To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-12
Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 28 zadań.
Numer ogłoszenia: 3895 - 2015; data zamieszczenia: 12.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 376010 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 293-53-85, faks 12 293-58-98.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 28 zadań..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część A: zadania od 1 do 5 Dostawa komputerów stacjonarnych zestawy: jednostka centralna + monitor, jednostek centralnych komputerów stacjonarnych - wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8A - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30211000-1, 30213300-8, 30231300-0. Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w ilości mniejszej (maksymalnie 20 % łącznej wartości brutto zamówienia) niż wskazano w SIWZ, lub bez niektórych części składowych danego zestawu (np. jeżeli zamawiany był zestaw z monitorem Zamawiający zastrzega możliwość kupna tego zestawu bez monitora) wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, tj. w specyfikacji technicznej (zał. nr 7). W poszczególnych zestawach dopuszcza się zastosowanie podzespołów o parametrach lepszych niż wyspecyfikowano, przykładowo: - zastosowanie większej pamięci RAM, przy zachowaniu typu pamięci zgodnej ze specyfikacją np. w miejsce 2048 MB - 4096 MB - zastosowanie większego dysku np. w miejsce 500 GB - 1000 GB tego samego typu co w specyfikacji - Zastosowanie płyty głównej z większą ilością portów, itp. Część B: zadanie 6 Dostawa serwera plików w ilości i o parametrach określonych w specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.B. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30233000-1 Oferowane urządzenie musi zostać dostarczone jako urządzenie nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Część C: zadania od 7 do 16 Dostawa zestawów komputerów przenośnych (notebooków/netbooków/ultrabooków), w ilości i o parametrach określonych w specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.C. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w ilości mniejszej (maksymalnie 20 % łącznej wartości brutto zamówienia) niż wskazano w SIWZ lub bez niektórych części składowych danego zestawu (przykładowo jeżeli zamawiany był zestaw z dodatkowym wyposażeniem np. program Office, torba, myszka zamawiający zastrzega sobie możliwość kupna tego zestawu bez dodatkowego wyposażenia lub jego części) wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, tj. w specyfikacji technicznej (zał. nr 7). Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Część D: zadania od 17 do 20 Dostawa drukarek w ilości i o parametrach określonych w specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.D. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6, 30232110-8, 30216110-0. Oferowane urządzenie musi zostać dostarczone jako urządzenie nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Część E: zadania od 21 do 23 Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.E. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232000-4. Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Część F: zadania od 24 do 25 Dostawa skanerów - w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.F. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30216110-0. Część G: zadanie 26 Dostawa monitorów - w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.G. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231300-0 Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Część H: zadania od 27 do 28 Dostawa tabletów - w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.H. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6, 30213200-7. Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.30.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.23.20.00-4, 30.21.32.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR SP. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5284,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5703,51
Oferta z najniższą ceną: 5300,07 / Oferta z najwyższą ceną: 6027,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5691,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6307,44
Oferta z najniższą ceną: 5857,26 / Oferta z najwyższą ceną: 6519,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowo-Handlowa WIP - Jerzy Grzywocz, ul. Hetmańska 24, 40-560 Katowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2138,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2706,00
Oferta z najniższą ceną: 2495,67 / Oferta z najwyższą ceną: 2706,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1426,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2081,16
Oferta z najniższą ceną: 2081,16 / Oferta z najwyższą ceną: 2337,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3254,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3929,85
Oferta z najniższą ceną: 3929,85 / Oferta z najwyższą ceną: 3929,85
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4462,44
Oferta z najniższą ceną: 3716,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4462,44
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Zadanie nr 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZYCOM POLSKA Sp. z o.o., ul. Puszczyka 9, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7667,82
Oferta z najniższą ceną: 7587,87 / Oferta z najwyższą ceną: 11718,21
Waluta: PLN.
Część NR: 19
Nazwa: Zadanie nr 19
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR SP. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4268,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1937,25
Oferta z najniższą ceną: 1808,10 / Oferta z najwyższą ceną: 1937,25
Waluta: PLN.
Część NR: 20
Nazwa: Zadanie nr 20
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR SP. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2764,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3997,50
Oferta z najniższą ceną: 3997,50 / Oferta z najwyższą ceną: 3997,50
Waluta: PLN.
Część NR: 25
Nazwa: Zadanie nr 25
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR SP. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 820,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 846,24
Oferta z najniższą ceną: 846,24 / Oferta z najwyższą ceną: 846,24
Waluta: PLN.
Część NR: 26
Nazwa: Zadanie nr 26
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4796,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5828,97
Oferta z najniższą ceną: 5828,97 / Oferta z najwyższą ceną: 5828,97
Waluta: PLN.
Część NR: 27
Nazwa: Zadanie nr 27
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1161,12
Oferta z najniższą ceną: 1161,12 / Oferta z najwyższą ceną: 1161,12
Waluta: PLN.
Część NR: 28
Nazwa: Zadanie nr 28
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6333,27
Oferta z najniższą ceną: 6333,27 / Oferta z najwyższą ceną: 6333,27
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
więcej: Komputery wysokowydajne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.