To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-10
Słupsk: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursów z zakresu rzemiosła ludowego dla 16 osób niepełnosprawnych z terenu gmin: Damnica, Dębnica Kaszubska, Smołdzino, Główczyce, Kępice, Potęgowo - uczestników projektu konkursowego pn. Rękodzieło sposobem na przełamanie barier, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 391732 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 363364 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Al. Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8414311, faks 59 841 0196.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursów z zakresu rzemiosła ludowego dla 16 osób niepełnosprawnych z terenu gmin: Damnica, Dębnica Kaszubska, Smołdzino, Główczyce, Kępice, Potęgowo - uczestników projektu konkursowego pn. Rękodzieło sposobem na przełamanie barier, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostanie zrealizowane w trzech częściach: Część I - Kurs wikliniarstwa 1. Celem kursu jest nabycie umiejętności rękodzielniczych z zakresu wikliniarstwa oraz podniesienie świadomości możliwości wykorzystania zdobytych umiejętności przez 5 uczestników/uczestniczek projektu. 2. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 5 osób w łącznej ilości 210 godzin dydaktycznych (30 dni po 7 godzin dydaktycznych), z czego zajęcia teoretyczne stanowić będą maksymalnie 35 godzin dydaktycznych, natomiast zajęcia praktyczne (wykonywanie wyrobów z wikliny) stanowić będą co najmniej 175 godzin dydaktycznych. 3. Termin realizacji kursu wikliniarstwa - od 05 listopada 2012 do 14 grudnia 2012r., przy czym zajęcia odbywać się będą codziennie od poniedziałku do piątku przez okres 30 dni w godzinach między 8.30 a 15.30. 4. Miejsce realizacji zamówienia - sala szkoleniowa na terenie miasta Słupsk, przystosowana do potrzeb przeprowadzenia kursu wikliniarstwa (zapewnienie Sali szkoleniowej leży po stronie Wykonawcy). 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia niezbędnych materiałów do przeprowadzenia kursu wikliniarstwa dla 5 osób w ilości pozwalającej na swobodne wykonywanie wyrobów wikliniarskich przez każdego uczestnika kursu podczas 175 godz. zajęć praktycznych, w tym wiklinę w ilości minimalnej 210 kg; 2) zapewnienia, a następnie przekazania na własność każdemu uczestnikowi kursu, akcesoriów niezbędnych do wykonania wyrobów z wikliny, tj. ubijak, sekator ogrodniczy uniwersalny z metalowym ostrzem, wkrętak płaski, szczypce czołowe uniwersalne, miarka do drewna (metrówka); 3) udostępnienia na czas trwania kursu innych akcesoriów poza wyżej wymienionymi niezbędnych do przeprowadzenia kursu wikliniarstwa; 4) zapewnienia miejsca realizacji zamówienia, tj. Sali szkoleniowej na terenie miasta Słupsk; 5) zapewnienia i przekazania na własność odzieży ochronnej dla każdego uczestnika kursu; 6) przekazania na własność każdemu uczestnikowi kursu wszystkich wyrobów wikliniarskich wykonanych podczas kursu; 7) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników kursu oraz jeden dodatkowy egzemplarz do dokumentacji projektowej; 8) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem kursu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL 2007 - 2013. Część II - Kurs wyrobu biżuterii 1. Celem kursu jest nabycie umiejętności rękodzielniczych z zakresu wyrobu biżuterii oraz podniesienie świadomości możliwości wykorzystania zdobytych umiejętności przez 6 uczestników/uczestniczek projektu. 2. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 6 osób w łącznej ilości 210 godzin dydaktycznych (30 dni po 7 godzin dydaktycznych), z czego zajęcia teoretyczne stanowić będą maksymalnie 35 godzin dydaktycznych, natomiast zajęcia praktyczne (wykonywanie biżuterii) stanowić będą co najmniej 175 godzin dydaktycznych. 3. Termin realizacji kursu wyrobu biżuterii - od 05 listopada 2012 do 14 grudnia 2012r., przy czym zajęcia odbywać się będą codziennie od poniedziałku do piątku przez okres 30 dni w godzinach między 8.30 a 15.30. 4. Miejsce realizacji zamówienia - sala szkoleniowa na terenie miasta Słupsk, przystosowana do potrzeb przeprowadzenia kursu wyrobu biżuterii (zapewnienie Sali szkoleniowej leży po stronie Wykonawcy). 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia materiałów niezbędnych do przeprowadzenia kursu wyrobu biżuterii dla 6 osób w ilości pozwalającej na swobodne wykonywanie biżuterii przez każdego uczestnika kursu podczas 175 godz. zajęć praktycznych, w tym kamienie kolorowe sztuczne, szklane, sztuczne kryształy, spinki, zapinki, elementy łączące, zapięcia, bigle, itd. 2) zapewnienia, a następnie przekazanie na własność każdemu uczestnikowi kursu, akcesoriów niezbędnych do wykonania biżuterii, tj. lupa klasyczna, szczypce uniwersalne, szczypce miniaturowe okrągłe, szczypce do cięcia boczne i proste, szczypce bociany, suwmiarka, pojemnik na materiały i akcesoria. 3) udostępnienia na czas trwania kursu innych akcesoriów poza wyżej wymienionymi niezbędnych do przeprowadzenia kursu wyrobu biżuterii; 4) zapewnienia miejsca realizacji zamówienia, tj. Sali szkoleniowej na terenie miasta Słupsk; 5) przekazania na własność każdemu uczestnikowi kursu wszystkich wyrobów wykonanych podczas kursu, 6) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników kursu oraz jeden dodatkowy egzemplarz do dokumentacji projektowej, 7) oznakowaniem wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem kursu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL 2007 - 2013. Część III - Kurs z zakresu garncarstwa i ceramiki 1. Celem kursu jest nabycie umiejętności rękodzielniczych z zakresu garncarstwa i ceramiki oraz podniesienie świadomości możliwości wykorzystania zdobytych umiejętności przez 5 uczestników/uczestniczek projektu. 2. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 5 osób w łącznej ilości 210 godzin dydaktycznych (30 dni po 7 godzin dydaktycznych), z czego zajęcia teoretyczne stanowić będą maksymalnie 35 godzin dydaktycznych, natomiast zajęcia praktyczne (wykonywanie wyrobów ceramicznych, garncarskich) stanowić będą co najmniej 175 godzin dydaktycznych. 3. Termin realizacji kursu z zakresu garncarstwa i ceramiki - od 05 listopada 2012 do 14 grudnia 2012r., przy czym zajęcia odbywać się będą codziennie od poniedziałku do piątku przez okres 30 dni w godzinach między 8.30 a 15.30. 4. Miejsce realizacji zamówienia - pracownia ceramiczna na terenie miasta Słupsk, przystosowana do potrzeb przeprowadzenia kursu z zakresu garncarstwa i ceramiki (zapewnienie miejsca realizacji zamówienia leży po stronie Wykonawcy). 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia materiałów niezbędnych do przeprowadzenia kursu z zakresu garncarstwa i ceramiki dla 5 osób do wykonywania wyrobów ceramicznych i garncarskich w ilości pozwalającej na swobodne wykonywanie tych wyrobów podczas 175 godz. zajęć praktycznych, w tym m.in. szkliwo, farby naszkliwne, tlenki, glinę w ilości minimalnej 150 kg gliny na jednego uczestnika kursu, tj. w łącznej ilości minimalnej 750 kg; 2) zapewnienia miejsca realizacji zamówienia, tj. pracowni ceramicznej na terenie miasta Słupsk wyposażonej m. in. w koła garncarskie, piece do wypalania ceramiki, toczki garncarskie; 3) zapewnienia, a następnie przekazanie na własność każdemu uczestnikowi kursu, akcesoriów niezbędnych do wykonania wyrobów garncarskich i ceramicznych, tj. zestaw oczek metalowych (min 5 szt w zestawie), zestaw cyklin (min 5 szt w zestawie), wałek o długości min 40 cm, zestaw noży ceramicznych (min 5 szt w zestawie), komplet gruszek gumowych (min 3 szt. w zestawie), szczypce do szkliwienia małe, zestaw pędzli o różnej wielkości (min 8 szt. w zestawie), zestaw otwornic tzw. rurki (min 4 szt. w zestawie), zestaw żyłek tzw. struny (min 3 szt. w zestawie); 4) udostępnienia na czas trwania kursu innych akcesoriów poza wyżej wymienionymi niezbędnych do przeprowadzenia kursu z zakresu garncarstwa i ceramiki; 5) przekazania na własność każdemu uczestnikowi wszystkich wyrobów wykonanych podczas kursu; 6) zapewnienia i przekazania na własność odzieży ochronnej dla każdego uczestnika kursu; 7) zapewnienia materiałów szkoleniowych (dla wszystkich uczestników kursu oraz jeden dodatkowy egzemplarz do dokumentacji projektowej); 8) oznakowaniem wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem kursu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL 2007 - 2013.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kurs wikliniarstwa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NOWATOR" Kursy i Szkolenia, BHP i Ppoż. PRZEMYSŁAW ZDYBAŁ
jakie przetargi wygrała firma
"NOWATOR" Kursy i Szkolenia, BHP i Ppoż. PRZEMYSŁAW ZDYBAŁ
- NOWATOR Centrum Nowoczesnej Edukacji, ul. Skłodowskiej 3, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17850,00
Oferta z najniższą ceną: 17850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21457,70
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kurs wyrobu biżuterii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W SŁUPSKU
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W SŁUPSKU
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku, ul. Szczecińska 57, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18760,00
Oferta z najniższą ceną: 18760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18760,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Kurs z zakresu garncarstwa i ceramiki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AP Edukacja Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe w Słupsku, ul. Kołłątaja 35/1, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16372,70
Oferta z najniższą ceną: 16372,70 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez zapewnienie obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Świadczenie usługi ochrony mienia i monitoringu na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Słupsku na 2025 rok.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Wiatracznej i ul. B Krzywoustego w Słupsku
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej przy u. Gancarskiej 22 oraz ul. Ogrodowej 13of, 15a,16a,20 w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.