eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursów z zakresu rzemiosła ludowego dla 16 osób niepełnosprawnych z terenu gminDamnica, Dębnica Kaszubska, Smołdzino, Główczyce, Kępice, Potęgowo - uczestników projektu konkursowego pn. Rękodzieło sposobem na przełamanie barier, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-24

Słupsk: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursów z zakresu rzemiosła ludowego dla 16 osób niepełnosprawnych z terenu gmin: Damnica, Dębnica Kaszubska, Smołdzino, Główczyce, Kępice, Potęgowo - uczestników projektu konkursowego pn. Rękodzieło sposobem na przełamanie barier, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 363364 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , Al. Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8414311, faks 59 841 0196.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcpr.slupsk.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursów z zakresu rzemiosła ludowego dla 16 osób niepełnosprawnych z terenu gmin: Damnica, Dębnica Kaszubska, Smołdzino, Główczyce, Kępice, Potęgowo - uczestników projektu konkursowego pn. Rękodzieło sposobem na przełamanie barier, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostanie zrealizowane w trzech częściach: Część I - Kurs wikliniarstwa 1. Celem kursu jest nabycie umiejętności rękodzielniczych z zakresu wikliniarstwa oraz podniesienie świadomości możliwości wykorzystania zdobytych umiejętności przez 5 uczestników/uczestniczek projektu. 2. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 5 osób w łącznej ilości 210 godzin dydaktycznych (30 dni po 7 godzin dydaktycznych), z czego zajęcia teoretyczne stanowić będą maksymalnie 35 godzin dydaktycznych, natomiast zajęcia praktyczne (wykonywanie wyrobów z wikliny) stanowić będą co najmniej 175 godzin dydaktycznych. 3. Termin realizacji kursu wikliniarstwa - od 05 listopada 2012 do 14 grudnia 2012r., przy czym zajęcia odbywać się będą codziennie od poniedziałku do piątku przez okres 30 dni w godzinach między 8.30 a 15.30. 4. Miejsce realizacji zamówienia - sala szkoleniowa na terenie miasta Słupsk, przystosowana do potrzeb przeprowadzenia kursu wikliniarstwa (zapewnienie Sali szkoleniowej leży po stronie Wykonawcy). 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia niezbędnych materiałów do przeprowadzenia kursu wikliniarstwa dla 5 osób w ilości pozwalającej na swobodne wykonywanie wyrobów wikliniarskich przez każdego uczestnika kursu podczas 175 godz. zajęć praktycznych, w tym wiklinę w ilości minimalnej 210 kg; 2)zapewnienia, a następnie przekazania na własność każdemu uczestnikowi kursu, akcesoriów niezbędnych do wykonania wyrobów z wikliny, tj. ubijak, sekator ogrodniczy uniwersalny z metalowym ostrzem, wkrętak płaski, szczypce czołowe uniwersalne, miarka do drewna (metrówka); 3)udostępnienia na czas trwania kursu innych akcesoriów poza wyżej wymienionymi niezbędnych do przeprowadzenia kursu wikliniarstwa; 4)zapewnienia miejsca realizacji zamówienia, tj. Sali szkoleniowej na terenie miasta Słupsk; 5)zapewnienia i przekazania na własność odzieży ochronnej dla każdego uczestnika kursu; 6)przekazania na własność każdemu uczestnikowi kursu wszystkich wyrobów wikliniarskich wykonanych podczas kursu; 7)zapewnienia materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników kursu oraz jeden dodatkowy egzemplarz do dokumentacji projektowej; 8)oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem kursu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL 2007 - 2013. Część II - Kurs wyrobu biżuterii 1.Celem kursu jest nabycie umiejętności rękodzielniczych z zakresu wyrobu biżuterii oraz podniesienie świadomości możliwości wykorzystania zdobytych umiejętności przez 6 uczestników/uczestniczek projektu. 2.Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 6 osób w łącznej ilości 210 godzin dydaktycznych (30 dni po 7 godzin dydaktycznych), z czego zajęcia teoretyczne stanowić będą maksymalnie 35 godzin dydaktycznych, natomiast zajęcia praktyczne (wykonywanie biżuterii) stanowić będą co najmniej 175 godzin dydaktycznych. 3.Termin realizacji kursu wyrobu biżuterii - od 05 listopada 2012 do 14 grudnia 2012r., przy czym zajęcia odbywać się będą codziennie od poniedziałku do piątku przez okres 30 dni w godzinach między 8.30 a 15.30. 4.Miejsce realizacji zamówienia - sala szkoleniowa na terenie miasta Słupsk, przystosowana do potrzeb przeprowadzenia kursu wyrobu biżuterii (zapewnienie Sali szkoleniowej leży po stronie Wykonawcy). 5.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia materiałów niezbędnych do przeprowadzenia kursu wyrobu biżuterii dla 6 osób w ilości pozwalającej na swobodne wykonywanie biżuterii przez każdego uczestnika kursu podczas 175 godz. zajęć praktycznych, w tym kamienie kolorowe sztuczne, szklane, sztuczne kryształy, spinki, zapinki, elementy łączące, zapięcia, bigle, itd. 2)zapewnienia, a następnie przekazanie na własność każdemu uczestnikowi kursu, akcesoriów niezbędnych do wykonania biżuterii, tj. lupa klasyczna, szczypce uniwersalne, szczypce miniaturowe okrągłe, szczypce do cięcia boczne i proste, szczypce bociany, suwmiarka, pojemnik na materiały i akcesoria. 3)udostępnienia na czas trwania kursu innych akcesoriów poza wyżej wymienionymi niezbędnych do przeprowadzenia kursu wyrobu biżuterii; 4)zapewnienia miejsca realizacji zamówienia, tj. Sali szkoleniowej na terenie miasta Słupsk; 5)przekazania na własność każdemu uczestnikowi kursu wszystkich wyrobów wykonanych podczas kursu, 6)zapewnienia materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników kursu oraz jeden dodatkowy egzemplarz do dokumentacji projektowej, 7)oznakowaniem wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem kursu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL 2007 - 2013. Część III - Kurs z zakresu garncarstwa i ceramiki 1.Celem kursu jest nabycie umiejętności rękodzielniczych z zakresu garncarstwa i ceramiki oraz podniesienie świadomości możliwości wykorzystania zdobytych umiejętności przez 5 uczestników/uczestniczek projektu. 2.Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 5 osób w łącznej ilości 210 godzin dydaktycznych (30 dni po 7 godzin dydaktycznych), z czego zajęcia teoretyczne stanowić będą maksymalnie 35 godzin dydaktycznych, natomiast zajęcia praktyczne (wykonywanie wyrobów ceramicznych, garncarskich) stanowić będą co najmniej 175 godzin dydaktycznych. 3.Termin realizacji kursu z zakresu garncarstwa i ceramiki - od 05 listopada 2012 do 14 grudnia 2012r., przy czym zajęcia odbywać się będą codziennie od poniedziałku do piątku przez okres 30 dni w godzinach między 8.30 a 15.30. 4.Miejsce realizacji zamówienia - pracownia ceramiczna na terenie miasta Słupsk, przystosowana do potrzeb przeprowadzenia kursu z zakresu garncarstwa i ceramiki (zapewnienie miejsca realizacji zamówienia leży po stronie Wykonawcy). 5.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia materiałów niezbędnych do przeprowadzenia kursu z zakresu garncarstwa i ceramiki dla 5 osób do wykonywania wyrobów ceramicznych i garncarskich w ilości pozwalającej na swobodne wykonywanie tych wyrobów podczas 175 godz. zajęć praktycznych, w tym m.in. szkliwo, farby naszkliwne, tlenki, glinę w ilości minimalnej 150 kg gliny na jednego uczestnika kursu, tj. w łącznej ilości minimalnej 750 kg; 2)zapewnienia miejsca realizacji zamówienia, tj. pracowni ceramicznej na terenie miasta Słupsk wyposażonej m. in. w koła garncarskie, piece do wypalania ceramiki, toczki garncarskie; 3)zapewnienia, a następnie przekazanie na własność każdemu uczestnikowi kursu, akcesoriów niezbędnych do wykonania wyrobów garncarskich i ceramicznych, tj. zestaw oczek metalowych (min 5 szt w zestawie), zestaw cyklin (min 5 szt w zestawie), wałek o długości min 40 cm, zestaw noży ceramicznych (min 5 szt w zestawie), komplet gruszek gumowych (min 3 szt. w zestawie), szczypce do szkliwienia małe, zestaw pędzli o różnej wielkości (min 8 szt. w zestawie), zestaw otwornic tzw. rurki (min 4 szt. w zestawie), zestaw żyłek tzw. struny (min 3 szt. w zestawie); 4)udostępnienia na czas trwania kursu innych akcesoriów poza wyżej wymienionymi niezbędnych do przeprowadzenia kursu z zakresu garncarstwa i ceramiki; 5)przekazania na własność każdemu uczestnikowi wszystkich wyrobów wykonanych podczas kursu; 6)zapewnienia i przekazania na własność odzieży ochronnej dla każdego uczestnika kursu; 7)zapewnienia materiałów szkoleniowych (dla wszystkich uczestników kursu oraz jeden dodatkowy egzemplarz do dokumentacji projektowej); 8)oznakowaniem wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem kursu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL 2007 - 2013.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie uprawnień do wykonywania określonej czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia - oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która przeprowadzi kurs wikliniarstwa, posiadającą ukończony kurs z zakresu wikliniarstwa, oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu warsztatów/szkoleń/innych zajęć grupowych z zakresu związanego z przedmiotem zamówienia dla części nr 1, czyli przeprowadziła co najmniej jeden warsztat/ szkolenie/inne zajęcia grupowe z zakresu związanego z przedmiotem zamówienia dla części nr 1. Część II Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która przeprowadzi kurs wyrobu biżuterii, posiadającą dyplom co najmniej czeladnika w zawodzie złotnik - jubiler, posiadającą doświadczenie w prowadzeniu warsztatów/szkoleń/innych zajęć grupowych z zakresu związanego z przedmiotem zamówienia dla części nr 2, czyli przeprowadziła co najmniej jeden warsztat/ szkolenie/inne zajęcia grupowe z zakresu związanego z przedmiotem zamówienia dla części nr 2. Część III Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która przeprowadzi kurs z zakresu garncarstwa i ceramiki, posiadającą ukończony kurs z zakresu garncarstwa lub ceramiki oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu warsztatów/szkoleń/innych zajęcia grupowych z zakresu związanego z przedmiotem zamówienia dla części nr 3, czyli przeprowadziła co najmniej jeden warsztat/szkolenie/inne zajęcia grupowe z zakresu związanego z przedmiotem zamówienia dla części nr 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdowanie się w sytuacji fiannsowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: - w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia, - harmonogram i program stanowiące załączniki do umowy mogą podlegać modyfikacji w uzasadnionych przypadkach za porozumieniem obu stron, - osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu określonych w SIWZ (warunki), - zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pcpr.slupsk.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku, Al. Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie tel. 59 841 43 11, fax 59 841 01 96.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku, Al. Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, pok. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs wikliniarstwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Celem kursu jest nabycie umiejętności rękodzielniczych z zakresu wikliniarstwa oraz podniesienie świadomości możliwości wykorzystania zdobytych umiejętności przez 5 uczestników/uczestniczek projektu. 2. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 5 osób w łącznej ilości 210 godzin dydaktycznych (30 dni po 7 godzin dydaktycznych), z czego zajęcia teoretyczne stanowić będą maksymalnie 35 godzin dydaktycznych, natomiast zajęcia praktyczne (wykonywanie wyrobów z wikliny) stanowić będą co najmniej 175 godzin dydaktycznych. 3. Termin realizacji kursu wikliniarstwa - od 05 listopada 2012 do 14 grudnia 2012r., przy czym zajęcia odbywać się będą codziennie od poniedziałku do piątku przez okres 30 dni w godzinach między 8.30 a 15.30. 4. Miejsce realizacji zamówienia - sala szkoleniowa na terenie miasta Słupsk, przystosowana do potrzeb przeprowadzenia kursu wikliniarstwa (zapewnienie Sali szkoleniowej leży po stronie Wykonawcy). 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia niezbędnych materiałów do przeprowadzenia kursu wikliniarstwa dla 5 osób w ilości pozwalającej na swobodne wykonywanie wyrobów wikliniarskich przez każdego uczestnika kursu podczas 175 godz. zajęć praktycznych, w tym wiklinę w ilości minimalnej 210 kg; 2) zapewnienia, a następnie przekazania na własność każdemu uczestnikowi kursu, akcesoriów niezbędnych do wykonania wyrobów z wikliny, tj. ubijak, sekator ogrodniczy uniwersalny z metalowym ostrzem, wkrętak płaski, szczypce czołowe uniwersalne, miarka do drewna (metrówka); 3) udostępnienia na czas trwania kursu innych akcesoriów poza wyżej wymienionymi niezbędnych do przeprowadzenia kursu wikliniarstwa; 4) zapewnienia miejsca realizacji zamówienia, tj. Sali szkoleniowej na terenie miasta Słupsk; 5) zapewnienia i przekazania na własność odzieży ochronnej dla każdego uczestnika kursu; 6) przekazania na własność każdemu uczestnikowi kursu wszystkich wyrobów wikliniarskich wykonanych podczas kursu; 7) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników kursu oraz jeden dodatkowy egzemplarz do dokumentacji projektowej; 8) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem kursu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL 2007 - 2013..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs wyrobu biżuterii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Celem kursu jest nabycie umiejętności rękodzielniczych z zakresu wyrobu biżuterii oraz podniesienie świadomości możliwości wykorzystania zdobytych umiejętności przez 6 uczestników/uczestniczek projektu. 2. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 6 osób w łącznej ilości 210 godzin dydaktycznych (30 dni po 7 godzin dydaktycznych), z czego zajęcia teoretyczne stanowić będą maksymalnie 35 godzin dydaktycznych, natomiast zajęcia praktyczne (wykonywanie biżuterii) stanowić będą co najmniej 175 godzin dydaktycznych. 3. Termin realizacji kursu wyrobu biżuterii - od 05 listopada 2012 do 14 grudnia 2012r., przy czym zajęcia odbywać się będą codziennie od poniedziałku do piątku przez okres 30 dni w godzinach między 8.30 a 15.30. 4. Miejsce realizacji zamówienia - sala szkoleniowa na terenie miasta Słupsk, przystosowana do potrzeb przeprowadzenia kursu wyrobu biżuterii (zapewnienie Sali szkoleniowej leży po stronie Wykonawcy). 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia materiałów niezbędnych do przeprowadzenia kursu wyrobu biżuterii dla 6 osób w ilości pozwalającej na swobodne wykonywanie biżuterii przez każdego uczestnika kursu podczas 175 godz. zajęć praktycznych, w tym kamienie kolorowe sztuczne, szklane, sztuczne kryształy, spinki, zapinki, elementy łączące, zapięcia, bigle, itd. 2) zapewnienia, a następnie przekazanie na własność każdemu uczestnikowi kursu, akcesoriów niezbędnych do wykonania biżuterii, tj. lupa klasyczna, szczypce uniwersalne, szczypce miniaturowe okrągłe, szczypce do cięcia boczne i proste, szczypce bociany, suwmiarka, pojemnik na materiały i akcesoria. 3) udostępnienia na czas trwania kursu innych akcesoriów poza wyżej wymienionymi niezbędnych do przeprowadzenia kursu wyrobu biżuterii; 4) zapewnienia miejsca realizacji zamówienia, tj. Sali szkoleniowej na terenie miasta Słupsk; 5) przekazania na własność każdemu uczestnikowi kursu wszystkich wyrobów wykonanych podczas kursu, 6) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników kursu oraz jeden dodatkowy egzemplarz do dokumentacji projektowej, 7) oznakowaniem wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem kursu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL 2007 - 2013..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs z zakresu garncarstwa i ceramiki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Celem kursu jest nabycie umiejętności rękodzielniczych z zakresu garncarstwa i ceramiki oraz podniesienie świadomości możliwości wykorzystania zdobytych umiejętności przez 5 uczestników/uczestniczek projektu. 2. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 5 osób w łącznej ilości 210 godzin dydaktycznych (30 dni po 7 godzin dydaktycznych), z czego zajęcia teoretyczne stanowić będą maksymalnie 35 godzin dydaktycznych, natomiast zajęcia praktyczne (wykonywanie wyrobów ceramicznych, garncarskich) stanowić będą co najmniej 175 godzin dydaktycznych. 3. Termin realizacji kursu z zakresu garncarstwa i ceramiki - od 05 listopada 2012 do 14 grudnia 2012r., przy czym zajęcia odbywać się będą codziennie od poniedziałku do piątku przez okres 30 dni w godzinach między 8.30 a 15.30. 4. Miejsce realizacji zamówienia - pracownia ceramiczna na terenie miasta Słupsk, przystosowana do potrzeb przeprowadzenia kursu z zakresu garncarstwa i ceramiki (zapewnienie miejsca realizacji zamówienia leży po stronie Wykonawcy). 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia materiałów niezbędnych do przeprowadzenia kursu z zakresu garncarstwa i ceramiki dla 5 osób do wykonywania wyrobów ceramicznych i garncarskich w ilości pozwalającej na swobodne wykonywanie tych wyrobów podczas 175 godz. zajęć praktycznych, w tym m.in. szkliwo, farby naszkliwne, tlenki, glinę w ilości minimalnej 150 kg gliny na jednego uczestnika kursu, tj. w łącznej ilości minimalnej 750 kg; 2) zapewnienia miejsca realizacji zamówienia, tj. pracowni ceramicznej na terenie miasta Słupsk wyposażonej m. in. w koła garncarskie, piece do wypalania ceramiki, toczki garncarskie; 3) zapewnienia, a następnie przekazanie na własność każdemu uczestnikowi kursu, akcesoriów niezbędnych do wykonania wyrobów garncarskich i ceramicznych, tj. zestaw oczek metalowych (min 5 szt w zestawie), zestaw cyklin (min 5 szt w zestawie), wałek o długości min 40 cm, zestaw noży ceramicznych (min 5 szt w zestawie), komplet gruszek gumowych (min 3 szt. w zestawie), szczypce do szkliwienia małe, zestaw pędzli o różnej wielkości (min 8 szt. w zestawie), zestaw otwornic tzw. rurki (min 4 szt. w zestawie), zestaw żyłek tzw. struny (min 3 szt. w zestawie); 4) udostępnienia na czas trwania kursu innych akcesoriów poza wyżej wymienionymi niezbędnych do przeprowadzenia kursu z zakresu garncarstwa i ceramiki; 5) przekazania na własność każdemu uczestnikowi wszystkich wyrobów wykonanych podczas kursu; 6) zapewnienia i przekazania na własność odzieży ochronnej dla każdego uczestnika kursu; 7) zapewnienia materiałów szkoleniowych (dla wszystkich uczestników kursu oraz jeden dodatkowy egzemplarz do dokumentacji projektowej); 8) oznakowaniem wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem kursu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL 2007 - 2013..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.