To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-07
Dobre Miasto: Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2016 r.
Numer ogłoszenia: 3906 - 2016; data zamieszczenia: 07.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184927 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobre Miasto, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6153939, faks 89 6161443.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2016 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Utrzymanie czystości na terenie miasta Dobre Miasto, tj.: 1) usuwanie zanieczyszczeń poprzez: systematyczne oczyszczanie z błota, piachu, liści i innych nieczystości ulic, chodników, placów, przystanków autobusowych, ciągów komunikacyjnych, ciągów pieszych w parkach i skwerach, Wykaz powierzchni podlegającej oczyszczaniu, stanowi załącznik nr 9 do SIWZ 2) codzienne opróżnianie ustawionych na terenie miasta koszy ulicznych oraz ich bieżąca konserwacja, 3) minimum raz do roku odkażanie koszy ulicznych, Wykaz ulic, przy których ustawione się kosze, stanowi załącznik nr 11 do SIWZ 4) zagospodarowanie powstałych po sprzątnięciu zmiotek i innych odpadów ulicznych, w tym nieczystości z koszy ulicznych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, 5) usuwanie nieaktualnych ogłoszeń umieszczanych na słupach ogłoszeniowych - po każdym weekendzie, 6) usuwanie padłych zwierząt z przestrzeni publicznej miasta i gminy, zgłaszanych indywidualnie przez Zamawiającego ustnie, telefonicznie lub pisemnie - w ciągu 30 min od zgłoszenia, 7) bieżące utrzymanie toalet wolnostojących (zlokalizowanych przy Placu Jana Pawła II i ul. Sowińskiego) i urządzeń w nich zainstalowanych, uzupełnianie papieru i środków czystości, opróżnianie koszy z odpadków, ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, pobieranie opłat z tytułu korzystania z toalet - opłaty te będą stanowić dochód Wykonawcy. Podjęcie obowiązków w ramach utrzymania czystości następuje z inicjatywy Wykonawcy w terminach zapewniających prawidłowe ich wykonanie. Zamawiającemu przysługuje prawo zgłoszenia konieczności wykonania obowiązków określonych w pkt 1 w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do wykonywania określonych obowiązków w ciągu 30 minut od chwili otrzymania zgłoszenia. 2. Pielęgnację terenów zieleni miejskiej, tj.: 1) koszenie trawników w miarę potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu, 2) zagospodarowanie skoszonej trawy zgodnie z ustawą o odpadach, 3) dosiewanie trawy, szczególnie w miejscach zdegradowanych na skutek użytkowania oraz wysuszenia, 4) nawożenie i podlewanie trawników w zależności od pogody, 5) grabienie trawników z liści - wiosenne i jesienne (w tym spod kasztanowców), 6) przycinanie i formowanie żywopłotów i krzewów, zgodnie z zasadami pielęgnacji danego gatunku - co najmniej 2 razy w roku, 7) pielenie żywopłotów, 8) ucinanie odrostów korzeniowych wchodzących w kolizję z infrastrukturą, 9) utrzymywanie alejek parkowych i ciągów spacerowych poprzez: - systematyczne odchwaszczanie alejek, - systematyczne wykaszanie ciągów spacerowych, - bieżące uzupełnianie ubytków i wyrównywanie nawierzchni alejek i ciągów. 3. Pielęgnację terenów zieleni miejskiej w zakresie estetyki miasta, tj: 1) pielenie trawy z chodników i krawężników 2) nasadzenia jednoroczne z towaru dostarczonego przez Zamawiającego, 3) systematyczna pielęgnacja rabat kwiatowych, polegająca na: a) pieleniu kwiatów, b) podlewaniu rabat w zależności od pogody oraz nowoposadzonych drzew i krzewów, c) przykrywaniu roślin jesienią i odkrywaniu wiosną, oraz przygotowanie igliwia (gałązek świerkowych) celem dekoracji donic (tzw. tortów) w okresie świątecznym d) nawożeniu trawników, drzew, krzewów, roślin ozdobnych jednorocznych oraz roślin cebulowych, 4) utrzymanie i konserwacja konstrukcji kwietnikowych i donic na terenie Dobrego Miasta, 5) bieżące uzupełnianie podpór do drzewek, krzewów i roślin pnących, 6) konserwacja i bieżące podlewanie konstrukcji kwietnikowej w kształcie jelenia, 7) uzupełnianie ziemi na rabatach i w gazonach, Wykaz terenów zieleni miejskiej podlegającej pielęgnacji, stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. Wykaz ulic, przy których ustawione są donice, torty, pergole, gazony stanowi załącznik nr 14 do SIWZ. 8) utrzymywania i konserwacji ławek, polegających na: a) malowaniu 1 raz w roku (wiosną), b) bieżącej naprawie i uzupełnianiu ubytków. Wykaz ulic, przy których ustawione są ławki, stanowi załącznik nr 13 do SIWZ. Podjęcie obowiązków w ramach pielęgnacji terenów zieleni miejskiej następuje z inicjatywy Wykonawcy. Zamawiającemu przysługuje prawo zgłoszenia konieczności wykonania obowiązków określonych w pkt 2 i 3 w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do wykonywania określonych obowiązków w ciągu 60 minut od chwili otrzymania zgłoszenia. Pielęgnację terenów zieleni miejskiej należy prowadzić zgodnie z zasadami pielęgnacji i uprawy roślin w sposób zapewniający dobry stan i kondycję roślin. 4. Zimowe utrzymanie ulic, chodników, ciągów pieszych i placów na terenie miasta, tj: 1) odśnieżanie ulic, chodników ciągów pieszych i placów, 2) zwalczanie śliskości nawierzchni ulic, chodników ciągów pieszych i placów, 3) usunięcie nadmiaru śniegu i piasku. Odśnieżanie chodników, ciągów pieszych i placów obejmuje odgarnięcie śniegu do krawężnika lub na zieleniec poza obręb ruchu pieszych. Decyzję o rozpoczęciu odśnieżania i usuwania śliskości na ulicach, chodnikach, ciągach pieszych i placach podejmuje Wykonawca. W przypadku dodatkowego zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wykonania obowiązków wymienionych w pkt 1 czas reagowania wynosi ........... minut od chwili zgłoszenia. Przez czas reagowania należy rozumieć czas, od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego do chwili rozpoczęcia usuwania zgłoszonego utrudnienia w ruchu kołowym lub pieszym tj. czynnej pracy sprzętu lub ludzi w danym miejscu. Wykaz ulic, chodników, ciągów pieszych i placów objętych utrzymaniem zimowym na terenie miasta Dobre Miasto, stanowi załącznik nr 10 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Olsztyńska 19, 11-040 Dobre Miasto, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 416666,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 450000,00
Oferta z najniższą ceną: 450000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 450000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z DOBREGO MIASTA
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
więcej: przetargi w Dobrym Mieście »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.