eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › System monitoringu wizyjnego w budynku Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Warszawa: System monitoringu wizyjnego w budynku Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Numer ogłoszenia: 391596 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego , ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, faks 022 5292780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnisw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: System monitoringu wizyjnego w budynku Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu, dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego (telewizji przemysłowej) w budynku Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, przy ul. Wspólnej 1/3 w Warszawie (wejście główne od ul. Hożej). Budynek, o którym mowa w zdaniu pierwszym jest podpiwniczony, siedmiokondygnacyjny, wolnostojący, o przekroju w kształcie litery u, o powierzchni 10 846 m2. 2. W ramach przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust.1, Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 1) ustalenia harmonogramu prac realizacyjnych, z uwzględnieniem faktu, że obiekt jest czynny tzn. wewnątrz budynku, o którym mowa w ust.1 są wykonywane prace biurowe (Należy ustalić z Zamawiającym sposób prowadzenia robót montażowych, tak aby w jak najmniejszym stopniu kolidowały one z pracami biurowymi wewnątrz tego obiektu.), 2) wykonania i uzgodnienia z Zamawiającym (w zakresie szczegółowej lokalizacji poszczególnych punktów kamerowych) dokumentacji projektowej monitoringu wizyjnego w budynku, o którym mowa w ust.1 i uzyskanie niezbędnych pozwoleń wymaganych zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, 3) przekazania autorskich praw majątkowych do projektu monitoringu wizyjnego oraz dokumentacji projektowej, 4) zaprojektowania i wykonania koniecznych przyłączy energetycznych do ustalonych lokalizacji punktów kamerowych, w tym wykonania następujących prac: a) mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach betonowych; b) montaż przepustów rurowych w ścianie; c) montaż przepustów rurowych w stropie lub posadzce; d) montaż listew ściennych i rur z PCW na ścianach i stropach; e) montaż przewodów kabelkowych w powłoce poliwinitowej; f) montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych; g) montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach; h) montaż na gotowym podłożu odgałęźników z tworzyw; 5) sprawdzenia samoczynnego wyłączenia zasilania; 6) dostarczenia, zainstalowania i skonfigurowania wszystkich kamer wraz z niezbędnym osprzętem we wskazanych lokalizacjach, w tym wykonania następujących prac: a) montaż wtyków na kablach współosiowych; b) montaż elementów systemu telewizji użytkowej; 7) montażu urządzeń nagrywających gotowych do pracy; 8) montażu zasilacza do zasilania kamer; 9) montażu zasilacza UPS; 10) pełnego uruchomienia systemu monitoringu wizyjnego; 11) opracowania i dostarczenia w 3 egzemplarzach dokumentacji powykonawczej dla wybudowanego systemu monitoringu; 12) przeszkolenia administratora systemu i użytkowników w zakresie obsługi, nadzoru i administracji wybudowanego systemu monitoringu, 13) zapewnienia obsługi gwarancyjnej i obsługi konserwacyjnej wybudowanego systemu monitoringu przez trwający minimum 36 miesięcy okres gwarancji dla całego systemu monitoringu i wykonanych prac. 2. Systemem monitoringu wizyjnego należy objąć strefy wewnętrzne i zewnętrzne budynku. 3. Przewiduje się instalację ogółem 21 kamer, z czego: 1) 9 kamer stacjonarnych, kompaktowych, w obudowach zewnętrznych, do obserwacji stref wzdłuż elewacji budynku od strony wschodniej, północnej i zachodniej oraz szlabanu wjazdowego i wyjazdowego na parking przed wejściem głównym, 2) 3 kamery zewnętrzne w obudowach kopułkowych, wandaloodpornych, zintegrowanych z promiennikami podczerwieni do obserwacji elewacji od strony północnej i południowej, 3) 1 kamera szybkoobrotowa zewnętrzna w centralnym punkcie budynku od strony południowej, tj. wejścia głównego i parkingu, 4) 8 kamer wewnętrznych w obudowach kopułkowych, wandaloodpornych, zintegrowanych z promiennikami podczerwieni - 2szt. na korytarzu w piwnicy; 2 szt. w okolicach wejść tylnych na parterze; 1 szt. w okolicach bramek tripod w wejściu głównym na parterze; 1 szt. na korytarzu I piętra; 1 szt. na korytarzu II piętra; 1 szt. w serwerowni na III piętrze. 6. Sygnały z kamer mają być rejestrowane w sposób ciągły na dwóch rejestratorach cyfrowych - 8 i 16 kanałowym. Rejestratory należy zainstalować w pomieszczeniu serwerowni na III piętrze. 7. Do obserwacji zdarzeń należy przewidzieć monitory LCD - dwa 19 calowe i jeden 17 calowy. Monitor 17 calowy ma być dedykowany do całoekranowego podglądu obrazów z kamery szybkoobrotowej lub z wybieranej przez obsługę kamery stacjonarnej. Monitory 19 calowe mają być przeznaczone do pracy z podziałem na pola w celu jednoczesnej obserwacji obrazów z wszystkich kamer. 8. Należy zapewnić możliwość sterowania funkcjami kamery obrotowej za pomocą pulpitu sterującego zainstalowanego w portierni od strony wejścia głównego. Pulpit sterujący w pomieszczeniu portierni od strony wejścia tylnego jest przewidziany do sterowania przełączaniem obrazów na monitorze. Należy tak przydzielić kamery do rejestratorów aby na monitorach były prezentowane obrazy z kamer najbliższych danej portierni. 9. Dla kamer zewnętrznych, których pola obserwacji w warunkach nocnych mogą być zbyt słabo oświetlone należy zaprojektować w projekcie promienniki podczerwieni (sterowane włącznikami zmierzchowymi). 10. Do zasilania całości systemu należy zastosować zasilacz UPS zapewniający minimum 60 minut prawidłowej pracy systemu bez zasilania sieciowego. 11. Kamery zewnętrzne należy wyposażyć w ochronniki przepięciowe lub optoseparatory w torze wizyjnym. 12. Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeszkolenia administratora systemu i użytkowników, dostarczyć dokumentację powykonawczą, udzielić gwarancji na wykonane prace oraz zapewnić serwis gwarancyjny i obsługę konserwacyjną w okresie gwarancji. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie funkcjonalno - użytkowym systemu monitoringu wizyjnego w budynku Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 14. Wszystkim użytym w Programie funkcjonalno - użytkowym systemu monitoringu wizyjnego w budynku Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego nazwom własnym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wskazanie nazw własnych producenta ma na celu ułatwienie opisu przedmiotu, w oparciu o przesłanki art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 15. Zaoferowane artykuły równoważne muszą być o parametrach wymaganych przez Zamawiającego lub lepszych. 16. Zestawienie sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie zobowiązany jest do wniesienia wadium (przed upływem terminu składania ofert) w wysokości: 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Uwaga - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1 - 3 musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Uwaga - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. 2. Warunki szczegółowe: 1) W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję udzieloną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą w zakresie zabezpieczenia technicznego; 2) W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 Wykonawca musi wykazać, że: a) posiada doświadczenie do wykonania zamówienia. Za posiadanie doświadczenia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie co najmniej trzy usługi instalacji zabezpieczenia technicznego, każda o wartości brutto co najmniej 50 000,00 zł z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców; b) dysponuje osobą/osobami zdolną/zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - projektantem posiadającym licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, - osobą nadzorującą instalację posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia. 3) W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy). 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ). Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć poniższe dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ). 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). 3) Aktualna koncesja udzielona przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą w zakresie zabezpieczenia technicznego. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz wykonanych lub będących w trakcie realizacji usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług (instalacji zabezpieczenia technicznego) oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych usług np. protokoły odbioru, referencje. (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 6) Wykaz osób funkcyjnych przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z określeniem przewidzianej funkcji przy wykonywaniu zamówienia (projektant, osoba nadzorująca instalację), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - licencje pracowników zabezpieczenia technicznego II stopnia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga przedstawienia uwierzytelnionych kopii (poświadczonych za zgodność z oryginałem) uprawnień tj.: licencji pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia. Uwaga - Zmiana osoby wymienionej w wykazie osób w toku realizacji umowy będzie dopuszczalna pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiającego. Zaproponowana osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w niniejszej SIWZ. 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 6, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 8) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł. 9) Inne np.: pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2. W celu potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do Formularza oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć poniższe dokumenty: 1) zestawienie sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia oferowanego przez Wykonawcę - wzór stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ; 2) karty katalogowe producentów urządzeń..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nauka.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3 00-529 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 36).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3 00-529 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 36).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja na temat wizji: 1) przed wyznaczonym terminem do składania ofert w niniejszym postępowaniu zostanie zorganizowana wizja obiektu w celu umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dla kompleksowego sporządzenia oferty. 2) Zamawiający informuje, że dla należytego przygotowania oferty, udział w wizji jest wskazany. Termin wizji ustala się na dzień 13.11.2009 r. r. o godz. 12:00, 3) spotkanie przedstawicieli Wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego odbędzie się przy wejściu głównym do budynku przy ul. Hożej 20 w Warszawie..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.