eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmZorganizowanie i przeprowadzenie 4 szkoleń i kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pnSTART realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIIPromocja integracji społecznej, Działanie 7.1Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-27

Chełm: Zorganizowanie i przeprowadzenie 4 szkoleń i kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pn: START realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Numer ogłoszenia: 392252 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 288432 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 562 76 51, faks 82 562 76 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie 4 szkoleń i kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pn: START realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 4 szkoleń i kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pn: START realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na części: Część I: Prawo jazdy kat. B. Część II: Fryzjer z egzaminem czeladniczym. Część III: Kurs wypieku ciast. Część IV: Brukarz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Wymagania dla Wykonawców szkoleń Część I - IV: Wykonawca może realizować szkolenia w każdy dzień tygodnia w wymiarze czasowym między godziną od 8.00 do 19.00. Wymiar godzin szkoleniowych dziennie nie powinien przekroczyć 8 godzin dydaktycznych, z zastrzeżeniem godzin i terminów ustalonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Zwrotu kosztów dojazdu na szkolenie (z miejsca zamieszkania uczestnika szkolenia do miejsca realizacji szkolenia i z powrotem), w kwocie do 10,00 zł za dzień w przypadku części II-IV oraz do 15,00 zł za dzień w przypadku części I. 2) Realizacji szkoleń na terenie miasta Chełm lub powiatu chełmskiego. 3) Dostarczenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy listy osób, które będą prowadziły szkolenie wraz z oświadczeniem, że osoby te spełniają warunki do przeprowadzenia szkoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4) Zapewnienia uczestnikom szkolenia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. Szkolenia teoretyczne powinny być realizowane w salach o powierzchni nie mniejszej niż 2,5m2 na 1 uczestnika, z dostępem do sanitariatów i toalet. 5) Zapewnienia materiałów szkoleniowych (materiały szkoleniowe, notes, długopis) oraz produktów/surowców/materiałów i narzędzi niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia praktycznego. 6) Opłacenia badań profilaktycznych jeżeli są niezbędne do odbycia danego szkolenia, w tym badań do książeczki zdrowia. 7) Zapewnienia serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, cukier, ciastka), napój gazowany i niegazowany po 1 szt. na uczestnika dziennie oraz po 2 drożdżówki na uczestnika dziennie) w każdym dniu szkolenia. 8) Zapewnienia odzieży ochronnej wymaganej dla przeprowadzenia danego szkolenia, 9) Sporządzenia wewnętrznych testów (egzaminu) po zakończeniu szkolenia oraz ankiety oceniającej jakość wykonanego szkolenia. 10) Ubezpieczenia uczestników od NNW na czas trwania szkolenia. Polisa (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem szkoleń. 11) Zamawiający dopuszcza udział uczestników szkoleń w grupach łączonych z innymi uczestnikami szkoleń, jednakże warunkiem bezwzględnym jest uczestnictwo w zajęciach łączonych od początku trwania szkolenia. Zabrania się łączenia w trakcie trwania szkolenia. 12) Przygotowania szczegółowego programu oraz harmonogramu szkoleń, prezentacji multimedialnych, certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, list obecności oraz raportu poszkoleniowego w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji przed podpisaniem umowy: a) Program i harmonogram szkoleń, b) Wzory certyfikatów/zaświadczeń/świadectw, 13) Realizacji szkoleń zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego programem i harmonogramem szkoleń. 14) Prowadzenia szkoleń z wykorzystaniem form wykładowych oraz ćwiczeń praktycznych z użyciem odpowiednich materiałów i urządzeń zgodnych z tematyką szkolenia. 15) Zapoznania uczestników szkolenia przed rozpoczęciem zajęć ze szczegółowym programem i przekazania harmonogramu zajęć. 16) Zapewnienia Zamawiającemu wglądu do dokumentacji związanej z realizacją szkolenia, w tym dokumentów finansowych. 17) Przeprowadzenia testów lub egzaminów przed wydaniem zaświadczeń, świadectw lub certyfikatów. 18) Przeprowadzenia ewaluacji szkolenia - dokonanie oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Wzór ankiety Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji nie później, niż 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkoleń. 19) Zapewnienia niezbędnej obsługi administracyjnej bezpośrednio związanej ze szkoleniami - (koordynacja szkolenia), polegającej na przygotowaniu szkoleń, potwierdzeniu obecności uczestników na szkoleniu oraz prowadzeniu dokumentacji obejmującej: indywidualne listy obecności uczestników szkolenia, dziennik zajęć obejmujący: wymiar godzin i tematy zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń, świadectw lub certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, zwrot kosztów dojazdu. 20) Wydania po ukończeniu szkolenia zaświadczenia, świadectwa lub certyfikatu zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa tj. (1 egz.) uczestnikowi i (1 egz.) Zamawiającemu. Dokument musi zawierać min. szczegółowy wykaz przedmiotów i ilość godzin trwania szkolenia. 21) Oznakowania pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów (w tym certyfikatów/ zaświadczeń) wymaganych przy realizacji szkolenia logotypem UE, EFS i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją: Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnym na stronie internetowej www. wup.lublin.pl. 22) Przetwarzania danych osobowych uczestników wyłącznie w zakresie realizacji danego szkolenia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zm.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pn: START współfinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Prawo jazdy kat. B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Cool s.c. T. Krawczyk, K. Krawczyk, Al. Armii Krajowej 11A/24, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1156,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1799,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Fryzjer z egzaminem czeladniczym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR w Lublinie Oddział w Chełmie, ul. Hrubieszowska 37, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6095,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6985,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Kurs wypieku ciast

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie Oddział w Chełmie, ul. Lwowska 37, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2051,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1780,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2228,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Brukarz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR w Lublinie Oddział w Chełmie, ul. Hrubieszowska 37, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2023,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1942,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1942,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1950,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.