Cieszowa, gm. Koszęcin) przez odłączenie działek będących własnością ANR oraz założenie dla nich nowej KW Zadanie częściowe nr 5: 1) Regulacja działu IV Księgi Wieczystej nr CZ1L/00016741/2 przez wykreślenie hipotek. 2) Regulacja KW i ujawnieni ANR dla działki nr 215 km 6 ob. Kochcice, gm. Kochanowice, 3) Regulacja działu III Księgi Wieczystej nr CZ1L/00001905/2 4) Założenie/regulacja KW dla działek nr 184/3, 184/4, 184/5 km 223_18 o pow. 3,1192 ha położonych w obrębie Ligota Woźnicka, gmina Woźniki, powiat lubliniecki, woj. śląskie. 5) Regulacja działu III księgi wieczystej nr CZ1L/00012120/5, CZ1L/00011578/3 przez wykreślenie ciężarów i ograniczeń, Zadanie częściowe nr 6: 1) Założenie/regulacja KW dla działki 71/2 km 1 o pow. 3,9300 ha obręb Pieczyska, gm. Świerczów, woj. opolskie, 2) Założenie/regulacja KW dla działki 1170 km 3 o pow. 1,1800 ha obręb Wilków, gm. Wilków, woj. opolskie, 3) Założenie/regulacja KW dla działki 378/1 km 2 o pow. 0,2100 ha obręb Domaradz, gm. Pokój, woj. opolskie, 4) Założenie/regulacja KW dla działki 190/3 km 2 o pow. 0,1100 ha obręb Starościn gm. Świerczów, woj. opolskie, 5) Założenie/regulacja KW dla działki 53/1, 53/3 km 1 o pow. 0,7000 ha obręb Nowe Smarchowice, gm. Namysłów, powiat namysłowski, woj. opolskie, 6) Założenie/regulacja KW dla działki 493 km 1 o pow. 0,5300 ha obręb Kamienna, gm. Namysłów, powiat namysłowski, woj. opolskie,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa stosowne oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa stosowne oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa stosowne oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia w zakresie II geodezji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa stosowne oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zaleca się: - aby wykonawca (osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą), załączył do oferty aktualny odpis z ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzony za zgodność z oryginałem - załączenie kopii dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie II geodezji
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: 1) wykonanie przedmiotu umowy lub jego części stanie się zbędne dla zamawiającego ze względu na jego właściwość lub przeznaczenie albo gdy jego realizacja przez wykonawcę będzie niemożliwa do wykonania z przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) aktualna działka w ewidencji gruntów powstała z połączenia wielu działek przejętych odrębnie na Skarb Państwa, 3) zmiana treści umowy jest korzystna dla zamawiającego, 3. Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie na uzasadniony i pisemny wniosek Wykonawcy, złożony przed upływem terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany spowodowane są czynnikami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, 2) zmiany spowodowane działaniem osób trzecich, w wyniku których wykonanie usługi będzie niemożliwe, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 3) zmiana będąca następstwem działania organów administracji lub innych instytucji polegająca na przekroczeniu określonych przez prawo terminów wydawania wypisów, wyrysów, opinii, decyzji, postanowień, zaświadczeń i innych dokumentów, uniemożliwiającym wykonanie usługi. 4) wystąpienie tej samej nieruchomości w różnych księgach wieczystych, 5) rozbieżności w oznaczeniu nieruchomości w ewidencji gruntów i w KW, 6) trudności w odnalezieniu decyzji gruntów na Skarb Państwa, 7) utrudniony dostęp (lub brak bezpośredniego dostępu) do archiwów w celu odszukania niezbędnych dokumentów takich jak decyzje administracyjne, akty własności oraz wydłużające terminy w uzyskaniu uwierzytelnionych odpisów tych dokumentów, 8) trudności w uzyskaniu uwierzytelnionych dokumentów niezbędnych do założenia ksiąg wieczystych tj. decyzji administracyjnych, aktów własności ziemi przez właściwy organ. 9) Zaginiecie akt księgi wieczystej wraz z załączoną dokumentacją. 10) Brak nieruchomości w rejestrze ewidencji gruntów (błędnie sporządzona decyzja o przejęciu nieruchomości, pomyłka w oznaczeniu) 11) Konieczność regulacji stanu prawnego nieruchomości przez miejscowe Starostwo Powiatowe. (ujawnienie Skarbu Państwa). 4. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia brutto zamówienia jedynie w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 5. Dopuszcza się zamianę osób odpowiedzialnych za wykonanie Zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią następujące przypadki: 1) śmierć, choroba lub inne zdarzenie losowe, 2) nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy, 3) rezygnacja tych osób z wykonywania swoich obowiązków 6. O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować pisemnie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych
Oddział Terenowy w Opolu
ul. 1 Maja 6
45-068 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 09:45, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ul. 1 Maja 6 45-068 Opole.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja stanu prawnego nieruchomości i przygotowanie dokumentów do przewłaszczenia dla gruntów Skarbu Państwa pozostających we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych położonych na terenie województwa śląskiego, powiat Siemianowice Śląskie, gmina Siemianowice Śląskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja stanu prawnego nieruchomości i przygotowanie dokumentów do przewłaszczenia dla gruntów Skarbu Państwa pozostających we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych położonych na terenie woj. śląskiego powiat pszczyński gmina Pawłowice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie częściowe nr 3:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja stanu prawnego nieruchomości i przygotowanie dokumentów do przewłaszczenia dla gruntów Skarbu Państwa pozostających we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych położonych na terenie woj. śląskiego, powiat Jastrzębie Zdrój m. Jastrzębie Zdrój obręby Borynia, Bzie Górne, Bzie Załeckie, Jastrzębie Górne, Ruptawa, Szeroka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie częściowe nr 4:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja Księgi Wieczystej nr CZ1L/00047965/4 (obręb Cieszowa, gm. Koszęcin) przez odłączenie działek będących własnością ANR oraz założenie dla nich nowej KW.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie częściowe nr 5:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Regulacja działu IV Księgi Wieczystej nr CZ1L/00016741/2 przez wykreślenie hipotek. 2) Regulacja KW i ujawnieni ANR dla działki nr 215 km 6 ob. Kochcice, gm. Kochanowice, 3) Regulacja działu III Księgi Wieczystej nr CZ1L/00001905/2 4) Założenie/regulacja KW dla działek nr 184/3, 184/4, 184/5 km 223_18 o pow. 3,1192 ha położonych w obrębie Ligota Woźnicka, gmina Woźniki, powiat lubliniecki, woj. śląskie. 5) Regulacja działu III księgi wieczystej nr CZ1L/00012120/5, CZ1L/00011578/3 przez wykreślenie ciężarów i ograniczeń,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie częściowe nr 6:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Założenie/regulacja KW dla działki 71/2 km 1 o pow. 3,9300 ha obręb Pieczyska, gm. Świerczów, woj. opolskie, 2) Założenie/regulacja KW dla działki 1170 km 3 o pow. 1,1800 ha obręb Wilków, gm. Wilków, woj. opolskie, 3) Założenie/regulacja KW dla działki 378/1 km 2 o pow. 0,2100 ha obręb Domaradz, gm. Pokój, woj. opolskie, 4) Założenie/regulacja KW dla działki 190/3 km 2 o pow. 0,1100 ha obręb Starościn gm. Świerczów, woj. opolskie, 5) Założenie/regulacja KW dla działki 53/1, 53/3 km 1 o pow. 0,7000 ha obręb Nowe Smarchowice, gm. Namysłów, powiat namysłowski, woj. opolskie, 6) Założenie/regulacja KW dla działki 493 km 1 o pow. 0,5300 ha obręb Kamienna, gm. Namysłów, powiat namysłowski, woj. opolskie,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa wyposażenia Oddziału Chorób Wewnętrznych i Alergologii V piętro w meble medyczne - łóżka szpitalne.
- Zadanie nr 3 -Dostawa opon zimowych do pojazdów służbowych dla KWP w Opolu
- D/42/2024 - Zakup i dostawa specjalistycznych foteli na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego
- WIW.DA.272.5.2024 - Roboty budowlane w zakresie remontu podłogi w serwerowni w budynku "A" WIW Opole
- D/43/2024 - Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby dziekanatu Wydziału Chemii i Farmacji Uniwersytetu Opolskiego
- Usługa zorganizowania naboru i przeprowadzenia kursów branżowego języka polskiego jako obcego dla cudzoziemców spoza UE
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Badanie "Oszacowanie oczekiwanych rezultatów interwencji za pomocą miar dostępności transportowej dostosowanych do potrzeb dokumentów strategicznych i operacyjnych perspektywy finansowej 2014-2020".
- Wykonanie badania pt. "Badanie problemów związanych z wdrażaniem rekomendacji opracowanych w ramach ewaluacji działań Polityki Spójności".
- Ewaluacja tematyczna: uwarunkowania realizacji celów Programu NPRCz 2.0. na poziomie Beneficjentów
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Ocena śródokresowa realizacji Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021 - 2027
- Wykonanie badania pt. "Wpływ wsparcia działalności badawczo-rozwojowej w polityce spójności 2014-2020 na konkurencyjność i innowacyjność gospodarki - etap II: badanie ex-post"
- Usługa ekspercko-doradcza w zakresie opracowania Krajowego planu renowacji budynków
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.