Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-09
Warszawa: Konserwacja i eksploatacja systemu odwodnienia oraz konserwacja i eksploatacja systemu zasilania sterowania instalacji odwodnienia znajdujących się w zagłębieniu Wisłostrady w tunel drogowy w Warszawie
Numer ogłoszenia: 390050 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Trasa Świętokrzyska" Sp. z o.o. , ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6191043, faks 022 6700596.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.trasa.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i eksploatacja systemu odwodnienia oraz konserwacja i eksploatacja systemu zasilania sterowania instalacji odwodnienia znajdujących się w zagłębieniu Wisłostrady w tunel drogowy w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) konserwacja i eksploatacja systemu odwodnienia (zadanie I), 2)konserwacja i eksploatacja systemu zasilania i sterowania instalacji odwodnienia (zadanie II) znajdujących się w zagłębieniu Wisłostrady w tunel drogowy w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacja techniczna i zestawienie czynności konserwacyjno-serwisowych opracowane na podstawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego na pełnienie funkcji operatora tunelu zagłębienia Wisłostrady udzielanego przez Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie. Wartość zamówienia nie przekracza 2006 000 EUR..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp cieczowych 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Szczegółowe informacje o warunkach udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że: 1) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych w postaci odpadów ropopochodnych lub umowę z firmą posiadającą zezwolenie na prowadzenie takiej działalności zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - zezwolenie powinno dotyczyć odpadów o kodach 13 05 01, 13 05 02, 13 05 03, 13 05 06, 13 05 07, 13 05 08, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 w sprawie katalogu odpadów - Dz. U. Nr 112 , poz.1206 (dotyczy zadania nr I), 2) posiada doświadczenie zawodowe obejmujące wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednego zamówienia o wartości bez podatku VAT minimum 50.000 zł, polegającego na remoncie, konserwacji lub eksploatacji: a) instalacji wodno-kanalizacyjnej w obrębie obiektu drogowego lub przemysłowego (dotyczy zadania nr I), b) instalacji zasilania i sterowania elektrycznego w obrębie obiektu drogowego lub przemysłowego (dotyczy zadania nr II), 3) powierza kierowanie wykonywaniem zamówienia osobom posiadającym uprawnienia: a) do nadzoru nad osobami wykonującymi prace w zakresie montażu, kontroli i pomiarów urządzeń w obwodach elektrycznych do 1 kV, (dotyczy zadania nr II), b) do wykonywania czynności w zakresie montażu, kontroli i pomiarów urządzeń w obwodach elektrycznych do 1 kV, (dotyczy zadania nr II), 4) dysponuje potencjałem technicznym, który obejmuje wyposażenie ze sprzętem do wykonania zamówienia (dotyczy zadania nr I). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie poprzez ustalenie, czy wykonawca spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (metoda 0/1). Jeżeli wykonawca nie spełnia co najmniej jednego w warunków udziału w postępowaniu podlega on wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w specyfikacji zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 i z 2008 r. Nr 188, poz. 1155)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (dotyczy zadań nr I i nr II), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy zadań nr I i nr II), 3) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych w postaci odpadów ropopochodnych lub umowę z firmą posiadającą zezwolenie na prowadzenie takiej działalności zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - zezwolenie powinno dotyczyć odpadów o kodach 13 05 01, 13 05 02, 13 05 03, 13 05 06, 13 05 07, 13 05 08, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 w sprawie katalogu odpadów - Dz. U. Nr 112 , poz.1206 (dotyczy zadania nr I), 4) wykaz zamówień o wartości bez podatku VAT minimum 50.000 zł, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, polegających na remoncie, konserwacji lub eksploatacji: a) instalacji wodno-kanalizacyjnej w obrębie obiektu drogowego lub przemysłowego (dotyczy zadania nr I), b) instalacji zasilania i sterowania elektrycznego w obrębie obiektu drogowego lub przemysłowego (dotyczy zadania nr II), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie z wyszczególnieniem osób odpowiedzialnych za poszczególne obowiązki określone w szczegółowych informacjach o warunkach udziału w postępowaniu (dotyczy zadania nr II), 5) dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna osoba, która będzie wykonywać zamówienie posiada: a) świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające osoby kierujące czynnościami osób wykonujących prace w zakresie montażu, kontroli i pomiarów urządzeń w obwodach elektrycznych do 1 kV, (dotyczy zadania nr II), b) świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do wykonywania czynnościami w zakresie montażu, kontroli i pomiarów urządzeń w obwodach elektrycznych do 1 kV, (dotyczy zadania nr II), 6) wykaz narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje wykonawca, obejmujący wóz asenizacyjny o pojemności min 10 m3, beczkowóz o pojemności min 10 m3, pompy elektryczne o mocy min 3 kW - 2 szt, pompy spalinowe o mocy min 3 kW - 2 szt., urządzenie do czyszczenia i udrażniania kanalizacji do długości (przewód min. 50 mb) oraz urządzenia do zbierania i transportu odpadów ropopochodnych. (dotyczy zadania nr I). Jeżeli wykonawca przewiduje, że do wykonania zamówienia użyje podwykonawców, powinien przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia: 1) osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 2) potencjału technicznego, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 6 wykonawca wskazał podmiot, który udostępni wskazane narzędzia. Wykonawcy mający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej składają oświadczenia i dokumenty będące odpowiednikami powyższych dokumentów zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 i z 2008 r. Nr 188, poz. 1155). Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.trasa.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Trasa Świętokrzyska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Strzelecka 3 m 12 03-433 Warszawa,
faks 22 670-95-96
e-mail: k.kedra@trasa.com.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 10:30, miejsce: Trasa Świętokrzyska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Strzelecka 3 m 12 03-433 Warszawa,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: konserwacja i eksploatacja systemu odwodnienia znajdującego się w zagłębieniu Wisłostrady w tunel drogowy w Warszawie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacja techniczna i zestawienie czynności konserwacyjno-serwisowych opracowane na podstawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego na pełnienie funkcji operatora tunelu zagłębienia Wisłostrady udzielanego przez Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: konserwacja i eksploatacja systemu zasilania i sterowania instalacji odwodnienia znajdującego się w zagłębieniu Wisłostrady w tunel drogowy w Warszawie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacja techniczna i zestawienie czynności konserwacyjno-serwisowych opracowane na podstawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego na pełnienie funkcji operatora tunelu zagłębienia Wisłostrady udzielanego przez Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług serwisowania oraz napraw urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- Naprawa poprzez dostawę, montaż i rekonfigurację materiałów eksploatacyjnych UPS z podziałem na 4 części
- Kredyty dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
- Usługa serwisowa urządzeń zdalnego sterowania w 3 nastawniach centralnych (NC) na terenie jednego zakładu PKP Energetyka spółka z o.o.
- Modernizacja Instalacji Odsiarczania Spalin bloków nr 8, 10, 11 i 12 w BOT Elektrownia Bełchatów S.A.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp cieczowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.