Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-26
Zawiercie: Wynajem sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu
Numer ogłoszenia: 38979 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710765, fax 032 6710773.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.pzd.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu na terenie Obwodu Drogowego w Kądzielowie, Pilicy i Szczekocinach. Zakres zamówienia na Obwodzie Drogowym w Kądzielowie obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: I. Przy bieżącym utrzymaniu dróg: 1.Samochód samowyładowczy od 5 do 10 ton - w ilości do 2.160 godzin pracy 2.Koparko - ładowarka CATAPILLAR - w ilości do 1.120 godzin pracy 3.Podnośnik ( zwyżka ) - w ilości do 1.440 godzin pracy 4.Równiarka - w ilości do 100 godzin pracy 5.Walec stalowy samojezdny 5-10 Mg - w ilości do 60 godzin pracy II. Przy przewozach masowych: 1.Samochód ciężarowy od 5 do 10 ton- w ilości do 1.100 km Zakres zamówienia na Obwodzie Drogowym w Pilicy obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: I. Przy bieżącym utrzymaniu dróg: 1.Samochód samowyładowczy od 5 do 10 ton - w ilości do 1.620 godzin pracy 2.Koparko - ładowarka CATAPILLAR - w ilości do 840 godzin pracy 3.Podnośnik ( zwyżka )- w ilości do 120 godzin pracy 4.Równiarka - w ilości do 100 godzin pracy 5.Walec stalowy samojezdny 5-10 Mg- w ilości do 45 godzin pracy II. Przy przewozach masowych: 1.Samochód ciężarowy od 5 do 10 ton - w ilości do 800 km Zakres zamówienia na Obwodzie Drogowym w Szczekocinach obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: I. Przy bieżącym utrzymaniu dróg: 1.Samochód samowyładowczy od 5 do 10 ton - w ilości do 1.620 godzin pracy 2.Koparko - ładowarka CATAPILLAR - w ilości do 840 godzin pracy 3.Równiarka - 1 szt. - w ilości do 100 godzin pracy 4.Walec stalowy samojezdny 5-10 Mg- w ilości do 45 godzin pracy II. Przy przewozach masowych: 1.Samochód ciężarowy od 5 do 10 ton - w ilości do 800 km
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Oryginalny kod CPV: 60.12.91.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą Oryginalny kod CPV: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Kod CPV wg słownika 2008: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Oryginalny kod CPV: 60.12.30.00 - Usługi transportu specjalistycznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający i akceptujący warunki zawarte w SIWZ. W/w zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt VII SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : -wypełniony formularz oferty wraz z zestawieniem cen jednostkowych ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i 1A , 2 i 2A, 3 i 3A do specyfikacji) -oświadczenie oferenta (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji) -oświadczenie oferenta ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji ) -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji -licencja na wykonywanie transportu drogowego rzeczy -ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumentem potwierdzającym spełnienie tego warunku jest polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.pzd.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, pok. 314 - III piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, Sekretariat pok. 302 - III piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu na terenie Obwodu Drogowego w Kądzielowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia na Obwodzie Drogowym w Kądzielowie obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: I. Przy bieżącym utrzymaniu dróg: 1.Samochód samowyładowczy od 5 do 10 ton - w ilości do 2.160 godzin pracy 2.Koparko - ładowarka CATAPILLAR - w ilości do 1.120 godzin pracy 3.Podnośnik ( zwyżka ) - w ilości do 1.440 godzin pracy 4.Równiarka - w ilości do 100 godzin pracy 5.Walec stalowy samojezdny 5-10 Mg - w ilości do 60 godzin pracy II. Przy przewozach masowych: 1.Samochód ciężarowy od 5 do 10 ton- w ilości do 1.100 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2, 60.12.91.00-9, 45.52.00.00-8, 60.12.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu na terenie Obwodu Drogowego w Pilicy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia na Obwodzie Drogowym w Pilicy obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: I. Przy bieżącym utrzymaniu dróg: 1.Samochód samowyładowczy od 5 do 10 ton - w ilości do 1.620 godzin pracy 2.Koparko - ładowarka CATAPILLAR - w ilości do 840 godzin pracy 3.Podnośnik ( zwyżka )- w ilości do 120 godzin pracy 4.Równiarka - w ilości do 100 godzin pracy 5.Walec stalowy samojezdny 5-10 Mg- w ilości do 45 godzin pracy II. Przy przewozach masowych: 1.Samochód ciężarowy od 5 do 10 ton - w ilości do 800 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2, 60.12.91.00-9, 45.52.00.00-8, 60.12.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wynajem sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu na terenie Obwodu Drogowego w Szczekocinach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia na Obwodzie Drogowym w Szczekocinach obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: I. Przy bieżącym utrzymaniu dróg: 1.Samochód samowyładowczy od 5 do 10 ton - w ilości do 1.620 godzin pracy 2.Koparko - ładowarka CATAPILLAR - w ilości do 840 godzin pracy 3.Równiarka - 1 szt. - w ilości do 100 godzin pracy 4.Walec stalowy samojezdny 5-10 Mg- w ilości do 45 godzin pracy II. Przy przewozach masowych: 1.Samochód ciężarowy od 5 do 10 ton - w ilości do 800 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2, 60.12.91.00-9, 45.52.00.00-8, 60.12.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz tablic informacyjnych i słupków do znaków drogowych na drogi powiatowe i wojewódzkie
- Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Zawierciu - etap 1
- Dostawa sprzętu IT dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- "Remont ogrodzenia przy szkole w Bzowie."
- Wykonanie instalacji gazowej, c.o. i cwu w mieszkaniach gminnych wraz aktualizacją projektów, w budynkach przy ul. Wojska Polskiego 8, 10, 6, 8A
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- Załadunek, rozładunek i przemieszczanie odpadów za pomocą ładowarki.
- Dostawa kruszywa betonowego i pospółki żwirowej do bieżącego utrzymania dróg
- "Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz środków transportowych wraz z kierowcami na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.