To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-03-28
Zawiercie: Wynajem sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu.
Numer ogłoszenia: 62562 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 38979 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, ul. Sienkiewicza, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710765, fax 032 6710773.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu na terenie Obwodu Drogowego w Kądzielowie, Pilicy i Szczekocinach. Zakres zamówienia na Obwodzie Drogowym w Kądzielowie obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: I. Przy bieżącym utrzymaniu dróg: 1.Samochód samowyładowczy od 5 do 10 ton - w ilości do 2.160 godzin pracy 2.Koparko - ładowarka CATAPILLAR - w ilości do 1.120 godzin pracy 3.Podnośnik zwyżka - w ilości do 1.440 godzin pracy 4.Równiarka - w ilości do 100 godzin pracy 5.Walec stalowy samojezdny 5-10 Mg - w ilości do 60 godzin pracy II. Przy przewozach masowych: 1.Samochód ciężarowy od 5 do 10 ton- w ilości do 1.100 km Zakres zamówienia na Obwodzie Drogowym w Pilicy obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: I. Przy bieżącym utrzymaniu dróg: 1.Samochód samowyładowczy od 5 do 10 ton - w ilości do 1.620 godzin pracy 2.Koparko - ładowarka CATAPILLAR - w ilości do 840 godzin pracy 3.Podnośnik zwyżka - w ilości do 120 godzin pracy 4.Równiarka - w ilości do 100 godzin pracy 5.Walec stalowy samojezdny 5-10 Mg- w ilości do 45 godzin pracy II. Przy przewozach masowych: 1.Samochód ciężarowy od 5 do 10 ton - w ilości do 800 km Zakres zamówienia na Obwodzie Drogowym w Szczekocinach obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: I. Przy bieżącym utrzymaniu dróg: 1.Samochód samowyładowczy od 5 do 10 ton - w ilości do 1.620 godzin pracy 2.Koparko - ładowarka CATAPILLAR - w ilości do 840 godzin pracy 3.Równiarka - 1 szt. - w ilości do 100 godzin pracy 4.Walec stalowy samojezdny 5-10 Mg- w ilości do 45 godzin pracy II.Przy przewozach masowych: 1.Samochód ciężarowy od 5 do 10 ton - w ilości do 800 km
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Oryginalny kod CPV: 60.12.91.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą Oryginalny kod CPV: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Kod CPV wg słownika 2008: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Oryginalny kod CPV: 60.12.30.00 - Usługi transportu specjalistycznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 918020 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wynajem sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu na terenie Obwodu Drogowego w Kądzielowie.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowo-Drogowe URBIT Bogusław Bugaj, Lgota Murowana 29c, 42-425 Kroczyce, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 432480
- Oferta z najniższą ceną: 432480 / oferta z najwyższą ceną: 455250
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wynajem sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu na terenie Obwodu Drogowego w Pilicy.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowo-Drogowe URBIT Bogusław Bugaj, Lgota Murowana 29c, 42-425 Kroczyce, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 255750
- Oferta z najniższą ceną: 255750 / oferta z najwyższą ceną: 260315
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wynajem sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu na terenie Obwodu Drogowego w Szczekocinach.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Transportowe Jan Jakubczak, Hucisko, ul. Jodłowa 32, 42-421 Włodowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 229790
- Oferta z najniższą ceną: 229790 / oferta z najwyższą ceną: 242975
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w roku 2025"
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w I i II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół na terenie Miasta i Gminy Bierutów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych
- Świadczenie usługi przewozu uczniów do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Lipsko
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
- Organizacja wycieczki dla 44 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 17 osobami towarzyszącymi.
- Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.