Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-26
Elbląg: Sprzątanie pomieszczeń dydaktycznych, biurowych, sanitarnych i ogólnodostępnych o powierzchni 4000 m2 w siedzibie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1 oraz sprzątanie terenu zewnętrznego.
Numer ogłoszenia: 38965 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2398850, fax 055 2398852.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.pwsz.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń dydaktycznych, biurowych, sanitarnych i ogólnodostępnych o powierzchni 4000 m2 w siedzibie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1 oraz sprzątanie terenu zewnętrznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń dydaktycznych, biurowych, sanitarnych i ogólnodostępnych o powierzchni 4000 m2 w siedzibie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1 oraz sprzątanie terenu zewnętrznego. · Pełny zakres usługi jest określony w Specyfikacji Technicznej Usługi będącej Załącznikiem Nr 1 do SIWZ; · Usługa będzie realizowana od poniedziałku do niedzieli w następujących godzinach pracy: · Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie sprzęt i środki czystości służące do realizacji usługi; - 15.00 - 23.00 - minimum 3 pracowników, - 22.00 - 6.00 - minimum 3 pracowników. · Wykonawca zobowiązuje się do stosowania środków czystości i materiałów eksploatacyjnych, które spełniają wymogi Polskich Norm oraz Unii Europejskiej i są dopuszczone do stosowania na terenie Polski; · Wykonawca zapewnia stały, codzienny nadzór nad pracą serwisu sprzątającego przez osobę funkcyjną firmy, kierującą pracownikami w czasie od rozpoczęcia do zakończenia pracy. Zamawiający dopuszcza, aby osoba ta jednocześnie wykonywała czynności związane ze sprzątaniem pomieszczeń.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: · Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność w zakresie usług sprzątania będących przedmiotem niniejszego postępowania - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 1 SIWZ; · Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługi stanowiących przedmiot zamówienia co najmniej dwie usługi każda o wartości nie mniejszej niż przedmiot postępowania tj. utrzymanie czystości w budynkach administracyjnych użyteczności publicznej o powierzchni biurowej nie mniejszej niż 4000 m2 każdy. Przez obiekty użyteczności publicznej, Zamawiający rozumie obiekty wymienione w § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690 z 2002r.) - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 3 SIWZ; b. dysponują osobami zatrudnionymi lub podmiotami, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi, które posiadają wymagane kwalifikacje niezbędne do wykonywania usługi. Wykonawca zatrudni do sprzątania i nadzoru pracowników dających rękojmię zachowania tajemnicy, zdyscyplinowanych oraz w pełni sprawnych psychicznie z wykształceniem co najmniej podstawowym - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 4 SIWZ; · Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 2 SIWZ; · Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 5 SIWZ; Dodatkowe wymagania od wykonawców: · Wykonawca posiada zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi tj. Certyfikat PN-EN ISO 9001:2001 Sytemu Zarządzania Jakością lub równoważny, wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości zakresie usługi będącej przedmiotem zamówienia - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 6 SIWZ; · Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności stanowiącej przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 500 000.00 PLN - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 7 SIWZ; · Wykonawca przeprowadzić wizję lokalną w obiekcie i posesji PWSZ w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1. Celem wizji jest wykonanie własnych pomiarów powierzchni, umożliwiających prawidłowe przygotowanie oferty - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 8 SIWZ; · Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 10 SIWZ; Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o FORMULARZ OFERTY (Załącznik Nr 2 do SIWZ) Specyfikacje Techniczna Dostawy Załącznik Nr 1 do SIWZ) wypełniony według załączonego wzoru i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli, stanowiący integralną część niniejszego SIWZ dołączyć należy następujące oświadczenia i dokumenty: · Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; · Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; · Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (Załącznik Nr 3 do SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługi stanowiących przedmiot zamówienia (co najmniej dwie usługi), w tym okresie z podaniem ich wartości (tylko takie, których wartość jest nie mniejsza niż przedmiot zamówienia), dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należycie; · Wykaz osób zatrudnionych lub podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi (Załącznik Nr 4 do SIWZ), z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania usługi, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; · Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. z późn. zm.) (według załączonego wzoru Załącznik Nr 5 do SIWZ); · Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi tj. Certyfikat PN-EN ISO 9001:2001 Sytemu Zarządzania Jakością lub równoważny, wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości zakresie usługi będącej przedmiotem zamówienia; · Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności stanowiącej przedmiot zamówienia na wartość na wartość nie mniejszą niż 500 000.00 PLN: · Oświadczenie o przeprowadzeniu dokonania wizji lokalnej obiektu i posesji PWSZ w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1, przez Wykonawcę; · Wykaz osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli; · Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a. Wykaz składają tylko Wykonawcy, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b. W wykazie podmiotów należy wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowaw Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Państwowaw Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, pok. 213.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa systemu aspiracyjno-próżniowego do pobierania krwi i drobnych zabiegów medycznych na okres 24 miesięcy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- ZP/3/2025 Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynami energii i wymiany oświetlenia zewnętrznego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Roboty budowlane związane z odnową oznakowania poziomego m. Elbląga w roku 2025
- ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW BETONOWYCH
- POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OBIEKTU CENTRUM TAŃCA PROMYK W CENTRUM SPOTKAŃ EUROPEJSKICH ŚWIATOWID W ELBLĄGU
- dostawa środków chemicznych na potrzeby Kompleksu Obiektów Basenowych (KOB) na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń w placówce żłobkowej przy ul. Tysiąclecia oraz przy ul. ks. P. Wawrzyniaka w Kępnie.
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Usługa kompleksowego sprzątania przestrzeni budynków i terenów należących do Muzeum Niepodległości w Warszawie, tj. siedziba główna wraz z Oddziałami
- Wykonanie usługi sprzątania w obiekcie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z terenem przylegającym - numer postępowania: 21/ZP/25
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie zlokalizowanych w kompleksie przy ul. Kocjana 3 w Warszawie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.