Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-10
Bytom: Likwidacja negatywnych skutków płytkiego kopalnictwa - Nadleśnictwo Chrzanów, Leśnictwo Podłęże, oddział leśny 268f w Jaworznie - uzdatnianie terenu
Numer ogłoszenia: 390404 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja negatywnych skutków płytkiego kopalnictwa - Nadleśnictwo Chrzanów, Leśnictwo Podłęże, oddział leśny 268f w Jaworznie - uzdatnianie terenu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie uzdatniania terenu, zlokalizowanego w Jaworznie w oddziale leśnym 268 f Nadleśnictwa Chrzanów, Leśnictwo Podłęże, na działkach nr 330/1 i 330/4 o łącznej powierzchni ok. 3,0 ha oraz wykonanie po zakończeniu prac uzdatniających kontrolnych badań geofizycznych terenu, dla którego wykonano te prace. Tereny opisane powyżej są terenami leśnymi będącymi w zarządzie Nadleśnictwa Chrzanów, Leśnictwo Podłęże. Tereny te Nadleśnictwo nieodpłatnie udostępni Wykonawcy celem wykonania prac uzdatniających. Realizacja zadania winna być przeprowadzona zgodnie z dokumentacją pn. Likwidacja negatywnych skutków płytkiego kopalnictwa - Nadleśnictwo Chrzanów, Leśnictwo Podłęże, oddział leśny 268f w Jaworznie badania geofizyczne terenuopracowaną w lipcu 2012r. przez AGOS -GEMES Sp. z o.o. w Katowicach - której wyciąg stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje : a) Opracowanie szczegółowej technologii robót w oparciu o uzgodnienia jej warunków z Nadleśnictwem Chrzanów i dokumentacje pn. Likwidacja negatywnych skutków płytkiego kopalnictwa - Nadleśnictwo Chrzanów, Leśnictwo Podłęże, oddział leśny 268f w Jaworznie badania geofizyczne terenu i przedłożenie jej Zamawiającemu. b) Pomiary geodezyjne - geodezyjne wytyczenie i stabilizacja w terenie: miejsc wierceń wraz z niwelacją otworów wiertniczych, wytyczenie trasy drogi technologicznej. c) Wykonanie robót przygotowawczych, w tym: organizacja placu budowy, udrożnienie dojazdów poprzez wycinkę ok. 25-30 sztuk drzew o śr. do 15 cm, uzgodnienie z leśniczym przebiegu tymczasowych wewnętrznych dróg dojazdowych z płyt betonowych o długości ok. 100 mb, naprawa istniejących dróg leśnych którymi prowadzony będzie dowóz materiałów, usunięcie drzew rosnących w zapadliskach (69 szt.), usunięcie podszytów na pow. ok. 0,25 ha. (Uwaga: drewno pozostaje w dyspozycji Nadleśnictwa, miejsce jego składowania winno być uzgodnione z Nadleśniczym), uzgodnienie miejsca poboru wody i innych mediów, d) Uzyskanie decyzji na odzysk odpadów (z uwzględnieniem warunków i wymogów stawianych przez Urząd Miejski w Jaworznie) e) Wypełnienie - zasypanie istniejących deformacji nieciągłych - zapadlisk, kruszywem w ilości 5709,2 ton i humusem w ilości 2910,9 ton f) Wykonanie robót wiertniczych - 12 otworów (łącznie ok. 181 mb) g) Wykonanie robót podsadzających mieszaniną podsadzkową w szacowanej ilości od 3600m3 maksymalnie do 5000m3. h) Wykonanie przewiertów kontrolnych i ewentualne doszczelnienia w przypadku stwierdzenia ucieczki lub zaniku mieszaniny iniekcyjnej. i) Wykonanie kontrolnych badan geofizycznych terenu, po wykonaniu prac uzdatniających. j) Likwidacja otworów iniekcyjnych i placu budowy, uporządkowanie terenu, częściowa likwidacja dróg technologicznych (Uwaga: część dróg technologicznych pozostanie w dyspozycji Nadleśnictwa, lokalizację tych dróg należy uzgodnić z Nadleśniczym) k) Opracowanie w 4 egzemplarzach w formie papierowej wraz z 1 egz. w wersji elektronicznej sprawozdania powykonawczego z wykonanych wierceń, uzdatniania terenu i geofizycznych badań kontrolnych zawierającego m.in.: dziennik terenowy z przebiegu wytwarzania, zatłaczania oraz wyniki pomiarów gęstości i odsączalności dla każdej z porcji zaczynu oraz analizy i oceny badań polowych i laboratoryjnych, a także zestawienie zużytych materiałów i tekst sprawozdania końcowego z wykonanych kontrolnych badań geofizycznych terenu wybraną przez Wykonawcę metodą, dla którego wykonano prace uzdatniające wraz z mapą wynikową badań. Lokalizację terenu do uzdatnienia określa mapa sytuacyjno-wysokościowo w skali 1:5000 stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca, który zostanie wyłoniony w przedmiotowym postępowaniu, przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do opracowania we współpracy z Zamawiającym, harmonogramu rzeczowo - finansowego prac stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. Określał on będzie miesięczny zakres rzeczowy i finansowy prac planowanych do wykonania w ramach zadania. Wykonany zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym zakres prac będzie stanowić podstawę do wystawiania faktur za ich wykonanie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.25.55.00 - Roboty wiertnicze i górnicze 71.35.19.10 - Usługi geologiczne 71.35.52.00 - Wykonywanie badań .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 24.500,00 zł ( słownie: dwadzieścia cztery tysiące pięćset złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia (wykonywanie uzdatnień terenu, badań geofizycznych wraz z opracowaniem ich wyników) oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę w ramach jednej umowy porównywalną z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 400.000,00 zł brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do realizacji zadania objętego zamówieniem posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych, niezbędnych do kierowania robotami objętymi zamówieniem, ich nadzorowania, kontroli i interpretacji wyników badań tj. posiadającymi uprawnienia: - budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - minimum 1 osoba - geologa górniczego - minimum 1 osoba - geofizyczne odpowiednie do zakresu kontrolnych badań po uzdatnieniu terenu minimum 1 osoba - geodezyjne w zakresie pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych - minimum 1 osoba co należy udokumentować w formie stosownego oświadczenia Wykonawcy załączonego do oferty, stwierdzającego, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. 2.Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z opisem pkt. II. ppkt. 1 Załącznika nr 2 do SIWZ - załącznik nr 7 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące udzielonej gwarancji zgodnie z opisem pkt. II. ppkt. 2 Załącznika nr 2 do SIWZ zawarte w druku Oferta stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 p. 112.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - II piętro Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Usługa transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- Usługi transportowe związane z wykwaterowaniami oraz eksmisjami z lokali mieszkalnych i użytkowych w 2025 roku, zarządzanych przez Zamawiającego - POWTÓRZONY
- ABC Przedsiębiorczości - szkolenie w ramach realizacji projektu "Biznes na zicher - 100 tysięcy na start"
- Zakup, dostawa i konfiguracja serwera dla UCSUM w Bytomiu
- "Dostawa wapna pokarbidowego" w ramach zadania "Prowadzenie prac związanych z czyszczeniem oraz ze zrzutem wód kopalnianych do rzeki Brynicy" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centra
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zielonego parkingu przy ul. Kukułczej w Krakowie na dz. nr 2/1 obr. 18 Krowodrza
- "Budowa sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Stróżnej"
- Budowa przewiązek łączących Pawilony M-I, M-II i M-III oraz M-III i M-IV, wraz z przebudową istniejącej infrastruktury technicznej w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym im. św. Jana Pawła II
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w Nowinach Wielkich, wyposażenie stacji uzdatniania wody w Mosinie" w ramach programu " Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na obszarach wiejskich gminy Witnica"
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zakopanem
- Wykonanie ujęcia wód podziemnych oraz likwidacja dwóch ujęć wód podziemnych w miejscowości Kąpino w gminie Wejherowo.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.