eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceNA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW I GADŻETÓW REKLAMOWYCH EFS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-26

Katowice: NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW I GADŻETÓW REKLAMOWYCH EFS
Numer ogłoszenia: 38918 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW I GADŻETÓW REKLAMOWYCH EFS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Informator zgodnie z pkt. 3.1.1.SIWZ 2 500szt Rollbanner podwójny z oświetleniem halogenowym zgodnie z pkt. 3.1.2. SIWZ 4szt Papier firmowy zgodnie z pkt. 3.1.3. SIWZ - 10 000szt Teczka firmowa zgodnie z pkt. 3.1.4 SIWZ- 3 000szt Długopis reklamowy plastikowy zgodnie z pkt. 3.1.5. SIWZ- 1 500szt Długopis reklamowy metalowy zgodnie z pkt 3.1.6 SIWZ- 500szt Przybornik biurkowy zgodnie z pkt 3.1.7 SIWZ-200szt Czytnik kart SIM z zegarkiem zgodnie z pkt 3.1.8 SIWZ-50szt Filizanka porcelanowa ze spodkiem zgodnie z pkt 3.1.9. SIWZ- 120szt Komplet cukiernica z łyżeczką do cukru zgodnie z pkt 3.1.10 SIWZ- 10szt Dzbanuszek na mleko zgodnie z pkt 3.1.11 SIWZ- 10szt Łyżeczka do kawy zgodnie z pkt 3.1.12 SIWZ- 200szt Dzbanek termiczny do kawy i herbaty zgodnie z pkt. 3.1.13 SIWZ- 10szt Kubek termiczny bez pokrywki zgodnie z pkt. 3.1.14 SIWZ -150szt Kubek termiczny z pokrywką zgodnie z pkt. 3.1.15 SIWZ-80szt Piłeczka antystresowa zgodnie z pkt. 3.1.16 SIWZ- 1 250szt Torba na dokumenty zgodnie z pkt. 3.1.17 SIWZ- 50szt Reklamowa torba papierowa (mała) zgodnie z pkt. 3.1.18 SIWZ-800szt Stolik promocyjny zgodnie z pkt. 3.1.19 SIWZ-1szt Planer suchoscieralny zgodnie z pkt. 3.1.20 SIWZ - 1szt Flipchart magnetyczny - suchoscieralny zgodnie z pkt. 3.1.21 SIWZ-2szt Część II: Podkładka pod mysz z kalkulatorem zgodnie z pkt. 3.2.1 SIWZ-150szt Składana torba na zakupy zgodnie z pkt. 3.2.2 SIWZ-250szt Podstawki korkowe pod kubek zgodnie z pkt. 3.2.3 SIWZ - 200 kpl Zszywacz nożycowy zgodnie z pkt. 3.2.4 SIWZ - 30szt Lampka diodowa na USB zgodnie z pkt. 3.2.5 SIWZ - 200szt Zegar scienny aluminiowy z barometrem i higrometrem zgodnie z pkt. 3.2.6 SIWZ - 200szt Parasolka składana zgodnie z pkt. 3.2.7 SIWZ - 150szt Filiżanka termiczna z talerzykiem zgodnie z pkt. 3.2.8 SIWZ - 100szt Karteczki samoprzylepne (w dystrybutorku) zgodnie z pkt. 3.2.9 SIWZ - 1000szt Pendrive USB high Speed zgodnie z pkt. 3.2.10 SIWZ - 200szt Portfel ze skóry naturalnej zgodnie z pkt. 3.2.11 SIWZ - 50szt Apaszka jedwabna zgodnie z pkt. 3.2.12 SIWZ - 20szt Krawat jedwabny zgodnie z pkt. 3.2.13 SIWZ - 20szt Skóropodobna torba na dokumenty zgodnie z pkt. 3.2.14 SIWZ - 50szt Radiowo-optyczna myszka do laptopa ze stacją dokującą zgodnie z pkt. 3.2.15 SIWZ - 150szt

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.64.10.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Wykażą się co najmniej trzema usługami określonymi w punkcie 3 SIWZ odpowiadającymi swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia wykonanymi w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - np. referencje. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosownymi dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Spółki Cywilnej należy również złożyć umowę Spółki. Wyżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem i podpisane wraz z pieczątką przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie. 2. Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w pkt 1 - przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem i podpisane wraz z pieczątką przez Wykonawcę bądź notarialnie. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych przedstawione w formie oryginału. 4. Wykaz co najmniej trzech usług określonych w punkcie 3 SIWZ odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - np. referencje w oryginale lub czytelnej kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź osobę upoważnioną

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach ul. Kościuszki 30 40-048 Katowice III piętro, pokój nr 325.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach ul. Kościuszki 30 40-048 Katowice III piętro, pokój nr 352 - Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dostawa współfinansowana w ramach projektu EFS z działania 3.2 c SPO RZL Pomoc Techniczna oraz współfinsowana z EFS w ramach Pomocy Technicznej PO KL

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa materiałów i gadżetów reklamowych EFS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Informator zgodnie z pkt. 3.1.1.SIWZ 2 500szt Rollbanner podwójny z oświetleniem halogenowym zgodnie z pkt. 3.1.2. SIWZ 4szt Papier firmowy zgodnie z pkt. 3.1.3. SIWZ - 10 000szt Teczka firmowa zgodnie z pkt. 3.1.4 SIWZ- 3 000szt Długopis reklamowy plastikowy zgodnie z pkt. 3.1.5. SIWZ- 1 500szt Długopis reklamowy metalowy zgodnie z pkt 3.1.6 SIWZ- 500szt Przybornik biurkowy zgodnie z pkt 3.1.7 SIWZ-200szt Czytnik kart SIM z zegarkiem zgodnie z pkt 3.1.8 SIWZ-50szt Filizanka porcelanowa ze spodkiem zgodnie z pkt 3.1.9. SIWZ- 120szt Komplet cukiernica z łyżeczką do cukru zgodnie z pkt 3.1.10 SIWZ- 10szt Dzbanuszek na mleko zgodnie z pkt 3.1.11 SIWZ- 10szt Łyżeczka do kawy zgodnie z pkt 3.1.12 SIWZ- 200szt Dzbanek termiczny do kawy i herbaty zgodnie z pkt. 3.1.13 SIWZ- 10szt Kubek termiczny bez pokrywki zgodnie z pkt. 3.1.14 SIWZ -150szt Kubek termiczny z pokrywką zgodnie z pkt. 3.1.15 SIWZ-80szt Piłeczka antystresowa zgodnie z pkt. 3.1.16 SIWZ- 1 250szt Torba na dokumenty zgodnie z pkt. 3.1.17 SIWZ- 50szt Reklamowa torba papierowa (mała) zgodnie z pkt. 3.1.18 SIWZ-800szt Stolik promocyjny zgodnie z pkt. 3.1.19 SIWZ-1szt Planer suchoscieralny zgodnie z pkt. 3.1.20 SIWZ - 1szt Flipchart magnetyczny - suchoscieralny zgodnie z pkt. 3.1.21 SIWZ-2szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa materiałów i gadżetów reklamowych EFS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkładka pod mysz z kalkulatorem zgodnie z pkt. 3.2.1 SIWZ-150szt Składana torba na zakupy zgodnie z pkt. 3.2.2 SIWZ-250szt Podstawki korkowe pod kubek zgodnie z pkt. 3.2.3 SIWZ - 200 kpl Zszywacz nożycowy zgodnie z pkt. 3.2.4 SIWZ - 30szt Lampka diodowa na USB zgodnie z pkt. 3.2.5 SIWZ - 200szt Zegar scienny aluminiowy z barometrem i higrometrem zgodnie z pkt. 3.2.6 SIWZ - 200szt Parasolka składana zgodnie z pkt. 3.2.7 SIWZ - 150szt Filiżanka termiczna z talerzykiem zgodnie z pkt. 3.2.8 SIWZ - 100szt Karteczki samoprzylepne (w dystrybutorku) zgodnie z pkt. 3.2.9 SIWZ - 1000szt Pendrive USB high Speed zgodnie z pkt. 3.2.10 SIWZ - 200szt Portfel ze skóry naturalnej zgodnie z pkt. 3.2.11 SIWZ - 50szt Apaszka jedwabna zgodnie z pkt. 3.2.12 SIWZ - 20szt Krawat jedwabny zgodnie z pkt. 3.2.13 SIWZ - 20szt Skóropodobna torba na dokumenty zgodnie z pkt. 3.2.14 SIWZ - 50szt Radiowo-optyczna myszka do laptopa ze stacją dokującą zgodnie z pkt. 3.2.15 SIWZ - 150szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.