Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-24
Purda: Projekt adaptacji budynku koszarowego na budynek gimnazjum oraz budynku magazynu na stołówkę szkolną w m. Marcinkowo.
Numer ogłoszenia: 39170 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Purdzie , 19, 11-030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5122223, faks 089 5122280.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.purda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt adaptacji budynku koszarowego na budynek gimnazjum oraz budynku magazynu na stołówkę szkolną w m. Marcinkowo..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania projektowego obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji budowlanej dla inwestycji adaptacji budynku koszarowego na budynek gimnazjum oraz budynku magazynowego na cele stołówki szkolnej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Założenia do projektu w budynku koszarowym 1. 8 izb lekcyjnych 2. biblioteka 3. sala do informatyki 4. szatnia dla 9 oddziałów 5. sekretariat 6. pokój nauczycielski dla 20 osób 7. gabinet dyrektora 8. toalety 9. sale lekcyjne w miarę możliwości powinny sąsiadować z pomieszczeniami zaplecza technicznego. Założenia dla budynku magazynowego 1. Adaptacja na budynku na cele stołówki dla max. 250 uczniów (wydawanie posiłków zmianowe)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium - najpóźniej w terminie do dnia składania ofert, tj. 12 marca 2009 r. do godz. 1000. 2. Wysokość wadium ustala się w kwocie 2.000,00 zł słownie: dwa tysięce złotych. 3. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu - wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Purdzie - Bank Spółdzielczy w Szczytnie Nr 29 8838 0005 2016 0800 2001 0001 z adnotacją - Wadium na przetarg nieograniczony - projekt adaptacji budynku koszarowego na budynek gimnazjum oraz budynku magazynu na stołówkę szkolną w Marcinkowie. Datą wniesienia wadium jest data wskazanego rachunku bankowego b) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości -Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.-. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego - w kasie UG w Purdzie, w godz. od 8,00 do 13,00, natomiast w dniu składania ofert nie później niż do godz. 10,00.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : 1) udokumentują wykonanie co najmniej dwóch robót o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, potwierdzonych referencjami o należytym ich wykonaniu zgodnie z zał. nr 3, 2) udokumentują dysponowanie osobami z uprawnieniami niezbędnymi do wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1) wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50.000 zł. 4. Wnieśli wadium. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisu art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - 1) udokumentują wykonanie co najmniej dwóch robót o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, potwierdzonych referencjami o należytym ich wykonaniu zgodnie z zał. nr 3, 2) udokumentują dysponowanie osobami z uprawnieniami niezbędnymi do wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1) wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50.000 zł. 4. Wnieśli wadium. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisu art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz -Oferta-stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającemu zamówieniu, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy spółek cywilnych oraz podmiotów, które złożą ofertę wspólną (tzw. Konsorcjów)- jeżeli dotyczy, d) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót podobnych do przedmiotu zamówienia lub o podobnym charakterze, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz nazwy, adresu i telefonu inwestora (zał. nr 3 do SIZW) - oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie e) wykaz osób z uprawnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego (zał. nr 4 do SIWZ) - do którego należy dołączyć kserokopie, potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia. f) oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy - wg załączonego wzoru (zał. nr 2 do SIWZ), g) oświadczenie wykonawcy, że dokonał wizji w terenie i zapoznał się z przedmiotem zamówienia, h) oświadczenie wykonawcy, dotyczące części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, i) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł (w przypadku podmiotów występujących wspólnie składa każdy z podmiotów), n) dowód wniesienia wadium,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.purda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Purdzie,
11-030 Purda 19,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Purdzie, 11-030 Purda 19,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury nawodnieniowo-uprawowej kwater hodowlanych dla potrzeb hodowli roślin ogrodniczych "
- Biblioteka - Gminne Centrum Kultury w Michowie. Budowa siedziby dla biblioteki w Michowie wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem
- Budowa zaplecza sanitarno - socjalnego na stadionie miejskim w Mońkach
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z projektami branżowymi dla budynków przy ulicy Sławkowskiej 32 i Pijarskiej 7 w Krakowie.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego na terenie Szpitala Powiatowego Sp. z o. w Pasłęku
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa ul. Partyzantów w Nowym Targu.
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.